vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Det finns ingen konspiration, myndigheterna ljuger inte SÅ TA VACCINET FÖR FAN!
Ja, precis så sades det i detta nyhetsklippet. En "expertdoktor" säger så...

http://www.facebook.com/ext/share.php ... 26&h=B8eFt&u=ZZI_K&ref=nf

Lyd!

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Det finns ingen konspiration, myndigheterna ljuger inte SÅ TA VACCINET FÖR FAN!
JA där såg vi deras sanna intention.

Försökte skratta bort det och skämta bort det försökte hon ochså lilla vilsna skatan.

Där ser vi.

Men vi bör sätta stop för dårarna medans vi kan, dom kommer kommer släppa fler sjukdomar annars den ena kommer vara värre än den andra.

Tungmetallsförgiftningen pågår kontinuerligt även as we speak.

Så vad händer?

Lägg ner detdär med namninsamlingar i detta fall alla (Please), vi vet alla likväl att det resulterar bara i att skiten struntas i och personerna som skriver under brännärks istället.

Något konkret någon?

Ta fråga personen politikern eller whatever på plats om inget bra svar ges så en handflata kanske?

ÄR det fel och ge personen som tycker du och dina barn ska ha kadmium mm i kroppen en handflata?

Människan vill ju ta livet av dig förfan, agera stupid human agera.

Och den tröga sengångaren rullade med ögonen och lyfte nästan på ögonbrynen.

Man kunde bejaka en svag tanekverksamhet ta plats och nästan nästan forma en ide.

Men tyvär hade flouret gjort sitt jobb med hjärnans tillväxt och hjärntvätten tillät inte roboten bryta sina inprogramerade vanor.

Lev i frid.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Det finns ingen konspiration, myndigheterna ljuger inte SÅ TA VACCINET FÖR FAN!

See User information
http://www.dn.se/sthlm/unga-nobbar-vaccination-1.951745

"Bara var tredje ung vuxen stockholmare tänker vaccinera sig mot svininfluensan, visar en ny undersökning som DN låtit göra. "Även unga, friska människor drabbas av svår sjukdom och död i den här influensan, så det är viktigt att unga vaccinerar sig", säger Åke Örtqvist, chef för landstingets Smittskydd Stockholm."

Bara så att vi är överrens Åke Örtqvist: EN FRISK(!) MÄNNISKA FÅR INTE INFLUENSAN ÖVERHUVUDTAGET!!!
DET ÄR ERA JÄVLA VACCINER OCH HUMBUG-MEDECINER SOM GÖR FOLK SJUKA SÅ ATT DOM DÖR.

Dom verkar desperata nu, läkemedelsbolagens lakejer...

Posted on: 2009/9/14 0:03

See User information
"TACK FÖR DIN KOMMENTAR!
Den kommer publiceras så fort någon hos oss har tittat på den. Våra moderatorer är i tjänst 07.00-00.00 vardagar och 08.00-00.00 på helger.

Vänliga hälsningar DN.se."

Min gissning är att mitt inlägg på DN:se inte kommer att finnas där imorgonbitti.

Censur kallas det. (Dom lär sig)

Posted on: 2009/9/14 0:07

See User information
Så publicera den här, tillsammans med en länk till DN´s kommentarsfält, alt; citat av vad det är du svarar på!

Hmm, det skulle vi ju rent av kunna göra en vana utav, DN eller de andra media kan ju inte censurera vaken!?

:Hej

PS: Såg nu att du måste ha kommenterat artikeln, eftersom det inte finns några andra kommentarer. Men jag låter min post stå eftersom jag tror det är en bra idé!

Posted on: 2009/9/14 0:18

Edited by hej on 2009/9/14 1:08:45

See User information
Ja det är det

Posted on: 2009/9/14 0:33

See User information
Trevligt att få medhåll!
Vilken var din kommentar då?

Får jag inte läsa den på DN imorgon (vad använder du för nic?), så hoppas jag innerligt att du låter mig läsa den här i morgon kväll!

Fantastiskt med människor som vågar ta bladet från munnen, det är ju så man blir stolt!

Jag tror att du eventuellt startar en trend här, där censureringen inte når hela vägen.

All lycka: Hej

Posted on: 2009/9/14 1:06

See User information
Min kommentar löd som i versaler i posten ovan, fast utan svordom för att öka chansen att komma med.

"Bara så att vi är överrens Åke Örtqvist: EN FRISK(!) MÄNNISKA FÅR INTE INFLUENSAN ÖVERHUVUDTAGET!!!
DET ÄR ERA VACCINER OCH HUMBUG-MEDECINER SOM GÖR FOLK SJUKA SÅ ATT DOM DÖR.

OK, så nu vet vi att DN modererar ett inlägg som det ovan.
Vilka öststatsmanér. Skrämmande.

PS Jag använder alltid samma nic i alla forum för att öka igenkänningsfaktorn. Kan vara bra om vi är ute på svd eller dn mm och fajtas att vi känner igen varandra via samma nic.

Posted on: 2009/9/14 7:50

See User information
Den här gången har de "skitit i det blå skåpet" som uttrycket säger.
Folk går inte på sådant här längre (fast jag vet en och annan "alternativ" som gått och tagit sprutan...)

Posted on: 2009/9/14 9:20

See User information
Folk har panik, idioterna tror att vaccinet ska rädda dom, det är den värsta attacken hittills mot mänskligheten (oss).

Posted on: 2009/9/26 8:14

See User information
Massmedian, styrs av pengar som styra Big Pharma.

De som jobbar på nyheter och i mediebranschen lyder under chefer...och till sist de som styra och kontrollera median.

Då få de väljer:

Sanningen eller LÖN ; )

Posted on: 2009/9/26 11:15
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

See User information
Jo det är äckligt, och dom flesta väljer Lön !?!? =) Finns ingen som helst stolthet idag.

Posted on: 2009/9/27 15:13

See User information

Posted on: 2009/10/9 23:52
"Jag har alltid trott att frimurare var murare utan kollektivavtal..." - Min goda vän

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper