vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 4 »

Anonym
Re: IF Guns kills people...
om det inte finns skjut vapen längre (som aldrig kommer hända, det kommer alltid finnas på den svarta marknaden) så finns det knivar. om någon vill skada/ta livet på någon så kommer dom alltid kuna göra det, ska vi göra knivar olagligt osså?.

Vad c0mputerr0r och andra blundar för är att vi lever i en välrd där det redan finns hur mycket vapen som helst, och många av dom vapnen är i elitens händer.

Så om man står för att folket ska bli av beväpnade så står man omedvetet eller medvetet för att eliten ska vinna. om folket blir av beväpnade och inte kan försvara sig så är det bara för eliten att sätta in deras gestapo trupper och köra över oss. sen vaknar resten av folket som inte blivit slaktade upp nästa dag i elitens världs ordning med ett RFID chip i hjärnan.

Alla vill leva i en välrd utan vapen. Men jag lever hellre i en värld där det finns vapen än i en värld där jag vaknar med ett chip i hjärnan och är en slav och försvinner vapnen så är vi garanterade att bli förslavade.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

c0mputerr0r skrev:
Så förbannat fria är de inte i USA.
Dessutom handlar det ju om att vi svenskar är så förbannat amerikaniserade. Ta bara deras hollywoodexport.

Tro mig... mer vapen i omlopp kommer inte att leda till någonting gott...

Deras konstitution är byggd på frihet och deras land är skapat för att alla ska få känna sig fria. Där har vi aldrig varit och med ett resonerande som ditt kommer vi heller aldrig att få uppleva det. De har erfarenheten av vad som krävs för att stå emot makteliten vilket alla andra saknar.

Det ligger djupare och handlar inte om media, Hollywood och annat tramsande, det handlar om ett arv som existerar i den amerikanska folksjälen och som bl.a. vi svenskar inte har ett uns utav. Det finns svenskar som litar på makten och bara det är illa nog för inte förtjäna någon demokrati.

Posted on: 2008/12/5 20:48
I don't need no PhD, Cause I'm 10 times smarter than you ever be"

Fahrenheit451
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

Malmoesoldier skrev:
Vad c0mputerr0r och andra blundar för är att vi lever i en välrd där det redan finns hur mycket vapen som helst, och många av dom vapnen är i elitens händer.
Merparten av de skjutvapen som används är som jag redan sagt replikor och soft airguns.

Dessutom malajen... Du är ju för mer militär och polis och det är elitens främsta vapen. Militär i synnerhet.

De har däremot inte replikor och soft airguns.

Så det du säger är först och främst att ge eliten större makt med militär, för att sedan kapprusta med dom?

Intressant resonemang.

Quote:

Fahrenheit451 skrev:
Deras konstitution är byggd på frihet och deras land är skapat för att alla ska få känna sig fria. Där har vi aldrig varit och med ett resonerande som ditt kommer vi heller aldrig att få uppleva det. De har erfarenheten av vad som krävs för att stå emot makteliten vilket alla andra saknar.
Det beror ju på att i USA lever och frodas korruptionen.
Dessutom är det influenser från USA som påverkar övriga världen.
Vad USA begär får USA.
Deras konstitution är ju dessutom bara tomma ord. Någonting som Sveriges alltmer också blir.

Quote:

Fahrenheit451 skrev:
Det ligger djupare och handlar inte om media, Hollywood och annat tramsande, det handlar om ett arv som existerar i den amerikanska folksjälen och som bl.a. vi svenskar inte har ett uns utav. Det finns svenskar som litar på makten och bara det är illa nog för inte förtjäna någon demokrati.
amerikanska folksjälen? Tänk på att du pratar om USA.
Ett land som blev självständigt först 1776.

Det är inte precis någon gammal tradition där inte utan en smältdegel av problem.

Att jämföra USA och Sverige är löjligt, då Sverige skulle sett betydligt bättre ut om inte USA haft så stort inflytande över oss.

See User information
Den som har makten har oftast våldsmonopelet. Använder makten våld emot medborgare så finns det kanske två vägar. Antingen som Gandhi där många offrar sig för andras frihet, eller också den våldsamma vägen. (Hmm, det går inte att kapprusta med den som har monopol på våld och skjutvapen) Det enda vi har och inte ens behöver kapprusta med är att vi är många fler.

Posted on: 2008/12/5 20:58

Fahrenheit451

See User information
Quote:

TeBe skrev:
i Sverige så har denna avbeväpning redan skett för länge sedan, en avbeväpning behövs således inte då lagar mer eller mindre förbjuder vapeninnehav idag..

Ursäkta, hur står det till? Sverige är så vapentätt att ryssen inte ville invadera via oss. Var i hela fridens namn får du dina verklighetsfrämmande resonemang ifrån? Jag tror att vi har omkring tre miljoner skjutvapen i privat ägo i Sverige. Våra vapenlagar är förvisso inte likadana som USAs, man måste t ex bevisa att man ansvarsfullt kan använda ett vapen innan man får ett men det måste man ju göra med bilen oxå.
Sex bössor, halvautomatiska karbiner eller pumphagel och obegränsat med pistoler är inom räckhåll för er allihopa. Om vapen nu är så jävla bra varför sitter ni här o på jootoob o häckar? Ut o skaffa få skjutvapen! Det står nämligen var o en fritt att göra, oavsett vad vissa som ser NWO i varje buske säger.
Förbjudet vapeninnehav? TeBe, du vet verkligen inte vad du pratar om i det här fallet...

Edit: Halvautomatiska karbiner ska det vara. Det är dock fullt möjligt att få en samlarlicens o skaffa sig militära vapen i Sverige, något som blir omöjligt i USA när Obamanation täpper till "the gu-show loophole" i vår-höst.

Posted on: 2008/12/5 20:58

Edited by Despertando on 2008/12/5 21:28:51

Anonym
Quote:

Fahrenheit451 skrev:
Den som har makten har oftast våldsmonopelet. Använder makten våld emot medborgare så finns det kanske två vägar. Antingen som Gandhi där många offrar sig för andras frihet, eller också den våldsamma vägen. (Hmm, det går inte att kapprusta med den som har monopol på våld och skjutvapen) Det enda vi har och inte ens behöver kapprusta med är att vi är många fler.
Säger vi ifrån och inte vill vara deras arbetskraft har de ingen chans.

Det handlar om medvetande.

Så länge man tror att fler vapen och mer våld löser problemen vi har i världen, så göder vi bara problemen.

Du stärker elitens makt över dig med detta resonemang.

Darryl F Gates kan man säga mycket ont om, men hans slogan "Just say NO!" passar bra in även i detta resonemang.

See User information
Quote:

Despertando skrev:
Quote:

TeBe skrev:
i Sverige så har denna avbeväpning redan skett för länge sedan, en avbeväpning behövs således inte då lagar mer eller mindre förbjuder vapeninnehav idag..

Ursäkta, hur står det till? Sverige är så vapentätt att ryssen inte ville invadera via oss. Var i hela fridens namn får du dina verklighetsfrämmande resonemang ifrån? Jag tror att vi har omkring tre miljoner skjutvapen i privat ägo i Sverige. Våra vapenlagar är förvisso inte likadana som USAs, man måste t ex bevisa att man ansvarsfullt kan använda ett vapen innan man får ett men det måste man ju göra med bilen oxå.
Sex bössor, automatkarbiner eller pumphagel och obegränsat med pistoler är inom räckhåll för er allihopa. Om vapen nu är så jävla bra varför sitter ni här o på jootoob o häckar? Ut o skaffa få skjutvapen! Det står nämligen var o en fritt att göra, oavsett vad vissa som ser NWO i varje buske säger.
Förbjudet vapeninnhav? TeBe, du vet verkligen inte vad du pratar om i det här fallet...

Pust, jag anser att det handlar om våld eller icke-våld. Vi svenskar saknar erfarenhet på området och bör rimligtvis lyssna på mer erfarna. Jag går inte och frågar en svensk hur man ska göra då man ska ge sig på makteliten, jag frågar givitvis någon som redan gjort det. Vapen har vi alla tillgång till redan så den diskussionen är ganska missvisande. Det handlar om man törs göra något så osjälviskt som att kanske försvara någon annans frihet, med eller utan våld. Är vi människor eller fega kräk som bara låter makten mörda, låsa in och ta våra rättigheter, friheter utan att vi lyfter ett finger!

Posted on: 2008/12/5 21:10

Fahrenheit451

Anonym
Tja... för fan... planeten renar sig ju själv då och då med farsoter och krig.

Detta kan ju bli den perfekta befolkningsförminskaren. Glöm att man kommer åt elitens topp iom detta bara...

När upproret är slut och människor är fattiga, så hjälper någon elitfinansierad marionette folket till nya skulder och nytt förtryck.

Anonym
Quote:
Merparten av de skjutvapen som används är som jag redan sagt replikor och soft airguns.

Dessutom malajen... Du är ju för mer militär och polis och det är elitens främsta vapen. Militär i synnerhet.

De har däremot inte replikor och soft airguns.

Så det du säger är först och främst att ge eliten större makt med militär, för att sedan kapprusta med dom?

Intressant resonemang.

Det går aldrig att prata med någon som är så anti vapen som du är för ni fokuserar så hårt på att "vapen är onda" och blundar för allt annat.

Som sagt, förvinner vapnen så vinner eliten.

Eller jag kanske är ignorant? det kanske är något jag missar som bara du förstår?

Om eliten har hur mycket vapen som helst och vi inte har några alls, hur kan vi vinna då?, vad är ditt magiska sätt?, eller har du någon religion som du inte berättar om som säger att man ska acceptera ondska och låta sig bli straffad och mördad av eliten och själv inte försvara sig för då är man en av dom onda?.

Vi behöver 1000 tals olika mulisha grupper som kan försvara sig mot eliten om det går för långt, och oxå fungera som poliser och hjälpa till när någon galning går in på en skola och börja skjuta vilt. anledningen till att vi behöver många olika grupper är så klart för att det är lätt för eliten att sätta in en massa agenter om man bara har en enda stor grupp.

Anonym
Det är inte vapen som är onda, utan människorna... Märkligt nog verkar det vara just dessa människor som söker sig till vapen.

Eliten går att krossa utan att ta till våld, men folk verkar vara så våldsindoktinerade så den lösningen inte ens beaktas.

Dessutom så tycker jag om vapen. Främst mekaniken bakom dem. Grovt, men ändå med exakt passform. Jag har haft flera handeldvapen själv, men gjort mig av med dessa. Har dock inget intresse att skaffa nya vapen. Människor gör saker med vapen de aldrig skulle göra utan dem.

See User information
Quote:

Malmoesoldier skrev:
Vi behöver 1000 tals olika mulisha grupper som kan försvara sig mot eliten om det går för långt, och oxå fungera som poliser och hjälpa till när någon galning går in på en skola och börja skjuta vilt. anledningen till att vi behöver många olika grupper är så klart för att det är lätt för eliten att sätta in en massa agenter om man bara har en enda stor grupp.

A: Det stavas "militia"!!!
B: Det finns redan sådana grupper i Sverige.
C. Fungera som poliser? Du menar som Obamas brunskjortor? Bortsett från min ironiska kommentar kan jag som förälder säga att jag är jävligt tacksam att en eventuell skolskjutning, något som för övrigt aldrig hänt i Sverige, hanteras av polisens insatsstyrka o inte en våldsromantisk, skjutglad idiot till frivilligsnut med vapen.
D. Olika grupper behöver man inte infilterera, man kan bara hetsa dem mot varandra.
C. Malmoesoldier, helt ärligt, varför inte ansöka om green card o dra över pölen? Du verkar ju leva hela ditt inre liv i USA ändå...

Posted on: 2008/12/5 21:57

Anonym
Quote:

Despertando skrev:

Schhh... Han skriver vad han vill

Quote:

Despertando skrev:
C. Malmoesoldier, helt ärligt, varför inte ansöka om green card o dra över pölen? Du verkar ju leva hela ditt inre liv i USA ändå...
Han skulle aldrig få ett green card.

See User information
Sjuka människor gör saker som andra friska inte gör. Sätt ett skjutvapen i händerna på en frisk människa och så händer exakt samma sak som skulle ha hänt utan skjutvapen.

Det är oftast sjukt att ta till våld, men för att försvara sin eller någon annans frihet så är det ett frisk beteende och helt mänskligt.

Posted on: 2008/12/5 22:01

Fahrenheit451

Anonym
Quote:

Fahrenheit451 skrev:
Det är oftast sjukt att ta till våld, men för att försvara sin eller någon annans frihet så är det ett frisk beteende och helt mänskligt.
Du menar som USA försvarar demokratin över hela världen?
Jag har stor respekt för det du skriver här på forumet, men här måste jag nog säga du blivit svalt betet med hull och hår.

Självklart ska man försvara sig, men att propagera för vapen med det argumentet (Nej Lorax, vi bråkar inte ) är bakvänt.

Vilka tror du äger vapenindustrin?

See User information
Quote:

c0mputerr0r skrev:
Quote:

Fahrenheit451 skrev:
Du menar som USA försvarar demokratin över hela världen?
Jag har stor respekt för det du skriver här på forumet, men här måste jag nog säga du blivit svalt betet med hull och hår.

Självklart ska man försvara sig, men att propagera för vapen med det argumentet (Nej Lorax, vi bråkar inte ) är bakvänt.

Jag propagerar inte för vapen. För mig handlar det om våld eller icke-våld. Men om man säger så här då; det kanske kommer en dag då varken din röst eller din penna fungerar som ett VAPEN längre och vad göra då? Vi kan inte skaffa atombomber och tävla med makteliten så hur försvara vår frihet när våra demokratiska metoder upphört att fungera? Jag tror på en fredlig revolution/nyordning/eller vad fan, men det kan tänkas att den kommer att slås ned. Det är inte så många pinnhål kvar på vår demokrati. Och när den väl är borta så saknar vi svenskar helt erfarenhet och vet inte hur vi ska hantera situationen. Varpå de flesta kommer att bli handlingsförlamade. Då vilar ansvaret helt på de som har ett medvetande och hur de kommer att agera.

Posted on: 2008/12/5 22:13

Fahrenheit451

Anonym
Quote:
B: Det finns redan sådana grupper i Sverige.
C. Fungera som poliser? Du menar som Obamas brunskjortor? Bortsett från min ironiska kommentar kan jag som förälder säga att jag är jävligt tacksam att en eventuell skolskjutning, något som för övrigt aldrig hänt i Sverige, hanteras av polisens insatsstyrka o inte en våldsromantisk, skjutglad idiot till frivilligsnut med vapen.
D. Olika grupper behöver man inte infilterera, man kan bara hetsa dem mot varandra.

Det heter mulisha. militia är samma sak men det låter dumt.

Varför länkar du till sveriges militär? en mulisha har inget med myndigheterna att göra, vet du inte ens vad en militia är för något?? där ser man...

Ja fungera som poliser, hjälpa till när något barn sprungit vilse eller om någon galning börjar skjuta vilt på en skola, man ska självklart inte vänta på insatsstyrkan och låta 20-30 skol barn bli mördade, man ska hämta en pistol som man har i bilen och gå in och avsluta det själv. vapen räddar liv och ibland hinner inte insatsstyrkan fram i tid och då är det upp till dom som är i närheten att hjälpa till och nej jag menar självklart inte som Obamas brunskjortor som springer runt och håller koll på folk jag menar bara en MULISHA som kan rykka in och hjälpa dom svaga.

Lycka till och hetsa mulisha grupper som är vänner mot varandra, och jag förstår inte varför du äns tar upp det, för att visa att mulisha grupper är en dålig ide?, man kan inte klara sig utan mulisha grupper, dom som inte vill ha några mulisha grupper och är emot det är en del av problmet och våra fiender precis som eliten, och om något sånt händer så händer det och då gäller det att överleva, krig är en del av livet.

Du precis som c0mp kommer inte med några lösningar om hur vi ska vinna om vi inte har några vapen efter att eliten har förklarat krig och går ut och börja skjuta folk. det låter nästan som ni vill ha en världs ordning med eliten.

Quote:
Eliten går att krossa utan att ta till våld, men folk verkar vara så våldsindoktinerade så den lösningen inte ens beaktas

Förstår du inte att allt dit negativt snack om "våld" "vapen" är dåligt och inte hjälper någon?. vad är det vi pratar om? vi pratar om självförsvar i extrema fall, fall där om du inte försvarar dig så är det för att du är en ond psykopat som vill att mänskligheten ska dö, så varför försöker du försvara att det är dåligt med våld och vapen? när det är den enda lösningen till fred ibland.

Om en björn hoppar på en person och börjar tugga i sig bitar från den personen och du står där med ett gevär i handen och inte skjuter björnen och springer därifrån istället, då är du OND, precis lika ond som om du ser poliser på gatan som avrättar barn och du hade chansen att knäppa skallen av dom men inte gjorde det.

Vad du borde göra istället är att trycka in mentaliteten i folks skallar att man ska försvara sig och ta till våld om det går för långt, att man inte ska vara feg och titta på medans dom svaga blir slaktade. du gör motsatsen till det just nu, och det är långt ifrån positivt.

See User information
Quote:

c0mputerr0r skrev:
Bennybear: Som Despertando sa... Vill du ha ett vapen är det bara att skaffa dig det.

Som vanlig svensson (vilket du inte är) får du det dessutom fem gånger billigare än vad en kriminell får köpa det för.
Sådant tyder starkt på att marknaden inte är övermättad.

De siffror av vapen i omlopp är rejält tilltagana. Dessutom lovar jag dig att om Teknikmagasinet slutade sälja replikor och kolsyrepistoler etc, skulle rapporteringen om handeldvapen skjunka rejält. För det är mest med såna det begås brott med idag och såna får vem som helst över 18 år köpa och du ser vad DET har lett till.

Så gott som alla vapen dessutom kommer via Danmark och inte alls via Finland från forna Sovjet som du indikerar att du tror iom att du återigen tog upp kommunismen.

Det är tråkigt du inte tänker längre än näsan räcker. Du tror du är påläst men svamlar som vanligt.

Allting du babblar om är invandringens fel och kommunismens... Du är lika enkelspårig och gammalmodig som en rälsbuss. Jag fattar inte... Du vill göra Sverige till någonting det inte är samtidigt som du säger du vill 'bevara' Sverige...
Stick till något redneck-område i USA så får du ditt paradis.

Du är rädd Bennybear. Rädd för allt du inte begriper och det är mycket det trots att du skryter om att du är så påläst.

"Inte begriper"

Ha ha ha!

Och det ska komma från dig som har slutledningsförmågan långt uppe i tjocktarmen.

Som vanligt med det Intelektuellt ohederliga Kräket,c0mputerr0r, så undviker du det uppenbara orsakerna och kärnfrågorna i ämnet som diskuteras.

Länder som har stor etnisk homogenitet och stor andel vapen per innevånare har också överlägset MINST våldsbrottslighet.

Vilka tror du de Kriminella främst väljer ut till offer?

Jo, försvarslösa människor som ensamstående pensionärer eller ungdomar.

Säg det till släktingarna till de Pensionärare som blibit rånmördade av kriminella invandrare "att de är rädda och inte förstår" och att "vapen inte är lösningen".

J-vla Pajas!

På samma vis som Sionistmaffian som styr framförallt USA, Israel och USA främst attackerar realativt försvarslösa nationer som Sudan, Afganistan, Irak och Libyen.

NWO-agendan jobbar för att skapa kaos, massivt ökad brottslighet som en FÖREVÄNDNING för att Tyrannisera den laglydiga befolkningen och göra den försvarslös och just därför, lättkontrollerad.

Precis som tidigare i t.ex Sovjet där man gjorde samma sak som de håller på att göra i västvärlden i dag, genom att aktivt rekrytera Främlingar i Poliskåren och Militära befälspositioner, eftersom de vet att dessa inte har någon större lojalitet till den inhemska befolkningen och därför inte heller har större samvetskval när denne tvingas utföra kränkande våldshandlingar emot befolkningen.

Därför släpper man in mängder av allehanda Kriminella invandrare och brottsnätverk vars OREGISTRERADE vapen INTE kommer drabbas av Vapenkontrollagarna, men som däremot kommer drabba de oskyldiga hederliga medborgarna som har vapenlicenser.

Jag har dessutom aldrig påstått att de mesta vapnen kommer genom Finland, så gå och dra nåt gammalt över dig ditt svammlade troll.,

Så mycket för ditt gamla vanliga ordbajseri.

Posted on: 2008/12/6 1:30

Anonym
Quote:

bennybear skrev:
Och det ska komma från dig som har slutledningsförmågan långt uppe i tjocktarmen.
Hah hah... den var rolig!
Blivit lite analfixerad på sistone Bennyboy?
Man tar vad man får sa han som fått nobben hela kvällen på krogen och gick till ett bögställe istället.

Inte visste jag du var så insatt i de kriminellas värld... Eller du kans har läst boken "Svensk Maffia" och är du med dom stora grabbarna?

Fatta dina begränsningar din stofil!

Helt plötsligt var det invandrarnas fel igen... Och du kallar mig för ordbajsare? Din lilla nazistpapegoja. Vill du ha ett kex nu när du var så rolig och kom på någonting du aldrig sagt förut?

Som Desperanto sa... Vill du ha vapen så skaffa dig det.
Är det specifikt ett illegalt vapen du är ute efter eller?
Har du ens kollat upp dina möjligheter till att skaffa vapen?
Iofs... en skytteförening skulle du nog inte klara psyket länge. Och jägarexamen kräver kanske lite pluggande också...

Du är bara en bitter gammal kverulant som tror du är bra på någonting för att du pluggat nåt i 20 år. Du har ingen aning.
Insyn kan man inte plugga sig till. Dina böcker är bara en mängd gissningar och felaktiga slutsatser. Du vet det som du projicerar på alla som säger emot dig.
Åtminstone har du lärt dig hur man tar felaktiga slutsatser.

Edited by c0mputerr0r on 2008/12/6 2:03:09
Edited by c0mputerr0r on 2008/12/6 2:06:45

See User information
Vapen verkar var en HET ämne här.

Det handlar om ANSVAR tyker jag.

Staten VS Individen.

Staten få har MÅNGA vapen och folket ingen.

Staten TILLVERKA vapen som döda folket och INDIVIDEN.

Do the math.

Posted on: 2008/12/6 2:23
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

See User information
"Svensk Maffia" skriven av en DN-journalist.

Vilket sanningsvittne du hittat!

Nämner han faktan att brottsligheten ökat med över 700% sedan 60-talet också i sitt "undersökande" jornalistiska värv?

Tar han upp att Kriminella nätverk och Maffiaorganisationer var nästan obefintliga i landet INNAN massinvandringen tog fart innan Palme och Co. började importera olika Socialistiska "frihetskämpar" på 70-talet och som många av de senare visade sig vara grova knarkotikabrottslingar, samt att denna socialistiska "altruistiska" invandringspolitik var med om att bygga upp knarkträsket på 70-talet?

Nämner Bonnierpojken som skrev "Svensk maffia" detta?

Att du använder Khazarjudiska springpojkar som källor för dina "riktiga" och "sanna slutsatser" säger ju allt.

Posted on: 2008/12/6 2:42

Anonym
Quote:

bennybear skrev:
"Svensk Maffia" skriven av en DN-journalist.

Vilket sanningsvittne du hittat!
*suck* Du förstod verkligen från början till slut att jag menade detta som att det var en bra bok?
Det var sarkasm Bennybear... Jag nedvärderade både dig och boken...

Tramspelle!

Invandringen igen... Allting är invandringens fel. Negativa trender beror tydligen helt och hållet på invandrarna för dig.

Allting är alla andras fel enligt dig, vilket är så uppenbart för alla andra. Bara det att du enbart delar ut info till medelålders vita män visar att du hyser förakt för människor som inte är som du.

Du har kallat mig narcissist några gånger, men det tror jag är projicering också. Jag pratar just nu med en annan typ på detta forum som projicerar hej vilt. Jag fascineras av er enkelspårighet.

Om om vi ska återgå till ämnet så säger jag igen att det står fritt fram för vilken skötsam individ som helst över 18 år att skaffa skjutvapen, men det krävs ett ansvarsbevis.
Precis på samma sätt som det krävs körkort för att köra bil. Men du är väl emot det också. Jag kan förresten fylla i att jag själv tyckte körkort var trams som tonåring, men sedan börjar man förstå lite bättre...

Quote:

The Lorax skrev:
Staten få har MÅNGA vapen och folket ingen.
Nu är det ju så att Sverige hade ett skjutvapen per 4,5 invånare år 2001... Det ser jag som en ganska hög siffra som inte alls rimmar med ditt påstående.

år 2001 var det inte mindre än 689 150 vapeninnehavare med totalt 2 096 798 vapenlicenser i Sverige. Men ni kanske vill ha TEC-9 och UZI?

See User information
Ursäkta men denna kändes så passande till samtalet :)

http://www.miloop.se/film_view.aspx?mm=5&movie=1752

denna med :)

http://www.youtube.com/watch?v=F10JepJWfSM

Respect

Posted on: 2008/12/6 3:24
förstår ni inte att dom spelar är ett spel, framför eran, tv kväll.

The way some people find fault, you`d think there was a reward.

See User information
Vapen är bra, om alla hade vapen skulle inte folk bli rånade och våldtagna.

Det är bara socialister som tror att vapen är något dåligt, socialister som inte hittat ut ur dimman och kan tänka själva utan bara lyssnar till den djuriska massan.

Vapen är bra, kriminella har redan vapen, så varför ska inte hederliga människor få beväpna sig för att skydda sig mot dessa otäcka jävla as?

Posted on: 2008/12/6 11:26
Nu har du ingen ursäkt att förneka sanningen längre!

Vilka är NWO? vilka är Eliten? Svaret finner du här:
http://www.radioislam.org/dom/3svp.htm

Mer om zionismen:
http://www.radioislam.org/palestine/sv/jude-blottlagger-den-judis...

See User information
Quote:

Hanko skrev:
Vapen är bra, om alla hade vapen skulle inte folk bli rånade och våldtagna.
Vapen är bra, kriminella har redan vapen, så varför ska inte hederliga människor få beväpna sig för att skydda sig mot dessa otäcka jävla as?

Sant. Folk hade dock blivit skjutna, med död eller lemlästning som följd.
Vidare, som jag har försökt påpeka, vapenvåld är extremt ovanligt i Sverige. Knivvåld är mycket, mycket vanligare.

Denna tråd har klartgjort något för mig. Amerikaniseringen är mycket, mycket långt gången. Jag trodde inte det var så illa ställt men tydligen har den amerikanska imperialismen lyckats vinna svenskars "hearts and minds". Gott folk, vi är svenskar o bör ha en svensk angreppspunkt på våra problem. Särskilt gäller det er som sprider xenofob dynga i andra trådar, ni borde skämmas för eran osvenskhet....

Posted on: 2008/12/6 12:50

« 1 (2) 3 4 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper