Vakencorner
|
Re: mercury detected in 55 brand name foods
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Toxikologiska effekter i det vi dagligen stoppar i oss är högst väsentligt och något "they" bedriver. Amalgam är ett av de tydligaste historiska motsägelserna. Jag har gjort rätt mycket egen research om det långt innan jag hörde talas om NWO etc. Jag föreslår att ni också kikar in mitt inlägg om KRAV, ISO-certifiering, symbolik... eventuellt borde jag kanske skriva lite om kvicksilver, om det jag vet. Det finns förstås också en hel del på kvicksilver.org som jag nu inte följt på ett tag.
Skulle Illuminati få dosera spädbarn med något gift i små doser redan från första dagen skulle de välja kvicksilver. Det hämmar hjärnans utveckling som inget annat. Vi skulle omgående bli drönare, drabbas av förlamningssjukdomar, alzheimers etc. Michael Moore må vara uppköpt och kontrollerad men hans film om läkemedelsindustrin har en klar poäng - det är inte meningen att vi skall bli friska. I övrigt hoppas jag sätta tänderna i natriumfluorid ordentligt, göra egen research kring tandkräm. Något i tandkrämen gör att emaljen mår bättre men måste det nödvändigtvis vara fluoriden? Man pratar om syrebalansering. Okie, måste man nödvändigtvis använda det mest elektronegativa grundämnet i hela det periodiska systemet? Syra baserar på positiv laddning av väte, eller då tre väte och en syre (oxonium-jon). För att balansera syran använder man något mer basiskt och sen tillämpar man något som heter Goldsmith's regel om jonsubstitution, alltså att lika stora grundämnen och med lika laddning, ju lättare har de att substituera. Sagt och gjort, jag skall göra reseach...
Posted on: 2009/1/28 9:11
|
|||
|
||||
|
Re: mercury detected in 55 brand name foods
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
("För att balansera syran använder man något mer basiskt och sen tillämpar man något som heter Goldsmith's regel om jonsubstitution, alltså att lika stora grundämnen och med lika laddning, ju lättare har de att substituera." I våra vattenverk så används lut till att reglera vätejonkoncentrationen PH-värdet...i vissa fall så används den tungmetallrika "Dolomitkalken"....) Syre/väte i vattnet har också en anomaliepunkt vid 37-39 graders temp, man brukar säga att under den punkten så är vätet aktivt och syret inaktivt, över den punkten blir syret aktivt och vätet inaktivt, att systemet är känsligt märker vi när vi får feber och det räcker med några tiondels grader över 37 för att vi ska känna oss hängiga och det är det att syret blir aggresivt när tempen stiger mot 42 grader...så temperaturen bäddar för varierande föreningar den också, dynamiken i systemet är som en synfoni inte en mistlur.... Det jag ville säga med detta var att vatten ingår i allt vi får i oss, så med bra råvaror och ett miserabelt vatten så blir det ändå "skit in skit ut"... Men egentligen ligger inte problemet kring det vi får i oss utan det egentliga problemet ligger i vår okunnighet kring vissa naturprocesser...vilket maktapparaten missbrukar mot oss. Men sånt går det ju att ändra på... ![]()
Posted on: 2009/1/28 9:59
Edited by gaston on 2009/1/28 10:39:43
Edited by gaston on 2009/1/28 10:46:14 |
|||
|
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login