vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 4 »


Anonym
Mulisha videos, Everyone is militia!
#1


Edited by Malmoesoldier on 2009/1/10 15:34:12
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mulisha videos, Everyone is militia!
#2


See User information
Vad ska vi med en milis till när vi inte ens vet vad vi ska kämpa emot? Kliv in i verkligheten istället för att sitta med era romantiska drömmer om att bli frihetskämpar.

Ni gör mer skada än nytta.

Posted on: 2009/1/12 11:32


"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mulisha videos, Everyone is militia!
#3


See User information
Seraph jag tror inte det handlar om att kämpa emot på det sättet. Du sätter aoutomatiskt en negativ klang på att kämpa emot . Det jag förstår det som, är att det handlar om är att kunna försvara sig, vilken är varje människas rättighet att få göra. Det finns det absoulut inget fel i. Blir man bestulen den rätten så ligger felet i den som bestämmer över rätten, men även den som förstår rätten att ta?lr rätta mig om ja har fel.

Så på vilket sätt gör dessa som pratar om detta mer skada än nytta?

Posted on: 2009/1/12 16:34
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mulisha videos, Everyone is militia!
#4
Varning: Bråkstake och Snick Snackare
Varning: Bråkstake och Snick Snackare


See User information
En milis är för okontrollerad negativ kraft.
Precis vad som behövs för eliten att införa ett striktare samhälle.

En milis spelar dem i händerna.

Posted on: 2009/1/13 1:38
Denna profil är tyvärr bannad.
Vill ni mig någonting, heter jag numera computerror
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mulisha videos, Everyone is militia!
#5


See User information
Quote:

z30 skrev:
En milis är för okontrollerad negativ kraft.
Precis vad som behövs för eliten att införa ett striktare samhälle.

En milis spelar dem i händerna.


Är det verkligen så?

Oka Crisis i Quebec Kanada 1990.
http://video.google.com/videosearch?q ... m=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wv#

Skulle de har inte funnits skulle det vara en fint Golf course på deras land nu. ; )

De lydade KVINNOR oxå, militian .

Posted on: 2009/1/13 1:56
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mulisha videos, Everyone is militia!
#6


See User information
z30
På vilket sätt är det vad som behövs för att införa ett striktare samhälle?

Att en millis är okontrollerad stämmer delvis då den vad jag fattar inte behöver vara skapad av eliten. Utan vem som helst i stort sett kan starta millis, just därför anledningen till att de blir farligt mot eliten .

Att det skulle ge negativ kraft är för att det är du som sätter etiketten på det.
En millis är ju vad de personerna som skapar den gör den till dvs (folket). Du kan skapa en millis o vara med elit lr gå motsatt riktning. Dock finns det inte så stor anledning att starta millis om man är på elitens sida för då är det bara att gå med i något milit'riskt som redan finns. Det är ju just det som är poängen med millis lr? En millis ska stå på folkets sida och alltid försvara folket. Vilket är moptsatsen till elitens armeer.

Posted on: 2009/1/13 1:57
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mulisha videos, Everyone is militia!
#7


See User information
Lite till:
http://video.google.com/videosearch?q ... b=wv#q=oka%20crisis&emb=0

Det var Militian som ledde till att de kunde stå kvar, Armed Resistance against the Canadian State.

This swayed public opinion.

Posted on: 2009/1/13 2:00
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mulisha videos, Everyone is militia!
#8
Varning: Bråkstake och Snick Snackare
Varning: Bråkstake och Snick Snackare


See User information
Vad jag menar är att eliten kommer att sätta in militär för att slå ned miliser i samhället och de kommer att ha allmänhetens fulla stöd.

Man vill inte se vilken galenpanna som helst med vapen.
Ta bara som exempel hur vissa jämställer folk med satanister och NWO-lakejer och säger att de vill se såna döda.
Vem vet vad dessa sjuka individer tar sig till med ett vapen i händerna?

Storebror kan ibland vara fördelaktigt och detta är ett sådant tillfälle om jag ska vara ärlig.
Storebror skyddar individen när det gagnar dem själva och där blir det ett samspel som är fördelaktigt för eliten

Posted on: 2009/1/13 2:01
Denna profil är tyvärr bannad.
Vill ni mig någonting, heter jag numera computerror
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mulisha videos, Everyone is militia!
#9


See User information
Resized Image


Resized Image

Posted on: 2009/1/13 2:04
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mulisha videos, Everyone is militia!
#10


See User information
Quote:

z30 skrev:
Vad jag menar är att eliten kommer att sätta in militär för att slå ned miliser i samhället och de kommer att ha allmänhetens fulla stöd.


Men i detta fall vann indianerna, de gjorde det KRÅNGLIGT för eliten. annars skulle de ha gjort sunder deras gravplatser och land.

Då vann de genom propagand, och vann folkets opinion MOT eliten.
De fick TID. tack vara militian-

"A member of the Mohawk Warrior Society speaks about the Caledonia Standoff"

http://video.google.com/videoplay?docid=-7656369446563615988


"The golf-course expansion, which had originally triggered the situation, was cancelled. The Oka Crisis eventually precipitated the development of Canada's First Nations Policing Policy."
http://en.wikipedia.org/wiki/Aboriginal_Police_in_Canada

Ett steg vidare FÖR folket i detta fall indianerna.

UTAN milis, skulle de har förlorat allt.

Så är det man, och du få säga vad du vill men jag har känt indianer hela mitt liv har pratat med de och vet alla skiten. Värre än Samerna.

Om samerna hade milis däremot,... ; )

Posted on: 2009/1/13 2:09
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mulisha videos, Everyone is militia!
#11


See User information
Men allvarligt de e ju ungefär som när svenssons säger: FRA lagen är ju jättebra för de finns ju faktiskt en "terrorist" här o där.

Alla ska ju ha rätten till sitt egna liv lika mycket som rätten till sitt egna liv att kunna försvara sig. Alla har rätten kvar tills de missbrukat den . Inte i vårt samhälle men i ett vettigt

Posted on: 2009/1/13 2:09
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mulisha videos, Everyone is militia!
#12
Varning: Bråkstake och Snick Snackare
Varning: Bråkstake och Snick Snackare


See User information
Quote:

wolfheart skrev:
Men allvarligt de e ju ungefär som när svenssons säger: FRA lagen är ju jättebra för de finns ju faktiskt en "terrorist" här o där.
Fast allmänheten vet inte att terroristhotet till största del är skapat av eliten.
Dessutom verkar ju en del av de som vill skapa miliser vara rädda för just terroristhotet.


Varför tror ni att terroristhotet skapats?
De vill se miliser, för det ger dem skäl och förståelse att sätta hårt mot hårt mot allmänheten.

Du säger rätten till "Våra egna liv" varför individualisera oss?
Det är väl finare att verka i samförstånd med andra och känna att man ingår i någonting större än bara sitt eget liv?

Posted on: 2009/1/13 2:12
Denna profil är tyvärr bannad.
Vill ni mig någonting, heter jag numera computerror
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mulisha videos, Everyone is militia!
#13
Varning: Bråkstake och Snick Snackare
Varning: Bråkstake och Snick Snackare


See User information
Quote:

The Lorax skrev:
Dessutom fattar du inte ett DUGG om Indianer, Whitey ; )
Så bara för att vita har betett sig jävligt illa mot ditt folk har du rätt att kalla mig någonting nedsättande?

Jag vet tillräckligt om indianer för att veta att ditt blod är för utblandat med vitt blod. Annars skulle du inte tala så nedsättande till mig.

Tydligen har nationalist-patrasket rätt i att man inte ska blanda raser... för att skydda folkslag mot det vita destruktiva blodet.

Det är mycket blod nu...

Min mor har fått leukemi. Ett angrepp mot vårat blod. Fler i min släkt är sjuka. Snart är det väl mina barns tur.

Posted on: 2009/1/13 10:42
Denna profil är tyvärr bannad.
Vill ni mig någonting, heter jag numera computerror
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mulisha videos, Everyone is militia!
#14


See User information
Undrar just dock vad vår lilla tennsoldat ville säga rent specifikt med sin tråd. Det är väl knappast så att hemvärnet har skyddat våra "rättigheter" som medborgare på något sätt.

Likaså, eftersom milisgrupperna som omtalas har sin rot i det amerikanska systemet - inte det svenska, så borde väl Bush-administrationens åverkan på konstitutionen visa just hur effektivt detta "medborgargarde" visade sig vara. Om dessa grupper har en grundlagsreglerad rättighet att avsätta en regering som vänt sig mot befolkningen och konstitutionen, varför har då detta inte skett ? Väntar man på tillstånd från kongressen eller ?

Var befann sig milisgrupperna när Blackwater och nationalgardet bröt ner dörrarna i New Orleans ? Var fanns dessa patrioter när Bush-administrationen drev igenom sitt Patriot Act, Homeland Security etc ?

Posted on: 2009/1/13 13:57
"All ideologies are idiotic, whether religious or political, for it is conceptual thinking, the conceptual word, which has so unfortunately divided man." - Jiddu Krishnamurti
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mulisha videos, Everyone is militia!
#15


See User information
z30
Citat:Fast allmänheten vet inte att terroristhotet till största del är skapat av eliten.
Dessutom verkar ju en del av de som vill skapa miliser vara rädda för just terroristhotet.


Varför tror ni att terroristhotet skapats?
De vill se miliser, för det ger dem skäl och förståelse att sätta hårt mot hårt mot allmänheten.

Du säger rätten till "Våra egna liv" varför individualisera oss?
Det är väl finare att verka i samförstånd med andra och känna att man ingår i någonting större än bara sitt eget liv?


A dom kasnke inte vet det men det är ju för dom själva blundar för det. Och vill inte se för dom är egoistiska och man skulle kunna stå med all info och trycka i deras huven utan att dom skulle bry sig en gnutta mer. Det är dom som bryr sig från början o klara av att skilja sig från mängden innan flcoken gör det som vet vad de själva tycker .

Vistt är vissa milliser blåsta och är rädda för terroristhotet. Men som millis behöver du egentligen inte vara rädd för något lr detta är iaf hur ja tror de ligger till ja har itne en aning men skulle tro de va nått liknande att det kan bara ligga i ens sunda förnuft att ha viljan att kunna försvara det som är sitt familj identitet frihetsrätt osv. Behäver inte finnas något hot helst ser man ju inget hot pga att alla mår bättre utan problem just därför vissa startar millis tex för att dom tycker att landets trupper ägnar sig åt skit (fel saker). Och därför är man oftast emot de styrande annars finns det oftast ingen anledning till millis.

Visst det är sant som du säger att dom gärna vill se milliser o det är exakt vad dom kommer få göra antagligen. Vilket är bäst att det funnits något motstånd överhuvudtaget lr att dom själva skapar motståndet som inte finns som fals flag? Samma skit dom sitter fortfarande på samma mål . Milliserna har ingen stor chans . Men om dom uppfinner några milliser så har iaf inte dom någon större chans pga de självklara de existerar inte.

Jaåå rätten till våra liv . Varför man ska individualisera sig ? Man måste förstå sig själv till o börja med för att förstå andra. När man har jobbat klart med sig sj så börjar man kasnke hjälpa andra . Allt bäörjar någonstans och det är alltid individuellt det måste börja. Annars blir det endast får mentalitet och då kan du tycka vad som helst du blir lurad till alltså inte sanning du måste veta om det själv. Men genom att vara individ så gör man allt i slutet som enhet. Vad en gör och en gör och en gör osv blir många och enhet. Det är att vara individ som är svårt . Men den som är ensam är stark . Inte för att den är ensam men fäör den vet vilken väg den måste gå även att den vet om att vägen ser ut som den gör.
Individen och det egna tänkandet är elitens största fiende efter kärleken.
Alltså att vara individ har inget med att man inte bryr sig om andras liv det är precis tvärtom. Allt har en rundgå¨ng och allt är sammanlänkande på samma sätt som du är sammanlänkande med alla andra. Men man måste förstå att innebörden är att man gör de i enhet.

Posted on: 2009/1/13 15:40
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mulisha videos, Everyone is militia!
#16


See User information
z30:Fast när miliser sen vill börja rensa samhället mot andra hot?
Såna samhället har vänt ryggen? De som börjat stjäla osv?
Det är lätt att säga saker som att alla svin som slår eller våldför sig på kvinnor och barn bör skjutas. Men det finns faktist de som blir oskyldigt beskyllda angående dessa brott.

Det blir en häxprocess och såna tillhörde 1400-talet.

Folk som ingår i milisen kommer demonisera de som de inte tycker om för att någonting ska göras mot dem.
Kanske omedvetet och de själva har blivit matade med lögner.



Som jag sagt innan, all förtjänar rätten till de mesta ända till dom missbrukar den. Alla förtjänar att få ha ett vapen i handen tex på så sätt att få försvara sig. Går man och gör något för egoistiska motiv och inte använder sunt förnnuft är ju rätten förbrukad. Eftersom ingen är god nog att döma en annan då olika saker uppfyller olika personer så har vissa mer förnuft än andra, ävenmer kärleksfulla än andra osv. Man kan ju faktiskt inte döma att millis skulle misssköta sig då vi vet inte hur det kommer bli och då har vi inte rätten att döma lr hur? Rätten att döma en millis har vi när den har satt oss i en position då vi får döma den. Vi kan ju inte börja med minority report tankar?
Jag har själv inte sagt vad jag tycker om milliser varken om ja tycker det är bra lr dåligt. Jag kan inte dömma förrän jag ser resultatet. Däremot så är det sunt förnuft att inte döma någon innan de gjort fel .
Man kan ju tex inte säga "Fast när miliser sen vill börja rensa" osv för vi vet ju inget om saken för ingen av oss har än sett detta. Därför e de väl bättre att se de som något positivt då alla tankar som från bärjan var ämnade iaf till att göra något bra är värda att få positiva tankar då det är bättre att tänka positivt än negativt om något som fortfarande är en illusion.

Posted on: 2009/1/13 16:53
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mulisha videos, Everyone is militia!
#17
Folk som är emot militia grupper och rättigheten till självförsvar och att äga ett vapen är alltid personer som stödjer NWO eller inte vet vad NWO är för något, folk som inte har någon speciellt bra förståelse av historia och hur världen fungerar.

Quote:
Var befann sig milisgrupperna när Blackwater och nationalgardet bröt ner dörrarna i New Orleans ? Var fanns dessa patrioter när Bush-administrationen drev igenom sitt Patriot Act, Homeland Security etc ?


Det fanns ingen fiende att attackera när bush drev igenom patriot act och vad skulle dom vinna på att gå emot blackwater som bara tog några vapen från ett par personer. Militia grupper vill inte skapa onödiga konflikter.

Militia grupper finns bara för att kuna försvara folket när eliten har förklarat krig, du kommer inte se något civil krig bara för att några vapen blir ifrån tagna från några amerikanare, ett civil krig kommer bara börja efter att det blir totalt olagligt att äga ett vapen och alla vapen ska samlas in eller om black water soldater börjat skjuta ner en massa människor på gatorna medans dom förklarar martial law. bara i extrema fall kommer du se ett civil krig startas. Folk från skytte klubbar som man aldrig har hört talas om osv kommer forma milita grupper, det finns för många vapen ägare i amerika som kommer vägra lämna in sina vapen. om folket inte hade haft rätten att äga vapen och träffas och träna så hade eliten redan tagit över för länge sen. Så länge vi har vapen så har dom ett stort problem. Hitler och stalin var rädda för deras befolknings vapen av en anledning.

Man måste vara galen för att säga att självförsvar inte är en lösning, när och om det kommer till det så är det den enda lösningen, till och med ghandi och david icke förstår detta, båda två är väldigt anti våld och "vi mot dom" men dom är inte psykiskt sjuka så självklart förstog dom att det kan komma en tid då man måste försvara sig.

Läs böcker om 1776, bönder med hjärtan fyllda av frihet vann många strider mot elit soldater från storbritannien som kom för att ta över deras mark och ta deras mat och pengar, hade dom bönderna inte format mulisha grupper så hade dom blivit överkörda av blodtörstiga tyranner.

Som General john stark sa "Live free or die: Death is not the worst of evils"

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mulisha videos, Everyone is militia!
#18
Varning: Bråkstake och Snick Snackare
Varning: Bråkstake och Snick Snackare


See User information
Quote:

Malmoesoldier skrev:
Folk som är emot militia grupper och rättigheten till självförsvar och att äga ett vapen är alltid personer som stödjer NWO eller inte vet vad NWO är för något, folk som inte har någon speciellt bra förståelse av historia och hur världen fungerar.
Jaha?
Tänker någon lite svart eller vitt här?

Få se nu... vilka brukar utmärka sig med ett sådant tänk? Psykopater! och Reptiler!

Jag kan ju säga att jag tänker mig in i hur det går när knäppskallar som tänker svart eller vitt springer runt med vapen.

Quote:

Malmoesoldier skrev:
Som General john stark sa "Live free or die: Death is not the worst of evils"
Oj... En general. De har ju ett alldeles speciellt tänk och brukar vara inom eliten.

Posted on: 2009/1/13 18:09
Denna profil är tyvärr bannad.
Vill ni mig någonting, heter jag numera computerror
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mulisha videos, Everyone is militia!
#19
Säger man "jag står inte för NWO, Men jag tycker inte att du har rätten att försvara dig mot dom när deras soldater skjuter din familj, försvarar du dig då är du lika bra som eliten själva" säger man så så är det inte sant att man är emot NWO, då direkt stödjer man NWO och är en OND människa. Alla har rätten till självförsvar.

Quote:
Oj... En general. De har ju ett alldeles speciellt tänk och brukar vara inom eliten.


Allt du kommer med är straw man. han var inte en general för eliten, han var en BRA människa som inte ville se sitt folk bli MÖRDADE och förslavade, DU KANSKE VILLE SE DERAS BARN OCH KVINNOR MÖRDADE, är det fallet så betyder det att det är dig det är fel på, ett mycket allvarligt fel, jag har svårt att tro det om dig eller om en människa överhuvetaget, men det finns människor som är på det sättet "försvara dig inte, låt din familj dö, det löser inget att försvara sig, det är bättre att ni som är oskyldiga dör istället för en galning" precis som eliten vill att man ska tänka.

Hoppas du inte är lurad och ner dummad på det sättet.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mulisha videos, Everyone is militia!
#20


See User information
Quote:

Malmoesoldier skrev:
Folk som är emot militia grupper och rättigheten till självförsvar och att äga ett vapen är alltid personer som stödjer NWO eller inte vet vad NWO är för något, folk som inte har någon speciellt bra förståelse av historia och hur världen fungerar.
Militia grupper vill inte skapa onödiga konflikter.



Man måste vara galen för att säga att självförsvar inte är en lösning, när och om det kommer till det så är det den enda lösningen, till och med ghandi och david icke förstår detta, båda två är väldigt anti våld och "vi mot dom" men dom är inte psykiskt sjuka så självklart förstog dom att det kan komma en tid då man måste försvara sig.



Såg du mina länker till Indian Milis Warriors i Canada?

Tydliga bevis på hur det kan hjälpa och då var det verkligen ett svår extrem situation.

Jag tror att de som vill inte använder sig av själv försvar är väldig ödmjuka, som vissa bhuddist mukar eller väldig spirituella människor.

Att inte försvara sig är helt absurd, och folk gör detta oftare än man tror, det handlar inte om våld varje gång, men detta är en överlevnads strategi.

Utan militia iOka Quebec skulle den lokalla vit kommunen byggte ut sina golf bana på Iroquios grav platser, och som vanligt skulle inte resten av folket har hört ett peep om detta.

Men många racister tycker att Indianer skulle inte försvara sig, de också bruka har ett stark förtroende på staten.

Posted on: 2009/1/13 18:24
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Mulisha videos, Everyone is militia!
#21
Bra exempel Lorax.

Du har säkert hört talas om ruby ridge, där en kvinna med ett barn i famnen blev skjuten i huvet av FBI och dom försvara sig och skött en polis eller FBI agent och vann i rättegång och det blev visat att FBI inte hade följt lagen.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mulisha videos, Everyone is militia!
#22


See User information
Quote:

Malmoesoldier skrev:
Bra exempel Lorax.

Du har säkert hört talas om ruby ridge, där en kvinna med ett barn i famnen blev skjuten i huvet av FBI och dom försvara sig och skött en polis eller FBI agent och vann i rättegång och det blev visat att FBI inte hade följt lagen.



Jo, men i militia kontexten var Wounded knee ett fall bevapnade folk stod mot staten 1973.

Sen efter detta var det bevisade övervåld på indianer från staten.

Har du sett Caledonia klippet?

"A member of the Mohawk Warrior Society speaks about the Caledonia Standoff"

http://video.google.com/videoplay?docid=-7656369446563615988



Lite om OKA Standoff som har blivit film

http://video.google.com/videosearch?q ... b=wv#q=oka%20crisis&emb=0

Posted on: 2009/1/13 19:03
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mulisha videos, Everyone is militia!
#23


See User information
Ok... Sanningen, vaken/konspiratiosteoretiker/Jehovas Vittnefakta 1A: FN är ont. Posta aldrig något från FN, positivt till FN eller med FN eller någon av underorganisationera som faktakälla. Om du inte är sugen på lite old school trolling....

Posted on: 2009/1/13 20:00
www.innandetsker.blogspot.com

Just because you´re paranoid does not mean they´re not after you...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Mulisha videos, Everyone is militia!
#24


See User information
Quote:

Sanningen skrev:
Läs och lär!
http://www.unesco.org/courier/2001_03/uk/droits.htm

Allt går utan våld och vapen!


Unesco...lägg av!Vet du vad den org står för...Brainwash nr 1.

Posted on: 2009/1/13 20:06
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 3 4 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
32 user(s) are online (32 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 32

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS