vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Jag har sett ett UFO ikväll

See User information
Jag såg en jävligt konstig grej på himmlen. Det är mörkt nu och försökte ta ett phot men det gick inte för det var för mörkt.

Det ser ut som en stor manet på himlen, det verkar som den lyser lite också. Den är på en fast punkt men lixom dansar. Det kan vara en drake men den e högt uppe och är på nästan en fast plats. Det ser ut som den har två långa svansar som e typ 15-20 gånger längre än kroppen.

Jag har googla lite på fenomentet och hittat den här sidan.

Det här är nästan exakt samma som jag ser.

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article1162498.ece

Någon som vet vad det är?

Posted on: 2008/12/8 14:20
"-Vi styrs av samling idioter som inte ens är medvetna om att de är fascister." Fahrenheit451
<administratör>
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Jag har sett ett UFO ikväll

See User information
Jo drakar kan flyga väldigt högt, och innehåller allt möjligt som små videokameror och LED lampor som blinkar i alla glada färger.

Jag har också sett ett UFO och skillnaden där var att jag såg två objekt flyga 200-300 meter över marken för att sen flyga rakt upp i himlen och ut i rymden. tog ungefär 3-5 sekunder

Så två frågor:

Hur länge såg du detta objekt?

Vart tog det vägen sen? upp i rymden eller landa?

Posted on: 2008/12/8 19:49
Nu har du ingen ursäkt att förneka sanningen längre!

Vilka är NWO? vilka är Eliten? Svaret finner du här:
http://www.radioislam.org/dom/3svp.htm

Mer om zionismen:
http://www.radioislam.org/palestine/sv/jude-blottlagger-den-judis...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:
Hur länge såg du detta objekt?

Quote:
Vart tog det vägen sen? upp i rymden eller landa?

JAg svar på båda frågorna samtidigt.
Jag tittade på det i en 5-10 minuter. Det såg höll sig på ungefär samma ställe åkte lite fram och lite tillbaka. svansarna var horizontella och såg ut som den vajjade i vinden. Sen gick jag in och googlade lite postade. Gick ut och kollade ca 1 timme efter då var den borta.

Jag är nästan säker på att det är samma grej som i sun artikeln.

Jag tror inte att det var några små gråa utomjordingar men jag har ingen aning om vad det var.

Om det var en drake så måste den varit väldigt speciel eftesom den inte lixom stack iväg. Eller så var det ett väldigt långt snöre den satt fasst i.

Posted on: 2008/12/8 20:19
"-Vi styrs av samling idioter som inte ens är medvetna om att de är fascister." Fahrenheit451
<administratör>

See User information
Såg en bild på det i tidningen idag, du är inte ensam, många såg dessa ufon. Byggda av en ram av ståltråd klädd med folie, med ett ljus i botten, helt enkelt en liten varmluftsballong.
Får bygga en och prova... Antagligen kan det funka ganska bra om man bara får folieballongen tät nog.

Posted on: 2009/1/2 16:41

See User information
Glömde bort den här posten. Såg den några dagar igen i dags ljus. Det är en drake som är fast bunden till marken. Såg bra kosntigt ut på natten.

Posted on: 2009/1/3 13:01
<administratör>

See User information
Ibland är det enklaste svaret det rätta...

Posted on: 2009/1/3 15:18

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper