Vakencorner

Anonym
|
GP.SE: "Ett liv i enkelhet" (Halmhus, med bilder!)
|
|||
---|---|---|---|---|
http://gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=669&a=466382
Quote: Ett liv i enkelhet |
||||
|
Anonym
|
Re: GP.SE: "Ett liv i enkelhet" (Halmhus, med bilder!)
|
|||
---|---|---|---|---|
Det var inte dåligt av Håkan att gå ut i det där organet.
Jag själv håller mig undan, flera tidningar har velat komma hit, jag har snäst av dem. Nu har jag under åren medverkat i massor av tidningar Sverige över i alla möjliga sammanhang samt även i TV två gånger. Jag skulle lätt kunna få hit folk som gjorde en dokumentär som säkert skulle kunna visas på TV, det var på gång under 2007 men jag blåste av det när jag såg strömningarna på kommunkontoret. Anledningen till att jag inte gör så är för att vanligt folk är inte intresserade, tvärtom blir många provocerade och i synnerhet och de är branschfolk inom bygg t ex. Ännu mer provocerande blir det i dessa tider när ekonomin är kärv och Modulentvillan kostar mer än den smakar på mer än ett sätt. Jag vänder mig till det ovanliga folket och det är min politik just nu. www.wikhall.com Jag är knappast den enda... Så som denna artikeln går ut är både bra och inte bra tycker jag. Alltid vaknar någon ur transen pga den inspiration de får... Vi är fullbelagda i början på året, det är fan att det inte går att tälta mitt i vintern... |
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Härligt att se :)
Posted on: 2009/2/21 15:16
|
|||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Klart som fan att massmedia är intresserade för denna typ av boende är ju klimatsmart och det ligger ju i tiden.. Dock så brukar dom flesta som väljer detta boende göra det för att bli mer oberoende ( frihet kallas det visst )..
Posted on: 2009/2/21 23:00
|
|||
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."
/Benjamin Franklin |
||||
|
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login