vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
the Beck protocol
Undra om det finns någon som prövat nåt av becks protocol och har egna erfarenheter att ge här. Jag har nyligen fått upp ögonen för det här och testar just nu att andvända kolloidalt silver.
Och om nogon vet om det finns utrustning att köpa här i sverige så som zapper,magnetpulser osv.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: the Beck protocol

See User information
Led av en del allergi några år tillbaka och hade nästäppa varje morgon men det försvann till 90% med kolloidalt silver.

Har även lidigt av en svampinfektion över delar av kroppen och fick tabletter och salvor från vårdcentralen men upplevde bara att det blev värre under den tiden och började testa alternativ som Pau d´arco, msm, silverlotion med mera och köpte även till slut en "zapper" och är mycket bättre nu på både allergin och hudinfektionen och det känns som man har "städat upp" i kroppen då min energi är bättre också.

Första veckan med zappern kände jag att den hade en stor effekt mot allergin då jag nästan började hyperventilera några gånger när jag använde den och andningen blev bättre.

Har läst en del "testimonials" på nätet av folk som har använt en "zapper" och en del påstår att de fått bort både tumörer och vårtor och andra sjukdommar och jag kan i alla fall säga stjälv att den har en väldigt bra effekt och kan vara värd att testa.

Jag köpte min zapper på ebay.

Posted on: 2009/1/15 12:53
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Ok Tack för informationen . Jag beställde en zapper nyss men jag blev tvungen att beställa från england men till ett relativt hyffsat pris. Ska bli spännande å se om den kan göra en lite piggare. Jag började med kolloidalt silver härom dan och tycker redan att jag känner mig piggare .

Hur länge har du andvänt K-silver och zapper ,andvänder du det konstant eller när du känner dig dålig,

Anonym
Tja var inte så mycket mer att säga här . Men stort tack till inläggaren här, Jag kör vidare med K_silver och Zapper ha de gott .

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper