vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 »

Re: "Sverige 2070". Nazi Propaganda

See User information
.Quote:

paskharen skrev:

Seriöst bennybear... Jag visste att din världsbild va lite skev men den här filmen har ju inget grepp om världens uppbyggnad över huvud taget.

Blanda inte in mig i den filmen. Jag har inget med den att göra

Posted on: 2008/11/14 2:22
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
computeterror kan du lägga ner din jävla PK hysteri någon gång. Fattar du inte att massinvandringen till många europesika länder är samma sak som sovjet höll på med. Där flyttade man runt ryssar till alla länder för att förstöra national känslan och det gör man i europa också för att skapa den europeiska federationen.

I de allra flesta länder i världen så är det jävligt svårt att få medborgarskap, och att du ska få stanna i landet eller komma in igen om du har begått brott är ungefär lika med noll.

Att det blir debatt om rasism i sverige när förslag läggs fram att man ska kunna svenska för att få medborgarskap så blir man ju bara gråtfärdig.

Den svenska invandringspolitken har totalt kollapsat pga av sånna som dig. Det går inte att föra en vettig debatt. Allt är tabu. Ditt inlägg om att någon pissat i den svenska genpoolen hade jag inte brytt mig ett skit om, om det hade varit någon annan än du som skrev det.

Du hoppar alltid på Bennybear också. Skapa en egen tråd i fight club där ni kan bråka.

Posted on: 2008/11/14 4:37
"-Vi styrs av samling idioter som inte ens är medvetna om att de är fascister." Fahrenheit451
<administratör>
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Filipino-Monkey: Jävla bullshit du kommer med. Dubbelmoralen vet inga gränser. Du har alltså rätten att resa runt i asien? Och är du asiat från början, vad fan försöker du trycka på oss svenskar då med ditt tänk?

Tänk innan du talar!

Om du läser igenom trådarna igen så ser du ATT DET ÄR BENNYBEAR SOM OFTAST OPPONERAR SIG MOT DET JAG SÄGER!

Man ser det man vill se.

Du vet inte alls var jag står i invandrarpolitiken, så ha vett och vara tyst!

Min åsikt om invandrarpolitiken är att den borde byggas upp från grunden, för dagens invandrarpolitik fungerar inte alls.

See User information
Det är ingen rättighet det är ett priviligeium att kunna besöka ett land, som man kan bli av med ganska enkelt om man inte sköter sig! Samma sak gäller europa och sverige. Det kallas visering och har vissa krav med sig.

För mig är det ett mysterium varför man inte deporterar familjer i rosengård som får boende och bidrag av staten och som tack för hjälpen river dom balkongen och börjar sälja kebab. Vägrar lära sig svenska och attackerar ambulans och brandkår. Det ser likadant ut i många andra europeiska länder. Om dom nu e svenska medborgare så undrar jag hur dom har kunnat blivit det från första början.

Debatten saknas helt och då den dyker upp är den helt infekterad. pga sånna som sig dig som inte kan öppna ögonen och föra en vaken debatt om problemen utan e livrätt för att inte var PK och bli stämplad som rasist.

Posted on: 2008/11/14 7:01
"-Vi styrs av samling idioter som inte ens är medvetna om att de är fascister." Fahrenheit451
<administratör>

See User information
Quote:

Filipino-Monkey skrev:
För mig är det ett mysterium varför man inte deporterar familjer i rosengård som får boende och bidrag av staten och som tack för hjälpen river dom balkongen och börjar sälja kebab. Vägrar lära sig svenska och attackerar ambulans och brandkår. Det ser likadant ut i många andra europeiska länder...

Har du nånsin varit i Rosengård?

... en fråga till. Är du hjärndöd?

Posted on: 2008/11/14 9:19
“Emancipate yourselves from mental slavery. None but ourselves can free our minds...”

Bob Marley

Anonym
Tar ingen sida i denna debatten (än), men stod det inte i Illuminatis 7 huvudpunkter, eller var det runda bordet att man skall använda massinvandring för att lösa upp kultur och national gemenskapen för att få ett rotlöst och irrigt folk som man lättare kunde manipulera? Samma sätt med homo industrin?

Förövrigt anser jag att invandringspolitiken är uppochner, men det gäller väl politiken som en helhet igentligen.

Anonym
Quote:

Arthax skrev:
Tar ingen sida i denna debatten (än), men stod det inte i Illuminatis 7 huvudpunkter, eller var det runda bordet att man skall använda massinvandring för att lösa upp kultur och national gemenskapen för att få ett rotlöst och irrigt folk som man lättare kunde manipulera? Samma sätt med homo industrin?
Som det är idag skapar invandringen enbart motsättningar.
Detta är inte svenskarnas fel och inte heller invandrarnas.

Detta är politikernas fel som ska bestämma hur andra människor ska ha det.

Det finns ingenting negativt att leva sida vid sida.

---------------------------
Jag vet inte vad jag ska säga Filipino-Monkey, men det du skriver skvallrar om sånt fundamentalt feltänk så det är läskigt!
Du babblar om bidrag osv. Existens minimum. Många familjer har det väldigt knapert och DE FÅR INGA JOBB.
Lätt för dig att säga att en utbildad läkare ska ta ett jobb som nattstädare. Fattar du vad det gör med en människa? Är du ens kapabel till att sätta dig in i hur en annan människa känner?
Förstår du hur det påverkar hela familjen? Hur de i den starkaste och viktigaste föreningen totalt omvärderas. Man förlorar sin identitet.
Och använda rosengård eller något annat miljonprojekt som exempel... NÄSTA STEG ÄR FÄNGELSE!
Det finns jättefina moderna fängelser med underbar natur man kan ta del av. Ett sådant fängelse kombinerat med frigång är nog ett hälsosammare alternativ än att bo i miljonprogrammet... Men frigång kräver ett jobb.

Men du och andra försvarar ju dessa områden... Säger att det är moderna lägenheter och nära till grönområden.
Hur PK är det inte att försvara miljonprojekten?
Hur mycket lägger inte politikerna ut på att försöka få folk att acceptera dessa områden?

De mot invandringen säger de ska ut och jobba, samtidigt som de flesta invandrare ber om ett jobb som motsvarar deras kunskap.

Edited by c0mputerr0r on 2008/11/14 11:26:44

See User information
Quote:

c0mputerr0r skrev:
Quote:

Arthax skrev:
Som det är idag skapar invandringen enbart motsättningar.
Detta är inte svenskarnas fel och inte heller invandrarnas.

Detta är politikernas fel som ska bestämma hur andra människor ska ha det.

Det finns ingenting negativt att leva sida vid sida.

---------------------------
Jag vet inte vad jag ska säga Filipino-Monkey, men det du skriver skvallrar om sånt fundamentalt feltänk så det är läskigt!
Du babblar om bidrag osv. Existens minimum. Många familjer har det väldigt knapert och DE FÅR INGA JOBB.
Lätt för dig att säga att en utbildad läkare ska ta ett jobb som nattstädare. Fattar du vad det gör med en människa? Är du ens kapabel till att sätta dig in i hur en annan människa känner?
Förstår du hur det påverkar hela familjen? Hur de i den starkaste och viktigaste föreningen totalt omvärderas. Man förlorar sin identitet.
Och använda rosengård eller något annat miljonprojekt som exempel... NÄSTA STEG ÄR FÄNGELSE!
Det finns jättefina moderna fängelser med underbar natur man kan ta del av. Ett sådant fängelse kombinerat med frigång är nog ett hälsosammare alternativ än att bo i miljonprogrammet... Men frigång kräver ett jobb.

Men du och andra försvarar ju dessa områden... Säger att det är moderna lägenheter och nära till grönområden.
Hur PK är det inte att försvara miljonprojekten?
Hur mycket lägger inte politikerna ut på att försöka få folk att acceptera dessa områden?

De mot invandringen säger de ska ut och jobba, samtidigt som de flesta invandrare ber om ett jobb som motsvarar deras kunskap.

Rena rama kommunistsvammlet som vanligt!

Jag har som blond och blåögd samt arbetslös svenne bott i miljonprogramsområden flera ggr. och inte har jag tagit skada för det.

Jag och flera andra svenskar har stått i bostadskö i över 8 år utan att få ett enda Erbjudande fast man inte har en enda betalningsanmärkning och har en tryggad arbetsinkomst.

Fängelse?

Undrar varför dessa stackars invandrare kommer till just europa om det nu är ett fängelse?

Det finns väl knappast några länder förutom de nodeuropeiska som ger invandrare sååå mycket förmåner, förtur till både lägenheter och arbeten ( Statuerat med de nya "anti-diskrimineringslagarna" "kvoteringslagarna" och andra liknande fenomen som i princip tvingar arbetsgivare och Fastighetsägare att kvotera in invandrare på Svenskars bekostnad, och om de inte gör detta hotas de med dryga böter ifrån myndigheterna.

Posted on: 2008/11/14 11:37

Anonym
http://www.youtube.com/watch?v=Yzt8ATqRqI0
http://www.youtube.com/watch?v=n5vjVBdVVbI

Det här är människor det handlar om. Fattar inte ni vad det är jag säger? Tror ni jag försöker påpeka att sverige har en bra invandrarpolitik? Att integrationen fungerar?

ALLA PARTER MÅSTE ÄNDRA SIG!

Ni förstår visst inte att saker och ting inte är så självklara. Du i synnerhet söker dig till någonting du kallar en helhetslösning och sedan sätter du på dig skyglapparna.

Du tror saker och ting är så jävla enkelt! Du är så fruktansvärt naiv i ditt "Rothschilds säger precis som det är" och "nationalismen löser allt"

Nationalism är det ultimata kontrollsamhället och ett fängelse för ALLA!
Vi måste lära oss att leva med varandra. Man måste förstå de saker som ligger till grund för ett beteende för att kunna ändra någonting.

Anonym
Janne pratar om "de nya svenskarna" och integrering.

Det skulle ju inte funnits integrationsproblem om de inte haft agendan med massinvandring. Noll invandring är grunden. Sedan ska vissa ändå få komma, om de kan/vill vara som den värd de får komma till. Annars ska de ju inte vara här.

Jag har grannar på kolonin som vait här i över trettiofem år. De får ha tolk med sig när jag vill prata med dom.

See User information
Herre Gud!

ALLA riksdagspartier OCH mediaeliten är ju för än mer invandring och arbetskraftsinvandring precis som de multinationella företagen som vill lönedumpa hela atbetsmarknaden.

Suveräna Nationalstater och protektionistisk ekonomisk politik är enda försvaret emot den massinvasion som snart kommer kasta europa ini en ny mörk tidsålder av kravaller, lönedumpning, än mer brottsökning och rot- och identitetslöshet om inte denna massinvandring stoppas snarast.

Samtidigt som denna massinvandring även dränerar 3:e världen på deras utbildade arbetskraft som kommer hit.

Om man följde NDs immigrationspolitik skulle50 ggr. mer fattiga i 3:e världen kunna hjälpas i sina närområden och på så sätt även rädda dessa länders framtida kompetens och möjlighet till utveckling och inte som i dag där den Finansiella maffians Globalisering och interantionalisering befordrar denna massinvandring och dränering av nationernas möjlighet till självbestämmande och suveränitet.

Posted on: 2008/11/14 12:30

Anonym
Quote:

sebben skrev:
Jag har grannar på kolonin som vait här i över trettiofem år. De får ha tolk med sig när jag vill prata med dom.
Är det överhuvudettaget någon som tror att jag tycker detta är rätt?

MEN! Man måste förstå människan bakom detta också. Människan som lagt sitt liv bakom sig och bara stöter på motstånd i sitt nya liv. De har det inte så jävla lätt. Man slås ned av motstånd! Ens motivation äts upp. Dessutom erbjuds ju just tolk till dessa som inte orkat lära sig svenska. De behöver inte längre. Deras liv vilar i andras händer.

Anonym
Quote:

c0mputerr0r skrev:
Quote:

sebben skrev:
Är det överhuvudettaget någon som tror att jag tycker detta är rätt?

MEN! Man måste förstå människan bakom detta också. Människan som lagt sitt liv bakom sig och bara stöter på motstånd i sitt nya liv. De har det inte så jävla lätt. Man slås ned av motstånd! Ens motivation äts upp. Dessutom erbjuds ju just tolk till dessa som inte orkat lära sig svenska. De behöver inte längre. Deras liv vilar i andras händer.

Jovisst. Men jag tror jag tagit upp det förut - du är så ihärdig med detta, så jag har undrat om du projicerar över saker i dig, ditt liv till andra? Ser dig själv i dom?

Tex att du är emot "gränser", för att du har blivit "begränsad" mött hinder... etc. Förstår du hur jag menar? Vi gör annars alla lätt det... tex inte vilja se att ett visst "problem" därute ska ses som dåligt eller fel - för då kommer motsvarande (eller något det berör) inom en själv att triggas/exponeras.
Du skriver nu tex: "Man slås ned av motstånd"...

Det är inte synd om människor. Man kan inte bara se på ytan. Agendan gör isåfall att det blir än mer synd om alla...

Problem någonstans ska inte få nyttjas till att utvidga dom. De vill ha det big... global... i namnkrokar som medkänsla, tolerans "vi ären", one world, mm etc osv.

Deras liv vilar inte i andras händer - alla styr sina egna liv, vad man sått skördar man. Nu är vi med och sår genmodifierat... - så kan de hälla roundup på hela pizzzan sedan.

Anonym
Quote:

sebben skrev:
Jovisst. Men jag tror jag tagit upp det förut - du är så ihärdig med detta, så jag har undrat om du projicerar över saker i dig, ditt liv till andra? Ser dig själv i dom?
Jag förstår precis hur du menar och det är inte så, även om jag mött på visst motstånd. Jag har i stort sett fått de jobb jag pekat på fram till det som hände i februari 2007.

Jag har varit ett egoistiskt högavlönat svin som inte begränsats av någonting. Idag begränsas jag bara av mig själv, men jag tar mig tillbaka trots att det varit en jobbig tur.

Men visst... En period mellan då och nu har jag haft känslan att jag hållits tillbaka, vilket självklart varit traumatiskt och kan ha resultat i ökad förståelse för andra.

Jag förstår precis hur du tänker och tänket är rätt även om det inte stämmer helt och fullt på just mig. Men ur psykologiskt synsätt helt riktigt.

Just därför gillar jag dig Sebben. Du försöker förstå saker och ting som ligger bakom andra saker. Jag håller med dig om mycket, men du vet jag inte håller med dig angående nationalism, men det går ändå att resonera med dig. Jag retade mig en del på dig i början på detta forum tills jag förstod vad du egentligen sa.

Anonym
Quote:

c0mputerr0r skrev:
Quote:

sebben skrev:
Jag förstår precis hur du menar och det är inte så. Jag har i stort sett fått de jobb jag pekat på fram till det som hände i februari 2007.

Jag har varit ett egoistiskt högavlönat svin som inte begränsats av någonting. Idag begränsas jag bara av mig själv, men jag tar mig tillbaka trots att det varit en jobbig tur.

Men visst... En period mellan då och nu har jag haft känslan att jag hållits tillbaka.

Jag förstår precis hur du tänker och tänket är rätt även om det inte stämmer helt och fullt på just mig. Men ur psykologiskt synsätt helt riktigt.

Just därför gillar jag dig Sebben. Du försöker förstå saker och ting som ligger bakom andra saker. Jag håller med dig om mycket, men du vet jag inte håller med dig angående nationalism, men det går ändå att resonera med dig. Jag retade mig en del på dig i början på detta forum tills jag förstod vad du egentligen sa.

ok - men livet är mer än jobb. Det är inte vår identitet. Vi har även annat omkring oss - ett verkligt liv, socialt osv.

Anonym
Quote:

sebben skrev:
ok - men livet är mer än jobb. Det är inte vår identitet. Vi har även annat omkring oss - ett verkligt liv, socialt osv.
Precis. Men jag känner i nuläget jag har de vänner jag behöver även om jag inte utestängt nya vänner.

Men jobb innebär för många att man får göra nytta, vilket man iofs kan diskutera i många avseenden.

Svårigheten för mig i nuläget är att hitta ett jobb som faktist gör nytta. Att jobba för ett finansieringsföretag/bankverksamhet kände jag inte gjorde det. Inte heller då jag jobbade på ett kemiföretag.

Däremot så har jag ju självklart med mig tänk och framförallt kunskap från innan då jag bröt ihop och faktist förstod precis hur saker och ting låg till.

Det verkliga livet är för mig familjen. Det är det viktigaste för oss.
Man kan ändå egentligen inte säga nej när chefen ringer på en lördagsmorgon och 'ber' en komma till jobbet trots att man planerat något kul med familjen.

EDIT: Jag måste dessutom tillägga att din jämförelse med att celler måste skyddas från det sjuka har ju redan där sagt att människorna som invandrar hit är sjuka.

Edited by c0mputerr0r on 2008/11/14 13:31:46

See User information
Jag förstår den här problematiken. Man vill ju hjälpa till men samtidigt kan man inte hjälpa alla i hela världen.

Det finns en presentation av ämnet som jag tycker belyser problematiken rätt bra. Iofs för USA men man kan lätt dra paraleller till Sverige i den här frågan.

http://video.google.com/videoplay?doc ... ei=LtcdSafEHaf22gKj1LX8Bg

Posted on: 2008/11/14 19:55
-------------------------------------------
http://sweden911truth.blogspot.com
swedes4911truth@gmail.com

See User information
Vad är denna rotlöshet vissa pratar om? Svenskheten? Vad är det? Jag känner verkligen inte någon trygghet i att vara "svensk". För att citera protestera: "Nationalismen skapar falsk gemenskap med våra förtryckare" Den misslyckade invandringspolitiken är ju en söndraochhärskateknik, det måste ju alla se.

Jag håller med bennybear i att arbetskraftinvandring är skit, ännu mera söndraochhärska, spelar ut arbetarklassen emot varandra, och där har ju nationalismen skapat "falsk gemenskap", "blattarna kommer hit och tar våra jobb" och andra pärlor man hör på jobbet.

Men dom som flyr från elitens krig, ska vi inte ta hand om dom? Vi sitter ju i samma båt som dom, blir nerdummande och förtryckta.

Posted on: 2008/11/15 1:26
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete

Anonym
Quote:

InBlood_I_Trust skrev:
Men dom som flyr från elitens krig, ska vi inte ta hand om dom? Vi sitter ju i samma båt som dom, blir nerdummande och förtryckta.

Alla flyr ytterst från sig själva. Därför finns det det därute... krig och sådant.

På ytan får då vår avvikelse/karman/de dåliga personerna -eliten/de gamla gudarna... alla till att springa - och alla springer... från sig själva - det blir den riktiga rotlösheten - ingen vänder sig "inåt", utan kämpar sig fram och "slåss" i det ytter, och mot... och får de vilsegångna/-förda att hålla på med andra "ta hand om/hjälpa...bistå flyktingar... bli volontär....

Det är just det de vill: det som jag räknade upp,karman, eliten, det gamla kosmsos krafter - för till syvende och sist så är det bara för att hindra mänskligheten att komma in i det nya kosmos... - men det ärupp tillvar och en att förstå varför man är här - det är inte meningen att vi ska vara människor här, utan detta är en plats för att återvända från bara, snabbt ned snabbt upp, så Kultivering har allltid varit det som gällt, det är bara det, all andlighet är det, från början.

See User information
Är verkligen att tänka på sin nästa att fly? Förstår inte riktigt vad du menar. Visst självklart är striden i vårat inre viktigt men nästan lika viktigt är väl den yttre striden? För om vi har ett pissliv påverkar det väl det inte? Förklara :)

Posted on: 2008/11/15 12:31
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete

Anonym
Quote:

InBlood_I_Trust skrev:
Är verkligen att tänka på sin nästa att fly? Förstår inte riktigt vad du menar. Visst självklart är striden i vårat inre viktigt men nästan lika viktigt är väl den yttre striden? För om vi har ett pissliv påverkar det väl det inte? Förklara :)

Nej just det - så slutar man att fly, så gör man det enda som är något... och får betydelse för andra. Jag har skrivit kring detta i hundratals inlägg, vill inte upprepa, när ändå bara upprepas samma saker.

Det finns inget sådant som "yttre strid", hur tänker du?

See User information
den yttre striden är den vi för mot eliten, för att dom vill styra oss. Strider för frihet

Posted on: 2008/11/15 16:37
Fuck you FRA!

Anonym
Strider leder ingen vart... Det tillhör det gamla tänket.

Förstår folk inte finns det ändå krutdurkar som ligger och pyr.

Alla måste vara sams. Jag vet det låter omöjligt.

See User information
Quote:

InBlood_I_Trust skrev:
Vad är denna rotlöshet vissa pratar om? Svenskheten? Vad är det? Jag känner verkligen inte någon trygghet i att vara "svensk". För att citera protestera: "Nationalismen skapar falsk gemenskap med våra förtryckare" Den misslyckade invandringspolitiken är ju en söndraochhärskateknik, det måste ju alla se.

Jag håller med bennybear i att arbetskraftinvandring är skit, ännu mera söndraochhärska, spelar ut arbetarklassen emot varandra, och där har ju nationalismen skapat "falsk gemenskap", "blattarna kommer hit och tar våra jobb" och andra pärlor man hör på jobbet.

Saken är ju den att cirka 95% av de som "invandrar" INTE har flyktingskäl och att Eliten, medierna politikerna och de Multinationaella företagen på alla sätt befrämjar och gör det lättare för allehanda kriminella nätverk och individer att välla in över landets gränser SAMTIDIGT som hela västvärldens ekonomier och industriella bas håller på att utraderas.

Själövklart blir detta en svällande krutdurk som bara väntar på att explodera eftersom det inte finns NÅGRA möjligheter att i en sådan situation skapa arbeten och välstånd för alla, så resultatat blir att den inhemska europeiska befolkningen allt mer sätts på undantag på arbetsmarknaden och när det gäller välstånd överhuvud taget.

Rotlösheten ökar alltid dramatiskt i de länder där massinvandringen uppmuntras och genomförs samtidigt som den inhemska kulturen och traditionerna sablas ned.

Resultatet ser man ju tydligt bland dagens ungdomar och yngre vuxna som är nästintill totalt Historielösa och knappt har ens ett hum om deras Folk- och lands kulturhistoria.

Som sagt om vi följde t.ex, NDs politik så skulle 50 ggr, fler flyktingar kunna hjälpas i sina närområden och den Internationella ekonomiska politiken reformeras till premiering av Fysisk nationalstatspolitik så att 3:e världens länder skulle ges mycket större möjlighet att bygga upp sin infrastruktur och utbildningnivå när deras högutbildade innevånare kunde få möjlighet att stanna i sina hemländer och arbeta för att bygga upp sina länder där.

Posted on: 2008/11/16 16:27

« 1 (2) 3 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper