vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Ian Crane.
Kom precis hem från sthlm och crane-föredraget. Det var kanon:ers. Rekommenderas till er andra som har möjlighet att gå på det i Örebro lördag och Göteborg söndag.

Se till att kommentera till arrangörerna innan att ha lite frågestund på slutet. Den blev väldigt kort med frågor i sthlm tyvärr. Hade turen att prata endel med Ian efteråt och det var intressant, ta chansen att lyssna, fråga osv nu i helgen, om ni bor i närheten av gbg eller örebro.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Ian Crane.
Vad kul att du tyckte om föredraget.
Man skulle ju kanske kunna förvänta sig att ett så entusiastiskt inlägg kanske kunde innehålla lite information om vad som sas osv...

Du berättar ju dessutom att du hade ett intressant samtal med Mr Crane på tu man hand, vilket många skulle uppskatta att få ta del av också.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Ville mest bara förmedla min känsla och inspirera andra som inte bestämt sig om de ska gå dit eller inte.

Vi spelade in det på kamera. Vet inte vem som fick banden tillslut!?
Du som har banden, maila mig på info@vaken.se och berätta hur du tänker göra.

Gjorde en del anteckningar på sakerna jag inte stött på tidigare, ska bl.a. titta närmare på common law och napoleonic code nu.

See User information
Quote:

c0mputerr0r skrev:

vilket många skulle uppskatta att få ta del av också.
Får man lov att fråga varför du inte var där?När man ändå bor i kvarteret,förövrigt var du villig att cykla:)l till s k Malmö träffen dessutom utan kosing i fickan;)

Posted on: 2008/11/28 8:13

Anonym
Instämmer med Void! Mycket trevligt föredrag, och jag blev förvånad över den "höga" åldern på lyssnarna, kul att gamla hundar lär sig sitta

och det här med napoleonic law var minst sagt oroande, och hur lite makt våra politiker faktiskt har i diktaturen, eu.

Till er som skall och lynnsa i Örebro, och Gbg. Ta med lite extra fickpengar .. han hade med sig en trevlig uppsättning dvdfilmer med div innehåll. Minns inte priset riktigt, var det 3 filmer för 200:- ?

Och tack vill arrangörerna! Mer av sånt här vill jag se! Vem vet, kanske Icke har möjlighet att besöka sverige i framtiden

Ett tips bara. Till nästa gång tror jag det hade uppskattats om det var en 10min pause i mitten där det ges möjlighet att köpa en kopp kaffe och kanske en bulle. En bensträckare är nyttigt, även om koffein och vitt mjöl och vitt socker inte är det så kanske en frukt istället.

Void, har vi duktiga översättare här på vaken så tycker jag att Crane föredraget bör översättas så att fler kan ta del av den!

Tack!

Anonym
Man blev faktiskt lite besviken. Det kom endast kring 60 personer i Göteborg.

När det gäller själva föredraget drog det igång lite sent, Ian pratade i två timmar, 25minuters paus, Ian pratade över tiden så det blev ingen frågestund över utan snabbt stressade ur lokalen.

Det var faktiskt förvånandsvärt många äldre här med.

Föredraget i Göteborg spelades in av Red Ice Creations-bröderna. Faktiskt roligt att se flertalet "kända" personer.

David Icke och Tsarion nästa?

See User information
Quote:

Flowerpower skrev:
Man blev faktiskt lite besviken. Det kom endast kring 60 personer i Göteborg.

När det gäller själva föredraget drog det igång lite sent, Ian pratade i två timmar, 25minuters paus, Ian pratade över tiden så det blev ingen frågestund över utan snabbt stressade ur lokalen.

Det var faktiskt förvånandsvärt många äldre här med.

Föredraget i Göteborg spelades in av Red Ice Creations-bröderna. Faktiskt roligt att se flertalet "kända" personer.

David Icke och Tsarion nästa?

Föredraget kommer att läggas ut på Google Video av Henrik på RedIce.

Det var ett bra föredrag och Ian var bredare än vad jag trodde. Föredraget behandlade inte bara " Codex " utan hela NWO - biten.

Men kontrollen över Mat-distributionen ( " Control the food and you control the people " ) är ju en av dom viktigaste bitarna för att beröva oss våran frihet i " NWO-agendan " ( Worldwide control over food production ).

Här är ett tidigare föredrag med Ian R Crane ( från 2007 ) som i stort sett är samma som har hållits här ( Stockholm, Örebro,Göteborg ).

http://video.google.com/videoplay?doc ... 5T2iALP36GADg&q=ian+crane

Having spent the past twelve months investigating Codex Alimentarius, I am deeply disturbed by the almost total lack of awareness (or even interest) with regard to the implications of this pernicious global Commission, particularly amongst those most affected by the excesses of this restrictive legislation. In the words of the National Health Federation[i], the aims and objectives of Codex Alimentarius are as follows: * Only low-potency, “me too” supplements available that will do nothing for your health. * All or most foods genetically-modified. * Beneficial supplements unavailable or sold by prescription only. For many people, this agenda is so outrageous, they cannot believe such goals are achievable; yet this may well be the reality as soon as 31st December 2009, if the Codex Alimentarius Commission continues to disregard input from those who offer a counter perspective to the combined forces of Big Farmer & Big Pharma.«

Ps.

Flowerpower ! Kan du aktivera din PM.

Mvh S...........88

Ds.

Posted on: 2008/11/30 20:02

Edited by Spartacus88 on 2008/11/30 20:22:23
Edited by Spartacus88 on 2008/11/30 20:24:34
Edited by Spartacus88 on 2008/11/30 20:26:10
Edited by Spartacus88 on 2008/11/30 20:48:25

Anonym
Ca 60 personer i Göteborg ja, varav många bekanta ansikten från bla Juri Linas mfl föredrag... "redan frälsta" om man så säger.

Tre personer fick jag sammalagt med från Alingsås, varav två som inte åkte med mig... däribland en kvinna på 83 år. Inte illa.
Helt fantastiskt tycker jag och över mina vildaste förväntningar.

Jag gjorde en del reklam och har bl a fått höra att detta är ju jättebra för nu får "DE" kontroll över de där "kväkarna", homepoater och andra och det är ändå ingen skillnad på ekologisk och "vanlig" mat...
Var läste jag det? Den praktiska alternativrörelsens forum, alternativ.nu...

Ärligt talat, vad förväntar man sig? Det är inte mer annorlunda här än i Cranes hemstad i England och han sade det själv, de som odlar ekologiskt fortsätter påta i jorden och tar på skygglapparna...

Lite nya saker fick man veta men annars var det "skåpmat" som alltför många andra hade behövt höra. Mycket bra var han hursomhelst, och rolig mellan varven. Det behövs.

David Icke och Tsarion? Absolut! Fixa en jävla massa pengar och håll föredrag även i Malmö, Karlstad, Östersund, Linköping, Växjö så slipper många folk åka så långt... jag har 7 mil till Gbg, rena lyxen, det fanns folk som hade åkt från Norrland...

See User information
http://video.google.com/videoplay?docid=6437243205075630073&hl=en

La upp föreläsningen han höll i Stockholm här. Säg till om ni vill ha den i högupplöst form så slänger jag upp den på PirateBay.

Posted on: 2008/12/4 8:22

See User information

Posted on: 2008/12/4 9:17

See User information
Du är snabb som få! Skitbra fixat anti!

Posted on: 2008/12/4 13:00
Administrationsgruppen
www.vaken.se

Anonym
Quote:

anti skrev:
http://video.google.com/videoplay?docid=6437243205075630073&hl=en

La upp föreläsningen han höll i Stockholm här. Säg till om ni vill ha den i högupplöst form så slänger jag upp den på PirateBay.

Fixa så föredraget kommer upp när man söker på Codex Alimentarius?

See User information
Titeln är ju "Ian R. Crane in Stockholm Sweden, Codex Alimentarius 2008". Det är Google som bestämmer vilken video som dyker upp när man söker på "Codex Alimentarius", inte jag.

Posted on: 2008/12/16 19:49

Anonym
Blinde sate.

See User information
Vaa?

Posted on: 2008/12/17 6:41

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper