vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 4 5 »


Kvicksilver i vacciner byttes ut mot något ännu farligare.....l
#1


See User information
Vill du som förälder spela Rysk roulette med ditt barn.

Fortsätt vaccinera dom.


http://articles.mercola.com/sites/art ... hing-even-more-toxic.aspx

Posted on: 2009/1/29 12:17
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kvicksilver i vacciner byttes ut mot något ännu farligare.....l
#2


See User information
Men goddag yxskaft.
Aliminium är det vanligaste metallen vi har i jordskorpan. Mycket av det spannmål vi äter innehåller aliminium, även om du skulle kravodla det själv. Fisk och skaldjur innehåller aliminium. Inlagda bär och frukter innehåller aliminium. Dricksvattnet innehåller även aliminium.

Men vanligt kött, fisk, grönsaker och frukt innehåller även det aliminium, dock väldigt väldigt låga halter.

Så, vad ska du äta och dricka i fortsättningen?

Posted on: 2009/3/18 1:19
Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat.
- Nalle Puh
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kvicksilver i vacciner byttes ut mot något ännu farligare.....l
#3


See User information
Bara för att "alla" äter något behöver det inte vara nyttigt Okefenokee.
Jag säger inte just nått om just dessa saker men du verkar förlita dig enbart till grupptänk även i den andra tråden. Jag skulle gissa på att om mestadels befolkningen började skita i sina handfat så skulle du nog va en av de första som började med det.

Posted on: 2009/3/18 2:15
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kvicksilver i vacciner byttes ut mot något ännu farligare.....l
#4


See User information
Quote:

Okefenokee skrev:
Men goddag yxskaft.
Aliminium är det vanligaste metallen vi har i jordskorpan. Mycket av det spannmål vi äter innehåller aliminium, även om du skulle kravodla det själv. Fisk och skaldjur innehåller aliminium. Inlagda bär och frukter innehåller aliminium. Dricksvattnet innehåller även aliminium.

Men vanligt kött, fisk, grönsaker och frukt innehåller även det aliminium, dock väldigt väldigt låga halter.

Så, vad ska du äta och dricka i fortsättningen?




Så Alluminium är ett grundämne. Hade jag ingen aning om....Lol


Du får nog ta och läsa på om matsmälltningsapparaten och blomomloppet. Tala om oseriös argumentation!
Att något förekommer i matsmältningsapparaten ( "tillförs kroppen" ) betyder inte att det är ofarligt i blodbanan.


Du kanske har missat att det esxisterar vaccinationsskador där föräldrar får skriva på tystnadsplikt.




Vaccinationer har under lång tid påståtts stärka immunsystemet. Men i själva verket undermineras det. Allt det som vaccinationer innehåller är ännu en attack som vårt immunförsvar ska ta hand om och detta minskar dess förmåga att möta andra angrepp på ett effektivt sätt.

Processen att tillverka vacciner inkluderar användandet av apor, embryon från kycklingar och aborterade människofoster, tillsammans med desinfektionsmedel och stabilisatorer. Enligt produktionsresuméer från Karolinska Sjukhuset i Stockholm innehåller t ex difteri-, kikhoste- och stelkrampsvaccin bl a följande ingredienser: Natriumhydroxid - detta ämne kan förbränna inre organ, orsaka blindhet, lung- och vävnadsskador, och vara direkt dödlig om det sväljes. Formaldehyd - ett nervgift, vida känt för att det orsakar cancer. Det kan också vålla sömnlöshet, hosta, huvudvärk, illamående, näsblod och hudutslag. Det används, lämpligt nog, när man balsamerar lik. Saltsyra: förstör vävnad vid direkt kontakt och hittas i aluminiumrengörare och antirostmedel. Aluminium - giftigt cancerframkallande. Thiomersal - ett kvicksilverderivat och extremt farligt konserveringsmedel – en kombination av etylenglykol (kylarvätska), etanol, tiosalicylsyra, natriumhydroxid och etylkvicksilverklorid. Dessa kemikalier ger även de upphov till en mängd olika former av cancer samt hjärn- och leverskador. Fosfater - dessa kväver alla former av liv i sjöar och vatten och används i tvättmedel, diskmedel och rengöringsmedel.

Alla dessa ämnen attackerar just det immunsystem som det påstås ska stärka och ändå får sjukvården överallt okritiserat injicera sådana potentiellt dödliga substanser i oss och våra barn. Hur länge till ska detta få fortsätta? Varför får inte föräldrar veta vad alla vacciner egentligen innehåller?

Allmänheten skräms till att acceptera detta tyranni med argument om potentiella effekter av att komma i kontakt med icke-vaccinerade barn och ungdomar. Men om de som utövar skrämselpropaganda har vaccinerat sig och sina barn så borde det inte vara något problem, eller…?

Även i små doser skadar kvicksilver vårt DNA och dess förmåga att reparera sig själv. Det förstör också vår hjärna då det destabiliserar de nerver som är grundläggande för en normal hjärncellsfunktion. Kvicksilver aktiverar mikroglia celler och detta ökar excitotoxiciteten. De neurologiska konsekvenserna inkluderar Autism och Alzheimer’s.

Det har kommit otaliga rapporter om kopplingen mellan autism och kvicksilver i vacciner. Ökningen av autism i Storbritannien, USA och Sverige sammanfaller enligt undersökningar med en ökning av antalet vaccinationer som getts till barn i låg ålder. Man har upptäckt snabbt växande skador på hjärnceller även av mycket små mängder kvicksilver.

Posted on: 2009/3/18 8:53
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kvicksilver i vacciner byttes ut mot något ännu farligare.....l
#5


See User information
Ja, aliminium är ett grundämne.

Det finns ingen som påstår att vaccinationer är helt ofarliga, det finns heller ingen som påstår att sjukdomarna vi vaccinerar emot är det. Det gäller att själv titta på omständigheterna omkring och därifrån avgöra om man väljer att vaccinera eller inte. Vad vaccinen innehåller idag är ganska välkänt, ändå väljer många att vaccinera.

Jag har läst forskning, rapporter och folks personliga åsikter från båda hållen. Tyvärr har jag inte kunnat lyckas hitta någon som har en åsikt som ligger mittemellan. Folk är antagligen tvärför eller tväremot. Ingen av sidorna verkar vara villig att ens titta eller höra information från andra sidan. Tråkigt och trångsynt.

Vi har i dagsläget inte annat ajuvans att ersätta aluminiumhydroxidet med, utan det i vaccinet skulle inte alls fungera med dom procenter de gör idag, kroppens antikroppbildning skulle inte fungera lika bra, vilket du kan se om du jämför IVP och OPV vacciner.

Jag är inte offer för något grupptänk, bara för att jag inte har samma åsikter som dig.

Posted on: 2009/3/18 13:17
Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat.
- Nalle Puh
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Kvicksilver i vacciner byttes ut mot något ännu farligare.....l
#6
Quote:

Okefenokee skrev:
Ja, aliminium är ett grundämne.

Det finns ingen som påstår att vaccinationer är helt ofarliga, det finns heller ingen som påstår att sjukdomarna vi vaccinerar emot är det. Det gäller att själv titta på omständigheterna omkring och därifrån avgöra om man väljer att vaccinera eller inte. Vad vaccinen innehåller idag är ganska välkänt, ändå väljer många att vaccinera.

Jag har läst forskning, rapporter och folks personliga åsikter från båda hållen. Tyvärr har jag inte kunnat lyckas hitta någon som har en åsikt som ligger mittemellan. Folk är antagligen tvärför eller tväremot. Ingen av sidorna verkar vara villig att ens titta eller höra information från andra sidan. Tråkigt och trångsynt.

Vi har i dagsläget inte annat ajuvans att ersätta aluminiumhydroxidet med, utan det i vaccinet skulle inte alls fungera med dom procenter de gör idag, kroppens antikroppbildning skulle inte fungera lika bra, vilket du kan se om du jämför IVP och OPV vacciner.

Jag är inte offer för något grupptänk, bara för att jag inte har samma åsikter som dig.


Det finns inget att ta till sig från vitrockshållet. Vakna vet automatiskt att vaccinationer är till för att skada. Det är en skymf mot mänskligt tänkande att tro man kan spruta in grejer i kroppen och bli "skyddad". Lika tokigt är det att säga att något är "bra för kroppen, bra för magen, bra för tänderna - apropå vad en person nära dig skrev om fluorid...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kvicksilver i vacciner byttes ut mot något ännu farligare.....l
#7


See User information
men för i h-vete!! Visst man måste erkänna, att inget är 100% säkert, men det där var en aning överdrivet, aluminium används väldigt väldigt ofta i vacciner, iaf avdödade sådana. Måste bara ta detta innan jag går o lägger mig...

vaccin kan delas upp i en del olika grupper beroende på typ;

avdödade
försvagade (kallas ofta levande vaccin)
DNA-vaccin
etc etc.

Avdödade vaccin, Består ofta av virus/bakterie - rester/bitar, ofta polysackarid lager från bakterie membran eller kapsidhölje från virus. Detta injiceras i mig, dig, however who needs it right?
Meningen med allt är att ditt immunsystem skall regera och bilda ett minne, genom bildandet av antikroppar, stimulering av B-minnesceller och aktivering av komplementkaskaden som iofs har med antikroppar att göra, glömmer säkert ngt här, men så är man trött också...

Problemet är dock att vårt immunsystem har svårt att reagera på detta, det är trots allt rester, kan tolkas som partiklar o diverse annat, det man gör då för att trigga igång immunsystemet är att tillsätta adjuvans (exempelvis Al-joner/salter) som stimulerar immunsignal. Dett är inte mer onormalt än vad föregående person postat och kroppen har många adjuvans liknande signaler som ständigt pågår... Ang. vacciner och dess tillsatser, är de farliga eller ej, vem vet, jag väljer iofs att aldrig läsa från nyhetskällor och media som referar till vet. artiklar. då dessa människor ofta saknar kritiskt tänkande, samt kunskaper att hämta in vad den vetenskapliga rapporten egentligen ville säga. Jag rekommenderar att jobba direkt med vetenskap, läs den vetenskapliga publikationen direkt från källan istället från mellanhänder som tolkar den på sitt sätt, tro mig det sker 3-4 ggr oftare att budskapet blir det omvända istället för orginalet som skribenten tänkt sig.

http://www.expert-reviews.com/doi/full/10.1586/14760584.7.1.7

Posted on: 2009/3/26 2:32

Edited by Seriouz on 2009/3/26 3:17:28
Håll er till fakta, förlöjliga inte oss andra som vill komma ut med sanningen..

Svarar mer än gärna på frågor som rör läkemedel, toxikanter och fysiologiska processer..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kvicksilver i vacciner byttes ut mot något ännu farligare.....l
#8


See User information
patrix skrev:
Quote:



Det finns inget att ta till sig från vitrockshållet. Vakna vet automatiskt att vaccinationer är till för att skada. Det är en skymf mot mänskligt tänkande att tro man kan spruta in grejer i kroppen och bli "skyddad". Lika tokigt är det att säga att något är "bra för kroppen, bra för magen, bra för tänderna - apropå vad en person nära dig skrev om fluorid...


Wow, jag har aldrig läst något så naivt, vad gör du när du blir diagnosticerad med diabetes typ-1, cancer, kroniska inflammationer, parkinsons sjkdm, alzheimers, och om du levde på 40-talet och fick Polio (som numer iofs är utrotad tack vare vacciner)?? Ska du avstå från behandling då? Vi har idag statistik på framgångsrika läkemedel för de flesta av ovanstående grupper, och en myriad av nya på väg ut på marknaden när som helst.

Följ med in på lite instutitioner/sjukhus och se när barn i allt från 3-års åldern blir friska från sin cancer, se äldre parkinson patienter som har oförmåga att ens röra sig som sedan plötsligt återfår motoriken efter behandling med ex madopark, personer med genetiska rubbningar kan behandlas och faktiskt boras med genterapi, du kan se... ähh vet du vad? om du vill tro att allt är en konspiration och att alla är här för att skada så får du tro det, jag njuter istället av åkturen och är DELAKTIG i svängarna, jag ser och bedömmer med mina egna ögon för att sedan bocka av konspirationsteorier en efter en...

Respekt

Posted on: 2009/3/26 2:52
Håll er till fakta, förlöjliga inte oss andra som vill komma ut med sanningen..

Svarar mer än gärna på frågor som rör läkemedel, toxikanter och fysiologiska processer..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Kvicksilver i vacciner byttes ut mot något ännu farligare.....l
#9
Quote:

Seriouz skrev:
patrix skrev:
Quote:



Det finns inget att ta till sig från vitrockshållet. Vakna vet automatiskt att vaccinationer är till för att skada. Det är en skymf mot mänskligt tänkande att tro man kan spruta in grejer i kroppen och bli "skyddad". Lika tokigt är det att säga att något är "bra för kroppen, bra för magen, bra för tänderna - apropå vad en person nära dig skrev om fluorid...


Wow, jag har aldrig läst något så naivt, vad gör du när du blir diagnosticerad med diabetes typ-1, cancer, kroniska inflammationer, parkinsons sjkdm, alzheimers, och om du levde på 40-talet och fick Polio (som numer iofs är utrotad tack vare vacciner)?? Ska du avstå från behandling då? Vi har idag statistik på framgångsrika läkemedel för de flesta av ovanstående grupper, och en myriad av nya på väg ut på marknaden när som helst.

Följ med in på lite instutitioner/sjukhus och se när barn i allt från 3-års åldern blir friska från sin cancer, se äldre parkinson patienter som har oförmåga att ens röra sig som sedan plötsligt återfår motoriken efter behandling med ex madopark, personer med genetiska rubbningar kan behandlas och faktiskt boras med genterapi, du kan se... ähh vet du vad? om du vill tro att allt är en konspiration och att alla är här för att skada så får du tro det, jag njuter istället av åkturen och är DELAKTIG i svängarna, jag ser och bedömmer med mina egna ögon för att sedan bocka av konspirationsteorier en efter en...

Respekt


Du sover förvisso...

Tex det du skriver om polio visar det.

Längst ned i detta i inlägg finns länk till ett dokument som tar upp om polio, jag postade det för några dagar sedan.Det är postat många gånger...:
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=117582#forumpost117582


http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... e=&topic_id=12503&forum=6

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... pe=&topic_id=8261&forum=6

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kvicksilver i vacciner byttes ut mot något ännu farligare.....l
#10


See User information
Sover? njaa det är nog du som gör det.
Himlen sprack, du ramlade ner, läste saker på nätet och blev läkemedelsexpert. Detta från ett par ögon tryckta mot en datorskärm, på sidor där man särskriver och inte refererar till vetenskapliga tidskrifter.

Du har ingen som helst aning om vilka- och hur många parametrar man ska ta vara på, att det faktiskt konstigt nog även i vetenskapsvärlden finns miffon som läst alldeles för lite vetenskap och uttalar sig om saker de inte vet.
Att det finns hur mkt studier som helst som påvisar det positiva med lm-behandling, medan väldigt väldigt få studier hittas (i jämförelse) från din sida som försöker motbevisa detta.

Jag klickar på dina länkar och måste faktiskt bara säga att jag inte orkar läsa vidare, då alla bara verkar skriva en massa dynga, om saker de inte vet ngt om. Sedan ser jag att du i många av dessa trådar benhårt verkar veta orsaken till cancer? Inte ens är det teorier utan du vet ju svaret på gåtan! Vill du inte ta dig ett nobelpris i medicin, kanske? Eller lockar det inte?

Vetenskap skall bygga på hypotes, experiment följt av resultat och diskussion, detta ifrån insamlandet av data!!
Inte från ngn skäggig hippie från ett youtube-klipp som hävdar att du kan bota alla sjukdomar genom att stoppa upp hans mirakel-löv upp i röven.

Att ni m-skor hävdar att vetenskapen är manipulerad, och att allt är "fifflat", alla vetenskapsmän är vilseledda, för att sedan gå och referera till dessa människor så fort det passar er är inte bara otroligt löjligt utan även rent pinsamt.

Posted on: 2009/3/26 15:06

Edited by Seriouz on 2009/3/26 15:21:59
Håll er till fakta, förlöjliga inte oss andra som vill komma ut med sanningen..

Svarar mer än gärna på frågor som rör läkemedel, toxikanter och fysiologiska processer..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Kvicksilver i vacciner byttes ut mot något ännu farligare.....l
#11
Quote:

Seriouz skrev:
Sover? njaa det är nog du som gör det.
Himlen sprack, du ramlade ner, läste saker på nätet och blev läkemedelsexpert. Detta från ett par ögon tryckta mot en datorskärm, på sidor där man särskriver och inte refererar till vetenskapliga tidskrifter.

Du har ingen som helst aning om vilka- och hur många parametrar man ska ta vara på, att det faktiskt konstigt nog även i vetenskapsvärlden finns miffon som läst alldeles för lite vetenskap och uttalar sig om saker de inte vet.
Att det finns hur mkt studier som helst som påvisar det positiva med lm-behandling, medan väldigt väldigt få studier hittas (i jämförelse) från din sida som försöker motbevisa detta.

Jag klickar på dina länkar och måste faktiskt bara säga att jag inte orkar läsa vidare, då alla bara verkar skriva en massa dynga, om saker de inte vet ngt om. Sedan ser jag att du i många av dessa trådar benhårt verkar veta orsaken till cancer? Inte ens är det teorier utan du vet ju svaret på gåtan! Vill du inte ta dig ett nobelpris i medicin, kanske? Eller lockar det inte?

Vetenskap skall bygga på hypotes, experiment följt av resultat och diskussion, detta ifrån insamlandet av data!!
Inte från ngn skäggig hippie från ett youtube-klipp som hävdar att du kan bota alla sjukdomar genom att stoppa upp hans mirakel-löv upp i röven.

Att ni m-skor hävdar att vetenskapen är manipulerad, och att allt är "fifflat", alla vetenskapsmän är vilseledda, för att sedan gå och referera till dessa människor så fort det passar er är inte bara otroligt löjligt utan även rent pinsamt.


Du sover, inser inte att det är en mardröm. När det tar lite så "orkar du inte läsa." Typisk smitare.

Filen på esnips säger mycket. Det finns över 100 referenser från vitrocksvärlden som den texten bygger på. Jag toginte med det då, för det var från en scanning från papper jag gjort och sänt i mail, där referenserna inte var så viktiga, för mottagarna hörde inte till de hårt sovande.

Varsågod, go ahead... du vågar inte inse om polio, annars kulle du inte smitit.

Igår kom rapporter om nya utbrott i Afrika. Go figure varför de "råkar" komma. Sprutarna återvänder då...

Du gissar och fabulerar. Jag har haft koll på detta under 30 år. Har även träffat Viera Scheibner som det står om i filen, och har läst hennes bok,

Här om den:
By A Customer

As a research scientist with 30 years of medical research behind me, including 10 years in biotechnology and vaccine development, I had never questioned the basic assumptions regarding vaccination. Scheiber's book on vaccine research has completely changed my views on the safety and efficacy of vaccination. She cites study after study, such as the 1950's studies with polio vaccine which involved nearly 2 million children, which conclusively showed at the time that the utility of polio vaccination is zero. Well, I thought as I read on, at least the smallpox vaccine wiped out smallpox. Wrong! It was also exhaustively compared with non-vaccination and found to have no benefit. In fact, the vaccine has no effect on smallpox infection except to predispose the vaccinee to infection. I had no idea. I am still in a state of shock. Hasn't anyone at the Centers for Disease Control looked at the data? Why such a practice is still continued in the face of all this evidence is beyond my comprehension. Needless to say, my research interests are no longer directed toward vaccination but rather toward something more useful and productive. This book is an excellent summary of the history of vaccination with numerous references at the end of each chapter. It has some typos which confuse the reader on occasion but the content is well worth the time it takes to read this excellent book. This book is an eye opener!
- man kan alltså slå upp sina blå och vakna, eller kämpa för en lögn.

http://www.amazon.com/Vaccination-100 ... ox-Research/dp/064615124X

Naturligtvis så slår vitrocksmaffian/VoF-skådisar och skrymt ned på henne, det hör som till.

"Medicinska auktoriteter ljuger.... om tio år kommer vi att få veta all vaccinerna är den största kriminella handlingen någonsin mot mänskligheten" (Dr Guylaine Lanctot, Medical Post dec.1994

Snacka du om "parametrar" och vad du vill.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kvicksilver i vacciner byttes ut mot något ännu farligare.....l
#12


See User information
Det finns inget att ta till sig från vitrockshållet.

Filen på esnips säger mycket. Det finns över 100 referenser från vitrocksvärlden som den texten bygger på

Hur ska du ha det nu? Det fanns ju inget att ta till sig från "vitrockshållet".

Posted on: 2009/3/26 16:03
Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat.
- Nalle Puh
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Kvicksilver i vacciner byttes ut mot något ännu farligare.....l
#13
Quote:

Okefenokee skrev:
Det finns inget att ta till sig från vitrockshållet.

Filen på esnips säger mycket. Det finns över 100 referenser från vitrocksvärlden som den texten bygger på

Hur ska du ha det nu? Det fanns ju inget att ta till sig från "vitrockshållet".


Ja vad tycker du själv? Generellt blir 118 som ingenting i floden av lögn.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kvicksilver i vacciner byttes ut mot något ännu farligare.....l
#14


See User information
Men detta var ju otippat i och med den kommande Massreducering av befolkningen på jorden.

Ted Turner - som startade nyhetskanalen CNN och stödjer FN, som är styrt av Världsregeringen: "En total befolkning av 250-300 milj människor, en minskning med 95% av nuvarande befolkning, skulle vara idealet!"

även

En psykolog vid namn Barbara Marx Hubbard, medlem och futurist/strateg vid Task Force Delta, en tankesmedja inom USAs arme, uttalar sig som så: "En fjärdedel av mänskligheten måste elimineras. Vi bestämmer över Guds valprocess för planeten Jorden. Han väljer ut, vi förstör. Vi är ryttarna på den vita hästen - Döden."

Posted on: 2009/3/26 16:59
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Kvicksilver i vacciner byttes ut mot något ännu farligare.....l
#15
Quote:

choell skrev:
En psykolog vid namn Barbara Marx Hubbard, medlem och futurist/strateg vid Task Force Delta, en tankesmedja inom USAs arme, uttalar sig som så: "En fjärdedel av mänskligheten måste elimineras. Vi bestämmer över Guds valprocess för planeten Jorden. Han väljer ut, vi förstör. Vi är ryttarna på den vita hästen - Döden."


Hon ska inte få gömma sig bakom ett slags yrke, demaskerad så är hon en av de där vithåriga... jag skrev om här...:

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=109590#forumpost109590

---

Hubbard believes that humanity, having "come to possess the powers that we used to attribute to the gods", is presently in a critical and dangerous "Late Transition" to "the next stage of human evolution".
Resten och foto:
http://www.clubconspiracy.com/forum/f ... -hubbard-hmmmmm-4317.html

Typiskt zeitgeist-alien-new-age-"kvinnligt"-ursäkta seilon-ateist-kommunist...

Vad är inte nu alien...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kvicksilver i vacciner byttes ut mot något ännu farligare.....l
#16


See User information
Du har läst o du har läst, vitrock hit o vitrock dit, polio hann jag läsa, men säger bara en sak, bullshit!!!
När polio var en fritt härjande sjukdom så sprang folk som du runt o erbjöd alla möjliga alternativ medicin dynga, vaccinet kom och uttrotade sjukdomen, punkt slut, tack vare vaccinet , inget annat.
Vet du hur vi vet det? Joo det ska jag berätta för dig, injicera dig med polioviruset och ditt immunsystem bekämpar det, inget annat, där bevisar vi sammanhanget med vetenskap. Du anar inte hur många personer som utifrån vetenskaplig position gått till att presentera dynga som böcker om konspirationer, alternativ medicin etc.. Bara för att tjäna pengar. Ska du lyssna på ett fåtal människor som hävdar att allt är en konspiration, eller ska du lita på att miljontals i forskarvärlden möjligtvis inte kan alla vara nedtystade??
T ex många som jag direkt känner som jobbar med det. Helt otroligt!

När man inte vet hur det funkar ska man bara vara tyst, jag skiter i hur många böcker du läst och vilka bananer du lyssnat på, när du sett sjukdom, behandling och effekt så tänker du till...

Min fråga är vad fan du gör när du behöver läkemedel?
avstår du eller? Det skulle vara ren lögn om du hävdar det, och ren dubbelmoral om du erkänner.
Dina referenser är för det mesta bristfälliga och de flesta hemsidor ser ut att vara konstruerade av 10-åringar.


bye bye, och oroa dig inte, du kommer inte höra från mig mer, du är tydligen experten och jag ska forska vidare. Läkemedel behövs inte, och när personer från 2-3 års åldern kommer in med cancer ska jag tänka på dig, jag tänker på dina vaccinationsteorier om de vaccinerat sig, jag tänker på strålning om vaccinering ej varit fallet, och jag tänker på alla konspirationsteorier då ingen förklaring finns, en sak är dock säker jag säger inget du skrivit här till personens föräldrar....

Posted on: 2009/3/27 1:02
Håll er till fakta, förlöjliga inte oss andra som vill komma ut med sanningen..

Svarar mer än gärna på frågor som rör läkemedel, toxikanter och fysiologiska processer..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Kvicksilver i vacciner byttes ut mot något ännu farligare.....l
#17
How Vaccines Can Damage Your Brain

http://articles.mercola.com/sites/art ... an-damage-your-brain.aspx



Tamiflu's Effects On Your Brain
http://v.mercola.com/blogs/public_blo ... -On-Your-Brain-51744.aspx


Cancer Vaccine Linked to Pancreatitis
http://www.newsmax.com/health/vaccine ... is/2008/08/26/124973.html


A total of 3,461 adverse reactions, including eight deaths, were reported to the government through the VAERS system since the FDA approved the drug: http://www.crosswalk.com/news/11561185


More than 17 girls a week have been experiencing adverse reactions such as seizures and numbness after taking cervical cancer vaccine Gardasil since it became widely distributed in April. But the Department of Health and Ageing, while revealing the number of reactions, is refusing to release the details of them - despite growing controversy overseas, including links to at least seven deaths
http://www.news.com.au/story/0,23599,22860011-421,00.html


500 rushed to hospital after vaccination
http://www.dailytimes.com.pk/default. ... 01%5Cstory_1-7-2007_pg7_2



Hundreds of American soldiers have suffered serious illness after being compulsorily injected with a controversial Anthrax vaccine, a batch of which has been found to be contaminated http://www.timesonline.co.uk/tol/life_and_style/article835434.ece


Deaths Associated with HPV Vaccine Start Rolling In, Over 3500 Adverse Affects Reported:

http://www.lifesitenews.com/ldn/2007/sep/07092004.html


Vaccines Found to Cause Diabetes in Children http://www.naturalnews.com/023902.html

Infant Vaccine Is Dangerous, Researchers Say http://www.yourlawyer.com/articles/read/9635


The Most Dangerous Vaccines http://www.thememoryhole.org/health/dangerous_vaccines.htm


Officials say drug caused Nigeria polio http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/ ... 0/05/AR2007100501193.html


Mercury study shows permanent damage to kids http://edition.cnn.com/2004/HEALTH/02/06/mercury.reut/index.html

Research Supports Mercury-autism Link http://www.madison.com/archives/read. ... 2007/02/27/0702270272.php

Mercury in vaccine found to be 250 times higher than recommended http://www.worldnetdaily.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=36677

New Study Declining Autism Cases Tied to Removal of Mercury from Vaccines:

http://www.infowars.com/articles/scie ... declining_autism_cas.html


Mercury in Flu Vaccinations five times the CDC's safe level reccomendation:

http://www.prisonplanet.com/articles/ ... r2004/201004fivetimes.htm

US researchers at Columbia University found autism-like damage in the brains of mice exposed to thimerosal:

http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/3788443.stm


How Mercury Kills the Brain:

http://www.prisonplanet.com/articles/ ... ber2007/280907Mercury.htm

Mercury Pollution Causing Brain Damage & Lowering IQ's of 500,000 U.S. Children Annually:

http://www.organicconsumers.org/school/mercury030205.cfm

Mercury damage 'irreversible':

http://findarticles.com/p/articles/mi ... a/is_200402/ai_kepm372710

Polio Vaccines Are Causing Cancer http://www.prisonplanet.com/Pages/100 ... olio_vaccine_cancer2.html


Japan's Great Lesson: Compulsary flu vaccines reveal no benefit and actually cause more Flu and Vaccine related deaths http://www.prisonplanet.com/articles/ ... 004/201004greatlesson.htm

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kvicksilver i vacciner byttes ut mot något ännu farligare.....l
#18


See User information
Quote:

Seriouz skrev:
Sover? njaa det är nog du som gör det.
Himlen sprack, du ramlade ner, läste saker på nätet och blev läkemedelsexpert. Detta från ett par ögon tryckta mot en datorskärm, på sidor där man särskriver och inte refererar till vetenskapliga tidskrifter.

Du har ingen som helst aning om vilka- och hur många parametrar man ska ta vara på, att det faktiskt konstigt nog även i vetenskapsvärlden finns miffon som läst alldeles för lite vetenskap och uttalar sig om saker de inte vet.
Att det finns hur mkt studier som helst som påvisar det positiva med lm-behandling, medan väldigt väldigt få studier hittas (i jämförelse) från din sida som försöker motbevisa detta.

Jag klickar på dina länkar och måste faktiskt bara säga att jag inte orkar läsa vidare, då alla bara verkar skriva en massa dynga, om saker de inte vet ngt om. Sedan ser jag att du i många av dessa trådar benhårt verkar veta orsaken till cancer? Inte ens är det teorier utan du vet ju svaret på gåtan! Vill du inte ta dig ett nobelpris i medicin, kanske? Eller lockar det inte?

Vetenskap skall bygga på hypotes, experiment följt av resultat och diskussion, detta ifrån insamlandet av data!!
Inte från ngn skäggig hippie från ett youtube-klipp som hävdar att du kan bota alla sjukdomar genom att stoppa upp hans mirakel-löv upp i röven.

Att ni m-skor hävdar att vetenskapen är manipulerad, och att allt är "fifflat", alla vetenskapsmän är vilseledda, för att sedan gå och referera till dessa människor så fort det passar er är inte bara otroligt löjligt utan även rent pinsamt.




Resized Image

Posted on: 2009/3/27 10:26
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kvicksilver i vacciner byttes ut mot något ännu farligare.....l
#19


See User information
Jag litar mer på vitrockarna än på foliehattarna.

Posted on: 2009/3/27 13:05
Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat.
- Nalle Puh
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kvicksilver i vacciner byttes ut mot något ännu farligare.....l
#20


See User information
Quote:

New Study Declining Autism Cases Tied to Removal of Mercury from Vaccines:

http://www.infowars.com/articles/scie ... declining_autism_cas.html



Jag vill tacka dig för att du deltar i diskussionen som en vuxen människa. Även om jag inte håller med dig respekterar jag att du presenterar dina synpunkter.


De flesta artiklar tyckte jag faktiskt inte att jag kunde hämta mkt ifrån: De första artiklarna som innehöll webadressen mercola, tänker jag inte hämta information ifrån, för där presenteras inte nyheter och vetenskap, och man blir bara äcklad på medlemskap...

MEN! En specifik artikel från infowars var särskilt intressant:
Titeln hos alex jones hemsida var följande: "New Study Declining Autism Cases Tied to Removal of Mercury from Vaccines"
Denna artikel från infowars refererade till en godtycklig vetenskaplig tidskrift som presenterade mängder med data, denna studie jämfördes mot den Stora studien fr 2004 som avfärdat vacciner-autism sambandet (en artikel som jag för övrigt läst o granskat).

En otroligt intressant artikel om man orkar bearbeta och granska allt från källan och inte direkt alex jones artikel förstås:
Här är orginalet:
http://www.jpands.org/vol11no1/geier.pdf


Resterande saknade referenser, och tog bara upp "adverse effects" och inte orsaken till dessa, som vi alla vet är detta ett problem med vacciner, just immunreaktioner, vi kan inte dra slutsatsen att NWO eller grupp X, har tystat ned alla miljontals människor som arbetar direkt/indirekt med vacciner och att nu alla försöker skada oss och att allt är en konspiration. Detta då olika människors immunsystem regerar olika, det är det som är den främsta orsaken, tror jag. Att folk får häftiga reaktioner av vacciner och att vissa blir dåliga av det kan jag köpa, men vi måste hitta grundorsaken, är det kvicksilver, är det ytaktiva ämnen som tween 80, eller proteinernas veckning etc... Dessa saker är ett måste i vissa beredningar och inte så mkt ett val där en skurk häller i det.

Faktumet är att vetenskapen tillfört oss så mkt, vi har botat, lindrat, och förebyggt så många sjukdomar. Och att vända på det som många gör o säga: vi behöver inte läkemedel, vi behöver inte behandlingar är naivt, skrattretande och pinsamt.

Posted on: 2009/3/27 16:50
Håll er till fakta, förlöjliga inte oss andra som vill komma ut med sanningen..

Svarar mer än gärna på frågor som rör läkemedel, toxikanter och fysiologiska processer..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kvicksilver i vacciner byttes ut mot något ännu farligare.....l
#21


See User information
Quote:

Spartacus88 skrev:
Quote:

Seriouz skrev:
Sover? njaa det är nog du som gör det.
Himlen sprack, du ramlade ner, läste saker på nätet och blev läkemedelsexpert. Detta från ett par ögon tryckta mot en datorskärm, på sidor där man särskriver och inte refererar till vetenskapliga tidskrifter.

Du har ingen som helst aning om vilka- och hur många parametrar man ska ta vara på, att det faktiskt konstigt nog även i vetenskapsvärlden finns miffon som läst alldeles för lite vetenskap och uttalar sig om saker de inte vet.
Att det finns hur mkt studier som helst som påvisar det positiva med lm-behandling, medan väldigt väldigt få studier hittas (i jämförelse) från din sida som försöker motbevisa detta.

Jag klickar på dina länkar och måste faktiskt bara säga att jag inte orkar läsa vidare, då alla bara verkar skriva en massa dynga, om saker de inte vet ngt om. Sedan ser jag att du i många av dessa trådar benhårt verkar veta orsaken till cancer? Inte ens är det teorier utan du vet ju svaret på gåtan! Vill du inte ta dig ett nobelpris i medicin, kanske? Eller lockar det inte?

Vetenskap skall bygga på hypotes, experiment följt av resultat och diskussion, detta ifrån insamlandet av data!!
Inte från ngn skäggig hippie från ett youtube-klipp som hävdar att du kan bota alla sjukdomar genom att stoppa upp hans mirakel-löv upp i röven.

Att ni m-skor hävdar att vetenskapen är manipulerad, och att allt är "fifflat", alla vetenskapsmän är vilseledda, för att sedan gå och referera till dessa människor så fort det passar er är inte bara otroligt löjligt utan även rent pinsamt.




Resized Image



Moget, väldigt moget!
Vet du vad, om du också känner att alla läkemedel är ren ondska och att vi inte behöver läkemedel samt att det är nödvändigt att posta sådana bilder så kan vi träffas o jag kan misshandla dig med min 400 sidor tjocka immunologibok tills du lär dig hyffs och får i dig lite kunskap.

Vaken jag ber om ursäkt, men att infoga en sådan bild är faktiskt en aning kränkande, och jag blev lite sårad.

Återvänd till youtubeklippen och försök att hitta botemedlet till alla sjukdomar i ett löv

Posted on: 2009/3/27 17:05
Håll er till fakta, förlöjliga inte oss andra som vill komma ut med sanningen..

Svarar mer än gärna på frågor som rör läkemedel, toxikanter och fysiologiska processer..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Kvicksilver i vacciner byttes ut mot något ännu farligare.....l
#22
Quote:

Seriouz skrev:
Quote:

Spartacus88 skrev:
Quote:

Seriouz skrev:
Sover? njaa det är nog du som gör det.
Himlen sprack, du ramlade ner, läste saker på nätet och blev läkemedelsexpert. Detta från ett par ögon tryckta mot en datorskärm, på sidor där man särskriver och inte refererar till vetenskapliga tidskrifter.

Du har ingen som helst aning om vilka- och hur många parametrar man ska ta vara på, att det faktiskt konstigt nog även i vetenskapsvärlden finns miffon som läst alldeles för lite vetenskap och uttalar sig om saker de inte vet.
Att det finns hur mkt studier som helst som påvisar det positiva med lm-behandling, medan väldigt väldigt få studier hittas (i jämförelse) från din sida som försöker motbevisa detta.

Jag klickar på dina länkar och måste faktiskt bara säga att jag inte orkar läsa vidare, då alla bara verkar skriva en massa dynga, om saker de inte vet ngt om. Sedan ser jag att du i många av dessa trådar benhårt verkar veta orsaken till cancer? Inte ens är det teorier utan du vet ju svaret på gåtan! Vill du inte ta dig ett nobelpris i medicin, kanske? Eller lockar det inte?

Vetenskap skall bygga på hypotes, experiment följt av resultat och diskussion, detta ifrån insamlandet av data!!
Inte från ngn skäggig hippie från ett youtube-klipp som hävdar att du kan bota alla sjukdomar genom att stoppa upp hans mirakel-löv upp i röven.

Att ni m-skor hävdar att vetenskapen är manipulerad, och att allt är "fifflat", alla vetenskapsmän är vilseledda, för att sedan gå och referera till dessa människor så fort det passar er är inte bara otroligt löjligt utan även rent pinsamt.




Resized Image



Moget, väldigt moget!
Vet du vad, om du också känner att alla läkemedel är ren ondska och att vi inte behöver läkemedel samt att det är nödvändigt att posta sådana bilder så kan vi träffas o jag kan misshandla dig med min 400 sidor tjocka immunologibok tills du lär dig hyffs och får i dig lite kunskap.

Vaken jag ber om ursäkt, men att infoga en sådan bild är faktiskt en aning kränkande, och jag blev lite sårad.

Återvänd till youtubeklippen och försök att hitta botemedlet till alla sjukdomar i ett löv


Visst är det ondska. Industri kan inte ta fram läkemedel... - vänd på det.

Enligt Euopeiska sjukförsäkringsbolag är 98% av de läkemedel som föreskrivs och säljs ineffektiva. Därmed är det fastslaget att de flesta läkemedel varken kan förebygga eller bota sjukdomar.
http://www.klokast.se/SARA/Rathsv.html

Inget "läkemedel" kan det heller, för att få det helt rätt.

De gör femtio undersökningar om ett läkemedel, sedan tar de ut/väljer det som passar dom för sin ansökan om att få det godkänt.

Än värre/kriminellare är det vad gäller fluor.

Varför dricka det med vatten, ha det i salt, i mjölk osv, om det nu skulle vara så att det lokalt skulle ha en "effekt" mot karies i munnen. För evilscience "vet" att det inte ska gå igenom matsmältningen, blodomloppet, utan sker direkt i munnen.

Go figure.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Kvicksilver i vacciner byttes ut mot något ännu farligare.....l
#23
Fattiga och sjuka utnyttjas vid läkemedelstest http://www.epochtimes.se/articles/2009/03/26/16891.html

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kvicksilver i vacciner byttes ut mot något ännu farligare.....l
#24


See User information
Quote:

patrix skrev:
Quote:

Seriouz skrev:
Quote:

Spartacus88 skrev:
Quote:

Seriouz skrev:
Sover? njaa det är nog du som gör det.
Himlen sprack, du ramlade ner, läste saker på nätet och blev läkemedelsexpert. Detta från ett par ögon tryckta mot en datorskärm, på sidor där man särskriver och inte refererar till vetenskapliga tidskrifter.

Du har ingen som helst aning om vilka- och hur många parametrar man ska ta vara på, att det faktiskt konstigt nog även i vetenskapsvärlden finns miffon som läst alldeles för lite vetenskap och uttalar sig om saker de inte vet.
Att det finns hur mkt studier som helst som påvisar det positiva med lm-behandling, medan väldigt väldigt få studier hittas (i jämförelse) från din sida som försöker motbevisa detta.

Jag klickar på dina länkar och måste faktiskt bara säga att jag inte orkar läsa vidare, då alla bara verkar skriva en massa dynga, om saker de inte vet ngt om. Sedan ser jag att du i många av dessa trådar benhårt verkar veta orsaken till cancer? Inte ens är det teorier utan du vet ju svaret på gåtan! Vill du inte ta dig ett nobelpris i medicin, kanske? Eller lockar det inte?

Vetenskap skall bygga på hypotes, experiment följt av resultat och diskussion, detta ifrån insamlandet av data!!
Inte från ngn skäggig hippie från ett youtube-klipp som hävdar att du kan bota alla sjukdomar genom att stoppa upp hans mirakel-löv upp i röven.

Att ni m-skor hävdar att vetenskapen är manipulerad, och att allt är "fifflat", alla vetenskapsmän är vilseledda, för att sedan gå och referera till dessa människor så fort det passar er är inte bara otroligt löjligt utan även rent pinsamt.




Resized Image



Moget, väldigt moget!
Vet du vad, om du också känner att alla läkemedel är ren ondska och att vi inte behöver läkemedel samt att det är nödvändigt att posta sådana bilder så kan vi träffas o jag kan misshandla dig med min 400 sidor tjocka immunologibok tills du lär dig hyffs och får i dig lite kunskap.

Vaken jag ber om ursäkt, men att infoga en sådan bild är faktiskt en aning kränkande, och jag blev lite sårad.

Återvänd till youtubeklippen och försök att hitta botemedlet till alla sjukdomar i ett löv


Visst är det ondska. Industri kan inte ta fram läkemedel... - vänd på det.

Enligt Euopeiska sjukförsäkringsbolag är 98% av de läkemedel som föreskrivs och säljs ineffektiva. Därmed är det fastslaget att de flesta läkemedel varken kan förebygga eller bota sjukdomar.
http://www.klokast.se/SARA/Rathsv.html

Inget "läkemedel" kan det heller, för att få det helt rätt.

De gör femtio undersökningar om ett läkemedel, sedan tar de ut/väljer det som passar dom för sin ansökan om att få det godkänt.

Än värre/kriminellare är det vad gäller fluor.

Varför dricka det med vatten, ha det i salt, i mjölk osv, om det nu skulle vara så att det lokalt skulle ha en "effekt" mot karies i munnen. För evilscience "vet" att det inte ska gå igenom matsmältningen, blodomloppet, utan sker direkt i munnen.

Go figure.



Nä får du ta o sluta skriva!!
98% ineffektiva? hahah den var bra!...
Du borde snarare med sunt förnuft kunna fatta att det är är skitsnack. Du behöver inte läsa det från en sida med gul bakgrund och ta det som sanning. Det finns hundratals sajter som visat motsatt statistik och du går och litar på en minoritet, seriöst vad är det för fel på dig??

Snarare att 98% är effektiva.
Vi slänger ut lite exempel:

Ta diabetes typ 1 o 2 där faktiskt 100% effektivitet åstadkoms, vid rätt dos av läkemedel, antingen insulin i typ1 eller läkemedel som glibenklamid eller metformin i typ2.

Ta den allmänna diagnosen cancer i sverige, idag bir 50% av alla patienter blir botade, vissa cancertyper botas upp till 80%, tack var väldigt framstående forskare som utvecklat antikroppar. på senare tid mot bröstcancer.

Hjärt-kärl sjukdomar har dödigheten minskat med upp till 10-40% i grupper där personer tar läkemedel jämfört med personer som jaa du.

Jag kan fortsätta i all oändlighet, visa referenser, eller så kan du tänka på personer i din omgivning som tar läkemedel mot allvarliga sjukdomar och se effekten av dessa.

Har du sett epileptiker som lidit av dagliga anfall i 5-15 år, och sedan blivit anfallfria efter dagligt intag av läkemedel?
Har du sett darrande parkinsonpatienter som kunnat röra på sig normalt efter intag av läkemedel?
Har du sett genterapeutiska behandlingar på SCID barnen (barnen som tvingats leva i en pastbubbla 24/7 då deras immunsystem varit så svagt att de skulle dött ute i det fria) som botat 17 av 18 barn?

Svaret är nej och åter nej för att du inte har ngn som helst koll och litar på löjliga sidor och säkerligen skulle göra bort dig i en debatt med verkliga experter.

Fluor? Jag har väl aldrig diskuterat fluor.

Posted on: 2009/3/27 19:33
Håll er till fakta, förlöjliga inte oss andra som vill komma ut med sanningen..

Svarar mer än gärna på frågor som rör läkemedel, toxikanter och fysiologiska processer..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 3 4 5 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
37 user(s) are online (37 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 37

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS