Vakencorner
|
Re: Fråga: hur kunde planterade laddningar i WTC inte sprängas okontrollerat av planen+bränder?
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Hänvisar till denna tråd som ger en bra bild till state of the art i frågan. "Active Thermitic Material Discovered in Dust from the 9/11 World Trade Center Catastrophe"
http://vaken.se/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=14298&forum=4
Posted on: 2009/4/5 19:47
|
|||
|
||||
|
Re: Fråga: hur kunde planterade laddningar i WTC inte sprängas okontrollerat av planen+bränder?
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Det var inga höjdar frågor du hade. Jag svarar på dom här så gott jag kan.
Quote: A lot of factors could have jeopardized the whole Hur ska någon utom dom inblandet kunna veta det? Det e som att ställa frågan hur visste alquada att husen skulle rasa. Eller varför flög dom inte in i capitol hill och vitahuset. Det hade ju varit två fina mål med garanterad förödelse, fysiskt och psykiskt. Some additional risks that must be managed: Quote: - the planes may hit at an unforeseen height -> Många debunkers påstår att det e helt omöjligt att fjärrstyra ett flygplan, lika så att det är omöjligt att skriva ett program för fjärrutlösning av sprängmedel, vilken sekvens dom ska gå av i beorend epå vilken våning som träffas. Om du tror att det här e omöjligt skicka mig ett pm så ska jag skriva ett litet flash program åt dig där du kan trycka på valfri våning och få en kollaps. Dessutom så misslyckades dom eftersom toppen föll lite förtidigt i det ena tornet. Det kan mycket väl ha ahft att göra med själva krashen. Quote: - thousands of people running up and down the Det finns flera som har vittnat om bomber. Quote: - igniters/charges could fail and be found intact Dom har ju nu kanske hittat termit. Annars bra fråga. Quote: - as ridiculous as it may sound, the towers Ena tornet tippade ju åt sidan men mystiskt försvann i en rökpuff Quote: I would very much appreciate if you could forward inte säkert men under någorlunda kontroll har jag inte så svårt att tro det. Hur många procent av byggnaden utgjorde planet lixom?
Posted on: 2009/4/13 18:37
|
|||
|
"-Vi styrs av samling idioter som inte ens är medvetna om att de är fascister." Fahrenheit451
<administratör> |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login