vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Anonym
Kronisk bronkit och astma ?
#1
Hallo!
vad hjälper mot Kronisk bronkit samt astma och vart kan man köpa det ?
Helst inom sverige

Kollodialt silver ? gurkmeja ? kalk ? cayennepeppar ?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Kronisk bronkit och astma ?
#2
Förstår din avatar...

Vill du ha en "effekt" istället för att se till helheten. Vad skulle kollodialt silver ha med detta att göra?
Man ska inte se på saker och ting som att man ska ha något "mot/emot" någonting... vakna eller var en typisk komaistvaken - typ sådana som tror att "'kunskap'" ger frihet..."
hehe...

Ta och kalka upp dig...?

pH-KALK i SVT - Kurt Sandvik + Gertrud Rullander
http://www.youtube.com/watch?v=iLyfL3FOLEs
Hon svamlar om att vi bara är en produkt av "moder jord" - men bra annars.

Föredrag i Naturens Läkekonst 1/3
Kurt Sandvik
http://www.youtube.com/watch?v=en6aMnExLFI&feature=related

två delar till finns.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kronisk bronkit och astma ?
#3


See User information
För folk som lider av andningsproblem typ allergier eller astma eller nått liknande så kan jag rekomendera "ultrabreathe". Ett verktyg för att stärka lungorna och träna upp dem som man tränar sina muskler på gymmet.

http://www.ultrabreathe.com/

http://shop.ebay.com/items/?_nkw=ultr ... dkw=ultrabreath&_osacat=0



Om man vill testa "musikakupunkur" mot astma kan jag rekomendera frekvensen 1283hz. Man får lyssna minst flera timmar per dag i flera veckor gissar jag på?

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=123490#forumpost123490

Posted on: 2009/7/27 0:09
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kronisk bronkit och astma ?
#4


See User information
Jag blev av med min astma till 99% efter att ha kört en 6 dagars fasta med "Master Cleanser"-metoden. Och efter det ätit råvegetariskt i 3-4 månader.

Nu snart 1 år efter det så är astman fortfarande borta. Vet dock inget om kronisk bronkit.

Posted on: 2009/8/14 23:20
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Kronisk bronkit och astma ?
#5
Astma beror på fel sorts anding.

Träna chi-qong.

Lol hade en vän som botade sin astma med marijuana.

Lol inget jag skulle rekommendera dock.

Han berättade att närhan rökte så fick han bra kroppskontrol över muskler osv och kände då att något var fel med andingen.

Så han studerade lite andingslära och tränade bort vad han beskrev som ett ansträngt sätt att andas.

Har ingen aning om vad han menar eftersom jag aldrig haft astma.

Lunghetta låter inget vidare dock, lite moxning akapunktur och örtavkok kan nog sitta som fina fisken som dom säger, lol.

Föressten killen morsa var läkare och uppmanade han och bolma vidare.

Skummaste historian jag hört så jag frågade han om inte tobaksrök osv utlöste astma.

Det var då han sa att han skulle inte rekommendera någon och prova på det som inte var van vid känslan redan.

Lite svårt dock och få det och gå ihop för man kan ju inte vänja sig vid majja om man inte har rökt den lol hahaha.

Sjukt men sant.

Misstänker och undrar därför om astma är något som man kan utveckla med tiden för hade han haft det från början hade han väl inte kunna rökt alls?

Eller kan man röka som astmatiker??

Kan inte vara bra alls måste bara bilda mer och mer hetta.


Lev i frid.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Kronisk bronkit och astma ?
#6


See User information
marijuana kan man tydligen röka som astmatiker då den röken vidgar lungorna ist för vanlig cigarett rök som är helt annorlunda. marijuana använde man förr som medicin mot bla astma innna man smutsade ner det och blev olagligt. Det fanns så många användningsområden att man var tvungen att smutskasta den då det egentligen inte finns någon industri i det då alla egentligen själva skulle kunna odla sin medicin...Sedan kan man röka vanliga cigaretter när man har astma . 10 år rökte jag innan jag slutade varav 5 år med astma. Inget bra aatt göra då de bara ble värre och värre men kan kan man ju :P


Sedan finns en del sätt mot astma inom ayuvedan så som jag själv ska testa. Så gå till närsmsta ayuveda butiken och fråga vad det finns för bra metoder

Posted on: 2009/8/16 16:45
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
27 user(s) are online (27 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 27

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS