vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 »


Infoblad om vaccin klart
#1


See User information
Gjorde ett eget blad, de som vill kan använda det eller ha det som inspiration, blir på ett A4, fram och baksida. Bladet kanske börjar bli aningen inaktuellt då man nu redan kan se dödsfall och svåra fall av biverkningar, den som vill skriva om det hela eller bara använda vissa delar kan få indesign-filer av mig.

15/10, 2009. Ett par ändringar:
http://rapidshare.com/files/299048357/vaccinver19.pdf

http://rapidshare.com/files/299048504/vaccinver19_medserie.pdf

Posted on: 2009/7/17 15:58

Edited by jin83 on 2009/7/21 22:51:36
Edited by jin83 on 2009/8/23 2:42:51
Edited by jin83 on 2009/8/23 13:45:00
Edited by jin83 on 2009/8/23 20:35:45
Edited by jin83 on 2009/8/26 22:17:32
Edited by jin83 on 2009/8/26 22:18:26
Edited by jin83 on 2009/9/1 14:54:26
Edited by jin83 on 2009/9/7 8:39:20
Edited by jin83 on 2009/9/10 16:51:43
Edited by jin83 on 2009/9/23 12:09:28
Edited by jin83 on 2009/9/23 18:13:29
Edited by jin83 on 2009/10/1 15:40:49
Edited by jin83 on 2009/10/12 14:53:06
Edited by jin83 on 2009/10/15 15:12:01
Edited by jin83 on 2009/10/28 13:19:42
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Infoblad om vaccin klart
#2


See User information
Fint flygblad


Kommentarer:


Tycker att andra delen av första sidan är bra Varför är vaccin skadligt? Är det första sidan i en dubbelvikt a4?


Privat säger även.. Enligt vem? Mer tydlighet.

Gör annonsen lite mer separerad för tydlighet. Mycket mindre text för "annons:" Gör en ram runt annonsen.

Använd samma font och storlekar på de andra rubrikerna och samma avstånd under rubriker.

Brevet: är tex inte så snyggt i storlek mm. Ta även att bättre rubriknamn, Brevet säger inget utan att man läser.

Posted on: 2009/7/17 18:48

Edited by micro on 2009/7/17 19:12:03
Administratör och grundare av vaken.se
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Infoblad om vaccin klart
#3
Det finns ju jätte mycket vetenskapliga studier om vaccinen, varför inte klämma in någon vetenskap så att dom som inte är pålästa om vaccin kan lära sig något?. skit bra jobb annars!.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Infoblad om vaccin klart
#4


See User information
http://www.educate-yourself.org/vcd/

Leta efter Dr Len Horowitz han har en hel del att förmedla

Posted on: 2009/7/18 0:52
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Infoblad om vaccin klart
#5


See User information
Tack for responsen, det var tankt som ett infoblad som jag skulle dela ut, darfor har det en annons, jag har lagt ut en del pengar pa att trycka ut egna infoblad under aren som gatt. Min internetuppkopllingen ar nere, skriver inte hemifran, aterkommer men en ny version nar jag har tid, kanske pa mandag eller sa. Lade upp bladet da manga inte har nagot svenskt material att skriva ut.

"Varfor ar vaccin skadligt?" ar tankt som forsta sidan i ett vikt A4. totalt fyra sidor.

Om det ar nodvandigt kan jag eventuellt gora en version utan annons.

Posted on: 2009/7/18 16:44
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Infoblad om vaccin klart
#6


See User information
Hej!

Tack för det här. Jättebra flygblad, men det är några saker jag vill påpeka. Först användandet av ordet pandemi. När jag använde det ordet på familjeliv.se och sa att det inte var en pandemi blev de mycket upprörda och förklarade att jag var en okunnig idiot eftersom att en pandemi är en global sjukdom som har nått en viss utsträckning och eftersom WHO säger att det är e pandemi så är det det. Idiotiskt, jag vet, men för enkelhetens skull och för att människor inte ska förlora sig i detaljer är det kanske bättre att vi skriver att hotet är grovt överdrivet.

Sedan var det tiomersal. Du skrev att tiomersal innehåller mycket kvicksilver. Tiomersal består av kvicksilver. Man kan sätta likhetstecken mellan tiomersal och kvicksilver.

När jag tittade på en bra artikel såg jag också det här:

4.Vaccines contain Polysorbate 80 as an emulsifier. This highly toxic agent can seriously lower the immune system and cause anaphylactic shock which can kill. According to the MSDS sheet at Science lab.com, section 11, polysorbate 80 may cause reproductive effects, cancer, and may be a mutagenic, (change the genetics), in animals. According to PubMed.Gov, neonatal rats that were injected with small doses of polysorbate 80 had serious damage to their reproductive organs, often resulting in infertility. Imagine that they are recommending this for young girls! It's no wonder that the infertility rate is skyrocketing each and every year.

Det här vaccinet innehåller också polysorbat 80. Kan du skriva in det och nämna något om dess effekter?

Jag skulle också vilja ha ett flygblad utan annons om det går bra.

Jag skulle göra allt det här själv, men jag vet inte hur. Jag är jättetacksam för att du hjälper till och vill använda min text.

Posted on: 2009/7/19 17:47
Ifrågasätt allt som inte är baserat på kärlek.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Infoblad om vaccin klart
#7


See User information
Just det ja, här är artikeln som jag hämtade citatet från:

http://www.homefirst.com/six_good_rea ... o_avoid_the_flu_shot.html

Författaren heter Sheryl Walters

Posted on: 2009/7/19 17:55
Ifrågasätt allt som inte är baserat på kärlek.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Infoblad om vaccin klart
#8


See User information
Hej, har varit utan internet i flera dagar. Kan möjligtvis lägga upp en ny version ikväll eller imorgon.

Posted on: 2009/7/21 11:15
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Infoblad om vaccin klart
#9


See User information
Tack, Jin. Stryk det jag sa om tiomersal. Din formulering verkar vara mer korrekt. Jag skrev nyss ett mail till Elisabeth Höglund, förresten där jag lade till en länk med Jane Bürgermeisters bevis, hennes blogg och några andra bra sidor om vaccination. Jag håller tummarna. Vi får se hur mycket rebell hon är.

Posted on: 2009/7/21 18:02
Ifrågasätt allt som inte är baserat på kärlek.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Infoblad om vaccin klart
#10


See User information
Gjorde en version utan annons och rättade en del fel och annat. Om någon är sugen på att göra en egen version men inte har lust att börja från början så kan jag skicka filer från Adobe Indesign, är i och för sig inte något speciellt jag gjorde, mest lade in texten.

21/7, 2009. Ett par ändringar till:
http://rapidshare.com/files/258473782/vaccinver5.pdf

Utan annons:
http://rapidshare.com/files/258473863/vaccinver5_utanannons.pdf

Posted on: 2009/7/21 22:54
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Infoblad om vaccin klart
#11


See User information
Tusen tack, Jin. Den är jättebra :)

Posted on: 2009/7/22 9:40
Ifrågasätt allt som inte är baserat på kärlek.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Infoblad om vaccin klart
#12
Bra, men varför fixas inte alla stavfel - med fel kan den inte nyttjas, det är det värsta.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Infoblad om vaccin klart
#13


See User information
Säg gärna till var stavfelen finns.

Posted on: 2009/7/22 12:28
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Infoblad om vaccin klart
#14


See User information
Här är ett nytt inlägg om innehållsförteckningen. Hjälp till att komplettera med den informationen ni har.

http://konspirationer-och-sanningar.b ... ehaller-vaccinet-las.html

Posted on: 2009/7/22 19:26
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Infoblad om vaccin klart
#15


See User information
Slänger in det här med!, och tack för erat arbete!

Top Epidemiologist Slams Swine Flu Fearmongering

'A Whole Industry Is Waiting For A Pandemic'

http://www.spiegel.de/international/world/0,1518,637119,00.html

"Don't you think there's something noteworthy about the fact that the WHO has changed its definition of pandemic? The old definition was a new virus, which went around quickly, for which you didn't have immunity, and which created a high morbidity and mortality rate. Now the last two have been dropped, and that's how swine flu has been categorized as a pandemic."

Bland annat. En mycket bra och informativ intervju, väl värd att läsa om man vill veta lite mera om det hela.

WHO will redefine pandemic
by Vincent Racaniello on 23 May 2009

http://www.virology.ws/2009/05/23/who-will-redefine-pandemic/

Countries Clamor For New 'Pandemic' Definition

http://www.npr.org/templates/story/story.php?storyId=104384015

"The WHO is a creature of its 193 member-states. And some heavy hitters — China, Britain, Japan — are saying "whoa!" to the idea of declaring a pandemic. Instead, they want to redefine "pandemic."

hade så bra som möjligt och ses soon

Posted on: 2009/7/23 14:28
"We don't receive wisdom, we must discover it for ourselves after a journey that no one can take for us or spare us."-Marcel Proust

Youngevity Associate
http://ygy-90-for-life.webnode.se/
http://naturligtvis.my90forlife.com/ http://tinyurl.com/Y...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Infoblad om vaccin klart
#16


See User information
Bra skrivet! Men jag undrar om det är klokt att skriva att FNs mål är att minska jordens befolkning. Även om det är sant så skrämmer det nog bort fler människor än det lockar. Folk är rädda för sanningen. De måste få den i små doser tror jag. Annars missar nog bladet målet helt och hållet. De flesta svenskar ser FN som en god organisation de har förtroende för och det ändrar man nog inte i första taget.

Posted on: 2009/7/23 23:51
Sanningen skall göra oss fria!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Infoblad om vaccin klart
#17


See User information
Parsifal, bladet är mitt och inget blad som kanske passar alla, den som vill kan skriva om det. Jag kan skicka originalfilerna till Adobe Indesign. Ibland fungerar det att tala sanning och i andra fall kanske det är bättre att ta det i små doser, alltid en avvägning. Att FN vill minska jordens befolkning är solklart, t. ex. så steriliserade de 400.000 kvinnor i ett land i Sydamerika under 1990-talet. Biologiska vapenprogram som varit verksamma i olika länder i säkert runt 100 år har tillverkat virus och sjukdomar som sprider cancer, HIV/AIDS och mycket annat. Nu med GMO är läget kritiskt, ta plus det chemtrails och strålning. Om man inte säger som det är så vet folk inte om farorna. Men, det kan vara bra med ett blad som kanske inte tar upp hela agendan och så vidare.

Posted on: 2009/7/24 0:38
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Infoblad om vaccin klart
#18


See User information
Gjorde ett par ändringar, bland annat så nämns skvalens skadliga effekter och Bürgermeisters nya hemsida finns med.


http://rapidshare.com/files/270373587/vaccinver8.pdf

http://rapidshare.com/files/270373691/vaccinver8_utanannons.pdf

Posted on: 2009/8/23 2:43
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Infoblad om vaccin klart
#19


See User information
Jag skummade igenom texten i den första pdf-filen och jag har diverse kommentarer på språket. Ta en titt på dessa och ändra efter egen vilja:


Rubrik: Varför är vaccin skadligt?

"Min åsikt är att vaccin" - Byt ut ordet "Min" mot något mera opersonligt.

"När jag skrev den här texten" - Byt ordet "Jag" mot något mera opersonligt.

"de stammar man skulle tillsätta det inte bestämda" - ta bort ordet "det".

"Däremot fick jag reda på" - Byt ordet "Jag" mot något mera opersonligt.


Rubrik: Varför är vaccin skadligt?

"Notera att Baxter inte leverar" - felstavat ord - det ska stå "levererar"


Rubrik: Brev till myndigheter och massmedia:

"Med detta brev vill jag" - Byt ordet "Jag" mot något mera opersonligt.


Rubrik:

Kanadensisk doktor stödjer rättsligt process mot WHO ang. bioterrorism

I rubriken: byt "rättsligt" mot rättslig

"En kanadensiskt doktor" - byt "kandensiskt mot kanadensisk

"Vissa gärna detta" - byt "vissa" mot visa

Posted on: 2009/8/23 12:16
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Infoblad om vaccin klart
#20


See User information
Rättsprocess duger bra.

Posted on: 2009/8/23 12:49
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Infoblad om vaccin klart
#21


See User information
teide, tack för att du kollade upp stavning. Inget har nämnt detta innan, litet konstigt men ska ordna det och laddar upp en ny version snart.

Posted on: 2009/8/23 13:15

Edited by jin83 on 2009/8/23 13:44:11
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Infoblad om vaccin klart
#22


See User information
Det var teide som gjorde det.
Jag har dock för mig att jag för ett bra tag seedan också sagt det, tex det om rättslig och kanadensiskt mm, men det inlägget har nog komadmin raderat så du hann då aldrig läsa det.

Posted on: 2009/8/23 13:24
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Infoblad om vaccin klart
#23


See User information

Posted on: 2009/8/23 13:45
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Infoblad om vaccin klart
#24


See User information
Lite fler kommentarer nedan. Ändra efter egen vilja:)

Rubrik:

Kanadensisk doktor stödjer rättslig process mot WHO ang. bioterrorism

"Det kanadensiska doktorn" - byt "Det" mot Den

"den Österriksiska journalisten" - det ska väl vara "österrikiska" ? liten bokstav på österrikiska eller?

"att släppa ut en ett" - ta bort ordet "en"


Rubrik: Vad kan man göra åt detta?

Man bör kanske ha ett mellanrum efter rubriken "Vad kan man göra åt detta?"... Då ser det nog lite mer naturligt ut.

"Stalin, Mao mer flera" - byt "mer" mot med


Rubrik: Brev till myndigheter och massmedia

Kanske lite mer "luft" efter rubriken?

"Österrike och globalt, hennes hemsida" - kanske bättre att sätta punkt efter "globalt" och ha stor bokstav på hennes.

Posted on: 2009/8/23 18:15
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 3 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
68 user(s) are online (68 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 68

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS