vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 »

Re: signs from above.

See User information
Om ja ska va ärlig så fattar ja inte mycket av inläggen i denna tråden och jag skulle bli ganska förvånad om någon annan gjorde det...

Ena sekunden så antyder du "ingenting" med tråden alls ändå heter tråden signs from above det kallar jag att antyda.

Sen skriver du signs from above njaa e de de?

Och sen:
kom ihåg att min mening med denna tråd är till er alla som säger att dem blivit frälsta osv...

skärp er, vakna upp..

man kan ju se maria i en tekopp också enligt vissa..

Posted on: 2009/3/26 21:01
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Är det någon övht som förstår någonting av denna tråd?

Trådskaparen själv lyckas inte förmedla vad det handlar om, så jag undrar om någon annan kan ge en tolkning på detta.

Utan förklaring, sammanhang och kontext så är denna tråd inget annan än förvirrat nonsens och rent flum.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
frågan är bara om man vill ta ställning till symbolismen sm jag relaterar till...

och varför jag ändrade mig var för att det är ingen som förstår vad eliten tror på verkar det som..

och på så sätt att jag skrev att tråden var nonsen så hoppa jag attt folka inte tror att jag spritt språngande galen...

men visst jag kan förklara varför jag skrivit tråden..

den var riktad till religösa människor och folka som tror på sånt här såsom xjohn förutsägelser osv.. eftersom jag snackat med dem över nätet.. länkade jag till vaken för att dem´inte BARA skulle kolla på mina bilder utan också titta till vaken och dess övrig intressant info..

se det som ett test bara... jag väntar tex från svar från vissa som är helt övertygad om att bilderna som jag knäppte har någon stor betydelse...

vilket jag tror är ett skämt eller så är dem galen...

har jag förklarat mig tillräckligt.. =)

Anonym
jag har läst på vissa sidor att folk tror på sådant som xjohn relaterar till och jag ville se om dem var beredda att skriva i vaken men tydligen inte..

jag menar om du är llite svag för tro osv med jesus.. pingstvännerna eller vad fan som helst så kan du säkert bli ännu mer troende efter att du ser eyes in the skyes.. (youtube-klippet)

det håller ni väl med om..

och då tänkte jag varför inte diskutera det på vaken så alla får se vad vi skriver om...

är det inkorrekt enligt dig void..?

Anonym
sen en annan sak..

vad är det döpta frimurare ser när dem bär ögonbindel?

solen månen.. och deras gud ... lucifer´

plussa på pentagramet och ögat och du har kabalas livets träd..

förstår ni nu?

See User information
Riktigt tokigt stökigt det här..
Roande ;)

Friiidens

Posted on: 2009/4/29 20:52
"Drunknat? Åh nej! Det är lika omöjligt för mig att drunkna som för en kamel att trä på en synål!" /Pippi

See User information
Zzzz...

Väck mig när det sker något matnyttigt här. Jag kan inte hålla mig vaken... :)

Posted on: 2009/4/29 21:01

See User information
Förstår ni nu?

Vad är det vi ska förstå?Helt seriöst så fattar ja fortfarande inte ett piss av denna tråden

Posted on: 2009/4/29 21:10

Anonym
det är ändå jag som roar mig för ni tar er tid att skriva i denna tråd.

garv.

Anonym
sååååå intresserad av det jag skriver men ändå visas bara förakt.

det är bra det.

fridens my ass

Anonym
det är inte meningen att ni ska förstå som inte kan förstå serru´

detta är ju meningen till dem som förstår men som inte skriver i tråden.

hade du förstått så hade du inte skrivit, tro mig.

See User information
Ingen visar något förakt det är ju bara inbillning.

Men du har ju fortfarande inte gett en förklaring som är ens lite bra .
Om jag går ut på stan tar ett kort på en snubbe och säger han ser ut som en julgran.
Ni andra undrar vad som är poängen med julgranen.
Men de e ju en julgran fortsätter jag säga, utan och säga hur ja fått det till en julgran.
Och inte ska ja säga vad som är poängen? Vem bryrsig om det är en julgran och VARFÖR skulle någon brý sig . Skulle det va en julgran SO WHAT? Om det inte är en köttätande julgran

Posted on: 2009/4/29 22:23

See User information
Varför inte välja dom hetare bilderna och infon som finns om ämnet.

Försök knäcka 14 oktober -08 nöten istället!

http://10-14-08.blogspot.com/

misc vids

Gammal tråd med nåt intressant:

Vi som snackade i den tråden den dagen snackade om ett val, en dimension till, en fjärde, D for Dimension!
Varför just den dagen, farför just det samtalsämnet, varför just så o på det viset???

Kan själv lägga till att jag hade det värsta rejset någonsin den kvällen, klockan 10 ungefär, utan att ha nån koll på infon om detta datum innan den här kvällen, Jag började kolla när jag hade typ "bliss fest" för mig själv, utan att förstå varför. Fler kände samma sak, som heller inte visste nåt.

Jag vet att många vill skriva fy fan, skit info, new age etc. Håll det borta en stund så det går att komma framåt. Annars blir det bara jag tycker si o så fajter, leder ingenstans!

Fridens

Posted on: 2009/4/29 23:15
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare

Anonym
Quote:

iwarrior skrev:
Varför inte välja dom hetare bilderna och infon som finns om ämnet.

Försök knäcka 14 oktober -08 nöten istället!

http://10-14-08.blogspot.com/

misc vids

Gammal tråd med nåt intressant:

Vi som snackade i den tråden den dagen snackade om ett val, en dimension till, en fjärde, D for Dimension!
Varför just den dagen, farför just det samtalsämnet, varför just så o på det viset???

Kan själv lägga till att jag hade det värsta rejset någonsin den kvällen, klockan 10 ungefär, utan att ha nån koll på infon om detta datum innan den här kvällen, Jag började kolla när jag hade typ "bliss fest" för mig själv, utan att förstå varför. Fler kände samma sak, som heller inte visste nåt.

Jag vet att många vill skriva fy fan, skit info, new age etc. Håll det borta en stund så det går att komma framåt. Annars blir det bara jag tycker si o så fajter, leder ingenstans!

Fridens

ähhh...

See User information
Tvungen eller hur...
Brist på respekt!

Posted on: 2009/4/30 0:11
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare

Anonym
ufon är endast vilseledning så att man ska börja tro på det.

bevis?

ehh, nej.

nemen alla kan inte se det jag ser, det är inte det som är grejen heller.

det är bara dem som fattar vad jag skriver om som ska se det, capish =)

orättvist.. men är man blind så är man.
jag kan inte göra något åt det.

tyvär.

frid

See User information
Svårt att acceptera andras olikheter eller?

Vakensjukan är värre än svinviruset!
Har inte jag sett eller upplevt samma sak så har det aldrig hänt!
Tror inte jag på det så är det inte sant!
"Super ego"

Frid

Posted on: 2009/4/30 0:16

Anonym
jag vet.

finns tyvär inget bra botemedel mot massiv egoism.

så jag gottar mig i detta super ego och förargar alla som inte tycker som jag. (egoism)

som småbarn, intessant?

hehe

See User information
Man kan hålla käften, funkar hur bra som helst!

Vet att det finns andra som läst massor med saker jag inte gjort, skulle göra vilja höra vad dom läst, istället för att höra vad du inte läst.... Capish?

Posted on: 2009/4/30 0:27

Anonym
det är än mer chokerande att se hur vilsna vissa är som inte kan se.

utan behöva skriva något nerklankande när dem igentligen är nyfikna.

haha.. och det bästa är (för mig).. att jag ser hur någon kan börja klaga lite, och när någon annan klagar så börjar någon hoppa på och dissa..

haha otroligt svaga individer.
skulle inte klara sig en dag med mig.

peace of crap is all you are.

See User information
Jag är van vid haha hehe! = osäker!

Jag klagade inte, jag sa tydligt att skeptiker som du kan ju vänta lite, men dyker istället rakt på, för att kunna sitta o skrävla, o måtta sig med andra...

Hur blir man vilsen genom att ha ett intresse?

Posted on: 2009/4/30 0:36

Anonym
lugn du..

drick inte så mycket kaffe.

Anonym
läsa, tror du jag behöver läsa?
jag läser dina tankar om jag så vill.

See User information
Jisses, vet du varför jag skrev som jag gjorde, avrådde skeptiker att skriva?... Min son brukar verkligen vilja ha nåt, när jag säger låt bli. Han surrar en stund, men sen är det bra. Med andra ord så kan man ta alla "tyckare" först, o sen börja snacka, när ni fått sagt ert... Var det nåt i den stilen du läste i mina tankar?

Posted on: 2009/4/30 0:50

« 1 (2) 3 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper