vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 (3) 4 »


Anonym
Re: Teosofiska Samfundet & Illuminati
#49
Du har ju fel med det mesta. Ditt citat innehöll inget om att Lucifer var god. Du förstår dig inte på de texter du läser.
Att jag går på det är för att ditt skitsnack måste regleras.

Du kallar mig för nazist för att du säger att förintelseförnekare är nazister och jag är en förintelseförnekare.
Därav min pik om att du faktist kan tänka i flera steg.

Fast faktist. Jag skiter i om du kallar mig nazist. Jag bara gör dig uppmärksam på att det svammel du kastar ur dig också kan tolkas i flera steg.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Teosofiska Samfundet & Illuminati
#50
"Ditt citat innehöll inget om att Lucifer var god. Du förstår dig inte på de texter du läser."

STRAW MAN. SA JAG ATT CITATET INNEHÖLL DET? NEJ...

Du känner alltså inte till pikes texter. jag trodde du läste här i tråden och visste något om det som diskuterades, tydligen inte, vad förvånad jag blir.

Philochatus säger att eliten dyrkar det pike säger. då kan man inte tolka det i flera steg som du försöker säga att jag gör. är du helt väck?.

Pike säger att Lucifer är Gud. som Philochatus själv postade,

"Yes, Lucifer is God, and unfortunately Adonay is also God. For the eternal law is that there is no light without shade, no beauty without ugliness, no white without black, for the absolute can only exist as two Gods : darkness being necessary to light to serve as its foil as the pedestal is necessary to the statue, and the brake to the locomotive."

Du läser inte ens vad Philochatus som jag ger kritik till säger, för du är så inne på att jag har "fel". det är det du är ute efter, att smuts kassta mig varje chans du får. troll!

"Du kallar mig för nazist för att du säger att förintelseförnekare är nazister"

Lögn. jag har aldrig kallat dig nazist och jag har aldrig sagt att alla som är förintelseförnekare är nazister, jag har bara sagt att där är nazister som sprider propaganda om det och att många förintelseförnekare är nazister.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Teosofiska Samfundet & Illuminati
#51
Straw man? Du sa ju för fan en citat som du sa att Lucifer var god.
Det går inte att prata med dig. Jag bara visar de som försöker hålla en diskussion med att det är fler än dom som tycker du är förvirrad.
Du slänger dig med att kalla var och varannan för lögnare, men åter igen är du lögnaren som säger jag inte läst hela tråden.
Jag orkar heller inte ens kolla i den andra tråden vad du sagt, för jag vet att jag har rätt.

Whatever.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Teosofiska Samfundet & Illuminati
#52
TheEdge i ett pm till mig:

"Hur vet Malmoesoldier att syrran har mens?

Svar: Pappas kuk smakar blod."

Du visar verkligen vem du är. som jag hela tiden har sagt, du är svag mentalt och har en mentalitet som en 10åring.

"Straw man? Du sa ju för fan en citat som du sa att Lucifer var god"

Vi är inne i en diskussion din tröga #¤%&. Varför behöver jag skriva citaten som han själv postade, både han och jag har läst dom, vi pratar om vad pike står för, inte behöver jag nämna hans citat i varje inlägg när jag pratar om hans texter som både jag och Philochatus har läst.


Edited by Malmoesoldier on 2009/6/22 23:10:51
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Teosofiska Samfundet & Illuminati
#53
Det var som svar på Malmoesoldiers PM som slutade "Vågar jag inte kolla folk i ögonen?. kom till malmö och spänn dig om du vill, sitt inte på ett forum och lek."

Varför publicerade du inte PMet där jag sa jag inte hade tid att sätta pli på en liten heroinist som du?

"Diskussion" stavas det förresten.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Teosofiska Samfundet & Illuminati
#54


See User information
Pike var dock högre upp i hierarkin än vad dessa personer var. Han bestämde vad de i frimureriet skulle tro på, alltså var han över det.

Vi bör kanske tro på honom mer än på lägre stående?

Detta kan också förklara varför de anser deras tro vara rättfärdigad och god, eftersom de kanske anser att det inte är satan de avgudar men snarare Lucifer, ljuset!

Jag är dock inte själv med att föreslå detta, John Todd sade att Rothschild är på den absoluta toppen av Illuminati och att de tar order från Lucifer.

Posted on: 2009/6/23 0:50
Anti-Korruptionsbyrån - Blogg om den Nya Världsordningen och Revisionism!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Teosofiska Samfundet & Illuminati
#55
Inget illa menat, men jag tycker du borde studera det lite mer noga.

John todd säger också att det är Satan, djävulen som eliten dyrkar. så det är faktiskt bara du som föreslår det.

Här har du ett tal med John todd där han går igenom citat av pike och berättar att eliten ser på jesus som kristna ser på djävulen och att eliten ser på djävulen som kristna ser på jesus, alltså att eliten är djävuldyrkare, satanister och ser på honom som gud, precis som jag har sagt hela tiden.

Börja lyssna 5:00 och lägg märke till vad han säger 6:03
http://www.youtube.com/watch?v=v7Nf_mq73bs

"The T.V. uses Witchcraft symbols, they put the symbols on their store names. You probably shop with Satan. There isnt one oil company that you can buy your gasoline at today thats not owned 100% by the Illuminati stockholders." - John todd
http://www.scribd.com/doc/7563552/Joh ... nati-Witchcraft-Condensed

Och Manly p hall var en 33 hög gradig frimurare som erkännde att det vara djävulen frimurare dyrkade, och det var honom FDR och wallace följde som jag gick igenom innan.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Teosofiska Samfundet & Illuminati
#56


See User information
Jag antar att du har rätt, Fritzmeier säger även han att de är satanister på toppen. Jag anser Fritzmeier vara den bästa och mest lärda av alla.

Posted on: 2009/6/23 1:43
Anti-Korruptionsbyrån - Blogg om den Nya Världsordningen och Revisionism!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Teosofiska Samfundet & Illuminati
#57
Jupp. jag köpte Fritzmeiers bok för inte så länge sedan, ska bli intressant att läsa den :)

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Teosofiska Samfundet & Illuminati
#58


See User information
Quote:

Malmoesoldier skrev:
Jupp. jag köpte Fritzmeiers bok för inte så länge sedan, ska bli intressant att läsa den :)


Fritz Springmeier heter han, din blinde analfabet.

Posted on: 2009/6/24 12:18

Edited by bennybear on 2009/6/24 12:44:23
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Teosofiska Samfundet & Illuminati
#59


See User information
Ska skriva en omgjord version av nalle puh och döpa den "illuminatis hemligheter" blir kul o se malmösoldier svälja den hel o proklamera att det är sanning och fakta bakom den :)

Posted on: 2009/6/24 12:27
Citat:
har lärt mig från historia att man ska kolla upp saker noggrant..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Teosofiska Samfundet & Illuminati
#60
Har aldrig sagt att jag tror på det som eliten tror på, har hela tiden sagt att vi pratar om deras tro. det är eliten som tror på saker som står i böcker och som tolkar vad ondska är på deras eget sätt.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Teosofiska Samfundet & Illuminati
#61
"Ska skriva en omgjord version av nalle puh och döpa den "illuminatis hemligheter" blir kul o se malmösoldier svälja den hel o proklamera att det är sanning och fakta bakom den :)"

Där var du rolig!. Allt jag har pratat om i denna tråden är som du själv ser fakta, så jag förstår att det är omöjligt för dig att komma med ett argument, istället måste du göra vad du är bäst på att vara ett troll.

Allt vi människor vet finns i böcker, du idiot förklara dig ordentligt. Mycket av det du själv har lärt dig har du lärt dig från böcker. man måste läsa för att lära sig något.

Du är en förintelseförnekare, det förklarar din intelligens och omogenhet.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Teosofiska Samfundet & Illuminati
#62


See User information
Malmoesoldier har rätt! Sitt inte och håna honom när det egentligen är han som kommer med fakta och inte ni.

Posted on: 2009/6/24 17:48
Anti-Korruptionsbyrån - Blogg om den Nya Världsordningen och Revisionism!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Teosofiska Samfundet & Illuminati
#63


See User information
Quote:

Malmoesoldier skrev:
Du är en förintelseförnekare, det förklarar din intelligens och omogenhet.


Vad förklarar vad? Här snärjer man in sig i träsket...

Zionism och förintelsepropaganda går hand i hand.

Accepterar man officiella rapporter om förintelsen är man en del av zionisternas led, medvetet som omedvetet.

Förintelsen i sin helhet, runt 1939-1950, handlar om så mycket mer än gaskammare. Judarna i Stalins röda armé som var sinnesjuka kallblodiga mördare a´la anti-goyims, det var en sann förintelse. Hitler och hans så kallade kumpaner var blott EN AVDELNING i en större galenskap, en i högsta grad pågående galenskap.

Jag är oerhört trött på den smala genren av förintelse-snack. Men visst, massmedia har fått order om vilken sida av skiten man skall visa upp. Det är banalt att leverera det massmedia erbjuder oss.

Posted on: 2009/6/24 23:08
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Teosofiska Samfundet & Illuminati
#64
Självklart har där varit lögner om förintelsen!. men där finns samtdiigt många bevis och saker som inte har blivit motbevisade.

Jag trodde alltid på förintelsen men när jag vaknade till NWO så tänkte jag att förintelsen säkert med var en lögn, men när jag började forska i det så lärde jag mig tyvärr att det hände hemskare saker under förintelsen än vad jag visste om. och en sak jag la märke till är att många förintelseförnekare som skriver om det pratar inte något om hur NWO/Zionisterna satte nazisterna till makten. eller så nämner dom något om zionister o judar och försöker få det att se ut som att det var judarnas fel och pratar inte något om hur det var skull and bones och icke zionister som låg bakom majoriten av finansieringen. dom försöker endast att få nazisterna att se lite snällare ut än vad dom var oftast.

Det finns många som har studerat nazisterna noga som jim marrs och många andra som inte är förintelseförnekare för dom ser precis som mig och majoriten av världen att där är väldigt mycket bevis.

"Vad förklarar vad? Här snärjer man in sig i träsket..."

Jag har svårt att respektera och ta någon seriöst när man blir kallad för agent, zionist stödjare och idiot, när man visar dom bilder tagna av nazisterna själva från experiment där dom kedjar fast judar och mycket annat tillsammans med deras forskares rapporter om experimenten dom gjorde som resulterade i döden för fångarna.

Har svårt att ta någon seriöst när dom säger att där inte fanns något hat för judarna bland nazisterna, när det finns bilder på att dom tvingade judarna att bära skyltar som sa "era judiska grisar må era händer ruttan" och skrev liknande saker på deras affärer och höll tal om att dom höll på att utrota dom och skrev dagböcker om det.

När någon blundar för sånna historiksa bilder och låtsas som att dom inte finns och säger att einzatsgruppen operations rapporter om hur många dom döda är falska utan att ge några som helst bevis på att dom är falska, och kallar folk som stog brevid himmler första gången han såg en fånge bli avrättad för lögnare tillsammans med tusentals andra vittnen som fängelse vakter osv, då blir det lite svårt att ha en seriös diskussion.

Kommer aldrig respektera när folk blundar för sånna starka bevis, när dom själva vet att dom hade använt det som absoluta bevis om det var NWO det gällde.

Det är inget snack om saken när man tittar på faktan att det var NWO som låg bakom majoriten av morden som lenin, stalin, hitler utförde, men det ändrar inte faktan att nazisterna och stalin var med och gjorde smuts jobbet.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Teosofiska Samfundet & Illuminati
#65


See User information
Du är en generalbabblande ordblind judelidiot!
'
Vi har tipsat dig om att läsa böcker av revisionister som t.ex;

Lars Adelskogh, Germar Rudollf, Robert Faurisson m.fl MEN du svarar att du INTE BEHÖVER det för du VET att de "ljuger" och är nazister.

Ha ha ha vilka dagisargument och ointellektuella knep du kommer med för att undvika att verkligen sätta dig in i revisionisternas argument och bevisföring.

Du beter dig som en Politisk korrekt kommunist som svarar med att "Jag har mina historieböcker, så jag behöver inte läsa eran Kapitalisthistoria".

Varför tror du dagens makthavare och historiker gör allt för att fängsla och förvägra revisioniterna öppen debatt överhuvudtaget?

Posted on: 2009/6/25 19:04
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Teosofiska Samfundet & Illuminati
#66
Benny du har nu upprepade gånger misslyckats att lägga fram några bevis och argument, inte så konstigt då du inte har några och nivån på mina argument är för höga för dig att bemöta.

Du postar orelevanta saker som "En författare nämner inte alla ord i himmlers tal" som svar till mitt argument att himmler erkännde att dom höll på att utrota judarna i talet. Varför inte vara ärlig och berätta sanningen benny? att himmler hatade judar och att han skickade operations rapporter till Hitler om hur många judar dom hade mördat. varför börjar du prata om en författare som inte har något med det jag prata om att göra, helt otroligt.

Du ignorera och vägrar att acceptera historiska fotobevis. och du ignorera stora delar av historia som förintelseförnekare gör.Där är många jude hatare i denna världen som inte förstår att judarna är på patrioternas sida, många av patrioterna som kommer få globalisterna att falla är judar. lite populations kontroll på jude hatare hade inte varit fel!.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Teosofiska Samfundet & Illuminati
#67


See User information
Quote:

Malmoesoldier skrev:
Benny du har nu upprepade gånger misslyckats att lägga fram några bevis och argument, inte så konstigt då du inte har några och nivån på mina argument är för höga för dig att bemöta.

Du postar orelevanta saker som "En författare nämner inte alla ord i himmlers tal" som svar till mitt argument att himmler erkännde att dom höll på att utrota judarna i talet. Varför inte vara ärlig och berätta sanningen benny? att himmler hatade judar och att han skickade operations rapporter till Hitler om hur många judar dom hade mördat. varför börjar du prata om en författare som inte har något med det jag prata om att göra, helt otroligt.

Du ignorera och vägrar att acceptera historiska fotobevis. och du ignorera stora delar av historia som förintelseförnekare gör.Där är många jude hatare i denna världen som inte förstår att judarna är på patrioternas sida, många av patrioterna som kommer få globalisterna att falla är judar. lite populations kontroll på jude hatare hade inte varit fel!.


Du är så korkad att klockan stannar

VAD vet du om författare som jag nämner "inte har något med det jag prata om att göra" NÄR DU INTE ENS LÄST DERAS BÖCKER?

Du kan ju börja med att läsa Germar Rudolf´s böcker: "Dissecting the Holocaust" och "the Holocaust Lectures" samt Lars Adelskogh´s "En tom säck kan inte stå".

Där har du några länkar att gå på INNAN du återkommer med ditt eviga dyngosande, Kommunist- och sionistpropaganda.

Posted on: 2009/6/25 21:14

Edited by bennybear on 2009/6/25 22:17:00
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Teosofiska Samfundet & Illuminati
#68


See User information
Nr.1 hotet mot vår yttrandefrihet är officiella framställningen av förintelsen. Man kan vara olika påläst och olika intresserad, men värnar man om vår yttrandefrihet som vi eventuellt alla gör, då bör man kanske kika lite extra...

Gamla gubben som gick loss på förintelsemuseet i Washington, givetvis hade han bilen full med nazisttidningar etc. Givet! Låter det inte konstigt? Man kan ju plantera bevis och diverse grejs. Har hänt förut, visst? Ett pass vid WTC. Japp, det har ni hört talas om, visst? Man kan plantera precis vad man vill och sen kallas det för fakta. Passar inte detta kan man alltid skriva om historieböckerna. Allt skrivet revideras mer eller mindre.

Förresten, det var nog Oswald som sköt JFK när jag tänker mig för... i alla år har jag inbillat mig annat.

Vem är det som förnekar vad. Frågan är felvänd. Förintelseförnekare är inte riktigt rätt etikett liksom konspirationsteoretiker - vaddå teori? Jag trodde makteliten hade en teori och omsätter delar av det i praktiken. Alltså, makteliten är konspirationsteoretiker, inte "vi".

Som frimurar-Pike själv säger, av allt att döma, att vanliga människor är dumma och skall helst inte förstå så mycket mer än det som vi lär ut i skolan. Hur stor TONVIKT har förintelsen i skolan? Hmm, jaaaaa... ganska så otroligt mycket. Ringer det någon alarmklocka?

Inte?
Jösses...

Posted on: 2009/6/25 23:31
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Teosofiska Samfundet & Illuminati
#69


See User information
Okey.. tänkte väcka liv i tråden igen.

Jag har pratat med min vän som har läst boken Den Hemliga Läran av Helena Blavatsky och frågade om citaten som Malmoesoldier klistrade och han sa att det stod inget om det i boken som är på 800 sidor eller så.

Micheal Tsarion ska även ha sagt att Blavatskys rörelse blev infiltrerat av Lucis Trust (?) som sedan ska ha ändrat i hennes läror. Jordan Maxwell brukar också tala gott om och rekommendera henne.


Bara för att understryka så backar jag inte upp någon sida utan tycker bara det är bra att vara balanserad i informationshavet.

Posted on: 2009/7/20 14:40
"We’ll take a million September 11’s over one moment of true insight toward our self-hate." - Kymatica
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Teosofiska Samfundet & Illuminati
#70
SuperSonic ingen bryr sig om din kompis som verkar vara en lögnare och antagligen tror att hon står för något bra. alla citat går att hitta i hennes böcker. det finns bara en sanning, den har jag redan gåt igenom, om du inte är intresserad av den behöver du inte skriva här, ditt inlägg gav inget argument ens så vad är poängen.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Teosofiska Samfundet & Illuminati
#71


See User information
Det var ingen attack mot dig.

Vaken är väl till för att dela med sig av information och komma fram till sanningen tillsammans.

För om det nu är så som du säger, vilket jag inte har uteslutit, så borde vi ta en närmare titt på Micheal Tsarion och Jordan Maxwell vad de egentligen är för några.

Kram på dig.

Posted on: 2009/7/20 19:42
"We’ll take a million September 11’s over one moment of true insight toward our self-hate." - Kymatica
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Teosofiska Samfundet & Illuminati
#72
bara blir trött på alla som ska "rätta" till saker man säger när det inte finns något att rätta till.

Jag rekommenderar att du ser eye of the phoenix mycket intressant dokumentär, rätt mycket info på en gång så man får hänga med när man ser den.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 2 (3) 4 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
22 user(s) are online (22 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 22

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS