vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

911 musikvideo

See User information
Edit:
Google Video länk: 9/11 & Iraq - For What It's Worth

http://video.google.com/videoplay?doc ... 0006535637&q=iraq&pl=true

Posted on: 2006/4/5 23:09
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: ,,,,
dom här känns lite väl upprepande, samt att kvaliteten kan bli lite väl låg om folk bara klistrar in en länk utan namn typ?

please.. tack .

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: ,,,,

See User information
Vem är du att döma vad som ska visas på vaken? Det börjar kännas tjatigt för oss som varit med i gemet ett tag. Helt rätt. Men det kommer nya besökare var dag? Det kan aldrig bli för mycket information. Det är väl kanske därför makten kan härja fritt pga att vanliga människor tröttnar och går vidare i sin vardag, istället för att resa sig upp och kämpa vidare med informationen eller vad det nu kan vara.
För mig spelar det ingen roll om det står ett namn eller inte. Nyfikenheten leder dig ändå till länken oavsett om det hade varit ett namn på länken. Och har du redan sett länken, så ber jag så hemskt mycket om ursäkt om jag tog din dyrbara tid (5sek) som det tog dig att inse att du redan sett skiten.
Läste en annan tråd(alla dessa länkar) om hur trött individen var på dessa länkar. Men va fan. Om de redan är så pålästa med den information de redan har? Varför tillför de inte själva med olänkad information? Eller vekligen reser sig upp och gör något annat än att bara läsa informationen på vaken mm? förmodligen för att vardagen är mycket mer viktig än vaken, måste ju betala räkningar mm........... Själv har jag inte tid att resa till stockholm och demonstrera. Jobbar. Men å andra sidan så gnäller jag inte utan upskattar att informationen finns här. Visst skulle vi kunna förändra sammhället, men då krävs det att ALLA släper sina vektyg och marcherar mot Stockholm med panderoller och plaket. Men hur realistiskt är det? MVH.
We don't need no more trouble.

Posted on: 2006/4/6 14:54

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper