vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 »

Anonym
Gay
Jag vill inte likrikta smaken alltför mycket men... vore det inte enklare om alla tjejer gillade killar, och alla killar gillade tjejer?

Och om någon tjej nu inte råkar gilla killar eller någon kille inte gillar tjejer så kan man väl låta bli att göra sån stor grej av det! Det är ju trots allt den där grejen med fortplantning som är en del av den stora grejen! Resten är liksom lite ensamt...

... jag känner iofs många gaykompisar som skaffat hund... men då är det likadant där... de gör så jäkla stor grej av det...

Har en gaykompis som kom hem från Asien för ett tag sedan... han höll på att spy när han såg alla moderiktiga hippa bögar och flator i princip vartenda jäkla TV program och mediamagasin.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Gay
Det är helt emot naturen att "packa bajs",...och det blir inga barn gjorda heller.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Expert på detaljer eller?

Anonym
Nej,...det var ju du som berättade hur det "fungerar"...har du glömt det? Hur kommer det sig att du tycker om att leka "kolv & cylinder" (packabajs leken) så mycket?

See User information
Oj, ursäkta om jag stör

Håller med om att man gör för stor grej av det. För min del får de hålla på med vad dem vill där hemma. Men gillar inte att det får så stor uppmärksamhet och ska synas ute överallt. Som Pride-festivalen t ex. Vem hade någonsin fått tillstånd genomföra en heterosexuell porr-parad genom sthlm en lördag med halvnakna människor i extrema kläder, eller gubbar i skinnkeps som har 18-åriga tjejer i hundkoppel, mitt på dagen bland helghandlande småbarnsfamiljer???

Sen om det är rätt eller fel? Det ska var och en själv ta ställning till tycker jag och sen ska man leva efter vad man kommer fram till.

Visst jag känner också ett par homosexuella som är rätt så extrema med att det ska synas o höras att dem är gay. Men tror att det mest är media o politiker som gjort att det blivit så på tapeten nu.

Posted on: 2006/4/16 21:42

Anonym
Quote:

svenne skrev:
"Det är helt emot naturen att "packa bajs",...och det blir inga barn gjorda heller" och "Hur kommer det sig att du tycker om att leka "kolv & cylinder" så mycket"?

Ursäkta om jag rör till det i huvet på dig min kära Svenne... men jag är 100 % straight om det lugnar ditt homofobiska sinne lite...

Dock skulle du kunna få en broderlig kram och puss på kinden om slappnar av lite och slutar att hyperventilera och insinuera saker som inte finns på kartan i mitt sinnelag!

När det gäller detaljkännedom om "kolvar, cylindrar och att packa upp saker i arslet", så erkänner jag mer än villigt att du verkar vara en expert av högsta rang.

Anonym
va e meningen med tråden

ja verkar ha missat nåt elle?

citat

"Har en gaykompis som kom hem från Asien för ett tag sedan... han höll på att spy när han såg alla moderiktiga hippa bögar och flator i princip vartenda jäkla TV program och mediamagasin"

vilka TVprogram?
vilka mediamagasin?
hur ofta går detta på tv?

varför inte byta kanal?

varför överhuvudtaget starta en tråd om detta
ja skiter väl i andras kärlekskiv
o deras sexliv..

för mig får dom gärna stoppa upp va fan dom vill i sina arslen
..

som buskiskomikerna stefan o krister säger

"ja har inget emot bögar ja har inget med dom att göra heller"

ja tror ja missuppfattat hela tråden

vilken form av diskution söker du jaxtone...

MVH Masken

See User information
Det intressanta är vad en människa har i sitt hjärta, inte vem de delar sovrum med. Så länge det handlar om vuxna människor som är överens så bryr jag mig inte om vilken läggning folk har.
Att börja skälla på homosexuella och säga att de kan välja vad de känner eller att det är en "modegrej" är ju lika förnuftigt som att skälla på folk som är 1.60 lång och säga att de kan välja att vara 1.90 lång imorgon. Jag tror att ju mer otrygg man är i sin egen sexualitet och som människa desto mer provocerad blir man av de som är homosexuella eller "avvikande."

Posted on: 2006/4/17 16:26
Religion separerar - Andlighet förenar

Anonym
Re: masktråden
Masken från Gårdsten skriver: Vilka TV-program? Vilka mediamagasin? Hur ofta går detta på tv?

Men snälla nån... hur står det still i skallen? Det här luktar registrering av udda läggning om något... men ursäkta om jag ställer en följdfråga, är du totalt blind eller har du missat nåt?

Jag har inga problem med folk som har andra sexuella läggningar än mig själv men jag har heller inga problem med att se att det är av högsta vikt för Svensk media att integrera personer med udda sexuell läggning i sina program. Undrar just varför?

Hmmm... jag kan iofs ringa min vän i Asien och fråga honom om exakt vilka program det var i Svensk-TV och vilka mediemagasin och hur ofta de gick på TV när han var hemma i Sverige senast! Goddag Yxskaft! Skärp dig masken! ... om han som gayperson har en åsikt om att det var så mycket av gaymode i media att han bara ville spy åt det... har han väl för fasen rätt att känna så.

Anonym
Att det intressanta av en människa inte alltid syns på utsidan håller jag med om fullständigt! Det är mycket konstigt att du inte snappar vad det är jag försöker öppna med denna tråd!

Och att påstå att jag skäller på homosexuella är ungefär lika intelligent som att påstå att du är 2,10 lång imorgon!

Men du glömmer (eller förnekar) vad som sker i media och samhället i övrigt! ... varför tror du att alla sexuella avarter och ytterligheternas ytor når offentlighetens ljus just nu? Varför penetreras varje lite kroppsöppning i varenda jäkla magasin och TV såpa? Varför skall alla med IQ-noll ha en egen spalt som har med sexrådgivning eller sin egen dildo att göra?

Slumpen? Knappast! Gissa igen!

Anonym
nja okej

ja tycker att Lena PH var en lika torr programledare som
Mark Levengood var i melodifestivalen

o då har vi inte pratat om musiken,

så jag tog mig själv rätten att stänga av skiten.
varför ska ja kolla på skräp

hälsar masken i angered

See User information
Ledsen jaxtone men jag får det inte att gå ihop. Du har inga problem med folk som har en annan sexuell läggning än du, påstår du, men det förefalller störa dig en hel del att de får utrymme i medierna. Varför kan du inte bara strunta i vad som skrivs om du inte har problem med deras läggning?

Posted on: 2006/4/17 17:04

Anonym
Re: Gay Lightsaber
Tänk inte endimensionellt!

... de flesta bögar ser helt normala ut.
... de flesta bögar är som du och jag, med enda skillnaden att de gillar killar istället för tjejer.

Varför är dessa inte representativa när man utser TV personligheter med homosexuell läggning?

Varför är det så viktigt för media att skapa "role models" som inte är representativa för den stora massan?

Varför är media en maktfaktor som vilken militärmakt som helst i hela världen skulle offra bataljoner för att få makt över?

Tänk på djupet!

See User information
Tja, jag vet en hel del TV-personligheter som är gay och som inte sticker ut på samma sätt som de mest spektakulära. Vilka syftar du på egentligen? Är Göran Everdahl orepresentativ? Är Calle Norlén orepresentativ, eller Lotta Bromé, eller många av de hallåor som SVT haft genom åren? Är det inte kanske så att din egen syn på andra människor är rätt endimensionell?

Är Jonas Gardells personlighet skapad av media? Eller Mark Levengoods eller Christer Lindarws? Berätta för oss om alla dessa "role models" du syftar på och som verkar störa dig så mycket. Vilka är de?

Jag är heterosexuell, men jag skulle hellre festa med 10 glada bögar än med 3 moraliserande heteros.

Och är det något jag vet så är det att media är maktens viktigaste
vapen när det gäller att manipulera och styra människor. Aftonbladet och Expressen är ju bara mer påkostade varianter av Hänt i veckan. De flesta dags och -kvällstidningar är ju pinsamt imbecilla och detsamma gäller ju programen på TV. Det finns en anledning till att det heter tv-PROGRAM (som i programera), men personligen finner jag större mening i att lägga energi på elitens plan att ytterligare förslava oss och vad vi kan göra åt det, än på
vilka gaypersonligheter som får mediautrymme.

Posted on: 2006/4/17 18:05

Anonym
Det är märkligt att så många människor är facinerade av rektum (med.term - anus). Patienter jag möter dagligen bekräftar detta. Det här med anus verkar vara en het potatis uppenbarligen - och en rik källa till inspiration för andra.

På mitt arbete är det alltid inspirerande att arbeta då jag möter en hel del människor. Många lider av en så kallad "borderline-personlighet" i fråga om sin sexualitet och när det gäller sin fixering på anus. Dessa personer har ett starkt inre behov och ett inre tvång att gå till ytterligheter, och synnerligen när det gäller rektum och sin sexualitet som anknyter till detta.

Dagligen arbetar med människor ur denna kategori som har denna personlighetsstörning...

See User information
Och om man kallar sig Analdoktorn så är man inte fixerad vid rektum?

Posted on: 2006/4/17 18:10

Anonym
analdoktorn inte för att vara elak..

men när i din "kariär" valde eller kanske rättare ,kom du på att just analen var det mest intresanta området att studera?

lixom ja har svårt att tänka mig att man som 15åring o ska välja gymnasium tänker
"ja vill bli doktor i anal"

3år på omsorge o sen e det bara högskolan kvar...

ta i trä
elle nåt

mvh masken

Anonym
Tja,...inte var det så att jag direkt valde att arbeta med anus,...utan jag halkade mer eller mindre in på ett bananskal kan man säga.

Anonym
okej

hur du en halkade in i detta hål

så har du iaf

lyckats framkalla några regälla

garvisar här!

ja tackar för det iaf herr analdoktor!

jaja alla är vi olika inte för inte ja gillar sk hål
men kanske mer "framstjärten" då.

masken

Anonym
Tja, det är ju inte så att jag är "gay" eller gillar arbetsuppgifterna alltid, men någon måste ju göra det också,...lite skit får man alltid ta i det här yrket.
Som sagt, jag är 100% straight, jag föredrar vanlig traditionell enkel heterosex (ingen anal), och missionärsställningen skall det vara då företrädesvis.

Anonym
jo ja jobbar som barnskötare
så lite skit får man ta där med

den arbetsuppgiften är inte så kul alltid

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,498103,00.html

bara ett sammanträffande?

Anonym
ja, se där har vi en kollega i tidningen...det är tydligen fler som är intresserade av detta synnerligen intressanta och inspirerande yrke.

Anonym
jaxtone!

ja ber om ursäkt
detta var inte en dum tråd alls

mycket KUL läsning

mera trådar om "fetich"
elle hur det stavas

masken

Anonym
jo

du säger
"lite skit får man ta "
han säger

"Det är smällar man får ta"

antagligen har ni läst exakt samma böcker på högskolan oxå..

men det ordnar sig
lev väl
doktorn.
finns det nåt liknande grammis för doktorer tycker ja du ska få en iaf

för din nya revolutionerande teknik

dock hade ja nog inte låtit mig undersökas av dig

(1) 2 3 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper