vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Ny lag: Sex var fjärde dag

See User information
Det verkar väl lagom

http://www.kvp.se/Nyheter/1.1534821/n ... inga-kvinnorna-att-ha-sex

och de flesta vill ha det så?

Posted on: 2009/4/19 0:18
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Ny lag: Sex var fjärde dag

See User information
FY FAN!!!

(ursäkta men jag finner inga andra ord)

Posted on: 2009/4/19 14:16
"Drunknat? Åh nej! Det är lika omöjligt för mig att drunkna som för en kamel att trä på en synål!" /Pippi
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
får dom inget annars? ;)

Nej seriöst hemskt. Men glöm inte att vi har ett stort kvinnoförtyck här i väst också bara.

Posted on: 2009/4/19 15:07
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete

Anonym
Quote:

InBlood_I_Trust skrev:
får dom inget annars? ;)

Nej seriöst hemskt. Men glöm inte att vi har ett stort kvinnoförtyck här i väst också bara.

Ja jag antar att du tänker på att strömmat hit så många muhammedaner och afrikaner osv, så då ökar förtrycket här, eller?

See User information
nej jag menar att vi har ett eget utbrett kvinnoförtryck, fast med ett annat ansikte...

Posted on: 2009/4/19 15:24
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete

See User information
Håller med, ett dolt sådant!
Såsom man behandlar kvinnor världen äver, nästan hela, är ett skämt!

frid

Posted on: 2009/4/19 15:28

See User information
Quote:

iwarrior skrev:

frid

Ja verkligen. massmedia skriver att vi är det mest rättvisa landet i världen medans mer och mer barn chockbantar och går på piller.

Och porrindustrin förvränger pojkars syn på sex, tror att alla tjejer älskar att få den i tvåan osv. Den jävla våldtäcktsporren skapar våldtäcktsmän. Och modeindustrin skadar nog mest av allt.

Posted on: 2009/4/19 15:31
Fuck you FRA!

Anonym
Quote:

iwarrior skrev:

frid

Jag antar att du då syftar på hur de genomfört den feministiska agendan, Rockefellers... hur de förstört familjen, gjort saker av kvinnor, arbeta in pengar till "dom" kontrollera dom på alla sätt, ge upp att de är kvinnor, ska känna sig missnöjda, tycka det är fel att ta hand om sina EGNA barn - jag antar att du insett vad det VERKLIGA förtrycket är, istället för pk-flumtänk, eller?

See User information
Quote:

ostyrig skrev:
Quote:

iwarrior skrev:

frid

Jag antar att du då syftar på hur de genomfört den feministiska agendan, Rockefellers... hur de förstört familjen, gjort saker av kvinnor, arbeta in pengar till "dom" kontrollera dom på alla sätt, ge upp att de är kvinnor, ska känna sig missnöjda, tycka det är fel att ta hand om sina EGNA barn - jag antar att du insett vad det VERKLIGA förtrycket är, istället för pk-flumtänk, eller?

men varför kan inte mannen och kvinnan ta hand om barnet tillsammans? Feminismen behövs, men inte pk-feminismen man läser om i aftonbladet. den slags feminismen har eliten tagit över. Tom blondinbella kallar väl sej för feminist?

mäns makt över kvinnor är väl ändå det farliga? Om istället kvinnor och män har samma vilkor tillsammans då kan vi krossa eliten eller hur?

Posted on: 2009/4/19 15:46
Fuck you FRA!

See User information
Jag ser inte riktigt problemet på så vis.
Vad Rockafeller sitter och bestämmer behöver väl inte stora gruppen gå och tro på. Gubben i rummet syndromet.

Ett rum fyllt av tusentals människor, och så står det väldigt få, på var sin stol och säger, tänk och tyck så här! Och så gör alla det?

Det är inte dom som är dumma, slut bara att tänk som dom! Låt dom stå där och tycka si och så, spelar inte mig någon roll.

The only power over you, is the one you give away!

2012 = conscious choice = awareness = peace!

Posted on: 2009/4/19 17:18

Edited by iwarrior on 2009/4/19 17:49:12
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare

Anonym
Quote:

InBlood_I_Trust skrev:
Quote:

ostyrig skrev:
Quote:

iwarrior skrev:

frid

men varför kan inte mannen och kvinnan ta hand om barnet tillsammans? Feminismen behövs, men inte pk-feminismen man läser om i aftonbladet. den slags feminismen har eliten tagit över. Tom blondinbella kallar väl sej för feminist?

mäns makt över kvinnor är väl ändå det farliga? Om istället kvinnor och män har samma vilkor tillsammans då kan vi krossa eliten eller hur?

Ja varför kan dom inte ta hand om barnen tillsammans?

De lämnar ju bort barnen redan som småttingar till institution!
Andra har ensamma mammor..., familjen har ödelagts.

Alla är missnöjda, och en major sak i det äratt de förstört kvinnan och hennes "roll", och fd. män är inte heller män... allt är upp och ned på - det tycker aktivister är bra, för det är jämlikt...

Det behövs verkligen ingen feminism. Inget av vad de för ut är för mänsklighetens bästa, det vet alla vakna.

Se hur samhället är - barnen har getts till programmering.

Det är mamman som behövs och är viktig de första åren, sedan ska mannen också vara där för att barnet ska ha en chans att bli "helt".
Idag så ska de inte amma... och ur barnets perspektiv så är det sviket och lämnat av sin mamma, det mister den nödvändiga närheten, och barnen har trauma. Hur ska de kunna bli riktiga människor som på djupet inte ens kunde lita på sin egen mor? I förlängningen så är det inget mänskligt samhälle, där är vi nu.

Du pratar som en politiker en eller en aktivist där sådant tänk och ordbruk kan finnas som "makt över" "lika villkor" och annat, i dina postningar

Dela på föräldraledigheten, med tvång... det är inte klokt.

Man kan inte tala om "lika villkor" då vi är två olika kön, det är så funtat - bara i ett sjukt samhälle och i sjuka människors tänk så har det att göra med "kamp", "könskamp" och allt möjligt. Det tar aldrig slut, fokus på att få människor att känna sig förtryckta, diskriminerade osv -det gtar aldrig slut! - så de kan fortsätta att rösta på politiker och lägga sin tillit i andras händer, i ondskans händer.

Varför skulle "mäns makt över kvinnor" ha med farlighet att göra. Du tänker så pk, insupit tänket från mainstreamljug och pk-programmering.

"Krossa eliten"... personer som inte ens har vett på att förstå vad en familj är, vad en man är och vad en kvinna är... ska krossa något där ute... suck.

Father And Mother In Love Ynion

Ta de första bokstäverna i de orden så är det Family - ynion, som ska vara någon gammal form av union.

See User information
Quote:

Ja varför kan dom inte ta hand om barnen tillsammans?

De lämnar ju bort barnen redan som småttingar till institution!
Andra har ensamma mammor..., familjen har ödelagts.

Alla är missnöjda, och en major sak i det äratt de förstört kvinnan och hennes "roll", och fd. män är inte heller män... allt är upp och ned på - det tycker aktivister är bra, för det är jämlikt...

Det behövs verkligen ingen feminism. Inget av vad de för ut är för mänsklighetens bästa, det vet alla vakna.

Se hur samhället är - barnen har getts till programmering.

Det är mamman som behövs och är viktig de första åren, sedan ska mannen också vara där för att barnet ska ha en chans att bli "helt".
Idag så ska de inte amma... och ur barnets perspektiv så är det sviket och lämnat av sin mamma, det mister den nödvändiga närheten, och barnen har trauma. Hur ska de kunna bli riktiga människor som på djupet inte ens kunde lita på sin egen mor? I förlängningen så är det inget mänskligt samhälle, där är vi nu.

Du pratar som en politiker en eller en aktivist där sådant tänk och ordbruk kan finnas som "makt över" "lika villkor" och annat, i dina postningar

Dela på föräldraledigheten, med tvång... det är inte klokt.

Man kan inte tala om "lika villkor" då vi är två olika kön, det är så funtat - bara i ett sjukt samhälle och i sjuka människors tänk så har det att göra med "kamp", "könskamp" och allt möjligt. Det tar aldrig slut, fokus på att få människor att känna sig förtryckta, diskriminerade osv -det gtar aldrig slut! - så de kan fortsätta att rösta på politiker och lägga sin tillit i andras händer, i ondskans händer.

Varför skulle "mäns makt över kvinnor" ha med farlighet att göra. Du tänker så pk, insupit tänket från mainstreamljug och pk-programmering.

"Krossa eliten"... personer som inte ens har vett på att förstå vad en familj är, vad en man är och vad en kvinna är... ska krossa något där ute... suck.

Father And Mother In Love Ynion

Ta de första bokstäverna i de orden så är det Family - ynion, som ska vara någon gammal form av union.

ojoj här var vi snabba att dömma.

Jag vet verkligen vad en familj är. Jag håller med dej om att det är sjukt att föräldrar lämnar bort barnen direkt, jag själv när jag får barn kommer sätta mitt barn som första prioritet.

Saken med lika villkor är ju inte att män och kvinnor ska vara "identiska" utan att vi ska ha samma möjligheter. Och ta hand om barnet är som sagt ett delat ansvar.

Att kämpa mot diskriminering är väl en bra sak? Inte på det sättet som politikerna gör, det är bara löjligt. Tänker på alla som blir "kränkta" av minsta lilla.

Och du, sluta sätt en pk-stämpel på allt som inte håller med dej det blir mycket trevligare diskussion då :)

Posted on: 2009/4/19 18:33
Fuck you FRA!

See User information
Alltså, kvinnoförtrycket i sverige är ju inte direkt dålt det heller, men det är som ni säger, bara annorlunda.
Även kapitalisterna snackar ju om "equal opertunity" och inte ens det har vi idag, i pk-nas högborg fort-europa.

Posted on: 2009/4/20 21:30
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper