vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Jag är för Israel

See User information
Judar har i alla alla tider varit förföljda. Jag tycker verkligen det är sorgligt att se hur media vränger sanningen. Anledningen till att så många människor engagerar sig ifrågan är i stort medias omvända psykologi, hut i hela friden kan så många "vakna" personer gå på den lätta! Israel vill mer än någon annan ha fred, det är ju hamas som spökar och inte tvärtom. Det snackas om att Israel har stängt gränserna mot Gaza, hur många talar om att egypten har gjort exakt somma sak. Hur kritiskt granskades USA när dom gick in i Irak? jämför det med Israels förhållandevis schyssta" om man kan änvända sånna ord när man beskriver krig) insatts mot hammas 2008. Folk ser i regel inte klart på detta ämnen för ni är förblindade av hat. Det är inte Judar som driver världen i fördärv det är en organisation av satanister.

ROBERTH

Dicksson.blogg.se

Posted on: 2009/6/8 17:00
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Jag är för Israel
Med "Jag är för Israel" så menar du befolkningen där eller?. Israel är ett av dom största terrorist länderna som finns, dom har alltid varit stora inom falsk flagga attacker. fast en stor del av deras befolkning är emot allt deras regering gör och är bra människor.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Robban är helt snurrig.

Flytta dit då.

Du kanske tycker det är ok att alla länder och bolag skänker dem cash från våra skattepengar.

Du bör nog ta och studera vad jude innebär innan du stödjer terrorister robban.

See User information
Värre Rasister än Zionister har jag aldrig stött på i livet..
Och vilka är det som ligger bakom bildandet av Israel ??

Men som tur är finns det vakna judar oxo. Men hur ofta får dom komma till tals i MS.media. Då är zionisterna där med en gång och kallar dom för " själv-hatare ". Själv känner jag en del (zionister ) som hatar Muslimer. Trevliga människor i det vardagliga men ett stort Men när det gäller detta.

Men som många andra så är dom " Nyttiga Idioter " i ett större spel.

Posted on: 2009/6/8 18:29

Anonym
Har själv arameiskt påbrå.

Zionister är mycket ytliga.

Dom sanna judarna hittar du verkligen inte många av.

När hörde du en jude exponera zionismen??

Så ganska sällsynt , nästan som tryffel lol.

När det gäller håller dom varandra mestadels bakom ryggen, dels av räddslan och dels för att dom själva vet vilken makt dom besitter + för egen vinst då dom är så giriga.

Judar\Zionister är dubbelmoralens folk Nr 1 om du frågar mig.
Och ja jag ser ingen skillnad längre mellan judar och zionister, för att man ska leva som man lär.

Man hittar en på 10 000 som går och lita på.

Det fanns en tid då jag gjorde skillnad på Zionister och judar, men inte längre.

Varför?

För att man är ett med sina handlingar.

Anonym
För mig och nuförtiden så ser jag den som följer ett zionistsystem som vi har och promotar den med hjärntvättade zionist tankar som zionister.

Sen spelar det ingen roll varifrån man kommer.

Ens handlingar avgör.

Så finns miljontals med nyttiga idioter som följer en agenda utan att tänka och i mina ögon är dom sovande som gör ont inte mycket bättre än dom vakna som gör ont.

Sen spelar det ingen roll för övrigt vad dom har för nationalitet, bakrund.

Men förledaren i agendan är dock nog ändå ondare än den nyttiga idioten som följer lögnen, och är den som behöver exponeras.

Ormens huvud med andra ord..

Anonym
Så robban är en zionist..

Capish??

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper