vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Jävulsk plan om hur judarna manupilerar till sig palestina

See User information
Jag såg ett par inlägg på youtube som jag vill dela med mej av, det kändes som jag fick den rätta bilden av det hela när jag såg det här:
http://www.youtube.com/watchv=Ry37mKMh04U&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=Snyn4KoN-CA

inläggen är i flera delar, ni bör hitta på dom på youtube!!!

Posted on: 2008/11/27 23:24

Edited by gaston on 2008/11/28 8:07:55
hobbe
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Jävulsk plan om hur judarna manupilerar till sig palestina

See User information
Mycket intressant och en hel del tips om källor som kan ge en mer kunskap i ämnet.

Fördjävligt att den historia vi får lära oss i skolan är Bullshit.,

Posted on: 2008/11/28 0:35

Edited by gaston on 2008/11/28 8:08:14
I don't need no PhD, Cause I'm 10 times smarter than you ever be"

Fahrenheit451
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Jävulsk plan om hur judarna manupilerar till sej palestina

See User information
Dem flesta judarna är manipulerade och hjärntvättade av sin egen styrande hierarki, de lider nästan av en schizofren personlighetsklyvning, dels mindervärdeskomplex dels storhetsvansinne som "det utvalda folket".

En stor del av den hemliga världsregeringen är judar, dvs genetiskt och offentligt judar men i själva verket dyrkar de helt andra gudar. Men de flesta judarna tillhör inte någon elit, de vill bara leva sina liv som vem som helst. De mest kända av elit familjerna är Rothschild, Warrburg, Kuhn, Loeb, och Co. Många kända nazister var av judisk börd bl a Alfred Rosenberg även om han och andra försökte mörklägga det och konsekvent dementerat det. Skapandet av den Israeliska staten var planlagt långt innan de båda världskrigen. I själva verket överlämnade den judiska eliten medvetet dokument till nazistiska demagoger som pekade på att det fanns en ondsint judisk konspiration för att kunna uppvigla hat mot den judiska folkgruppen. De offrad sina egna i förintelselägger för att kunna skapa staten Israel. Snacka om att "ändamålet helgar medlen"!

Men det spelar ju ingen roll, för dem som tillhör "the all-seeing eye cult" där görs ingen skillnad mellan raserna. Det är bara "vi och dom". Eliten består av alla raser med en gemensam agend. Det är dessa människor som skapat den eugenisk rashygienen. Det är dessa människor som legat bakom de flesta stora revolutioner, det är samma människor som ligger bakom Nazismen som skapat kommunismen. Det är alla effektiva medel för att skapa splittring och hålla oss i konstant terror och rädsla så att vi förblir lydiga slavar. Det är dessa människor som tjänar ofantligt stora pengar på alla världens krig, "business as usual".

Den Israeliska politiken är idag Häpnadsväckande likt nazismen men det har ju sin förklaring. Judarna har använts och gör det fortfarande som kanonmat för kunna genomföra sin dolda agenda. Zionismen är inte en religion eller en ras, lika lite som Socialdemokratin är det, det är en politisk rörelse, bestående av Judar och icke-Judar, som stödjer kravet på ett Judiskt hemland. Ifall du stödjer ockupationen av Gaza-remsan då är du Zionist, oavsett vilken ras eller religion du tillhör.

Posted on: 2008/11/28 8:51

See User information
Vissa tror att i princip alla judar är med på konspirationen, min åsikt är att endast eliten bland judarna är med. Om det skulle gynna eliten så skulle de säkert gärna offra några miljoner judar till i kärnvapenbombningar eller koncentrationsläger. Det finns judar som protesterar mot sionismen och staten Israel.

Då eliten har blodsband så hänger ju samma familjer med genom historien, khazarerna eller i alla fall eliten i khazarien var väl med på elitens sida och de hade judendom/kabbalah som religion.

Sedan har redan Plato för mer än tvåtusen år sedan berättat om hur eliten kontrollerar massorna, och det har varit så långt före hans dagar.

Hur som helst, den judiska eliten skyddar sig ofta bakom att deras motståndare är antisemiter med mera, därför kanske eliten ser judeeliten som en speciellt viktig tillgång då de kan komma undan med det mesta?

Posted on: 2008/11/28 9:03

Anonym
Quote:

Dawn skrev:
Dem flesta judarna är manipulerade och hjärntvättade av sin egen styrande hierarki, de lider nästan av en schizofren personlighetsklyvning, dels mindervärdeskomplex dels storhetsvansinne som "det utvalda folket".
schizofren personlighetsklyvning? Detta var nog det dummaste påstående jag någonsin hört. Ska du ge ett helt folkslag en diagnos som inte ens existerar?

Är det schizotyp personlighetsstörning du tänker på? Då vill jag veta vilket av dessa kriterier som är uppfyllda?
* social isolering
* fantasier om ett övernaturligt sinne eller andra övernaturliga krafter
* andra bipolära tendenser
* udda beteende eller tänkande
* man hör röster

Hur är detta ens nästan?

Vilka tror du själv stod bakom nazismen?

Jag håller med jin83 till 100% med vad han skrev.
Förbaskat bra skrivet dessutom!

See User information
en tanke lite off topic: Kan vi inte sluta skriva judar och börja använda sionist? Det är ju tyvärr sånna småsaker MS-median tar upp när dom skriver om vaken.se (eftersom dom vill smutskasta)

Posted on: 2008/11/28 14:18
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete

See User information
Många judar verkar kämpa emot israel och sionismen, att dessutom definera en folkgrupp är vanskligt. Sionism passar kanske bättre.

Posted on: 2008/11/28 14:24

Anonym
Passar mycket bättre!
Sionismen är dessutom inte bara för judar, så varför angripa denna folkgrupp?

See User information
det är homolobbyns fel ;)

Posted on: 2008/11/28 14:37
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete

Anonym

See User information
Ja jävlar, snart blir jag väl anklagad för att vara antisemit. Använde ordet schizofren för att ge en metaforisk beskrivning inte för att ge en medicinsk diagnos på en hel folkgrupp, det tror jag framgick av resten som jag skrev? Håller för övrigt med om att jin83s inlägg var riktigt bra!

Posted on: 2008/11/28 15:27

Anonym
Jag sa aldrig att det var hets mot folkgrupp.
Jag sa att det var dels en felaktig diagnos och att det förresten inte ens finns en sådan diagnos. Dessutom använder du termer som inte ens beskriver vad du sen beskrev.

Det är som att säga att kristna gick ut på korståg för att de hade halsfluss.

Det passar inte ens som metafor.

See User information
Känner en jude eller för att uttrycka mig politiskt korrekt, en semit som använde just ordet "schizoid" i en liknande diskussion. Men det är ju skillnad på tal och skriftspråk, så ifall vi ska vara så petiga så ger jag dig delvis rätt, stryk ordet!

Posted on: 2008/11/28 16:16

See User information
Schizofreni när man pratar om det i dagligt tal, så är min uppfattning att det handlar om dubbelpersonligheter. En schizofren personlighet behöver inte heller få dignosen schizofreni, utan behöver bara uppvisa vissa av de symtom som ingår i sjukdomsdiagnosen schizofreni.

Dock så anser jag att sätta diagnoser på psykiskt sjuka människor handlar mest om att det ska bli lättare för läkare att gruppera in människor i olika fack. T.ex. ingen som fått samma diagnos uppvisar samma symtom, utan det skiljer sig från person till person.

Dessutom har vi alla schizofrena drag i oss, men de flesta kan föra ett normalt liv för det.

Posted on: 2008/11/28 22:04
I don't need no PhD, Cause I'm 10 times smarter than you ever be"

Fahrenheit451

See User information
Tack Fahrenheit451, det var ungefär så jag menade när jag använde ordet schizofren. Men data fel har rätt det blir ett tautologiskt syntax error när man använder schizofren och personlighetskluven i samma mening. Med andra ord en onödig omsägning, det hade räckt med att använda ordet personlighetskluven typ.

Posted on: 2008/11/29 7:54

See User information
Zionister är oftast judar eftersom zionism handlar om att judarna ska ha en egen stat "israel" samt styra världen och ha 2000 slavar per jude. Sen om alla judar är med på det hela det vet jag inte.

Men faktum är att av alla judar så finns det endast en handfull som motverkar zionismen aktivt.

"Most Zionists are not “real” Jews"
http://www.erichufschmid.net/TFC/Koestler13thTribe.htm

DEN VIKTIGASTE OCH MEST LÄSVÄRDA LÄNKEN!

http://www.erichufschmid.net/TFC/From ... Psychology-of-Zionism.htm

Lite smått och gott:

http://www.erichufschmid.net/TFC/FromOthers/index.html

Posted on: 2008/12/4 22:02
Nu har du ingen ursäkt att förneka sanningen längre!

Vilka är NWO? vilka är Eliten? Svaret finner du här:
http://www.radioislam.org/dom/3svp.htm

Mer om zionismen:
http://www.radioislam.org/palestine/sv/jude-blottlagger-den-judis...

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper