vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Planta mot cancer?
#1


See User information
Vad är det för planta de snackar om på videon?

http://www.youtube.com/watch?v=k9rCIYHysNE

Även andra råd mot cancer får gärnas lyftas upp i den här tråden då jag anser att det är viktigt att denna fråga om botemedel får mer ljus på sig.

Men frågan är alltså vilken planta är det som botar cancern i videon? Känns lite typiskt media att skriva "planta botar cancer "men inte ens namnet på plantan..

Posted on: 2008/12/14 0:50
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Planta mot cancer?
#2


See User information
Kollat in Run from the cure ?



Respect

Posted on: 2008/12/14 1:40
förstår ni inte att dom spelar är ett spel, framför eran, tv kväll.

The way some people find fault, you`d think there was a reward.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Planta mot cancer?
#3


See User information
Har hört att aprikoskärnor, äppelkärnor och andra kärnor och vissa frukter och grönsaker innehåller vitamin B17 som också kallas något i stil med leactrile. Denna ska enligt de som förespråkar ett intag av detta ämne innehålla en cyanidförening som vanliga celler har ett skydd emot mot som cancer-cellerna saknar, alltså för cancercellerna medan vanliga celler klarar sig.

Posted on: 2008/12/14 12:39
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Planta mot cancer?
#4


See User information
Quote:

Capsolito skrev:
Kollat in Run from the cure ?



Respect


Nej, inte sett den men därimot the Cure - tror du det är samma planta de pratar om?

Skulle du kunna sammanfatta din film lite kort vad det handlar om?

Posted on: 2008/12/15 22:28
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Planta mot cancer?
#5


See User information
Japp, just nu forskar jag en hel del om det och kräver svar.

I denna http://video.google.com/videoplay?docid=-135125406106198814

* runt 15:08 till 15:45 säger de svart valnöt , vitamin c, the antioxidants, the allkerian diet?

Nån som hör bättre ? Hjälp mig gärna vad de säger där.

* 35:00 superblender and clos?

Hör engelskan dåligt. Behöver hjälp med de två punkterna.

Posted on: 2008/12/15 22:31
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Planta mot cancer?
#6


See User information
Rekommenderar filmen av world without Cancer eller nåt i den stilen av G. Edward Griffin.

Posted on: 2008/12/15 23:05
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Planta mot cancer?
#7
Quote:

Ishtar skrev:
Japp, just nu forskar jag en hel del om det och kräver svar.

I denna http://video.google.com/videoplay?docid=-135125406106198814

* runt 15:08 till 15:45 säger de svart valnöt , vitamin c, the antioxidants, the allkerian diet?

Nån som hör bättre ? Hjälp mig gärna vad de säger där.

* 35:00 superblender and clos?

Hör engelskan dåligt. Behöver hjälp med de två punkterna.


Om det sägs svart valnöt... då kommer jag direkt att tänka på Hulda R Clarks kur/medicin mot parasiter (inom alla dess stadier). Tog de inte henne till fängelse...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Planta mot cancer?
#8


See User information
Quote:
Ishtar skrev:

Nej, inte sett den men därimot the Cure - tror du det är samma planta de pratar om?

Skulle du kunna sammanfatta din film lite kort vad det handlar om?


Det handlar om en farbror som skapar hampa olja från Kanada,
och använder det på en del Cancer sjuka patienter som tillfrisknar
efter hans behandlign med denna hampa olja, sen när han ska
pressentera detta för läkare så smutskastas han helt.


Har läst om att hampa olja använts ganska bra tag av indianerna,
och det funkar mot massor med olika sjukdomar, just denna olja.

Det har sagts att sista smörjelsen skulle innehålla denna hampa
olja.

Ishtar hoppas det hjälpte att få en någorlunda liten bild på
vad den handlar om.


Respect

Posted on: 2008/12/15 23:26
förstår ni inte att dom spelar är ett spel, framför eran, tv kväll.

The way some people find fault, you`d think there was a reward.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Planta mot cancer?
#9
Quote:

popeye skrev:
Quote:

Ishtar skrev:
Japp, just nu forskar jag en hel del om det och kräver svar.

I denna http://video.google.com/videoplay?docid=-135125406106198814

* runt 15:08 till 15:45 säger de svart valnöt , vitamin c, the antioxidants, the allkerian diet?

Nån som hör bättre ? Hjälp mig gärna vad de säger där.

* 35:00 superblender and clos?

Hör engelskan dåligt. Behöver hjälp med de två punkterna.


Om det sägs svart valnöt... då kommer jag direkt att tänka på Hulda R Clarks kur/medicin mot parasiter (inom alla dess stadier). Tog de inte henne till fängelse...


Se:
http://home.online.no/~sostuve/parasittkur.html
http://home.online.no/~sostuve/parasiter.html

Edit:
Jag kollade på videons början nu, och det var ju Clarks metod.

Edit2:
Clove (här) är rödklöver, tror jag.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Planta mot cancer?
#10


See User information
Tack popeyes och capsilito.

Helt klart värt att forska mer om och sammanställa. Läste med att de finns höga cancerhalter i kommunalt vatten som vi dricker.

Hitta även lite här.
http://rentdricksvatten.wordpress.com ... ry/kloreringsbiprodukter/

Posted on: 2008/12/16 12:39
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Planta mot cancer?
#11
Quote:

Ishtar skrev:
Tack popeyes och capsilito.

Helt klart värt att forska mer om och sammanställa. Läste med att de finns höga cancerhalter i kommunalt vatten som vi dricker.

Hitta även lite här.
http://rentdricksvatten.wordpress.com ... ry/kloreringsbiprodukter/



cancerhaltigt vatten... hehe...nu har det gått för långt...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Planta mot cancer?
#12


See User information
Man använder stora mängder lut i samma rör som man tillverkar öl. Kan säga av egen erfarenhet att mätningarna är rena skämtet och mycket av den öl som framställs är full av kemikalier.

Posted on: 2008/12/16 14:18
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Planta mot cancer?
#13


See User information
Ajdå! Öl som är såå gott!!

Posted on: 2008/12/16 14:55
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Planta mot cancer?
#14


See User information
Jag vet att det varit snack om en indiansk ört. Det jag vet är nåt som görs av en bark från syd-/och eller centralamerika och kallas både "Lapacho", "Pau D'Arco" och "Ipe Roxo". Kan det ha varit denna? Finns bl.a. hos Örtagubben tror jag.

Sedan så fanns det väl en snubbe som hade en cancersjuk häst som han inte förmådde sig avliva. Hästen blev bra efter ett tag och han kollade då vad hästen åt. Long story short så var det väl en del rötter och blad och gubben, som stred hela livet mot FDA efter att ha lyckats bota mer än djur från cancer, hette Hoxley. Sök på det och cancer, minns inte riktigt namnet. Kan kolla upp det mer senare om någon vill.

Slutligen vill jag nämna MMS; Miracle Mineral Supplement. Låter ju jättefånigt och kvacksaligt men det ska visst fungera (mot alla bakterier, virus [ja, AIDS] samt TUNGMETALLER!!!). Jim Humble heter gubbe #2. Jag har boken. Och medlet. Tio poäng säger jag. Ja okej, sedan har vi ju även "You body's many cries for water" av den gode Dr. "Batman". Drick mer rent vatten helt enkelt och ta en nypa salt. Så enkelt.

Lycka till! Och sluta aldrig söka efter ett botemedel. Det finns...

Posted on: 2008/12/29 23:17
Jag vill "bara" ha svar på mina frågor om livet...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Planta mot cancer?
#15
Alltså angående hästen så har vi ju också ett begär efter det som ska bota oss, det är ju oss hos själva som svaret ligger, det är inte själva botemedlet som är målet?
Som t ex cancers eller t om förkylnings uppkomst är inte samma hos alla och kan därför inte behandlas med samma preparat?
Vad jag försöker säga är iaf att det inte bara finns ett svar på cancer.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Planta mot cancer?
#16


See User information
...Och sedan så finns det ju en intressant italienare som heter... Dr Tullio Simoncini. Boken heter "Cancer is a fungus” och hans teori går ut på att man helt enkelt intar lite vanlig bikarbonat. Det har att göra med pH-värdet om jag minns rätt. Lite av samma teori som bakom MMS som jag skrev om tidigare.

Jag tror personligen mer och mer att cancer främst kommer från virus, oavsett om man fått det från diverse vaccinationer. Någonstans finns orsakerna till varför cancer ökat lavinartat de senaste 50 åren. Men jag sätter en slant på NWO…

Posted on: 2008/12/30 23:04
Jag vill "bara" ha svar på mina frågor om livet...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
27 user(s) are online (27 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 27

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS