vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Mera chemtrails - Nu över Alingsås
Hej.

Det har varit över hela kommunen på sistone, men idag på morgonen var det en stor som låg väldigt lågt. Idag inleds ett stort arrangemang på torget som kommer att besökas av många. En tillfällighet?

Många är "oförklarligt" sjuka också...

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Mera chemtrails - Nu över Alingsås

See User information
Har du möjlighet att fotografera dessa chemtrails? I så fall kan du sända fotot till Swedish Antenna Monitor som lägger ut dem på sin websida.

http://www.chemtrails.moonfruit.com/

swedish@antennamonitor.org

Ni andra i det här forumet kan också ta foton på chemtrails och skicka till Antenna Monitor. Ju mer dokumentation dess bättre.

Posted on: 2006/4/21 9:58
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
hej Skywatcher - har mailat dig tre chemtrails-bilder jag tog förra året.. !

Posted on: 2006/4/21 11:12

Anonym

See User information
Det du ser zpz är contrails. Det jag ser är chemtrails. Jag har aldrig sett contrails förutom när försvaret har flyguppvisning. Däremot har jag sett chemtrails bl a som sprejats direkt ovanför huset där jag bor!!

Posted on: 2006/4/21 11:26

Anonym
Quote:

Skywatcher skrev:
Det du ser zpz är contrails. Det jag ser är chemtrails. Jag har aldrig sett contrails förutom när försvaret har flyguppvisning. Däremot har jag sett chemtrails bl a som sprejats direkt ovanför huset där jag bor!!

Oj, vem var det som sprayade då då?

See User information
Chemtrails: 'Exotic Weapons' Says Space Preservation Act of 2001

http://www.fas.org/sgp/congress/2001/hr2977.html

Posted on: 2006/4/21 11:54

See User information
zpz din lilla Pajas!

Jag börjar förstå ditt syfte här på vaken nu efter att ha läst igenom i princip alla dina inlägg. Du försvarar alla konventionella förklaringsmodeller som elit-medierna för fram angående olika händelser som t.ex. 911, även fast dessa ”allmänt vedertagna sanningar” och teoriers trovärdighet är mycket mer osannolika än de s.k ”konspirationsteorierna” som allehanda som du vill mena knäppgökar för fram. Samt att du förvarar att medierna i princip ALDRIG låter någon s.k. ”konspirationteoretiker” eller någon med en ifrån Elitmedierna avvikande åsikt om en stor händelse som t.ex 911 komma fram i debatten. OM de nu har så knäppa idéer som du påstår så borde det ju vara en enkel match att avfärda de i en debatt på bästa sändningstid. Då hade ju dessa enligt dig ”galna teorier” fallit platt till marken och du hade glatt kunna påstå:

-Vad vad det jag sa, och fått ditt lilla förkrympta ego uppblåst och förhärligat inför alla oss dårar här på vaken.se.

Varför händer ALDRIG detta?

Det är bara att ta fram de olika ”allmänt vedertagna sanningarna” om t.ex ”the magic bullet theory” som skulle förklara Oswalds ensamma skuld till mordet på JFK, Bogvisirets avslag p. g. a den hårda sjön och orsak till Estonias förlisning och den pinsamma haverikommisionens rapport angående Estonias förlisning eller de horribla påståendena att Nazisterna skulle ha gasat ihjäl 4 miljoner judar och att man nu har börjat att häkta och fängsla Historiker som Irving, Zundel, Rudolff, Verbeka m.fl. bara för att de i sin forskning har kommit fram till andra slutsatser än vad sionistmedia vill skall komma fram i ljuset eller alla biverkningar och moderna sjukdomar som har uppkommit framförallt efter att människor har låtit massvaccinera sig men som läkemedelsverket i USA bl.a. men även i Sverige gör allt för att bortförklara t. ex med stöd av nya lagar som ger läkemedelsföretagen som producerar vaccinerna åtalsimmunitet och därför ”onåbara” som skyldiga till dessa allvarliga biverkningar. Listan kan göras lång på ”allmänt vedertagna sanningar” som om man petar på dem och själv börja studera dessa är MYCKET mer osannolika än de s.k. konspirationsteorierna.

Det är märligt att du HELA TIDEN förvarar de ”allmänt vedertagna sanningarna” och mediernas nedtystning av avvikande uppfattningar och teorier. Detta visar att du förvara mediacencuren och den sionistiska mediakontrollen samt att du inte står för fri debatt.
Du är sannerligen ingen sanningssökare eftersom du inte kan erkänna att du har fel när du har blivit överbevisad.

zpz- Du är härmed outad som den lille opportunist du egentligen är.

”Du lär känna trädet genom dess frukter”

Alla dina inlägg zpz visar att du inte är intresserad av någon annan förklaringsmodell än vad ”storebror” säger till dig att tro på. Även fast du vill låta påskina att du är påläst så har flera här på vaken plockat ned dig på marken i debatten, precis där du hör hemma.

Posted on: 2006/4/21 12:49

Anonym
Hej!

Dom sprayar i Norrköping med omnejd också..Jag ska köpa en ny digitalkamera så jag kan dokumentera.

/ fr3D

See User information
Tack Anti. Toppen!

Posted on: 2006/4/21 16:17

See User information
Det låter bra fr3D. Vi ser fram emot att få visa dina foton av chemtrails

Posted on: 2006/4/21 16:19

Anonym
Quote:

bennybear skrev:
zpz din lilla Pajas!

Jag börjar förstå ditt syfte här på vaken nu efter att ha läst igenom i princip alla dina inlägg. Du försvarar alla konventionella förklaringsmodeller som elit-medierna för fram angående olika händelser som t.ex. 911, även fast dessa ”allmänt vedertagna sanningar” och teoriers trovärdighet är mycket mer osannolika än de s.k ”konspirationsteorierna” som allehanda som du vill mena knäppgökar för fram.

Jag tror på det som stämmer med fakta och logiskt tänkande, inte på galenskaper.

Quote:
Samt att du förvarar att medierna i princip ALDRIG låter någon s.k. ”konspirationteoretiker” eller någon med en ifrån Elitmedierna avvikande åsikt om en stor händelse som t.ex 911 komma fram i debatten. OM de nu har så knäppa idéer som du påstår så borde det ju vara en enkel match att avfärda de i en debatt på bästa sändningstid. Då hade ju dessa enligt dig ”galna teorier” fallit platt till marken och du hade glatt kunna påstå:

-Vad vad det jag sa, och fått ditt lilla förkrympta ego uppblåst och förhärligat inför alla oss dårar här på vaken.se.

Varför händer ALDRIG detta?

För att ingen tar knasteorierna på allvar. De flesta skrattar bara åter er, känns det tungt?

Quote:
Listan kan göras lång på ”allmänt vedertagna sanningar” som om man petar på dem och själv börja studera dessa är MYCKET mer osannolika än de s.k. konspirationsteorierna.

Listan kan göra lång på alla dumheter som konspirationsteoretiker påstår som lätt avfärdas med fakta och logiska resonemang.

Quote:
Det är märligt att du HELA TIDEN förvarar de ”allmänt vedertagna sanningarna” och mediernas nedtystning av avvikande uppfattningar och teorier. Detta visar att du förvara mediacencuren och den sionistiska mediakontrollen samt att du inte står för fri debatt.
Du är sannerligen ingen sanningssökare eftersom du inte kan erkänna att du har fel när du har blivit överbevisad.

Kanske beror på att "de vedertagna sanningarna" kommer från fakta och logik. Konspirationsteorier kommer av olika psykologiska orsaker som bekräftelsebehov, paranoia, m.m.
Ni bryr er inte om att era teorier motbevisas gång på gång, ni låtsas som det regnar och kör på. För den som läser igenom 9/11-tråden på flashback forum är detta extremt uppenbart.

Quote:

Alla dina inlägg zpz visar att du inte är intresserad av någon annan förklaringsmodell än vad ”storebror” säger till dig att tro på. Även fast du vill låta påskina att du är påläst så har flera här på vaken plockat ned dig på marken i debatten, precis där du hör hemma.

Det är ingen som säger åt mig vad jag ska tro på.
För att vända på det kan jag säga att ni tror bara på vad konspirationssidor, alex jones, rense, m.fl. säger åt er att tro på.

See User information
Quote:

zpz skrev:

Det är ingen som säger åt mig vad jag ska tro på.
För att vända på det kan jag säga att ni tror bara på vad konspirationssidor, alex jones, rense, m.fl. säger åt er att tro på.

Quote:

Kanske beror på att "de vedertagna sanningarna" kommer från fakta och logik. Konspirationsteorier kommer av olika psykologiska orsaker som bekräftelsebehov, paranoia, m.m.
Ni bryr er inte om att era teorier motbevisas gång på gång, ni låtsas som det regnar och kör på. För den som läser igenom 9/11-tråden på flashback forum är detta extremt uppenbart.

Hahaha, dessa meningar var fan i mig roliga att läsa. Du förstår helt enkelt inte att all kontrollerad media bestämmer vad du skall tycka och tänka, varför tror du att det är så svårt för oss "uppvaknade" att försöka motarbeta detta, helt enkelt för att den är effektiv? Du tror minsann att du har ett eget konstruktivt, fritt tänkande eller hur? Du tror även fortfarande stenhårt på "pannkaksteorin eller hur?

Förresten är det du som hänger på Zatzy och kallar dig för Roch? Det var ett tag sen jag var inne och tittade till den tråden och ikväll hinner jag inte?

Posted on: 2006/4/21 17:56
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

Anonym
Oj vem sprayar,
har du några ideer själv eller zpz.
Kan du tala om för mig vad som flyger på 30.000 -40.000 fot utan internationella beteckningar, landar inte på gängse flygplatser, har sprayanordningar under vingarna och gör kors och parallella linje på himlen.
Över Sveriges luftrum flyger ett visst antal plan Kommersiellt men en hel del är inte av den arten eller farten.
Ta och stämpla in chemtrails i nån sökmaskin håll i nåt hårt och läs antalet träffar.

Vissa dagar eller ett par på raken ibland, så ser man inte ett spår på himlen, menar du att det kommersiella entrepenaget har upphört under dessa timmar, föga.
Jag hävdar att detta är chemtrails som vi är utsatta för, dess innehåll är gift av nukleär art där för att det innehåller barium, titanium, alluminium, mycoplasma(frystablodkroppar med kopplade virus) etc.
Bemöda dig tacksamt att läsa vissa forskares resultat www.carnicom.com
och bland annat Lunds Univeristets forskning över skit i luftrummet.
Av den Lunds Uni gjorde finns fragment på nätet inte mycket att läsa dess värre, "not surpricing" men dom har gjort en sådan, så mycket vet jag.
Gör en analys själv samla lite regnvatten i en burk å skicka den till ett labb å se vad den innehåller, specificera vad du vill veta.
Nämligen vad för kemikalier och radioaktiva sådana, vattnet innehåller.
För att allt ska gå rätt till var med när dom gör analysen. OK

Kanske det är dags att sala ihop till en sån analys med prov från hela riket. Det kostar säkert en del, (DUH)
Och sätta allt på prov en gång för alla.
Ta prov efter en heldagsspray och alternera med när det inte va nått, samla damm analysera det, överhuvudtaget analysera luften/marken och dess innehåll av de metaller/chemikalier som forskarna säger drabbar oss, genom de metoder som finns tillgängliga för att få svar över vad som regnar/faller ner över oss.

Vad säger vaken.se ????? och vad säger du ZPZZZZ
Vad väljer du, provrör eller oblivion

vaken eller.

Zeebee

See User information
Här är USA patent 5,224,663

Vehicle propulsion system with external propellant supply

TABLE 1
atmosphere REACTANT Stabilizer
diesel oils
ethanol
methanol
ammonia
chlorinated solvents
hydrazine
Caged compounds
hydrogen
buckmiesterfullerene
carbon (coal,
graphite)
titanium
zirconium
Dusts aluminum
magnesium
Free radicals
of H, O, F, N, Ne, He
TENUOUS ATMOSPHERE
FUEL OXIDIZER
powder Potassium KClO.sub.4
Beryllium BeH.sub.2 perchlorate
hydride Sodium NaClO.sub.4
Magnesium MgH.sub.2 perchlorate
hydride Ammonium NH.sub.4 NO.sub.4
Aluminum AlH.sub.3 nitrate
hydride Potassium KNO.sub.3
end-blocked
x-SiH.sub.n -x
nitrate
poly (n) silanes Nitronium NO.sub.4 ClO.sub.4
Lithium (oil)
Li (oil) perchlorate
passivated Atmospheric
O.sub.2
dust) oxygen under
Lithium hydride
LiH compression
Magnesium (oil
Mg (oil) Ozone O.sub.3
passivated
dust)
Polyethylene
CnH.sub.2n
Buckmiesterful-
C.sub.60 or other
lerene (space or
caging
atmosphere)
compounds

http://www.uspto.gov/patft/index.html

Posted on: 2006/4/22 12:50

Anonym
Quote:

hilda skrev:
Oj vem sprayar,
har du några ideer själv eller zpz.
Kan du tala om för mig vad som flyger på 30.000 -40.000 fot utan internationella beteckningar, landar inte på gängse flygplatser, har sprayanordningar under vingarna och gör kors och parallella linje på himlen.

Flygplan flyger på 30-40 tusen fot. Inte landar på "gängse" flygplatser? Vad har du fått det ifrån och var är dina bevis? Motorer sitter under vingarna, om du vill kalla dem sprayanordningar.. tja, det är en oundviklig bieffekt att de "sprayar" ut avgaser.

Kors och mönster beror på att planen flyger så, och hur vinden blåser.

Quote:
Över Sveriges luftrum flyger ett visst antal plan Kommersiellt men en hel del är inte av den arten eller farten.

Nej det flyger även militärt flyg. Och?

Quote:
Ta och stämpla in chemtrails i nån sökmaskin håll i nåt hårt och läs antalet träffar.

Några länkar jag hittade:
http://www.nmsr.org/chemtrls.htm
http://www.envasion.net/2003/chem.html
http://www.bautforum.com/archive/index.php/t-17557.html
http://www.hans-egebo.dk/skeptic/contrails.htm
http://iangoddard.net/contrail.htm

Tydligen sprayade man redan under andra världskriget och 1958
http://www.390th.org/research/TopCover/TopCoverPhoto.jpg
http://www.worldwar2pilots.com/crowley-fitercontrails.JPG
http://www.worldwar2pilots.com/AAF-B-Crowley,Tim3.htm

http://www.airliners.net/open.file/094277/M/ (korset kan ju inte bero på att två plan flugit över samma flygfyr, nej nej)

Quote:
Vissa dagar eller ett par på raken ibland, så ser man inte ett spår på himlen, menar du att det kommersiella entrepenaget har upphört under dessa timmar, föga.

Meteorologiska förhållanden avgör vad som händer med contrails. Hur stora de blir, hur länge de stannar kvar osv.

Quote:
Jag hävdar att detta är chemtrails som vi är utsatta för, dess innehåll är gift av nukleär art där för att det innehåller barium, titanium, alluminium, mycoplasma(frystablodkroppar med kopplade virus) etc.
Bemöda dig tacksamt att läsa vissa forskares resultat www.carnicom.com
och bland annat Lunds Univeristets forskning över skit i luftrummet.
Av den Lunds Uni gjorde finns fragment på nätet inte mycket att läsa dess värre, "not surpricing" men dom har gjort en sådan, så mycket vet jag.

Att det finns föroreningar i luften är inget nytt, ej heller att flygplan bidrar till dessa. Detta bevisar inte att "makteliten" eller whatever avsiktligen sprayar skit i luften. Varför skulle de göra det egentligen, de kommer ju få andas in skiten själva precis som alla andra isåfall.

Quote:
Gör en analys själv samla lite regnvatten i en burk å skicka den till ett labb å se vad den innehåller, specificera vad du vill veta.
Nämligen vad för kemikalier och radioaktiva sådana, vattnet innehåller.
För att allt ska gå rätt till var med när dom gör analysen. OK

Kanske det är dags att sala ihop till en sån analys med prov från hela riket. Det kostar säkert en del, (DUH)
Och sätta allt på prov en gång för alla.
Ta prov efter en heldagsspray och alternera med när det inte va nått, samla damm analysera det, överhuvudtaget analysera luften/marken och dess innehåll av de metaller/chemikalier som forskarna säger drabbar oss, genom de metoder som finns tillgängliga för att få svar över vad som regnar/faller ner över oss.

Vad säger vaken.se ????? och vad säger du ZPZZZZ
Vad väljer du, provrör eller oblivion

vaken eller.

Zeebee

Gör gärna ett sånt test du... se till att det görs kontrollerat och med vetenskaplig metodik.

Anonym
Chris Lydgate of the Willamette Week (Oregon) wrote a detailed report on Sept. 26th, 2001 on the "CHEM TRAIL" phenomenon. Lydgate wrote about Portland observers of the "Chemtrails," and even New Mexico's own Cliff Carnicom (see http://www.nmsr.org/chemtrls.htm). He also included comments from an old-timer meteorologist who puts the kibosh on the "Trails." He wrote "If there is a giant conspiracy to spray chemicals from the sky, chances are good that Professor John Day is not a part of it. The author of six books on meteorology, Day is a world-renowned expert on clouds, a professor emeritus at Linfield College and a regular contributor to the McMinnville News-Register, ... When he hears the word 'chemtrail,' however, Day's frosty mustache droops, and his sky-blue eyes darken. 'I don't happen to warm up to that phenomenon,' he sighs. Despite his reluctance to be drawn into the controversy, Day graciously agreed to examine photographs of chemtrails to see if he spotted anything unusual. 'This is a perfectly normal situation with cirrocumulus cloud and a single spreading contrail,' he declared after inspecting one photo for a full minute. Then he flipped to the next. 'Nothing weird about that. Cirrostratus cloud...' And the next. 'The criss-cross pattern is a consequence of planes flying criss-cross patterns....' And the next. 'I've seen many situations like this one....' Contrail formation, Day explained, depends on the relative humidity of the atmosphere-- he ratio of what is to what could be at a particular temperature. When relative humidity is low, contrails dissipate within seconds. But when relative humidity is high, especially at the subzero temperatures of the upper atmosphere, the addition of even a tiny amount of water vapor acts as a catalyst. Under these conditions, contrails may linger and spread to cover the whole sky. ...At length, Day extracted from his bookshelf a well-thumbed edition of Peterson's Field Guide to Clouds and Weather, which he co-authored in 1991 (a good 10 years before chemtrails became widely discussed), turned to the section on contrails, and pointed to a photograph of a thick, white plume--a plume that looked for all the world like a chemtrail..."

http://www.nmsr.org/chemtrls.htm

Anonym
...........

Anonym
Snälla so88, vad är det för fel på dig?...kan du inte skriva något väsentligt? Antingen är det bara engelsk text eller länkar du skickar in, och nu är det bara meningslösa smileys.

Anonym

Det här är det jag lagt in under åren på Vaken.
http://www.vaken.se/search.php?action=showallbyuser&mid=2&uid=301

du kan ju se om det du hittar något väsentligt eller matnyttigt som passar dig.

Om det är något fel på mig ?

Det är möjligt ! Alla har vi våra fel och brister.

Om du inte gillar dom länkar och Engelsk text som jag lägger in på t e x
" International " , hoppa över dom DÅ.

Du har väl en egen vilja att läsa det du orkar och vill !

Om du inte tycker mina inlägg tillför något , skit i dom !

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper