vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 (3) 4 5 »

Re: Kvicksilver i vacciner byttes ut mot något ännu farligare....+ Läkemedel och tillsatser

See User information
Quote:

patrix skrev:
Quote:

Seriouz skrev:
Quote:

patrix skrev:
Our Deadly Diabetes Deception
http://www.rense.com/general58/diabetes.htm

Har jag som sebben postat i tråden:

EU vill förbjuda alternativmedicin, skriv på uppropet!
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... e=&topic_id=11211&forum=6

I inlägg 45 där finns en hälsning till dig (?) - känner du Gab...

Jag kan säga så här, vilken människa som helst kan titta på hur en hemsida är uppbyggd och avgöra kvaliten på materialet utefter detta. Inte en chans att människan som presenterar där har vett i skallen.

Det är 3 saker som är effektiva för behandling av diabetes typ 2, Man börjar med råd för diet och träning
för att avsluta med lm-behandling om det ej givit tillräckligt goda resultat. Behandlas man på annat sätt kommer man råka ut för hjärt-kärl problem och värsta fall dö som alternativ kvinnan jag tidigare beskrivit om.

Gab? Nej, känner inte till Gab, läste lite om vad han skrev, och säger inte så mkt, reagerade bara på vad vissa nötter skrev där i den tråden, bl a ngn som skrev om att han var för testning av lm men inte på djur (#43)....

Måste säga en sak i efterhand då jag nu ser ngt här, med all ärlighet, Gab, jaa i princip rev han ut ett nytt rövhål av #45 (bennybear)

"Jag kan säga så här, vilken människa som helst kan titta på hur en hemsida är uppbyggd och avgöra kvaliten på materialet utefter detta. Inte en chans att människan som presenterar där har vett i skallen."

Nu gör du dig själv till åtlöje. Det är heller ingen "hemsida" utan en webbsajt.

Den som själv i stället vill samla på hälsa, håller sig i alla fall vid god syra/bas-balans. Helst VARJE dag för att inte släppa in försurningsåkommor – börsnoterade ”sjukdomar” – åldrandeavvikelser. Såsom mycket/lite magsyra, urinläckage, nedsatt syn, magsår, hjärtarytmi, muskelvärk, huvudvärk, fett blod, högt/lågt blodtryck, sköldkörtelproblem, skakningar, benkramper, njursvikt, höga levervärden, diabetes 2, acidos, förlossningskramper, irritabilitet, sinnesobalans, morgonstelhet, grå ögonvitor, dålig nagel-, ben- och broskstandard, livlöst och lossnande hår, förkylningsmottaglighet, foglossning, ödém, lågt blodtryck, njurhugg, karies, gikt, barnlöshet, allergisk astma, vätskefyllda extremiteter, könshormonsvängande, ojämt humör (ofta SUR..), artrit, artros, benskörhet, allergier, migrän, epilepsier, vaccinationsskador, medicinskador, operationer, tics, eksem, mjäll, öronvaxövernog, morgonskräp och sveda i ögonen, skakningar osv syraframkallade/basbristframkallade ”olika” påhittade namn på åkommor/obalanser – ”sjukdomar”.

Att hålla sig frisk är inget att göra sig märvärdig över
- inga svarta höga fjanthattar e dyl egobjäfs behövs alls. I stället helt förargelsebefriad samt skattebefriad hälsa. Det är mycket enkelt att hålla sig frisk! De akademiska påstår förstås motsatsen. Hur skulle det se ut om de flesta börjar läka sig själva? Hur skulle det se ut om t o m grundskolan lärde ut hur man håller sig frisk?

SE IGENOM DET GIGANTISKA BLUFFANDET INFÖR VÅRA ÖGON. SE I STÄLLET FÖR ATT BARA TITTA! GÅ INTE PÅ ALLA SJUKDOMSALSTRANDE PÅHITT IFRÅN DE BLINDA SOM STYR DIG. FÖR NÄR BLINDA STYR BLINDA HAMNAR JU BÄGGE I DIKET – I SJUKDOMSTRÄSKET. EN FOLKSJUKDOMSFRAMKALLANDE ”GODISAFFÄR” FÅR VARA I FRED, MEDAN DE ETABLERADE JAGAR DEM SOM HAR HÄLSANS AFFÄRER. MYNDIGHETSPERSONER GER SIG PÅ DE OMYNDIGA - OMYNDIGHETSPERSONERNA

Från:
http://www.phbalans.com/sid.asp?sid=66

Man måste vända på allt, så ditt namn Seriouz visar vad du sysslar med.

vet du vad, innerst inne vet du att allt det där är skitsnack, den som presenterar det där med pH balans och hävdar att den är orsaken till alla symptom och sjukdomar som du nämn är en nolla,
precis som du, du har inte bara blivit lurad du har gått på ngt som inte är fastställt, tror du nu så mkt på det så gå och besök 10 000 diabetiker typ 2 och se till så att de förändrar sina vanor till det du föreslår, lyckas du med alla så fine, det finns ett nobelpris i medicin tillgängligt. Men vet du vad? svaret på detta är att varken du eller ngn annan har förmåga att visa detta samband då ni snackar skit. Jag kan inte ens fatta, hur du och så många andra här kan ha en sån djup åsikt ang. sånt här då nu uppenbarligen saknar kunskap från högstadiet, jag menar har inte era föräldrar lärt er kritiskt tänkande??? Gå och lägg dig, du gör bort dig här, vem som helst med lite vett i skallen skrattar åt det du skriver, skriv inte mer.

Posted on: 2009/3/31 22:13

Edited by Spartacus88 on 2009/4/1 6:08:56
Håll er till fakta, förlöjliga inte oss andra som vill komma ut med sanningen..

Svarar mer än gärna på frågor som rör läkemedel, toxikanter och fysiologiska processer..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Kvicksilver i vacciner byttes ut mot något ännu farligare.....l
Quote:

Seriouz skrev:
Quote:

patrix skrev:
Quote:

Seriouz skrev:
Quote:

patrix skrev:
Our Deadly Diabetes Deception
http://www.rense.com/general58/diabetes.htm

Har jag som sebben postat i tråden:

EU vill förbjuda alternativmedicin, skriv på uppropet!
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... e=&topic_id=11211&forum=6

I inlägg 45 där finns en hälsning till dig (?) - känner du Gab...

Jag kan säga så här, vilken människa som helst kan titta på hur en hemsida är uppbyggd och avgöra kvaliten på materialet utefter detta. Inte en chans att människan som presenterar där har vett i skallen.

Det är 3 saker som är effektiva för behandling av diabetes typ 2, Man börjar med råd för diet och träning
för att avsluta med lm-behandling om det ej givit tillräckligt goda resultat. Behandlas man på annat sätt kommer man råka ut för hjärt-kärl problem och värsta fall dö som alternativ kvinnan jag tidigare beskrivit om.

Gab? Nej, känner inte till Gab, läste lite om vad han skrev, och säger inte så mkt, reagerade bara på vad vissa nötter skrev där i den tråden, bl a ngn som skrev om att han var för testning av lm men inte på djur (#43)....

Måste säga en sak i efterhand då jag nu ser ngt här, med all ärlighet, Gab, jaa i princip rev han ut ett nytt rövhål av #45 (bennybear)

"Jag kan säga så här, vilken människa som helst kan titta på hur en hemsida är uppbyggd och avgöra kvaliten på materialet utefter detta. Inte en chans att människan som presenterar där har vett i skallen."

Nu gör du dig själv till åtlöje. Det är heller ingen "hemsida" utan en webbsajt.

Den som själv i stället vill samla på hälsa, håller sig i alla fall vid god syra/bas-balans. Helst VARJE dag för att inte släppa in försurningsåkommor – börsnoterade ”sjukdomar” – åldrandeavvikelser. Såsom mycket/lite magsyra, urinläckage, nedsatt syn, magsår, hjärtarytmi, muskelvärk, huvudvärk, fett blod, högt/lågt blodtryck, sköldkörtelproblem, skakningar, benkramper, njursvikt, höga levervärden, diabetes 2, acidos, förlossningskramper, irritabilitet, sinnesobalans, morgonstelhet, grå ögonvitor, dålig nagel-, ben- och broskstandard, livlöst och lossnande hår, förkylningsmottaglighet, foglossning, ödém, lågt blodtryck, njurhugg, karies, gikt, barnlöshet, allergisk astma, vätskefyllda extremiteter, könshormonsvängande, ojämt humör (ofta SUR..), artrit, artros, benskörhet, allergier, migrän, epilepsier, vaccinationsskador, medicinskador, operationer, tics, eksem, mjäll, öronvaxövernog, morgonskräp och sveda i ögonen, skakningar osv syraframkallade/basbristframkallade ”olika” påhittade namn på åkommor/obalanser – ”sjukdomar”.

Att hålla sig frisk är inget att göra sig märvärdig över
- inga svarta höga fjanthattar e dyl egobjäfs behövs alls. I stället helt förargelsebefriad samt skattebefriad hälsa. Det är mycket enkelt att hålla sig frisk! De akademiska påstår förstås motsatsen. Hur skulle det se ut om de flesta börjar läka sig själva? Hur skulle det se ut om t o m grundskolan lärde ut hur man håller sig frisk?

SE IGENOM DET GIGANTISKA BLUFFANDET INFÖR VÅRA ÖGON. SE I STÄLLET FÖR ATT BARA TITTA! GÅ INTE PÅ ALLA SJUKDOMSALSTRANDE PÅHITT IFRÅN DE BLINDA SOM STYR DIG. FÖR NÄR BLINDA STYR BLINDA HAMNAR JU BÄGGE I DIKET – I SJUKDOMSTRÄSKET. EN FOLKSJUKDOMSFRAMKALLANDE ”GODISAFFÄR” FÅR VARA I FRED, MEDAN DE ETABLERADE JAGAR DEM SOM HAR HÄLSANS AFFÄRER. MYNDIGHETSPERSONER GER SIG PÅ DE OMYNDIGA - OMYNDIGHETSPERSONERNA

Från:
http://www.phbalans.com/sid.asp?sid=66

Man måste vända på allt, så ditt namn Seriouz visar vad du sysslar med.

vet du vad, innerst inne vet du att allt det där är skitsnack, den som presenterar det där med pH balans och hävdar att den är orsaken till alla symptom och sjukdomar som du nämn är en nolla,
precis som du, du har inte bara blivit lurad du har gått på ngt som inte är fastställt, tror du nu så mkt på det så gå och besök 10 000 diabetiker typ 2 och se till så att de förändrar sina vanor till det du föreslår, lyckas du med alla så fine, det finns ett nobelpris i medicin tillgängligt. Men vet du vad? svaret på detta är att varken du eller ngn annan har förmåga att visa detta samband då ni snackar skit. Jag kan inte ens fatta, hur du och så många andra här kan ha en sån djup åsikt ang. sånt här då nu uppenbarligen saknar kunskap från högstadiet, jag menar har inte era föräldrar lärt er kritiskt tänkande??? Gå och lägg dig, du gör bort dig här, vem som helst med lite vett i skallen skrattar åt det du skriver, skriv inte mer.

hehe... skämtar du eller vad sysslar du med?

Du verkar inte må bra!

Du ska lära dig att vända på det du programmerats till att tro vara "eget tänk"!

Andra har vetat om detta innan du ens gick i gåstol.

Nu går du på kryckor.

Självfallet vet jag vad jag vet.

Jag har för mig att jag sa något i denna tråd om en fil på esnips om vaccinationer, men har nog inte gett länken här (?)
Här isåfall:
http://www.esnips.com/_t_/vaccination?q=vaccination

____

Annat godis:

Pesticides and Polio:
A Critique of Scientific Literature

http://www.westonaprice.org/envtoxins/pesticides_polio.html

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Malmoesoldier skrev:
Quote:

Det hade inget med att dom rökt cannabis att göra, cannabis gör en lugn, om du använder våld medans du är på cannabis så har det inget med cannabisen det att göra, väldigt vetenskaplig av dig att skylla på det, det är som att säga att "jag såg en kompis slå en annan efter att han drack mjölk, mjölk gör en våldsam". kan inte ta dig seriöst mer efter detta, herregud.

Tro mig, de 2 killarna, har alltid gått på misshandelsrunda vid marijuana rökning, yes psykoser är orsaken

Quote:

Jag gav dig bevisen på att det inte skadar hjärnan, det hjälper till att skydda mot hjärnskador. hjärnan blir större av det och får nya celler, dina studier bevisar inte det du tror dom bevisar, det handlar om minnet bara och dom nämner inte dom bra effekterna cannabis har.

Nej det gjorde du inte, du presenterar det som de flesta studier om marijuana gjort förr i tiden, att man inte kunnat hitta några bevis för hjärnskada, "inte bevis för att det absolut inte kan orsaka hjärnskada" där behövs verktyg för att simulera processer i hjärna, det har vi ej, "abscence of evidence isn't evidence of abscence"
som man brukar säga.

Quote:

Vad dom kallar "brain injury" har med minnet att göra, och det gäller folk som har rökt varje dag i stora mängder i 20 år, inte konstigt att deras minne har blivit sämre, man vet redan att man får sämre minne av att bara röka ett par gånger, effekten försvinner fort efter att man har slutat röka men att det skulle påvärka en mer kraftigt när man röker varje dag i flera år är något man borde förvänta sig. det är inte någon riktig hjärn skada man kan fortfarande komma ihåg saker hur bra som helst, det bara låter skrämmande, det ger alltså ingen hjärnskada bara försämrat minne.

Quote:

"memory loss, difficulties learning new information"

Detta vet man redan, ingen som nekar det. men samtidigt blir man smarate av cannabis om man använder det rätt.

"and psychotic symptoms, such as delusions of persecution, paranoia, delusions of mind-reading, and bizarre social behaviors in even non-vulnerable users.”

Det händer väldigt väldigt få personer som röker.

New Study Indicates Cannabis-Associated Psychosis Risk Is Minimal
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18449850
http://norml.org/index.cfm?Group_ID=7592

Vadå detta vet man? vadå slingrar du dig ur nu?
Det är en del av en hjärnskada PUNKT SLUT.
Jag erbjöd till och med kraftfulla bevis bl a den om MRI bilder, den kan man inte neka till. Alla studier som pekar på att marijuana är ofarligt för hjärnan är studier som visar att man ej kunnat hitta samband. Nu har man det, och MED BILDER, bye bye, det är över. På rätt sätt, komigen, Antidepressiva på rätt sätt är också ett bra tillskott (men det resonemanget gillar du ju inte heller eller hur?) Du litar inte på att min farmor kan få god effekt av ett läkemedel som eliten skapat, runt omkring i många läkemedelsföretag, vars alla forskare på ngt sätt blivit riktade mot att utveckla farliga substanser? är det så? Vad jag förstått det?

Quote:
Marijuana linked to brain damage http://articles.latimes.com/2005/dec/05/health/he-briefly5.3

Helt fel, det dom pratar om i den är inte vad studien kom fram till, media gillar att överdriva saker. här har du en förklaring på vad dom kom fram till.

"There are serious issues with these link studies, first of all that schizophrenia does not seem to have gone up in the era of heavy marijuana use - instead it has gone down or remained flat. This was in an era in which pot use exploded. The studies imply that pot only may cause scz in adolescence and not afterwards.

The study does suggest impaired growth of a particular, very tiny structure of the brain by using pot in adolescence. However, the clinical correlates of such damage are a form of aphasia which adolescent pot users do not have. So there are no clinical correlates to the damage to this structure.

This structure does develop abnormally ON ONE SIDE in pot using adolescents. In scz, this structure ON BOTH SIDES. Furthermore, this is only a miniscule portion of the damage to the brain that happens when someone gets schizophrenia! Scz is a disease that is characterized by massive damage all across the brain to virtually every structure you can think of. Therefore, this very minor brain damage is certainly not sufficient to cause scz."

Alla dina frågor, och forskarens frågor enligt denna text kan besvaras med MRI-bilderna, over and out...

peace

Posted on: 2009/3/31 22:29

Svarar mer än gärna på frågor som rör läkemedel, toxikanter och fysiologiska processer..

See User information
patrix skrev:
Quote:

Du verkar inte må bra!

Du ska lära dig att vända på det du programmerats till att tro vara "eget tänk"!

Nu går du på kryckor.

Jag har för mig att jag sa något i denna tråd om en fil på esnips om vaccinationer, men har nog inte gett länken här (?)
Här isåfall:

____

Annat godis:

Pesticides and Polio:

pH?? kan inte fatta att jag diskuterar detta med en fiskmås,
du vet med all sannolikhet, varken vad det är, hur ,man mäter detta, vilka felkällor mätmetoderna har samt att kroppen har eget buffertsystem som väldigt snabbt kan återställa balansen, du har ingen aning om vilka substanser som faktiskt kan ta sig över tarmväggen och påverka ditt pH, och vilka som absolut inte kan göra detta!!
Du läser på papper, och jag ser på labb, undersöker, mäter, och drar slutsatser som gång på gång påvisar att det inte är på ngt annat sätt...

Du vet ju allt precis som personerna som snackar så mkt skit, och de är en minoritet, tro på det du, tro på dem och skit i majoriteten. Plocka ditt nobelpris i medicin, och sluta undra varför andra inte hämtar ett sådant pris när hemligheten ligger på en "site" med gul bakgrund och en fil som heter esnips.
Lycka till!!
Du har hemligheten, och är vad du är.
Jag e klar med dig...

Posted on: 2009/3/31 23:25

Edited by Seriouz on 2009/3/31 23:41:16
Edited by Seriouz on 2009/3/31 23:42:10

Anonym
Quote:

Seriouz skrev:
patrix skrev:
Quote:

Du verkar inte må bra!

Nu går du på kryckor.

Här isåfall:

____

Annat godis:

Pesticides and Polio:

Andra vet, och de är en minoritet, tro på det du, tro på dem och skit i majoriteten.
Plocka ditt nobelpris i medicin, och sluta undra varför andra inte hämtar ett sådant pris när hemligheten ligger på en "site" med gul bakgrund och en fil som heter esnips. Lycka till!!
Du har hemligheten, och är vad du är.
Jag e klar med dig...

Det är bra, ge oss lite fler roliga stunder.

Har jag inte flera gånger sagt åt dig att vända på saker och ting... sover du fortfarande?

Du upprepar om nobelpris - om du testar att tänka lite, så kan du tänka att det ÄR självfallet så att de inte är till för... de där vitrocksammanslutningarna, att hissa upp och ge erkännande eller pokaler till de som talar om sanningen - deras uppgift är helt den motsatta. Sådant folk tjänar sin herre, tingens ordning, vaktposter för etablerat konsensusljug och ond världsbild mm - de har en gång etablerats just för det.

Det är sådana puckos som bär ansvaret för massdödandet på jorden, de styr upp så att det skrivs att näringsämnen ska man se upp med, att de har ingen betydelse för hälsan... de förbjuds och regleras... - när människor då blir sjuka av deras onda maffiaverksamhet så har de"läkemedel" och vaccinationer, tillsatser i maten som de styrt upp att sägas vara oskadliga etc osv mm.

Det är de kretsarna som ser till att de som offentliggör bra info, verksamma vägar till hälsa, som de gjorde med Dr Hulda Clark, eller dr Enby i Sverige, + hur många andra som helst.

Jag trodde inte det kunde bli så illa med någons verklighetsuppfattning som det är med din. Du är verkligen nere i ljugdyn ordentligt.

Hur dumt får man resonera: "... hämta ditt nobelpris..." - är du så korkad, verkligen, så du tror de där kretsarna är till för att lyfta fram verkligt vettigt tänk, istället för att banka ned det?

De där siffrorna som malmoe gav om offren för läkemedel är säkert bara toppen av isberget, mer det som de inte lyckats sopa under mattan, "officiella anmälningar..."

Sicknesses are not reducing in number. They are changing in type. If infectious diseases and malnutrition took their toll in the earlier centuries (and in certain sections of the world even today), lifestyle diseases, chronic conditions, and neoplastic disorders are taking their toll in the present. It is almost like changing fashions in the world of disease.
(Singh and Singh, 2005-2006).

Anonym
Quote:
Tro mig, de 2 killarna, har alltid gått på misshandelsrunda vid marijuana rökning, yes psykoser är orsaken

Nej det var inte orsaken, alla vet att man inte blir våldsam av det. du sprider lögner och propagand. du sitter och påstår saker som inte har med vetenskap att göra som om att det var sanning, du kan lika bra säga att det var mjölken dom drack. dom har inte fåt någon psykos när dom rökte, man kan inte bara få en massa psykoser varje gång man röker som gör att man går och gör en massa saker. CB kan inte göra så att man misshandlar någon, gör man det så är det pågrund av att man var kapabel till det från början.

Quote:
Nej det gjorde du inte, du presenterar det som de flesta studier om marijuana gjort förr i tiden, att man inte kunnat hitta några bevis för hjärnskada, "inte bevis för att det absolut inte kan orsaka hjärnskada" där behövs verktyg för att simulera processer i hjärna, det har vi ej, "abscence of evidence isn't evidence of abscence" om man brukar säga.

Förr i tiden?, jag gav dig många studier som gjordes nyligen och när dom gjordes är orelevant då dom bevisar det som säger att dom bevisar... du har inte ens läst dom, hur kommer det sig att hjärnan växer och får nya celler? studierna jag skicka till dig bevisar detta, du bara säger emot som en liten unge utan att läsa studierna. som vanligt är du inte intresserad av sanningen, du vill bara sprida lögner och propaganda.

Studierna jag skickade var mycket större studier än din och
dom använde sig av MRI oxå, något du hade vetat om du läste dom.

Din studie var mycket dålig gjord och dom erkäner att dom inte kunde bevisa att det var cannabisen som gjorde "skadan" (Något du gärna inte nämner). och att dom dom testade hade tagit andra droger runt 10 gånger. och studien gäller personer som hade rökt varje dag i 10-20 år, forskarna erkände att deras studie inte säger något om personer som bara röker ibland (Något du gärna inte nämner), och majoriteten av folket som använder cannabis röker bara ibland och vetenskapen vet redan hur ens hjärna ser ut om man bara röker ibland, den mår bättre.

Lite intressant fakta om studien du skicka:

Funding for this study in part was provided by:

Alcohol Education and Rehabilitation Foundation Ltd

National Illicit Drugs Strategy, Commonwealth Government

Victorian Department of Human Services, Public Health, Drugs Unit

...all of whom benefit, budget-wise, from the War on Some Drugs

More funding provided by:

AstraZeneca Pty Ltd

Eli Lilly

Pfizer

...all of whom benefit, profit-wise, from the War on Some Drugs.

Not only that, but the study group was made up of only 31 people (16 smokers, 15 non). They did not test for other factors that could have been responsible for these results, and perhaps most damning:

"The researchers acknowledged that the study did not prove it was the
marijuana and not some other factor that triggered these brain
differences. "

Poor research, obviously biased parties funding the study, and a study group that contains fewer research subjects than a market research company utilizes when they're trying to get feedback about a new product. This is science at it's worst.

Quote:
Vadå detta vet man? vadå slingrar du dig ur nu?

Slingrar mig??... jag sa redan innan du posta studien att man får ett sämre minne av det, din jubelidiot.

Quote:
bye bye, det är över

Du är en vuxen bebis som tror du är utbildad i medicin för du är en apotekare, sanningen är att du är ett hjärntvättat troll som inte ens vet hur många som dör av prozac varje år.

Quote:
vars alla forskare på ngt sätt blivit riktade mot att utveckla farliga substanser? är det så? Vad jag förstått det?

Så är det ja, likadant som eliten har gjort så att alla länder har fluorid i en massa produkter. Du vet det som minskar ens IQ. När stora företag gör något och har lagen bakom sig så blir det en stor marknad av det och så sprids det världen runt. Jag visa dig hur FDA gav det till det amerikanska folket fast att där redan hade varit dödsfall innan dom släppte det till marknaden, deras mål var inte att ge folk bättre hälsa, målet var att tjäna pengar och göra människor dumma, dom vill inte ha tänkare i amerika, det är därför deras skol system ser ut som det gör, dom vill ha arbetare som är nerdummade som eliten som var med och skapa skol systemet själva erkäner.

Quote:
Alla dina frågor, och forskarens frågor enligt denna text kan besvaras med MRI-bilderna, over and out

Nej den studien som pratar om schizofreni hittade inte att man kan få schizofreni av cannabis, långt långt ifrån, som texten jag skrev förklara, dom hittade inget som är i närheten av schizofreni PUNKT slut, säger du något annat är du en lögnare och media överdrev det. där var bara en lite liten minimal "skada" som inte hade någon effekt på personerna och detta var folk som var under 18 år, 15-16 år, oxå en liten studie med bara ett par stycken personer, forskarna erkände med att det bara gällde personer som var i deras ålder och inte personer som är över 18. Men du vill få det att se ut som något helt annat, inte sant... schizofreni är en hjärnskada som täcker STORA delar av hjärnan och båda språk delarna, personen i denna studien hade bara en MINIMAL "skada" på EN av språk delarna inte på BÅDA som man har när man har schizofreni och resten av den STORA STORA hjärnskadan man har av schizofreni hade han såklart inte. Alltså kan man säga att studien istället tyder på att det inte är skadligt för personer som är 15 år att röka cannabis men att det behövs fler studier innan man vet säkert, folk under 18 ska inte använda någon sorts drog överhuvetaget egentligen men cannabis är helt klart mycket säkrare för dom än alcohol som gör mycket större skada, det är oxå mycket bättre för dom än vad prozac är.

Hur var det nu med att dom förfalskar studier och ger farliga "mediciner" för att tjäna pengar?. det har ståt över allt, i scientific america, new york times osv. du tänker fortsätta och blunda för det och inte erkäna det?. Är färdig med dig och din propaganda nu, fortsätt du vara en dugtig slav.

See User information
Frimurarkatalogen "I guld och himmelsblått" (Åbo 1992, s. 25) uppger "att frimurarna blev föregångare till och befrämjare av vaccination". Det var verklighen frimurarfysikern Edward Jenner, som år 1796 började propagera för "förebyggande" vaccinationer och det är frimurarna stolta över. (John Hamill, Roberg Gilbert, "Freemasonry: A Celebration of the Draft", London 1998, s. 128). Jenner tilhörde Faith and Friendship Lodge No 270 i Berkeley i England.

Av Jenner skrifter framgår det tydligt att han var väl medveten om att en genomgången sjukdom inte ledde till immunitet. I så fall kunde vaccinationerna inte heller göra det. Ändå propagerade han för något som var helt onaturligt och livsfarligt.

Plötslig spädbarnsdöd är nu vetenskapligt bevisat som en form av vaccinationsskada hos barn
Nu vet vi, att vaccinationerna åstadkommer enorma skador på vår hälsa. Dr Viera Scheibner från Australien, världens främsta expert på vaccinationsskador, har upptäckt ett samband mellan trippelvaccinationerna (difteri, kikhosta och tuberkulos) och plötslig spädbarnsdöd, numera är vetenskapligt bevisat. Många barn har blivit invalider för livet.

Autism bland barn har ökat med 273 %
Alldeles för många barn blir autistiska strax efter vaccinationen. Enligt en undersökning i Kalifornien, vilken publicerades i mars 1999, har autism under de senaste tio åren ökat med 273 %. Enbart år 1999 registrerades 1685 nya fall. (Autism '99: A National Emergency", Yazbak 1999). I Maryland ökade autism under samma period med
500 % . Ett av de 149 barn har utvecklat autism. Dett är ett samband som man varnat för sedan flera år tillbaka.

Men de okunniga läkarna fortsätter att sprida frimurarnas myter, som att vaccinationer är fullständigt ofarliga. Sanningen är att vaccinationer orsakar ett stort antal dödsfall och invaliditet för de drabbade, deras anhöriga och till ett högt pris för skattebetalarna.

Man kan inte förebygga huvudvärk genom att ta aspirin, enligt dr Viera Scheibner
Viera Scheibner har skrivit boken "Vaccination - 100 Years of Orthodox Research Shows That Vaccines Represent a Medical Assult on the Immune System", Maryborough 1997. Boken påvisar hur vi har blivit lurade och skadade. Man kan inte förebygga huvudvärk genom att ta aspirin, enligt dr Viera Scheibner. Ingen förnuftig människa gör så. Vaccinationerna är lika meningslösa.

Det är bara de läkemedelsbolag som tillverkar vaccinerna som gör vinsten. Upp till 80 % av alla barnvacciner tillverkas av laboratorier, som kontrolleras av frimurarfamiljen Rockefeller.

Här kan du se vilka läkemedelsbolag som ägs av Rockefeller

Om vi äter rätt och lever rätt, så tjänar bakterierna oss
Professor Antoine Béchamp (1816-1908) är fortfarande nästan okänd. Han tilldelades inga pengar till sina forskningsprojekt. Béchamp var framför allt intresserad av mikroorganismernas påverkan på människokroppen. Han betonade att om vi äter rätt och lever rätt, så tjänar bakterierna oss. Vid obalans lämnar många viktiga mineraler cellerna - bakterier och virus börjar attackera de försvagade cellerna.

Han visade att det hos alla levande celler fanns små granuler, mikrozymer, som har unika egenskaper - de har enzymatiska egenskaper och oscillerande rörelser. Deras förekomst i blod var en förutsättning för sårskorpebildning. Den tål en temperatur på upp till 300 grader C och blir kvar långt efter det att värdorganismen dött. Dessa mikrozymer kunde utvecklas och växa till och ge upphov till bakterier. (Antoine Béchamp, "The Blood and Its Third Anatomical Element", Philadelphia 1911). Béchamp ansåg att sjukdomar utvecklas i kroppen, när den inre miljön och den naturliga balansen rubbas tillräckligt och spänningen i cellerna sjunker.

En frisk cell har mellan 60 och 100 millivolt i elektrisk spänning, en cancercell har däremot bara 20 mV. Dr Robert Becker upptäckte detta på 1920-talet. (Robert Becker "The Body Electric", 1985).

"Mikroberna är intet, miljön är allt"
En annan fransk vetenskapsman, Lois Pasteur (1822-1895) påstod däremot, att alla utomkroppsliga mikroorganismer och självfallet de som redan finns i kroppen framkallar sjukdomar och därför måste bekämpas med vacciner. Han fick enorma anslag. Att stödja detta påstående skulle göra det möjligt att tjäna enorma pengar och skada mänskligheten. Hans huvudfinansiär var Paris-Rothschildarna (framför allt Gustave Rothschild).

Frimurarna har så intensivt propagerat för Pasteur att alla känner till honom. På dödsbädden, den 28 sept. 1895, återtog han sin felaktiga lära som förenklade livet med följande ord; "Mikroberna är intet, miljön är allt! Frimurarna gjorde inte någon reklam för denna sanning.

Inom den medicinska mikrobiologin är Pasteurs bild fortfarande förhärskande där man med penicillin och andra antibiotika försöker slå ut bakterier.

I början av 1900-talet svalde flera framstående vetenskapsmän och patologer miljontals sjukdomsframkallade kolerabakterier i ett förtvivlat försök att få samhällseliten att tänka om. Det värsta obehaget var en mild diarré trots att de aktiva kolerabakterierna bevisligen levde i forskarnas tarmar. Eliten ville inte lyssna. De ville vaccinera folk mot mikroorganismerna.

Barnsjukdomar inte alls farliga utan helt nödvändiga för att bygga upp barnens immunsystem
Läkarna har inte velat kontrollera fakta bakom det officiella påståendet att vaccinationer är mycket effektiva. Sanningen är, att det material som finns i den medicinska litteraturen visar att vaccinationer kan vara helt verkningslösa som förebyggande av sjukdom. Vitaminerna och mineralerna kan man däremot lita på.

De okunniga läkarna hävdar att vaccinationerna är huvudorsaken till dagens låga sjukdomstal. Statistiken visar att smittsjukdomarna började avta före vaccinationskampanjerna på 1900-talet. Däremot är barnsjukdomar inte alls farliga utan helt nödvändiga för att bygga upp barnens immunsystem. Vidare har vaccinationerna orsakat betydande ökningar i förekomsten av polio efter åratal av stadig nedgång. I dagens USA är det den enda orsaken till polio. Dokumenterat ofarliga och effektiva alternativ till vaccinationer har varit tillgängliga i många år men tystats ner. Anställda i den offentliga sjukvården äventyrer den enskildes hälsa och välgång, när de vidmakthåller vaccinationsmyter, som inte finner stöd i medicinska material.

Efter ett omfattande studium av den medicinska litteraturen om vaccinationen drog dr Viera Scheibner slutsatsen: "Det finns inget som helst bevis för vacciners förmåga att förebygga några sjukdomar. Tvärtom finns en stor mängd bevis för att de vållar allvarliga biverkningar".

Det svenska Läkemedelsverket har de senaste tio åren inte erkänt en enda allvarlig biverkning av barnvaccinationsprommat. Samtidigt har flera läkemedelsbolag betalat ur miljontals kronor i ersättning till ett 20-tal barn som allvarligt skadats av vacciner.

I USA har tusentals fall av biverkningar av MPR-vaccin (mässling, påssjuka, röda hund) erkänts de senaste åren.
Den statliga amerikanska vaccinationsskadefonden har betalat ut ca 8 milj. kronor till 1400 familjer under samma period - givetvis bara till ekonomiskt starka familjer som har medel att driva en rättegång i USA och är tillräckligt bildade att kunna se sammanhangen och finna stöd i den medicinska litteraturen. De drabbade barnen har arit fullt friska och utvecklats fram till den dag de vaccinerades. då har de insjuknat i feber, fallit i koma eller fått allvarliga kramper. Därefter har barnen blivit kroniskt sjuka, även autistiska.

Man fortsätter att sända farliga vacciner till u-länderna för att bekämpa malaria. Enbart frimuraren Bill Gates, som äger företget Microsoft, "skänkte" 750 miljoner dollars för vaccinationsprogrammet i tredje världen.

I en lång artikel om vaccinationsskador, publicerad i Naturheilpraxis
nr 11, 1988, slogs det fast att biverkningar förekommer vid alla vaccinationer. Dessa ingrepp i immunskystemet har till exempel även orsakat diabetes. Två tyska barn i Rheinland-Pfalz blev tilldömda skadestånd av detta skäl. man har blivit förlamad efter mässlingsvaccination. Ett barn blev blint och spastiskt efter difteri-kikhosta-stelkrampsvaccination (vaccinet innehåller många toxiska ämnen, däribland aluminium). Barnets storhjärna var fullständigt förstörd, vaccinationsskadorna erkändes. Barn har fått kronisk ledgångsreumatism, demenssymptom och MS efter vaccination och en del har dött efter vaccination.

Under kuwaitkriget användes experimentella vacciner på de amerikanska soldaterna. Krigsveteraner hävdar att en tredjedel av de barn som föddes efter kuwaitkriget har medfödda missbildningar eller andra men. Soldaterna hade inte rätt att vägra låta sig vaccineras. Med detta "gulfkrigssyndrom" är det som med aids ,immunförsvaret bryts ned och något bot finns inte i sikte.

Posted on: 2009/4/1 5:58

See User information
Dr. Viera Scheibner, Australien

Forskare och Dr. i Naturvetenskap, - är en av vår tids mest framstående och orädda pionjärer inom sitt område. Under sin karriär har hon publicerat fyra böcker och 90-talet vetenskapliga artiklar i medicinska tidskrifter världen över.Hennes kunskap i ämnet vaccinationsskador ãr oöverträffad och välkänd, samt alltid uppdaterad. Dessa kvaliteter gör henne i högsta grad kvalificerad att tala till yrkesgrupper inom hälsa och medicin, advokater och föräldrar. Hon anlitas också flitigt som föreläsare och expertvittne i vaccinskaderättegångar runt om i världen. Dr. Scheibner är fullständigt oberoende och obunden till finansiella intressen, och detta faktum tillsammans med en obändig vilja och ett storslaget mod att säga sanningen utan omskrivningar gör henne till en guldgruva för föräldrar och andra som vill bygga ett friskt samhälle. I hennes spår följer också mentalt och fysiskt friska barn, vãrlden över.
De senaste fein åren har Dr.Scheibner hållit ett 30-tal uppskattade seminarier i Sverige. Tillsammans med sin framlidne svenske make Leif Carlsson, - elektroingenjör, och specialiserad på patientövervakningssystem, - utvecklade Dr. Scheibner 1985 "Cotwatch",-en andningsmonitor för spädbarn, som registrerar allt ifrån andningsstress, - till andningsuppehåll - stillestånd.
Till sin bestörtning upptäckte de, att vaccination var den mest framträdande orsaken till ovanstående besvär hos barnen. Man lät Cotwatch registrera andningsmönstren hos spädbarnen, så att effekterna av vaccination tydligt kunde avläsas på datautskrifter, - och på detta sätt framträdde så bla. sambandet mellan vaccination och spädbarnsdöd med smärtsam klarhet. Enligt Dr.Scheibner, så har 95 % av alIa fall i spädbarnsdöd samband med vaccin!

http://vishet.se/sm6gqw/f2h/viera_s.htm

Här kan ni hitta boken :

Beteendestörningar i barndomen : sambandet med vaccination
av Viera Scheibner

http://www.biblioteket.stockholm.se/d ... d=8227&extras=513308%2FID

Boken finns att låna :

http://www.biblioteket.stockholm.se/d ... =513308%2FID#availability

Posted on: 2009/4/1 6:06

Edited by Spartacus88 on 2009/4/1 6:32:39

See User information
Bayer Exposed ( HIV Contaminated Vaccine )

http://www.youtube.com/watch?v=wg-52mHIjhs

Posted on: 2009/4/1 6:28

See User information
Flicka förlamad efter HPV-vaccination!

En 12-årig flicka i England, blev förlamad från midjan, och nedåt, efter att hon vaccinerats mot HPV, som är ett virus som sägs orsaka livmoderhals-cancer.

Andra allvarliga biverkningar har rapporterats, t.ex. i USA, efter vaccinationer med ett liknande vaccin mot HPV-virus.

Källa:
http://www.timesonline.co.uk/tol/life_a ... 337885.ece

Bara ett av många fall....

Posted on: 2009/4/1 6:30

Anonym
Det blev visst fel på länkadressen iinlägg 50,denna var det:

http://www.esnips.com/doc/192e3959-ea ... -ea4b4fbb16be/vaccination

utdrag...:

Spanska Sjukan

Under 1:a världskriget vaccinerades varje inkallad i USA med alIa då kända vaccin.

Många föll döda ned på platsen, – andra fyllde upp hela militärsjukhus. De lämnade sjukhusen som krigsinvalider och med mentala stömingar. Många hade aldrig varit i närheten av en krigsskådeplats.

Sjukdomama i lägren var också förödande och – menade många – långt mer förodande än stridsepisodema!

Detta gjorde slut på tvångsvaccinationen i England. Men! – Läkemedelsindustrin hade fått ett överskott på vaccin, – och nu drog man igång med en JÄTTEKAMPANJ i USA.

Man basunerade ut att: Nu skulle soldatema komma hem med många sjukdomar, – alla måste gå man ur huse och vaccinera sig! – Män, kvinnor och barn.

Resultat:

1918-19 förvandlades städema till SPÖKSTÄDER, allt var stängt, – alla låg hemma till sängs.

De få som inte vaccinerat sig fick mycket att göra – och de klarade detta utan att bli smittade!

Vaccinet såldes till många länder – OCH ÖVER HEIA VÄLDEN DOG 20 MILJONER MÄNNISKOR – man undrar vad spanjorema tyckte om att USA döpte den till Spanska Sjukan – därifrån hade den i allafall inte kommit...

De enda länder som inte drabbades, var de som inte velat köpa något vaccin – däribland Grekland.

::::::::::::

Vacciner åt folket... vaccinationsskadade tror att det är för att ge hälsa...

See User information
Quote:

Spartacus88 skrev:

Forskare och Dr. i Naturvetenskap, - är en av vår tids mest framstående och orädda pionjärer inom sitt område. Under sin karriär har hon publicerat fyra böcker och 90-talet vetenskapliga artiklar i medicinska tidskrifter världen över.Hennes kunskap i ämnet vaccinationsskador ãr oöverträffad och välkänd, samt alltid uppdaterad. Dessa kvaliteter gör henne i högsta grad kvalificerad att tala till yrkesgrupper inom hälsa och medicin, advokater och föräldrar. Hon anlitas också flitigt som föreläsare och expertvittne i vaccinskaderättegångar runt om i världen. Dr. Scheibner är fullständigt oberoende och obunden till finansiella intressen, och detta faktum tillsammans med en obändig vilja och ett storslaget mod att säga sanningen utan omskrivningar gör henne till en guldgruva för föräldrar och andra som vill bygga ett friskt samhälle. I hennes spår följer också mentalt och fysiskt friska barn, vãrlden över.
De senaste fein åren har Dr.Scheibner hållit ett 30-tal uppskattade seminarier i Sverige. Tillsammans med sin framlidne svenske make Leif Carlsson, - elektroingenjör, och specialiserad på patientövervakningssystem, - utvecklade Dr. Scheibner 1985 "Cotwatch",-en andningsmonitor för spädbarn, som registrerar allt ifrån andningsstress, - till andningsuppehåll - stillestånd.
Till sin bestörtning upptäckte de, att vaccination var den mest framträdande orsaken till ovanstående besvär hos barnen. Man lät Cotwatch registrera andningsmönstren hos spädbarnen, så att effekterna av vaccination tydligt kunde avläsas på datautskrifter, - och på detta sätt framträdde så bla. sambandet mellan vaccination och spädbarnsdöd med smärtsam klarhet. Enligt Dr.Scheibner, så har 95 % av alIa fall i spädbarnsdöd samband med vaccin!

Här kan ni hitta boken :

av Viera Scheibner

Boken finns att låna :

Framstående my ass, ljug inte...
Till och med wiki har samlat ihop detta om bruden som saknar utbildning, kunskap och kritiskt tänkande:

Stephen Basser has written an extensive critical review of "the quality of the science of ... Scheibner" entitled Anti-immunisation scare: The inconvenient facts. One of his criticisms involves a conclusion Scheibner makes regarding a potential correlation between SIDS and immunization in Japan. After review of her principle sources and her resultant conclusion, he states that "Dr. Scheibner's analysis of them "is at best sloppy, and at worst blatantly dishonest."[1]

In 1997, the Australian Skeptics awarded her the "Bent Spoon Award." This award is presented annually to the Australian "perpetrator of the most preposterous piece of pseudoscientific piffle":
"The unanimous choice of the judges was Dr Viera Scheibner for her high profile anti-immunisation campaign which, by promoting new age and conspiracy mythology and by owing little to scientific methodologies or research, poses a serious threat to the health of Australian children."[2]

Lon Morgan, DC, a chiropractor, has written a short analysis of her anti-vaccination stance,[3] as well as an examination of Scheibner's claims of a disappearance of SIDS in Japan.[4] He concludes that:
"Whether it was due to personal bias, lack of relevant health science training, or inept research on her part, or a combination, Ms. Scheibner's claims have not withstood the test of time, or critical examination, and should be rejected."[4]

An extensive critique of her position and qualifications has been published in an article in the Journal of Manipulative and Physiological Therapeutics.[5]

Posted on: 2009/4/1 21:24

See User information
ge mig bevis för detta, att alla de miljontals människor som dog var vaccinerade och att det (just vaccinet) var orsaken.

http://www.dagensmedicin.se/nyheter/2 ... tet-genkomplex-lag-bakom/

Posted on: 2009/4/1 21:25

Anonym

See User information
Quote:

Spartacus88 skrev:
Bayer Exposed ( HIV Contaminated Vaccine )

http://www.youtube.com/watch?v=wg-52mHIjhs

intressant fall, dock inget vaccin.

Posted on: 2009/4/1 21:33

Anonym
Quote:

Seriouz skrev:
Quote:

Spartacus88 skrev:

Här kan ni hitta boken :

av Viera Scheibner

Boken finns att låna :

Framstående my ass, ljug inte...
Till och med wiki har samlat ihop detta om bruden som saknar utbildning, kunskap och kritiskt tänkande:

Stephen Basser has written an extensive critical review of "the quality of the science of ... Scheibner" entitled Anti-immunisation scare: The inconvenient facts. One of his criticisms involves a conclusion Scheibner makes regarding a potential correlation between SIDS and immunization in Japan. After review of her principle sources and her resultant conclusion, he states that "Dr. Scheibner's analysis of them "is at best sloppy, and at worst blatantly dishonest."[1]

In 1997, the Australian Skeptics awarded her the "Bent Spoon Award." This award is presented annually to the Australian "perpetrator of the most preposterous piece of pseudoscientific piffle":
"The unanimous choice of the judges was Dr Viera Scheibner for her high profile anti-immunisation campaign which, by promoting new age and conspiracy mythology and by owing little to scientific methodologies or research, poses a serious threat to the health of Australian children."[2]

Lon Morgan, DC, a chiropractor, has written a short analysis of her anti-vaccination stance,[3] as well as an examination of Scheibner's claims of a disappearance of SIDS in Japan.[4] He concludes that:
"Whether it was due to personal bias, lack of relevant health science training, or inept research on her part, or a combination, Ms. Scheibner's claims have not withstood the test of time, or critical examination, and should be rejected."[4]

An extensive critique of her position and qualifications has been published in an article in the Journal of Manipulative and Physiological Therapeutics.[5]

Du förstår inte att det är enligt spelets regler att "de" slår mot, och gör sina försök att misskreditera de som går emot deras lögnverksamhet - men hur skulle du kunna förstå det, som inte ens visste vad Nobelprisen är till för. "Till och med wiki..."

100 Dead Scientists And Microbiologists
http://www.squidoo.com/consp
en bit ned.

varför...

See User information
Quote:

Spartacus88 skrev:
Frimurarkatalogen "I guld och himmelsblått" (Åbo 1992, s. 25) uppger "att frimurarna blev föregångare till och befrämjare av vaccination". Det var verklighen frimurarfysikern Edward Jenner, som år 1796 började propagera för "förebyggande" vaccinationer och det är frimurarna stolta över. (John Hamill, Roberg Gilbert, "Freemasonry: A Celebration of the Draft", London 1998, s. 128). Jenner tilhörde Faith and Friendship Lodge No 270 i Berkeley i England.

Har du ett ex av detta verk att dela med dig? Så man kan läsa det.
Referar du till ett material som inte hittas på nätet blir det svårt att ta det på allvar.

Forskare från dåtid kan du inte jämrföra med nutiden, det låter dynga det där. Bara för att det passar din filosofi betyder det inte att det blir rätt, vi har idag tusentals och åter tusentals publikationer som påvisar det motsatta. Heck, ge mig ett labb, en agarplatta, och näringslösningar med humana celler och bakterier så motbevisar Professor Antoine Béchamp på bums.
Oops sånt har man ju redan sett och gjort ju.

Bara för att forskare säger en sak betyder det inte att det stämmer, det finns så jävla många avdankade "forskare" som ingen lyssnar på förutom ni, det finns en anledning till att vissa saker är okända (inte nedtryckta eller nedtystade).

Det är bara folk som Patrix tror på människor som Dr Hulda clark,

Tror man på ngt den bruden skriver om är man fanimig sorglig.

Hon låtsas vara en läkare, men är endast kvalifiserad inom zoologi.
Hon hävdar att cancer orsakas av en parasit. Tro på dessa alternativ medicinare och lögnare som blir stormrika av falska behandlingar, bli behandlade av dem och tro på att allt vetenskapen gör är ondska.

Posted on: 2009/4/1 22:00

See User information
patrix skrev:
Quote:

100 Dead Scientists And Microbiologists
http://www.squidoo.com/consp
en bit ned.

varför...

Varför? För att du e trög och litar på en sida utan referenser och dåliga ordval. Är du så lätt att lura alltså? Du skulle fan få en chock av mkt i livet kan jag lova.
Va e d där? Posta inte sådana länkar till mig, jag vill ha artiklar skrivna av folk som är ÖVER vuxen ålder, med god grammatik, vetenskaplig bas samt bevis utan nonsensekorrelationer.

Nobelpriset? Jag vet inte vad nobelpriset är till för?
Din efterblivna banan, jag vet om folk på instutioner runtomkring som blivit nominerade för nobelpris, nominerade för sina upptäckter, de har fått pris för sina upptäckter och blivit s.k. "kändisar" bland forskare världen över, respekterade människor, jag har varit med när antikroppar mot bröstcancer presenterats tillsammans med bevis att dödligheten minskat med 30-40 procent, jag har även hört förelänsningar av 8 nobelpristagare, eller förlåt, enligt dig onda jävular. Ja... va vet jag om nobelpriset?? Va fan vet du din fjant, du har lärt dig allt genom nätet, inte sett ett jävla skit, inga korrelationer, inga levande bevis för att det som sägs stämmer, bara text...

Posted on: 2009/4/1 22:11

Edited by Seriouz on 2009/4/1 22:27:54
Edited by Seriouz on 2009/4/1 22:30:05

Anonym
Quote:

Seriouz skrev:
Quote:

Spartacus88 skrev:

Har du ett ex av detta verk att dela med dig? Så man kan läsa det.
Referar du till ett material som inte hittas på nätet blir det svårt att ta det på allvar.

Forskare från dåtid kan du inte jämrföra med nutiden, det låter dynga det där. Bara för att det passar din filosofi betyder det inte att det blir rätt, vi har idag tusentals och åter tusentals publikationer som påvisar det motsatta. Heck, ge mig ett labb, en agarplatta, och näringslösningar med humana celler och bakterier så motbevisar Professor Antoine Béchamp på bums.
Oops sånt har man ju redan sett och gjort ju.

Bara för att forskare säger en sak betyder det inte att det stämmer, det finns så jävla många avdankade "forskare" som ingen lyssnar på förutom ni, det finns en anledning till att vissa saker är okända (inte nedtryckta eller nedtystade).

Det är bara folk som Patrix tror på människor som Dr Hulda clark,

Tror man på ngt den bruden skriver om är man fanimig sorglig.

Hon låtsas vara en läkare, men är endast kvalifiserad inom zoologi.
Hon hävdar att cancer orsakas av en parasit. Tro på dessa alternativ medicinare och lögnare som blir stormrika av falska behandlingar, bli behandlade av dem och tro på att allt vetenskapen gör är ondska.

Allt är inte bara svart för att det kan höra till "vetenskapen".

Har du sett på filmupptagning med mörkfältsmikroskop hur det ser ut i framför allt sjuka människors blod?

Du vet inget, bara rabblar massa strunt.

Så heter det inte "alternativ medicinare" - lär dig skriva!

Video mm:

Vaccinators the snake oil salesmen of our time
http://www.whale.to/vaccines/scheibner.html

----

Welcome to Viera Scheibner .org
http://www.vierascheibner.org/

med tex:
The hoax of modern medicine and its toxic medications

------

Viera Scheibner, Australien på Sverigebesök
en bit ned:
http://www.2000taletsvetenskap.nu/tidning/97nr4/97-4art14.htm

Enda missräkningen blev ett söndagsmöte i Stockholm, då man uteslutande vänt sig till skolmedicinens företrädare, forskare och läkare. Då kom endast fyra personer...

....

Bokrecension:

Viera Scheibner:
Beteendestörningar i barndomen och sambandet
med vaccinationer

Boken är utgiven av föreningen SAVE och kan beställas
genom föreningen. Pris: 200 kronor Tel 026-19 21 47
eller 031-19 84 40.

av Ingemar Ljungqvist

Författaren är den den oerhört vaccinationskunniga Viera Scheibner, från Australien som är känd för en stor svensk publik genom sina seminarier i Sverige. Denna gång har hon i bokform koncentrerat sig på beteendestörningar hos barn. (Tidigare har Viera givit ut flera böcker om vaccinationer och deras biverkningar). Och denna gången finns hennes bok också för första gången i en svensk översättning.

I sitt arbete har Viera gett sig i kast med grundliga beskrivningar av det växande moderna gissel som dagens barn plågas av. Här avhandlas översiktligt och med flerfaldiga exempel motoriska, sensoriska och perceptoriska störningar hos de uppväxande barnen. Hon tar också upp sömnrubbningar och de "nya" fenomenen som hyperaktivitet och autism. Andra rubriker som är ovärderliga för de som kommer i kontakt med barn med särskilda behov är avsnitten om dyslexi, afasi och barndepressioner.

I flera fall ser Viera Scheibner med sin vetenskapliga klarsyn hur dessa tillstånd har orsakats av vaccinationer i de tidiga barnaåren. En vaccination är en våldsam provokation mot mängder av mekanismer i kroppen och när den dessutom utförs på spädbarn som just håller på att bygga upp ett eget immun immunförsvar så kan resultatet bli förödande för det enskilda barnet.

I ett annat stort avsnitt ger sig Viera på hela vetenskapssamfundet och visar på att deras drivkrafter knappast varit barnens väl, utan snarare varit ett sätt att manifestera sin överhetsfilosofi. Viera belyser detta med skrämmande och slagkraftiga avsnitt om både Nürnbergrättegångarna och Gulfkrigssjukan och också vilken risk man tog när man gjorde poliovaccin utifrån apceller om vars virus man då visste föga.

Idag vet man bättre, bland annat så överfördes det för aporna harmlösa viruset SV-40 i de första omgångarna man framställde. Idag återfinner man viruset i många hjämtumörer hos människor man obducerar!

Boken är mycket intressant och författaren har sammanställt mängder med fakta, men här har författaren också sin svaga sida. I sin iver att få ut så mycket som möjligt, så staplas fakta på varandra och för läsaren är det svårt att finna den klara strukturen i boken. Dessutom använder sig Viera Scheibner av alldeles för många facktermer, och trots att översättaren bemödat sig om mängder med fotnötter för att förklara de olika fackorden så förblir boken svårläst, dvs den är knappast en nybörjarbok för föräldrar till exempelvis autistiska barn, men däremot en mycket rik källa till kunskap för den som redan har baskunskaper i ämnet.

http://www.2000taletsvetenskap.nu/recensioner/recens17.htm

___

Redan postat av Sparta...
http://www.politiken.biz/vaccinationsskador.htm

Resized Image

See User information
Alternativmedicinare, what's the deal? Bullshit-ord som benämning på människor som vi inte behöver.
Det är det enda du kan säga, "så heter det inte..."
Vafan har du presenterat nu?
Massa löjliga länkar nu igen? vad bad jag dig om? Läs igen!
Jag har inte fått ngn frimurarfil heller. Fyy

Posted on: 2009/4/1 22:39

See User information
Läs själva svaret till vaccin videon;

1. The lady comparing scarlet fever to the others is off her rocker. It is bacterial infection while the others are viral. The graphs also indicated how the amounts rose and fell but now they arent rising anymore. The data they show(outdated in all cases btw)does not make a distinction between those who were vaccinated and those that were not. 91% of measles cases were unvaccinated in 07.

2.This video is an absolute joke. As a Public Health Practitioner with many years experience, i am horrified to see videos such as this. For those without any prior medical knowledge i can see how people could be brainwashed by this rubbish. All of the people appearing on this video should be ashamed of themselves. You are all an embarrasment to the scientific community! The material is absolute rubbish and completely ignore external factors which are 'conveniently' omitted. Absolute JOKE!!!

3.Whoever brings up the chart with measles mortality rate instead of morbidity rate to discuss vaccinations is a stupid antivaxxer...

Posted on: 2009/4/1 22:47

Anonym
Quote:

Seriouz skrev:
Alternativmedicinare, what's the deal? Bullshit-ord som benämning på människor som vi inte behöver.
Det är det enda du kan säga, "så heter det inte..."
Vafan har du presenterat nu?
Massa löjliga länkar nu igen? vad bad jag dig om? Läs igen!
Jag har inte fått ngn frimurarfil heller. Fyy

Vad är det för frimurarfil du önskar?

Du är då antagligen som här offentligt och glatt kan tillstå att du kommer att ta dina eventuella skyddslingar, bebisar, till vitrockarna, lämna över dom och stå bredvid och se din bebis i ögonen, gång efter gång, fast den skriker och ber. Den våndas över sin närmsta "guds" svek.

......

Mikrobliknande bildningar i blod vid kroniska sjukdomar
http://www.enby.se/svenska/forskning/ ... id-kroniska-sjukdomar.htm

Av Dr Erik O. H. Enby, MD, Göteborg 1984.

_______

Förruttnelseprocessen som orsak till sjukdom och död samt mikrobliknande bildningar i blodet hos kroniskt sjuka personer
http://www.enby.se/svenska/forskning/ ... -till-sjukdom-och-dod.pdf

____

Mikroorganismer
- funna i blod och vävnad hos cancerpatienter
http://www.2000taletsvetenskap.nu/tidning/96nr2/96-2art1.htm

___

Status quo inom svensk medicin - måste brytas
http://www.2000taletsvetenskap.nu/tidning/96nr4/96-4art8.htm

----

Pleomorfa organismer i kroniska sjukdomar
av Erik Enby
http://www.2000taletsvetenskap.nu/tid ... dex/index01.htm#ingress31

----

Aidsforskaren som offrades - Mika Popovic
av Ingemar Ljungqvist
Nr 2 sid 8

Aids ursprung och dess medicinska lösning, referat från Växjökonferensen
av Helena Bysell
Nr 4 sid 2

Alternativ cancerkongress i Sydney
av Ingemar Ljungqvist
Nr 3 sid 14

Debattartikel: Alternativmedlens framtid i EU - Lannoyerapporten
av Bertil Wosk
Nr 4 sid 14

Autism - läkaren som botade sin son
av Nasser Ahmad
Nr 3 sid 7

Cancer och mikroorganismer var temat i Wien
av Ingemar Ljungqvist
Nr 4 sid 12

Debattartikel: Cancervårdens illusioner
av Ulrik Dige
Nr 3 sid 11

Feberns betydelse för hälsan
av Bengt Larsson
Nr 2 sid 6

Galna ko-sjukan och prionen
av Ingemar Ljungqvist
Nr 2 sid 11

Geopatisk stress - jordstrålning och samband med sjukdomar
av Fritz-Uno Johansson och Ann Nordén
Nr 3 sid 12 & Nr 4 sid 16

Louis Pasteur - 100 år sedan han dog
av Ingemar Ljunqvist
Nr 1 sid 2

Medlen som gjorde HIV-sjuke Sven frisk
av Bengt Larsson
Nr 4 sid 10

Metastaser och modifierat pektin
av Bengt Larsson
Nr 4 sid 11

Mikroorganismer funna i blod och vävnad hos cancerpatienter
av Erik Enby och Ingemar Ljungqvist
Nr 2 sid 2

Neuroelektrisk hjälp åt drogmissbrukare
av Bengt Larsson
Nr 1 sid 7

Samband mineral och cancer
av Bengt Larsson
Nr 2 sid 15

Santa Monica - behandlingshemmet i Polen
av Ingemar Ljungqvist
Nr 1 sid 3

Status Quo inom svensk medicin måste brytas
av Ingemar Ljungqvist
Nr 3 sid 15 & Nr 4 sid 18

Svensken med aids som blev HIV-negativ med hjälp av örter
av Bengt Larsson
Nr 3 sid 2

Tandläkaren som botade ALS - Olle Redhe
av Ingemar Ljungqvist
Nr 3 sid 4

Värdet av antioxidanter och mikronäringsämnen i behandlingen av aids
av Charles Ssali
Nr 4 sid 5

Världens första AIDS-fall - ett medvetet vetenskapligt bedrägeri
av Ingemar Ljungqvist

OSV...
http://www.klokast.se/SARA/

_____

Mikrobliknande bildningar i blod vid kroniska sjukdomar

av Erik O H Enby, Göteborg

Inledning och bakgrund

Att mikroorganismer invaderar människokroppen samt därigenom orsakar somatiska störningar har alltsedan Pasteurs tid varit helt accepterat inom medicinen och vid många sjukdomar har den orsakande mikroben påvisats. Vid kroniska, degenerativa och maligna tillstånd har trots mycket letande några mikrober som tänkbar förklaring till sjukdomen ej hittats. I den medicinska diskussionen har ändå med regelbundna mellanrum tanken förts fram, att kroniska sjukdomar med okänd etiologi skulle kunna bero på en invasion av mikroorganismer såsom virus, bakterier och svampar. Det kan vara svårt att mikroskopiskt påvisa respektive genom odling fastställa närvaron av mikroorganismer i kroppens vävnader. Ett exempel på detta är de anaeroba bakterierna, vilkas närvaro t. ex. vid postoperativa smygande infektioner varit svår att påvisa. Detta har blivit möjligt först med speciell provtagningsteknik och speciella odlingsförfaranden. Man misstänker fortfarande att vissa oklara kroniska infektionsliknande sjukdomar skulle kunna förklaras genom närvaron av mikrooorganismer som ännu inte gått att påvisa.

Hela med foton:

Jag har sett detta i film/live.
http://www.2000taletsvetenskap.nu/tidning/03nr1/03-1art4.htm

_______

http://en.wikipedia.org/wiki/Erik_Enby

Anonym
Fil som fil:
Resized Image

See User information
Kära patrix, jag trodde jag var tydlig.
Du presenterar återigen från "alternativ"-sidor.
Inte objektiva sådana, nya sajter med gul bakgrund och enby som hävdar att förruttnelseprocessen är orsak till sjukdom och död samt mikrobliknande bildningar i blodet hos kroniskt sjuka personer. Återigen, va fan e d där?
Ngn annan länk du postade:

http://www.2000taletsvetenskap.nu/tidning/96nr2/96-2art1.htm

:Mikroorganismer - funna i blod och vävnad hos cancerpatienter

Shit vilken upptäckt, varför är han inte känd i mina öron för en sådan häpnadsveckande upptäckt?

Joo förstår du, cancerceller gillar sockerarter och en del aminosyror precis som våra vanliga celler, men skulle vilja säga "extra extra" mkt också. Cancerceller mognar, och bildar alltid nätverk av blodkärl till sig för att försörja sin otroligt snabba celldelning, så även om cancern bildas i en vävnad så skulle, blodkärl tvingas dit för bildning av nätverk för att försörja cancercellen.
Detta är även ett trick man uttnyttjar för cancerdetektion inom en teknik som kallas PET-scan - positron emissions tomografi.
Har en vän som erhållit 5 patent på området och gjort mkt för cancern detektion så trust me... ;)
Inom PET-scan är det vanligt att man tar en sockerart,(glukos som man radioaktivt märker) produkten man slutligen injicerar är då fluorodeoxyglucose i människan.
Personen scannas i en maskin likt MRI, och man kan se på röntgen bilder att det stora området som "Lyser kraftigt" är området där människan har en tumör. Är människan frisk är glukoset (druvsockret) mer jämt fördelat. Got it?
Vad vill jag komma till?
Jo, fjanten enby har tydligen inte fattat sambandet med att blodkärlbildning sker runt om kring en tumör/cancerceller, och att detta är kritiskt för deras överlevnad, samt att mikroorganismers favoritföda är just sockerarter och aminosyror ungefär till lika stor del. Bakterier gillar att vandra dit och utvecklas där energin och miljön passar dem, det är därför vi har bakterier som orsakar just urinvägsinfektion, lunginflammation, hjärnhinneinflammation, blodförgiftning, jaa de är specialicerade helt enkelt.
Det påvisar inte att bakterien varit orsaken till cancer!!

Jag vill även tacka dig, för att du visat varför jag och säkerligen så många andra aldrig hört talas om Enby. Han har kanske blivit nedtystad för sina upptäckter va?

Posted on: 2009/4/1 23:14

« 1 2 (3) 4 5 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper