vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Sr.se : Bildt kallad till krigstribunalen i Haag

See User information
http://www.sr.se/ekot/artikel.asp?artikel=2880001

"I maj krävde Karadzic i en skrivelse att anklagelserna mot honom skulle läggas ned eftersom USA:s fredsförhandlare Richard Holbrooke skulle ha lovat honom immunitet om han försvann från det offentliga livet.

Carl Bildt skulle enligt Karadzic ha hjälpt till att förmedla avtalet, som Holbrooke flera gånger har förnekat existensen av."

Ånej, bilderbergkompisarna Holbrooke och Bildt skulle aldrig kunna lova nåt dylikt..?!?

Posted on: 2009/6/4 20:32
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Sr.se : Bildt kallad till krigstribunalen i Haag

See User information

Posted on: 2009/6/5 12:41
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Klart Bildt ljuger.

Gör inget annat.

See User information
Jag börjar tro att Bildt ger order till Obama och Obama måste lyda. Detta är metaforiskt. Men helt klart tror jag eliten lyssnar till Bildt's idéer om saker och ting - han är en aktiv del av NWO - Obama är bara anlitad med 'nice face and happy smile'.

Jag tror Bildt är supertränad på att ljuga. Men kroppsspråket får han jobba med - 'we shall overcome', oj klassiskt ögonblick :)

Det är en klar skillnad på Bush x 2 och Obama. Familjen Bush är med på agendan. Liksom Clinton är Obama mer med på tåget som lower canon fodder. Inte har Obama en gnutta illuminati bloodline i sig.

Jag kan för lite om bloodlines men det vore roligt att veta mer om detta. Vilken bok skall jag läsa först om jag sätter igång. Tar gärna emot tips.

Posted on: 2009/6/5 21:28

See User information
Någon som lyssnade på obamas tal i mellanöstern? verkligen skruvade saker. iallfall va jag uppfattade det som..1

nåja snart e det epidemi o vi blir tvångs vaccinerade o sen codex så jah.

kan man lifta till någon annan planet?

Posted on: 2009/6/5 21:32
Citat:
har lärt mig från historia att man ska kolla upp saker noggrant..

See User information
Tack för personligt svar Abbadon :)

Men kolla tråden med Obama Hussein
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=122154#forumpost122154

Jag lyssnade till hela och gjorde en liten sumering själv.

Personligen tror jag talet är av stor vikt för framtiden. Man pratar om att detta kommer att ta flera år innan man ser vart det bär, men jag tror redan i år och under 2009 att bl.a. lagstiftning mot exempelvis ifrågasättande av förintelsen kommer att slå igenom i USA.

Jaja, sitt i båten, håll i hatten (och god natt för nu är det sent för trött småbarnsförälder)...

Posted on: 2009/6/5 21:36

See User information
då hörde du när han snackade om stereotyper? det jag reagerade på. tack för länken!!

Posted on: 2009/6/5 21:38
Citat:

Anonym
Quote:

Therold skrev:
Det är en klar skillnad på Bush x 2 och Obama. Familjen Bush är med på agendan. Liksom Clinton är Obama mer med på tåget som lower canon fodder. Inte har Obama en gnutta illuminati bloodline i sig.

Jag kan för lite om bloodlines men det vore roligt att veta mer om detta. Vilken bok skall jag läsa först om jag sätter igång. Tar gärna emot tips.

Du är kanske väl medveten om detta men kunde inte låta bli. Obama och Bush är släkt på avstånd. Se t.ex. http://www.illuminati-news.com/2007/1017a.html

Precis som många andra av 'eliten'...

See User information
spektisk

precis, obama va väl släkt med churchill också om jag inte har helt fel.

Posted on: 2009/6/5 21:50
Citat:

Anonym
Detta med vem inom eliten som är släkt med vem känns så stort att det nästan borde ges en egen avdelning här, eller något.

See User information
hm, typ en släktforskning på rötäggen o se hur långt inaveln sträcker sig.

Posted on: 2009/6/5 22:11
Citat:

Anonym
Bildt och många andra tar order av henry kissinger, för övrigt kompletterar man varandra i brott med råd, ungefär som när kalle och bengt dennis tömde sveriges banker på 90 talet. Eller när muppungen försökte med Usa och andra icensätta ubåtskränkningar för att få oss i krig.
Eller när man utförde masslakt på sudaneser med hjälp av lunding oil mm.

Carl Bildt är helt klart den tyngsta kriminella politikern idag i vår regering, motsvarande en svensk Bush

Menar kolla på människan bara, därtill lyssna på denna fyrkant.

Behövs det mer?
Då är man bra väck.

See User information
Quote:

TheAssasin skrev:
Bildt och många andra tar order av henry kissinger, för övrigt kompletterar man varandra i brott med råd, ungefär som när kalle och bengt dennis tömde sveriges banker på 90 talet. Eller när muppungen försökte med Usa och andra icensätta ubåtskränkningar för att få oss i krig.
Eller när man utförde masslakt på sudaneser med hjälp av lunding oil mm.

Carl Bildt är helt klart den tyngsta kriminella politikern idag i vår regering, motsvarande en svensk Bush

Menar kolla på människan bara, därtill lyssna på denna fyrkant.

Behövs det mer?
Då är man bra väck.

Det ligger i släkten Bildt/ Bilde.

Carl Bildt sidan lurade andra halvan av släkten på mångmiljonarv , så dom tog ett annat namn.

Posted on: 2009/6/6 7:44

Anonym
Brrr det är så jag ryser.

Att han var vidrig visste man ju .
Men han har lyckats kamoflera sin svans och hornen den lille djävulen.
Deras frukt dömmer dem, men ändå så bakåtsträvande det kan bli med ett system som tillåter en person eller en handfull utöva makt och styra över andra.

Hela utvecklingen är ett skämt.

Vet inte vad man ska säga,, när jag själv tittar på dessa människor ser jag vad dom tänker och känner , dom har ett så lågt tänkande att man kan se hur deras liv kommer utspela sig framför dem.

Man vet hur dom reagerar, man vet vad dom gillar och vilka känslor dom prioriterar...

Att jämföra dessa med vakna människor är som att jämföra en fästing med en delfin.

Vad jag kan säga av vad jag upplever för känsla när jag tittar på våra politiker.

Ljug, Hemligheter,SvagsintKänslonarkoman,Ytlig osv osv.

Ta några ex. Tony Blair = Lögnare. Bush = Trixter. Bildt Orm. Maud olofsson = Skådespelare.Lars Leijonborg = Tjuv och okunnig.Mona sahlin = Hemlighetsmakeri men mjukare hjärta. Miljöpartiets kvinnliga ledare = Komplex. manliga ledaren = Viktigpetter. Lars ohly = Ska spela smart och räv och håller sig i bakrunden och är tyst och sticker fram huvet ibland.Saubuni = Save my skin attityd. Kristendemokraterna = Inavlad narr.
Göran Persson = Räv. osv osv osv.

Man ser dem i deras ögon. Även deras attityd avslöjar mycket men ögonen mest.

Karisma som en stekel dom har.

See User information
Gjorde en uppdatering och sammanfattning:

http://gryningensljus.blogspot.com/20 ... n-beordras-till-haag.html

Mohammed Sacirbey säger att det finns ett tidigare avtal som är ännu värre och att avtalet om immunitet var troligen för att inte avtal 1 skulle läcka ut.

Posted on: 2009/6/6 12:00

Anonym
Borde nog vara Bildt som sitter anklagad i Tribunalen istället.

Vi vet ju redan att youguslavien och dess krig var uträknat från början av engelska Illuminati Usa mm efter wtc 911 då babelns torn kollapsade igen pga skolan ljugit till folket om historian så den kan återupprepas med profit., då mitt i europa muslimer och kristna levde i fred och parade sig + att dom känner till zionismen.

Kan ju inte tillåtas om man ska starta krig mot islam för profit eller hur?

Hur ska man då övetala europer att döda afghanistaner ,muslimer iranier pakistanier osv och inleda ett tredje världskrig åt israel och satans ära??

Så därav muta några tjechniska rebeller och granatbesjkuta en serbisk stad och sedan är kriget i full gång.

Ge därefter några hantlangare som styr order för rasutrensing, trots allt kan man beskylla kulturen sidorna har ju krigat förr.

Vänd dom sedan ryggen ,,Makten börjar klirra när oljan sipprar in.

Milosovich felmedecinerar man så fort det går så han dog och inte gollar ner resten.
På samma sätt som man avrättade saddam så det inte kommer fram att Cia ,Mi6, Mossad osv osv ligger bakom.

Men skiten flyter alltid upp till ytan och sanningen visar sig.

Där ser vi spåren av Bildt lögner och deltagande än dock väldigt lite.99% pågår ju dock trots allt undanskymt.

See User information
Det borde finnas en hemsida som ENBART gräver fram skit om Calle Bildt. Han borde få en helt egen skamvrå.

Passande hemside-addie?
www.theswedishgoat.org

Posted on: 2009/6/6 21:20

See User information
Mer om Kalle....bla.

http://www.neoconeurope.eu/Carl_Bildt

http://www.sourcewatch.org/index.php?title=Carl_Bildt

http://forum.911movement.org/index.ph ... =6607&st=0&#entry15420619

Carl Bildt and Richard Haass and James B. Steinberg are all members of
ASPEN INSTITUTE
Richard N. Haass is President of the Council on Foreign Relations (CFR)
Bildt and Steinberg are both affiliated with Rand Corporation.
some other things worth looking into:
Pacific Council http://www.sourcewatch.org/index.php?title=Pacific_Council
Brookings Institution http://www.sourcewatch.org/index.php?title...ngs_Institution

Posted on: 2009/6/6 23:48
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper