vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 »


reptiler har invaderat jorden?
#1


See User information
hur mycket jag än söker så stöter jag hela tiden på frågor som rör reptiler och deras koppling till oss i historien på olika sätt: i de tidigaste kulturerna dyrkas de som gudar, vår del i hjärnan som vi kallar för "reptil hjärnan", hur de på alla möjliga sätt dyker upp i alla religioner och kulturer världen över och på vilket sätt de alla beskrivs som "onda", och på många sätt kopplas till lucifer/satan och mycket mer.

så här beskriver david icke dem, de flesta av er känner nog till honom, wikipedia:

According to writer David Icke, 7-foot (2.1 m) tall, blood-drinking, shape-shifting reptilian humanoids from the star system Alpha Draconis are the force behind a worldwide conspiracy directed at humanity. He claims that the reptilians maintain their control through the generation of fear and negative emotion, which is food to these entities, by manufacturing conflicts, primarily wars. He contends that most of the world's leaders are in fact related to these reptilians.[7] Icke's theories now have supporters in 47 countries and he frequently gives lectures to crowds of 2500 or more.[8][9]

Icke draws connections between the reptilian aliens in his theories and the Annunaki depicted in Zecharia Sitchin's 12th Planet,[10] which has led to other conspiracy theorists referring to reptilian humanoids as the "Annunaki";[11] however, Sitchin himself has always described his Annunaki as purely humanoid.

och så här står det om annunaki, wikipedia:

The Anunnaki (also transcribed as: Anunnaku, Ananaki and other variations) are a group of Sumerian, Akkadian and Babylonian deities. The name is variously written "da-nuna", "da-nuna-ke4-ne", or "da-nun-na", meaning something to the effect of 'those of royal blood'[1] or 'princely offspring'.[2]

är det bara jag som reagerar på termen "kungligt blod"? ser vi inte en blodslinje idag i diverse maktpositioner?

en vän till mig kritiserade david ickes teori och jämförde den med serien v, vilket fick mig att faktiskt inse att det kanske ligger något i det, hur ofta ser vi inte hur saker rakt framför oss som vi drar slutsatsen är fiktion sedan visar sig vara sann exempel, filmen matrix, sagan om ringen trilogin (de två tornet, det allseende ögat) och så vidare och så vidare. vad som är sant respektive falskt går att diskutera.

här är en beskrivning av serien v, väldigt likt david ickes teorier om reptiler:

Synopsis: Aliens with nice faces and reptilian habits descend over the earth bringing a new and menacing world order with them in this landmark television miniseries. Sixty-five million viewers reportedly... Aliens with nice faces and reptilian habits descend over the earth bringing a new and menacing world order with them in this landmark television miniseries. Sixty-five million viewers reportedly viewed the original broadcast. Disguised to look just like humans, the aliens are actually lizard-like creatures out to strip the planet of its water supply and turn humans into food. Although most people are fooled by the visitors and allow the planet to be taken over by the fascist monsters, a group of resistance fighters try to defeat these creatures. Helping the underground movement is a journalist (Marc Singer) who figures out just what the aliens are up to. The story concludes in V: THE FINAL BATTLE.

vad gäller 9/11 och world trade center kunde man se kopplingar i filmer och producerat material flera år innan det faktiskt hände, vi vet nog alla vilka som har ett finger med i spelet där:

http://www.youtube.com/view_play_list?p=328B8FCDBD7E5603

grejjen med filmer är att detaljer är så noggrant kontrollerade för att vara rätt så allting kan inte bara vara en slump.

här är en länk till ett animerat barnprogram som visas på cbs, iallafall jag tycker den påminner om någonting:

http://www.youtube.com/watch?v=hnOtE1Wtkjw

här är en länk till hur bush senior shape- shiftar live, om man nu väljer den verkligheten:

http://www.youtube.com/watch?v=Eaaubr3nnHI

det här är bara ytterst lite av det material som jag har hittat kring det här ämnet. vad tror ni? vi har som sagt än idag ingen teori för vad som hände med dinosaurierna, vem vet kanske lever de bland oss än idag?

Posted on: 2009/6/21 2:39
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: reptiler har invaderat jorden?
#2


See User information
att också tillägga intressant till ämnet tycker jag är ronald reagans tal till un:

http://www.youtube.com/watch?v=C9LyxiVVZb8&feature=related

Posted on: 2009/6/21 2:59
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: reptiler har invaderat jorden?
#3
Quote:

alice skrev:
är det bara jag som reagerar på termen "kungligt blod"? ser vi inte en blodslinje idag i diverse maktpositioner?


Det här med blodslinjer/släktskap verkar helt otroligt! Jag saknar ord. Se även följande länk:

http://www.youtube.com/watch?v=daxnUM ... 3B74693223AB8F80&index=38

Quote:
vad gäller 9/11 och world trade center kunde man se kopplingar i filmer och producerat material flera år innan det faktiskt hände, vi vet nog alla vilka som har ett finger med i spelet där:

http://www.youtube.com/view_play_list?p=328B8FCDBD7E5603

grejjen med filmer är att detaljer är så noggrant kontrollerade för att vara rätt så allting kan inte bara vara en slump.


Intressant serie du länkade till. Att 9 och 11 har förekommit så oerhört ofta i filmer var något nytt. På denna länk tas numerologi och betydelsen av dessa siffror upp, 8.40 min och framåt:

http://www.youtube.com/watch?v=kEuoYV ... 3B74693223AB8F80&index=45

Quote:
är är en länk till hur bush senior shape- shiftar live, om man nu väljer den verkligheten:

http://www.youtube.com/watch?v=Eaaubr3nnHI



Måste säga att Bushs ögon ser verkligen konstiga ut vid 0.35-0.36.

Quote:
att också tillägga intressant till ämnet tycker jag är ronald reagans tal till un:

http://www.youtube.com/watch?v=C9LyxiVVZb8&feature=related


Intressant tal från Reagans sida. "Kanske behöver vi ett yttre hot..." Vem vet vad som händer - när kommer 'alieninvasion-kortet' att spelas ut? Kanske är OS i London 2012 ett lämpligt tillfälle?

En liten London OS 2012-alien-zion-tråd här:

http://vaken.se/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=14977&forum=1

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: reptiler har invaderat jorden?
#4


See User information
Angående David icke...

Se filmen hans på http://www.davidicke.com/movie/
David Icke at Mount Shasta 2007
det kostar några kronor att se den, men jag satte kaffen i halsen vid part 2, 2:42-2:50min in i filmen!

Skruva upp volymen och
LYSSNA PÅ HANS RÖST!!!!
Den svänger från vanlig människa - till nåt helt annat!!!

Efter att jag hörde det så är jag inte i tvivel längre, reptiler finns och David är (konstigt nog) en reptil också! Varför gör han allt detta?! Spännande! :)

Posted on: 2009/6/22 18:58
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: reptiler har invaderat jorden?
#5


See User information
Vad menar du (WTFU) att david icke också är en reptil?

Posted on: 2009/6/22 20:42
Its not the size of the ...
its the magic within´
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: reptiler har invaderat jorden?
#6


See User information
JA! David är reptil! Om ni lyssnar på den där filmen så förstår ni vad jag menar! Det är nog det bästa beviset på att reptiler finns... :)

Posted on: 2009/6/22 21:11
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: reptiler har invaderat jorden?
#7
Självklart är han reptil. Han har ju varit sportkommentator och fotbollsspelare, idrott är ett reptilpåfund, precis som territorialdriften.

Reptiler är vi allihop och reptilerna invaderade för längesedan.
Vi har DNA från Annunaki i oss blandat med Neandertalare och Cromagnon. Vi är alltså både reptiler och däggdjur, fatta varför vi är det klenaste djuret av alla på planeten.

Alla reptiler är inte onda heller, men R-cortex används som kanal för de dåliga energierna från fjärde och femte dimensionerna som för närvarande styr världsordningen.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: reptiler har invaderat jorden?
#8
Tips:

Läs Michael Tsarions "Aliens, Atlantis and Genetic Manipulation"

Finns som PDF på nätet, kolla t ex www.scribd.com

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: reptiler har invaderat jorden?
#9


See User information
Jag har läst Zacheria Sitchins böcker och vad jag minns så var Annunaki bara tjänare till "Gudarna" (Nephilim). Det var inte Annunaki som ingjöt intelligens i människorna utan nephilim. Det var inte Annunaki som impregnerade människokvinnor utan Nephilim.
Annunaki ska sedan gjort uppror mot Nephilim tillsammans med de förslavade människorna. Och fattar man resten rätt så ska de då tagit över. Men vad hände med nephilim?
Och vad det de som var ödlor eller annunaki?
I bilbeln nämns också dessa "Jätte-människor" och deras ättlingar men då som humanoida, inte ödlor.

Och om nu Nibiru existerar och funkar som en transport från ett annat solsystem till vårt, är det då Annunaki eller Nephilim som kommer på besök? I sitchins böcker var det ju nephilim.
Bör inte de vara lite arga på de annunakisar som då härskar här?

Många frågor, inga svar.

Posted on: 2009/6/24 2:26
"Now I have become death, the destroyer of worlds"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: reptiler har invaderat jorden?
#10


See User information
Zacheria Sitchin ska ju vara lite av en spridare av dissinformation enligt Stewart Swerdlow. Är det inte så att Annunaki är avkomman efter Nephilim fiffel med kvinnorna? Eller så kanske Annunaki är det svarta fåret, den fallande ängeln. Exakt samma som illuminati ber till dagligen, lucifer? vem vet...

Hybrider är 50 % reptiler, vanliga människor har cirka 10 % reptil. Desto blåare blod, desto mer reptil DNA.

Det Tsarion berättar verkar mycket intressant om krigen mellan civilisationerna lemuria och Atlantis. Det sägs att fullblods reptiler en gång vandrade på jorden öppet tills efter det stora slaget dem förlorade och flydde underjorden. För att sakta men säkert ta över jorden skapades en hybrid ras som skulle till att bli den styrande eliten vi ser idag. Den teorin är häftig men enligt många experter ska fullblods E.T reptilerna vara den ultimata krigsrasen, 2 hjärtan och 4 m lång och bra mycket starkare än oss fysiskt.

Men många experter säger olika saker, Icke och Tsarion ligger lite på sama nivå. Stewart Swerdlow känns ut flippad men samtidigt trovärdig med tanke på att hans böcker skrivs som själv upplevda biografier. Alex Collier likaså!

Jag har haft en personlig erfarenhet av en människa som inte verkade vara människa utan något helt annat. Jag brukar testa människor med att stirra in i folks ögon ibland, mest på skoj. Jag var i USA nyligen och min blick mötte en överklass kvinna som satt utanför en flashig restaurang, hon hade en stirrig uppspärrande "angelina jolie" blick och tok glodde på mig. jag tänkte, nu jävlar ska jag inte vika mig men kvinnan stirrade så kraftfullt och gav kalla kårar att jag lära vika mig efter några sekunder. Hon hade en hypnotiskt blick som gjorde mig väldigt illa till mods. Kunde inte riktigt somna den kvällen, andades extremt tungt... kan ju ha varit New York luften men, haha who knows:)

Posted on: 2009/6/25 20:19
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: reptiler har invaderat jorden?
#11


See User information
Tänk om det är tvärtom då?

De kungliga och eliten parar alltid ihop sig, vi tror att det är pga de är reptiler men istället så kanske de är 110% människa? :)

Posted on: 2009/6/26 8:26
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: reptiler har invaderat jorden?
#12


See User information
berätta mer.. jag får inte ihop det alls.. vissa av er verkar ha studerat ämnet en hel del, behöver så mycket åsikter och information jag kan få så jag kan försöka skapa mig min egen bild av det här..

är ni för lata för att beskriva lite mer så skicka åtminstone en länk till lite cool stuff man kan forska om..

frid

Posted on: 2009/6/29 10:56
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: reptiler har invaderat jorden?
#13


See User information
Sitchin beskriver Annunaki som de första skapta slavarna på jorden åt reptilerna, men insåg att de var för starka och att de gjorde rebell så de skapade den perfekta slavrasen människan istället genom att korsa vårat dna med andra raser.

Jag har sett några videos med Stewart Swerdlow och tycker han verkar vara dissinformation rakt igenom - fick ingen bra känsla av han alls så då tror jag mer på Sitchin isf.


Här är några intressanta namn att kolla upp för mer forskning..

* Lloyd Pye
Har i åtta år undersökt ett 900 år gammal kranium, som har mycket märkliga egenskaper. Nu har man kommit fram till att modern är människa, men fadern av okänt ursprung.
Kan detta vara ett bevis på utomjordisk genmaipulation?
Detta kan vara den största upptäckten i modern tid.
( Länk: http://uuaaradio.se )

* Zacharia Zitchin
En av de få i världen som kan avkoda texterna på de forntida sumeriska lertavlorna från runt 5000 f.kr. som berättar om gudar som kom från en annan planet och skapade människan som slavar.

* Philip Schneider
Ingenjör som byggde underjordiska baser åt regeringen innan han blev mördad av dom som inte ville att han fortsatte berätta vad han varit med om.

* David Ickes intervju med Zulu shamanen Credo Mutwa.

* Michael Tsarion
Alternativ historikier som gräver djupt i uråldrig historia, forna mytologier och förbjuden kunskap.

* Philip Gardner (Secrets of the serpant)
Avslöjar en forntida tro på reptiler som har gömts och glömts bort i tiden.

* Michael Tellinger (Slave Species of god)

* Matthew Delooze (The stars are falling)

* William Bramley (The gods of eden)

* William Henry (Stargates)

Posted on: 2009/6/29 20:56
"We’ll take a million September 11’s over one moment of true insight toward our self-hate." - Kymatica
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: reptiler har invaderat jorden?
#14


See User information
Vad i helvete menar dom med den där reklam bilden för Panodil?

Resized Image

Det som är så sjukt att dem lägger korten på bordet och ingen tycker det är konstigt.

SuperSonic
Jag tror du behöver läsa Blue Blood True Blood och Montauk Project av Stewart. Hans böcker är biografiska till skillnad från många andra nissar. Sen var han med ju med i det ökända Montauk Project som sysslade med Time Travell etc...

* Absolut! Dokumentären med Credo Mutwa måste man bara se!

alice
Läs:
Biggest Secret av David Icke
Blue Blood True Blood av Stewart Swerdlow

John Rhodes är oxå en skön snubbe som har koll:
http://www.reptoids.com/

Lyssna på honom när han besökte coast 2 coast:

http://www.youtube.com/watch?v=ewIfAR8z1-8&feature=channel_page

Resterande:
http://www.youtube.com/profile?user=t ... ans+%26+Underground+Bases

Posted on: 2009/7/4 17:16
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: reptiler har invaderat jorden?
#15


See User information
Riktigt skön länk-samling ni bjuder på här. Tack till er alla! mumsfilibaba

Posted on: 2009/7/28 5:41
"The force combines us, penetrates us and keeps the hole galaxy together" - Obi-Wan Kenobi
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: reptiler har invaderat jorden?
#16


See User information
Jag har en liten konstig teori.

Tänk om dinosaurierna evolverade och blev smarta? liksom, de levde ganska länge. Sen var tvungna att 'resa bort' men komma tillbaka för att skapa en slavras?

Posted on: 2009/7/28 21:34
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: reptiler har invaderat jorden?
#17
Varför tror du dinosaurierna kom ifrån jorden?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: reptiler har invaderat jorden?
#18


See User information
Något ännu mer revolutionerande...tänk om det inte finns några bevis för reptilianer över huvud taget? Tänk vilken grej...och det bästa är att det är så.
Att herr Si har någon sinnesförrvirad gubbe som som varit för länge ute i ökensolen påstår det eller att fru Så kan tycka sig se det i en text från järnåldern bevisar inget alls.

Posted on: 2009/7/28 22:05
www.innandetsker.blogspot.com

Just because you´re paranoid does not mean they´re not after you...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: reptiler har invaderat jorden?
#19


See User information
Vad om det är så här då?

Det är inte reptilerna som har invaderat jorden!

Gudarna ska ju återkomma, och kanske har de gjort det också?
The arrivals!

Vilka det är? Jo, det är vi det!
Det är VI som är gudarna!

Vi har intagit människorna för att hjälpa dem!

I'm a warrior of light!
Love is stronger
Than everything
I'm love
and protected
I'm meant to be free
I'm an eternal light

Så jädrans bra! tog det från:
http://uuaaradio.blogspot.com/

Och undersök vad astral projection är! Vem vet? :)

Posted on: 2009/7/28 23:04
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: reptiler har invaderat jorden?
#20


See User information
Quote:

Despertando skrev:
Något ännu mer revolutionerande...tänk om det inte finns några bevis för reptilianer över huvud taget? Tänk vilken grej...och det bästa är att det är så.
Att herr Si har någon sinnesförrvirad gubbe som som varit för länge ute i ökensolen påstår det eller att fru Så kan tycka sig se det i en text från järnåldern bevisar inget alls.


Det är ett stort pussel att lägga när det gäller dessa gravt kontroversiella frågor som reptilianerna mfl.
Det gäller att lägga ihop pusselbitarna och det är minsann inte gjort över en natt! Men om man beaktar de faktum att eliten systematiskt plockat uråldrig visdom ur cirkulation (kolonialismen mm) Böcker innehållande gamla skrifter om gudarna som vandrade på jorden etc har i stor utsträckning bränts upp. Det finns tusentals vittnesuppgifter ang shapeshifting (källa, David Icke) Vedertagna uttryck som "vilken kallblodig jävel" mfl...
Ja listan kan göras extremt lång men du förstår min poäng. Ponera att vi känner till 0.1% av vad som verkligen hänt bakåt i historien och du börjar närma dig en relevant bild av situationen vi har att göra med...

Posted on: 2009/7/29 0:38
"The force combines us, penetrates us and keeps the hole galaxy together" - Obi-Wan Kenobi
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: reptiler har invaderat jorden?
#21


See User information
*ssuuucckkk*

Fakta: Det finns inga bevis för repitilianer. Jag använder mig av ordet "reptilianer" o inte "reptiler" eftersom dessa helt klart finns. Såg själv ett par i somras...

Vad har jag för "bevis"? Ja, bortsett från att negationer inte kan bevisas enligt sund vetenskaplig teori så säger det mig något att trots att det finns och har funnits hundratusentals arkeologer, paleontologer, historiker och kort och gott väg-och byggarbetare så finns det inga fynd. Inga.
Det är precis som med Niburu. Om det funnits en planet som korsade Jordens bana tror ni inte någon av alla de tiotusentals människor som skådar himlen med mer eller mindre sofistikerade instrument varje natt hade upptäckt den vid det här laget?

Nej man får söka upp människor som era idoler som "lägger pussel" och skarvar allt vad deras hjärnor mäktar med. Ni tror hellre på en eller två män som läst alldeles för mycket dålig litteratur än förlitar er på den enkla statistiska sanningen att för många tillfällen för sanningen att komma fram har funnits för att den ska lyckats hålla sig undan.

Det som stör mig mest av alltihopa är den enorma mängden verkliga hot vi har framför oss och den väg vi har att gå på så många fronter. För det behöver vi övertyga folk. Lycka till när ni sitter här och gör erat yttersta för att få era sci-fivision av världen att framstå som trovärdig...

Posted on: 2009/7/29 2:06
www.innandetsker.blogspot.com

Just because you´re paranoid does not mean they´re not after you...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: reptiler har invaderat jorden?
#22


See User information
Haha bevis och bevis.. Klart som fan det inte ligger en gammal reptilspade anpassad för klor och väntar på att du ska hitta den. I så fall hade världen aldrig kunnat se ut som den just nu gör. Vad som behövs här är lite perspektiv.

Föreställ dig vad som behöver hända på DNA-nivå för att en ras (människan) plötsligt ska existera utan svans. Evolution säger du. Skitsnack säger jag. En svanslös existens är snarare beviset på icke-evolution. Om vi hade haft ren (opåverkad) utveckling på jorden så hade vi varit i total kontakt med våran egen historia. En fråga som "vad är vi?"/"vilka är vi?" skulle vara helt irrelevant, eftersom den röda tråden av utveckling aldrig hade varit bruten.

Posted on: 2009/7/29 11:56
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: reptiler har invaderat jorden?
#23


See User information
För det första har jag inte sagt ett ord om evolution, för det andra har vi svans.

Vad jag säger är att det borde finnas fysiska lämningar efter dessa reptilianer på jorden om de nu har varit här i tusentals år. Att det inte finns ett enda spår av fysiska bevis är för mig ett övertygande tecken på att det är båg.
Vad du och de med din övertygelse ber om är inte perspektiv, utan tro. Man måste tro på reptilianer precis som på Gud, spöken eller ödet. I stort sett är det inget annat än religion och jag är ganska nöjd med den jag redan har, tack så mycket.

Posted on: 2009/7/29 12:48
www.innandetsker.blogspot.com

Just because you´re paranoid does not mean they´re not after you...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: reptiler har invaderat jorden?
#24


See User information
länken som du döpte till "för det andra har vi svans" som i verkligheten ledde till en sida som visar att vi INTE har svans, skulle det vara ett försök till ironi? haha vad menar du egentligen? förstår liksom inte ens hur du kan säga så, att vi har svans, för vi har ju inte det.. och ingen vet egentligen varför, vilket är precis varför folk borde börja ana oråd. men ingen gör ju det, för det är så många bra repriser på tv... bl.a om våran "evolution"...

det finns två rimliga förklaringar till att vi inte har svans:

1: vi har genetiskt/kirurgiskt tagit bort den.

2: någon annan har genetiskt/kirurgiskt tagit bort den.

i båda fallen så har vi sen glömt bort att det hänt alternativt blivit förtryckta att glömma bort. det finns liksom ingen naturlig process där en ras blir av med en del av sig själv utan att sen veta varför. hur mycket du än tjatar och gnäller. du kan länka hur mycket du vill till wikipedia men oenigheten finns ändå där.

Posted on: 2009/7/29 14:10
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 3 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
34 user(s) are online (34 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 34

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS