vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Samla alla kvacksalvare på vaken.se under enad fana!

See User information
Det är väl dags? Tycker ni inte det? Att vi en gång för alla förenas? Ska vi lägag in en massa skitinlägg i all evighet så kommer vi ingenstans! I så fall är ju vår strävan totalt misslyckad. Vi kommer inte att nå någonstans. Det verkar som att det finns över 2000 registreare medlemmar här, men den enda som gör något är byfånen. Kräng era silver pastiller och sitt här och gny i all evighet.
I så fall, är det här ett skitforum, och det får inga mer av mina pengar. Om det finns någon vilja här att förändra världen, gör det och kom med bevis. Stå inte bar aoch hoja: nine eleven was an inside job. Löjligt. Medlemmar, vakna.

Posted on: 2009/8/29 17:52
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Samla alla kvacksalvare på vaken.se under enad fana!

See User information
Du har väl ingen aning om vad folk gör på sin fritid, många sitter nog precis som dig och skriver/kommenterar i forum och på bloggar om viktiga saker, men ingen behöver konversera med sig själv för att bevisa det för nån annan, som du gör i denna tråd:

http://vaken.se/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=15548&forum=1

Mellan 18.05 och 20.07 så har du skrivit 12 inlägg med dig själv..
Börjar påminna om spam snart, speciellt när tråden inte innehåller nåt vettigt..

Ditt eget citat passar in:

"Ska vi lägga in en massa skitinlägg i all evighet så kommer vi ingenstans! I så fall är ju vår strävan totalt misslyckad."

Min rekommendation, kasta inte sten i glashus!

Posted on: 2009/8/30 7:52
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Allt man gör på sin privata tid kopplat till Vaken, eller "konspirationsområdet", behöver inte skrivas här i forumet.

Lägger ut ett par hundralappar varje månad på detta och ett antal timmar per dag.

Det finns faktiskt folk här som är medvetna (Finns undantag) men skriver meningslösa bloggar, gnäller på att allt är skit men accepterar skiten genom att inte göra något.

Det hade varit roligt att lära sig om Freeman-on-the-land men finns ingen startkälla i Sverige för vanliga hjärnskadade svenssons (Majoriteten av befolkningen) med nedsatt tankeförmåga. Om man visste om hur man kunde använda systemet mot systemet så hade man nog kunnat ha mycket roligt mot byråkratparasiterna.

Har tendensen att tipsa om nyheter man ser hända i världen. Anledningen till detta är att knyta samman "teorierna" man hör visar hur dom etableras i praktiken. Om det finns någon "normalsvensson som är hjärnöd" kan då själva se att det kanske inte är så kocko som dom hört av "knäppa konspirationsteoretiker".

Anonym
Vaken bör samla plåtslagare elektriker svetsare.

Hyra lokal som verkstad.

Knåpa ihop.

Batteri - Vattenkälla-Vätgasgenerator-Ångmotor-Generator-

= Ladda batteriet och ta ut överskott.

Sen ut med informationen- Ställ regeringen mot vägen.

Då blir det inte så lätt och smita för frågorna längre.

gynnar man inte sin befolkning förr eller senare så kommer dom på dig.

Man kan inte ljuga till alla alltid.

Den som ljuger slutar upp vara fåret själv till slut.

Lev i frid.

Anonym
Quote:
Det verkar som att det finns över 2000 registreare medlemmar här, men den enda som gör något är byfånen.

Och vad fan vet du om det? Inte ett färn, vill jag säga. Personligen sliter jag sedan slutet på 2005 som ett djur åtminstone 51 veckor om året för att ta mig själv och mina närmaste ut ur den här jävla skiten. Och jag har eller har haft s k "närstående" och myndigheter, grannar och andra lösa svenne svensson-programmerade människor emot mig!

Tack gode gud har också motsatsen funnits och hittills har ett antal personer som jag mött via vaken.se dykt upp här, somliga återkommande, och svetten har lackat och riktigt kul har vi haft.

Och vad gör du själv förresten? Vill du se på ett riktigt skitforum förresten så har du inte sett något, gå hit:

www.alternativ.nu

eller hit

www.vof.se

De största idioterna som surfat in på vaken är rent genialiska exempel i ödmjukhet och tolerans mot sina medmänniskor i jämförelse med vad som dväljs på dessa webbadresser...

Det är förresten helt frivilligt om man vill vara på vaken.se, eller har du någon som står predvid dig och hotar med hagelbössa om du inte loggar in här?

See User information
Talar inte alltid om här på vaken vad jag gör utanför. Mycket kan man göra själv och jag känner fler andra som gör det. Man behöver långt ifrån alltid göra saker tillsammans med andra, så du är till stor del helt ute och cyklar.....

Plus att man har lagt tusentals kronor under åren från egen ficka.

Oorganiserade är vi jävligt svårfångade och svåra att infiltrera , bara man orkar göra något själv. Jag ser själv att mycket har hänt dom sista fem åren även om det går särskilt långsamt i det här landet( särskilt i det här uber-kontrollerade landet ).

Så småningom kanske det kan växa fram en ny folkrörelse som vet hur systemet verkligen fungerar för att förslava oss genom " Skuld ".

Den sista tiden har man lagt mycket tid ( enskilt ) på att informormera och visa på informationen och den andra synen om Nasse-fluensan.

Vad gör du ??

Posted on: 2009/8/30 18:07

See User information
Som du ser Pluto så händer det mycket som vi inte får se på forumet.

Men tanken är god att vi ska göra mer saker tillsammans. Hoppas det blir allt det du pratar om. Lokal tex är något vi skulle vilja ha, men än så länge har tiden inte varit mogen.

Posted on: 2009/8/30 18:59
Administratör och grundare av vaken.se

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper