vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Anonym
Re: The AlexJonesChannel Has Been Suspended
Är det verkligen en seriös fråga?. man får själv välja att ha kommentarer eller att stänga av dom när man lägger upp videos där, det är REGLERNA. det är något helt annat när youtube själva stänger av hela konton även fast dom inte har brutit mot reglerna.

Och det är inte ens alex jones själv som styr youtube kanalen det är en annan person.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Vad fan är det med folk i den här tråden? Är ni kommunister eller? Ägarna till youtue.com gör vad de vill med sin egendom. Passar det inte? Synd, öppna en egen sida.

Posted on: 2009/5/6 18:29
www.innandetsker.blogspot.com

Just because you´re paranoid does not mean they´re not after you...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Det handlar nog om att du tycker om att AJ blir nerstängd.

varför tror du det heter YOUtube. om dom vill byta regler så får dom göra det, dom kan inte bara byta regler utan att berätta det. men du kanske stödjer CFR svinnen som har tagit över youtube?. synd att den föra killen sålde det, nu finns snart ingen frihet kvar på den största video sidan på internet.

Globalisterna och CFR har inga rättigheter att bestämma något efter alla brott dom har gjort mot mänskligheten. många har redan förtjänat dödsstraff, vi som INTE äger deras banker och företag BESTÄMMER egentligen över dom och det är en tidsfråga innan dom faller och folk tar deras egendomar ifrån dom.

See User information
Quote:

Malmoesoldier skrev:
Det handlar nog om att du tycker om att AJ blir nerstängd.

Sist jag kollade infowars.com och prisonplanet.com så funkade de fint, trots att de med största säkerhet sprids via flera elitägda företag. GCN har vi ju redan klarlagt har ingått i ett samarbete med ABC Disney, de verkar inte ha några problem med att sända.

Nä, det handlar om att jag tycker att man får göra vad man vill med det man har köpt. Du får, jag får och Google får. Du tycker tydligen att man ska göra det du vill med sin egendom. Kommunist.

Posted on: 2009/5/6 20:36

See User information
Vet inte om det finns mycket mer att säga. Jag tror helt klart AJ är en storebrors-produkt. Så är det bara. Även om han själv skulle vara patriot och kämpa för en sak han tror på så är nätet runt omkring honom skapad till att hantera AJ:s jobb för globalisternas bästa. AJ må tro han bekämpar NWO men det spelar som ingen roll. Svaret är i vanlig ordning andlighet och där tycker jag han brister - det är enbart hans egen förlust.

Det här är alltså vad jag tror. Det räcker så. Sen behöver man fortfarande inte börja hacka på varandra. Om jag lägger ut en åsikt behöver jag inte få s-k-i-t för det. Undvik bara att läs mina inlägg då. Enkelt. Ren disinfo och sånt som är "destruktiv kod" är en annan sak. Sådana trådar har existerat på Vaken och det är alltid ett frågetecken varför dem uppkommer. Men en oskyldig åsikt om vad man tror är inte disinfo eller skadligt.

Jag kan förtydliga. Om AJ inte är en storebrors-produkt skulle jag bli mycket förvånad. Han är avklarad för min del och jag känner andra källor är mycket mer tillförlitliga och mer seriöst framställt. Än en gång, it's just an opinion.

Posted on: 2009/5/6 21:23

Anonym
Quote:
Sist jag kollade infowars.com och prisonplanet.com så funkade de fint, trots att de med största säkerhet sprids via flera elitägda företag. GCN har vi ju redan klarlagt har ingått i ett samarbete med ABC Disney, de verkar inte ha några problem med att sända.

Nä, det handlar om att jag tycker att man får göra vad man vill med det man har köpt. Du får, jag får och Google får. Du tycker tydligen att man ska göra det du vill med sin egendom. Kommunist.

ALEX JONES har FORTFARANDE inget med ABC att göra. det är lögner som du upprepar hela tiden. Om Alex jones har en telefon från nokia så betyder det inte att han jobbar för nokia.

Bra då vet jag att du stödjer CFR kontrollerade youtube. jag har aldrig sagt att dom inte får lov att göra vad dom vill, men då får dom såklart byta deras regler, dom LÅTSAS att dom har några regler bara för att dom vill att folk ska fortsätta att besöka deras sida, om dom hade skrivit deras RIKTIGA regler att vem som helst inte får vara där så hade folk börjat sluta använda det. och CFR är ett redskap eliten avänder sig av att fånga upp en massa företags chefer osv och få kontroll över saker. CFR ska inte ens få finnas egentligen och dom kommer inte finnas i framtiden då dom kommer sitta i fängelse.

See User information
Om Alex Jones har en telefon från Nokia så betyder det att han har en telefon från Nokia. Om GCN ha ett samarbete med ABC så har de. Inget du skriver om föremålet för dina våta drömmar ändrar på det.

Vidare, "regler" man har på sin hemsida är inte skrivna i sten. Man gör vad man vill med sin egendom på nätet. Att tycka något annat är att vara en kommunist. Flytta till Nordkorea, där är säkert både Google och Youtube förbjudet plus att jag har hört att de är hårda på regler...

Edit: Att du inte gör något kreativt med all tid du tillbringar på nätet; Malmoe. Starta en hemsida, en blogg eller något vettigare än ditt korståg för att försvara Alex Jones ära.

Posted on: 2009/5/7 6:32

See User information
Här är ett MP3-klipp från gårdagens program där han pratar om vad folk påstår om honom som inte är sant, bl.a det här med ABC: http://www.snabbdela.se/fil.php?id=ed ... f93e68b10925ed3ca28ce4631

Så lägg ner skitsnacket och sluta sprid falska rykten.

Posted on: 2009/5/7 7:17

Anonym
Therold. vet inte varför du känner att du måste anklaga andra människor för något utan bevis, du kan ju lika bra anklaga dom för att vara utomjordingar när du ändå är igång?. Så när man pratar högt och avslöjar eliten och farorna med vaccin, fluorid och gör dokumentär filmer och har hemsidor som avslöjar elitens brott mot mänskligheten så hjälper man NWO, där ser man.. det betyder isåfall att alla som har hemsidor och radio program som avslöjar eliten och farorna med vaccin hjälper eliten.

Vad som hjälper eliten är personer som är paranoida. andlighet som du pratar om har inget att göra med att bli rädd av "läsgig musik" eller att inte gilla när någon pratar högt. david icke om någon vet något om andlighet och han skrattar åt folk som tycker att AJ skräms, blir man rädd av sättet en person ger ut information på så är det för att man själv skapar den verkligheten som skrämer en. det är inte AJ som skapar den åt dig, vakna.

Quote:
Edit: Att du inte gör något kreativt med all tid du tillbringar på nätet; Malmoe. Starta en hemsida, en blogg eller något vettigare än ditt korståg för att försvara Alex Jones ära.

Att du inte gör något annat än att sprida falska rykten förstår jag inte. nwo gubbarna älskar när folk sprider falska rykten om personerna som avslöjar dom. jag kan ta och starta en hemisda och avslöja hur du jobbar för CFR för att du har druckit coca cola, hur kan du ha köpt en coca cola och dessutom druckit den? ger du support till CFR eller? jag visste alltid att du var en av dom.... coca cola är medlem i CFR.

ABC har inget med AJ att göra så du behöver inte ta upp det i en tråd som handlar om AJ. om jag köper en bok av david rockefeller så stödjer jag inte eliten, dom har redan alla pengar dom behöver. det hade varit jätte bra om AJ lyckades göra ett samarbeted med CNN och Lou Dobbs eller något. Sanningen behöver komma ut.

See User information
till Malmoesoldier:
Läs mitt senaste inlägg en gång till och sen det du skrev senast riktat mot mig. Blanda inte ihop äpplen och päron.

Det står dig fritt att följa AJ. Om jag känner att storebrorshanden vilar över AJ så har jag full rätt att så nämna utan mothugg. Bevis hör inte till saken denna gång. Skulle bevis plötsligt dyka upp som säger si och så om AJ så skulle det inte ändra min syn på honom särskilt drastiskt.

Sen skall man vara försiktig att snacka andlighet som något absolut och likriktat. I denna tråd passar det bra att använda begreppet andlighet som lite mer may back och mindre detaljjägare. Man förlitar sig helt enkelt på något annat än fakta. Ibland är det helt ok, ibland lite mindre ok.

Så, mer lay back... mer open minded. Det skadar ingen.

Posted on: 2009/5/7 20:53

See User information
Är du missnöjd med din roll i tillvaron-så skall du veta att i den här pjäsen finns inga bra.

Posted on: 2009/5/8 2:41

See User information
Therold: Om du kom över absolut obestridliga bevis för att Jones är något som bestrider din åsikt, skulle du stå fast vid ditt uttalande "skulle bevis plötsligt dyka upp som säger si och så om AJ så skulle det inte ändra min syn på honom särskilt drastiskt."?

Posted on: 2009/5/13 22:36

See User information
Philochatus skrev:
"Om du kom över absolut obestridliga bevis för att Jones är något som bestrider din åsikt, skulle du stå fast vid ditt uttalande"

Svar ja. Av den enkla anledningen att jag bygger min åsikt på känsla mer än fakta. Det är samma visa med Eric Jon Phelps som jag följt under lång tid. Han kallas få en sajt för 'zionist champion' i samma veva som AJ - jag tycker det stämmer in dåligt på båda, faktiskt. Men egentligen är Phelps för en israelisk stat men kallar nuvarande Israel för rasistisk stat. Phelps talar sig varm om white supremacy men är inte rasist för det, så vitt jag vet. Det är lurigt att sätta ett finger eller en etikett på personer, men man tar sig till av dem på sitt eget sätt.

Jag behöver inte bevis för varken Phelps eller Jones verksamhet, varken för eller emot. Bevis för ZIONISM skulle jag reagera på men inte motsatsen (för det går inte att bevisa patriotism etc.). Objektivitet blandat med subjektivitet leder alltid till absolutism i synpunkter för dem som nödvändigt måste ha synpunkter eller en "trygg grund".

Jag kommer i fortsättningen att lyssna till Phelps men inte så mycket till AJ. Jag tror min bild av dem kommer att stå relativt oförändrat över tiden.

Min åsikt och syn på AJ kan svårligen förändras för åsikterna och synen på honom bygger på en känsla. Känslan säger mig att det är något med AJ som inte stämmer. Skrämselpropagandan är talande och går hand i hand med ex. NWO's influensa. Det undermedvetna matas med 'stimuli' och hur man än vrider och vänder på detta så måste ståndpunkter och synpunkter få existera utan bevis eller motbevis. Det undermedvetna och dess funktion måste ödmjukt respekteras. Vad AJ gör, medvetet eller omedvetet, är en stor och viktig fråga även AJ i mina ögon är en ’minor player’. Han är dock nr.1 i det alternativa och blir därmed automatiskt en måltavla för flera olika frågor.

Posted on: 2009/5/14 9:01

See User information
Quote:
Up and running again !

Alex nya kanal

Även den nya kanalen är nedstängd. Liksom backupkanalen som Dave hade skapat ifall den nya kanalen blev nedstängd. Bägge är nedstängda av youtube/google.

Första kanalen blev nedstängd med motiveringen att Alex hade viftat med ett upphovsrättsskyddat papper framför kameran, en utskrift på bläckstråleskrivare av en artikel från Pittsburgh Gazette. Tidningen har förnekat att de anmält youtubekanalen. De andra två kanalerna blev nedstängda helt utan motivering.

Posted on: 2009/5/15 18:48

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper