vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 3 (4)

Re: Mulisha videos, Everyone is militia!

See User information
Detta du beskiver ,händer det NUQuote:

Malmoesoldier skrev:
Sale har du läst tråden? för jag förstår inte vad du pratar om.. du låter väldigt förvirrad.

Det jag kallar ont är när någon sparkar in din dörr och skjuter din familj, hur kan det vara det goda som fattas i mig?.

Och om du är en vuxen man som är där när det händer och du har CHANSEN att stoppa mördarna från att ta livet på några barn och du väljer att INTE göra det då är du OND och en mycket dålig människa, du DELTOG då i ett mord fast att du inte själv sköt någon, förstår man inte detta är man en psykopat, jag tror inte du är en psykopat sale. Så du lyckades inte komma med någon kritik, det går inte att ge mig kritik i denna frågan förutom om man är en psykopat.

Varför skicka du en video om crips och blood??? vad har det med mulisha rörelsen som pratas om i denna tråden att göra??. igen läs vad tråden handlar om.

Först postas orelevant skit om nazister som inte har något med tråden att göra och nu crips och bloods, otroligt.

Var vänliga och posta inget om det inte har med tråden att göra.
Vem sparkar in dörrar,vem skjuter din familj,sker det NU eller lever du i din tro?

För det är ett "spelmellan öronen"på dig!Du gör bilder!

Det du talar om är psykologiska minne/tro.Var sitter snubbeltrån?Jo som sgt "mellan tinningarna"

Bilden av t x sannigen är sannigens motsats.Gör du bilder?

Du har inte gjort/varit i lumpen/militärtjänst!Hur vet du vilken sida kolven skall vara på ?,så som det ser ut nu så riktar du den mot dig själv!

Den tiden den sorgen!Den som lever i NU finns inget innan eller effter utan bara NU just nu finns inte detta OK Vakna

Posted on: 2009/1/19 18:01
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Fast om alla skulle leva endast i NU, så skulle det ju inte vara meningsfullt att överhuvudtaget diskutera på ett forum. Det där med att "leva i NU" är ännu en sån där newage-floskel. Klipp banden med all historia och fakta, "allt är bara en illusion" (ännu en newage-floskel). Människan reducerad till en amöba, bara reagera på stimulus.

Resized Image

Posted on: 2009/1/19 18:09
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

miksjo skrev:
Fast om alla skulle leva endast i NU, så skulle det ju inte vara meningsfullt att överhuvudtaget diskutera på ett forum. Det där med att "leva i NU" är ännu en sån där newage-floskel. Klipp banden med all historia och fakta, "allt är bara en illusion" (ännu en newage-floskel). Människan reducerad till en amöba, bara reagera på stimulus.

Resized Image
Omdu/nu är programerad som du tycks vara på newage är sin sak.

Man livet/varat är nu JUST nu å inte sedan eller förrut.
Vad vet en hjärna om newage/oldage?

Posted on: 2009/1/19 18:39

Anonym
Quote:
Vem sparkar in dörrar,vem skjuter din familj,sker det NU eller lever du i din tro?

Det finns inga soldater som gör det i amerika nu nej, men det finns liknande situationer som händer varje dag där folk har rätt att försvara sig själva som när våldsamma tjuvar bryter in sig i hus, det vi diskuterar här rätten att försvara sig själv. När man kan historia så kan man ofta se in i framtiden och chansen att något sånt kommer hända i amerika finns så det är inget man ska kassta åt sidan som något som inte kan hända.

Och globalisterna har finansierat terrorister runt om i världen som har sparkat upp dörrar och skjutit folk, du vet själv vad dom är kapabla till. Därför är det bra att varna folk för att göra militär tjänst och att infomera dom om mulisha grupper om dom är intresserade av att försvara andra mot terrorister istället för att dom går med i något onödigt krig skapat av eliten själva isåfall är det bättre att dom hjälper till med skogs bränder och såna saker och vi sidan om är med i någon mulisha som bara tränar och gör sig beredd för en kris, det behövs folk som kan hantera kriser bra, om alla bara sitter på en soffa och äter chips och dricker fluoride så kommer vi inte kuna organisera oss bra i en kris, jag är själv inte med i någon mulisha men hade jag bot i amerika så hade jag varit det, om folk i amerika inte ser på dom som vänner så kommer dom springa runt som yra hönor i en kris men ser man på dom som en vän som dom är så kan man organisera sig bra.

See User information
Quote:

Malmoesoldier skrev:

När man kan historia så kan man ofta se in i framtiden och chansen att något sånt kommer hända i amerika finns så det är inget man ska kassta åt sidan som något som inte kan hända.

Det absolut säkraste sättet att misslyckas!Är att se bakåt eller framåt,med garanti...PROVA min vän så skall du se...

Posted on: 2009/1/21 22:59

See User information
Quote:

miksjo skrev:

YO du spottar i motvind(ett onödigt spottande)Varför svarar du mig inte,utan hoppar över i andra trådar?

Den som inte Är, kan inte ens det den vet! I vetandet kan man få betyg ••• . Allting omkring oss och i oss, är oss själva - jaget. T ex bilens utseende,

tungans utseende, val av vänner, val av boende, tankeval osv i oändlighet. Det finns t ex inga idioter, det finns bara val av s k idioter i sin egen omgivvning, alltså att det egna beteendet attraherar idioter eller inte. Idioten som man ser, är idioten inom den som ser. Detta för att vi skall få signaler om vad det är som behöver utvecklas inom oss själva - inte vad som behöver utvecklas hos idioten, det är helt och hållet "idiotens" ansvar. Allt omkring oss är symboler till oss själva. Därför, sluta att klaga över de "läromedel" som New Age etc... Du själv har attraherat. När själen till slut blivit sig själv -blivit anden, då är allt "jobb" utfört som vi själva satt oss i. Ingen kan skylla på någon annan. I så fall på vem? Reparera dig själv så kommer friden. Då ändras attraktionsmönstret och "idioterna" är som bortblåsta - utan krigföring! Påverka inte - bara var. Då slipper Du de andras (deras) mönster (signaler till Din utveckling), i alla lägen. DU går helt fri ifrån dem.

PS.Ifrån mitt sovrum(när barnen)inte är hemma ,så kan man höra,nu...nu.Nu.NUUU.NUUUUUU.TroR du hon menar NEW AGE?

Det där är din tro,ditt sov rum,har inget med mig att göra ..LIVET,själva livet ÄR NU

Posted on: 2009/1/22 14:44

See User information
Malmoesoldier:Förlåt om jag är <OFF topic..,men som du själv sa ;det handlar om självförsvar,med eller utan vapen,Jag tog den andliga vägen utan,men likt förbannat ett försvar...fattar du?NU...

Posted on: 2009/1/22 15:25

« 1 2 3 (4)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper