vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 3 4 (5)

Re: Kvicksilver i vacciner byttes ut mot något ännu farligare.....l

See User information
pingu skrev:

"Men detta är bara en gissning, 98% ineffektiva läkemedel kan mycket väl stämma om man fastslår en hög gräns för vad som är effektivt."

Det är två procent fel, eller hur. Det är bara enligt komaistiskt tänkande som man kan "tänka" att "läkemedel" kan bota. Det kan de självfallet inte...

De pular med symptom, men kan inte nå orsaken, som inte är här på ytan, det är bara på ytan symptom kommer. Roten är mycket "djupare", och är om karma.

Posted on: 2009/8/20 17:33
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Då har vi sedan länge överlistat karma, haha

Hurra va bra vi é

Posted on: 2009/8/20 19:28
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Seriouz;

Kul att du tar en diskution - respekterar dina åsiker!

Du verkar väldigt övertygad själv om vaccinets fördelar överväger de negativa. Kommer du vaccinera dina barn?

Har aldrig tanken slagit dig att du är en slav under din egen dogm? Ibland ser man inte skogen för alla träden.
Har du samma inställning till syntetiska vitaminer och mineraler - anser du att det är lika nyttigt dom de naturliga diton?

Vad Prozac beträffar, så är jag glad att höra att din mormor mår bra och att hon fick hjälp. Min mor hade inte samma tur. Hon ordinerades prozac, zoloft, theralen, stesolid, stilnoct(tror det hette så) mfl. Hon fick, av högt ansedda läkare/psykologer urskrivet en apodos med en total på 28 tabletter dagligen. Detta är fel! och dom tog min mamma ifrån mig under en 10års period. Jag följde psykiatrin och deras arbetssätt under några år och det är hemsk att se hur dom shabloniserar (stavning?) människor.
Hon är idag fri från allt vad allopati heter och mår förhållande bra - även om pillren som dom tyckte att hon skulle ta har förstört hennes personlighet.

Hur som helst,
Fick nog med ett par frågor, hoppas du har möjlighet att svara på dom.

Må väl Seriouz och lycka till i labbet!

See User information
Vem säger att naturen blandar ihop bättre vitaminer och mineraler än vad man kan göra i labb genom att härma naturen

Det är ju i slutändan exakt samma vitaminer rent kemiskt sett

Jag har fullt förtroende för "syntetiska" läkemedel/tillsatser

Men jag har inte förtroende för att vi kan dosera läkemedel och tillsatser

Jag har heller inte förtroende för att vi kan dosera naturliga läkemedel

Det kan gå snett i båda fallen, det handlar inte om hur läkemedlet uppstod (naturligt eller i labb)

Det viktiga är hur vi sedan doserar, detta lär vi oss(läkarna) mer och mer om varje år

(Tyvärr genom trial and error metoden)

Posted on: 2009/8/23 18:21

Anonym
Pingu,

Då tycker jag att du skall fortsätta i samma bana.

frågan kvarstår till den som den var ämnad, Seriouz

See User information
Tillverkare/producent av läkemedel har som näringsverksamhet retroaktivt STRIKT produktansvar för säkerhetsbrist, som inte SKYDDAR enskild person, husdjur och egendom, samt enskildas hälsa, miljö, säkerhet och ekonomiska intressen i tid och rum lokalt någonstans på den inre gemensamma svenska marknaden - om EN enskild VAKEN konsument vill, kan och vågar FÖRSTÅ när, var, hur och varför.

STRIKT retroaktivt produktansvar upphäver alla former av avtalsvillkor och därmed försvinner den svenska juridiska kulturen att EN-tydligt bevisa att leverantören medvetet orsakat skadan (CULPA).

Läkare eller andra anställda någonstans har INTE retroaktivt STRIKT produktansvar för läkemedel som någon annan tillverkat eller importerat med säkerhetsbrist till EN enskild VAKEN svensk unionsmedborgare, som vill, kan och vågar Värdera, Värdesäkra och Välja PRODUKT av tillverkare eller importör som har retroaktivt STRIKT produktansvar för säkerhetsbrist mot enskild person, husdjur eller egendom under 10 år, lokalt någonstans på den inre gemensamma svenska marknaden.

Posted on: 2009/8/23 20:21

« 1 2 3 4 (5)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper