vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

Anonym
Vakna, vakna, vakna för helvete!!
Alla sovande naiva vaken debattörer som svamlar om frimurarna, judar och annat hela tiden...ni måste tydligen chockas för att vakna upp från erat svammel och bli varse om vilken oerhörd ondska som finns i världen.
Hur djävla avstängd kan en människa bli som gör så här emot en annan människa!!?
Vad är det för slags människor som gör sådant här egentligen?

Detta berättar allt...VARNING!! Endast för de med starka nerver!

http://balder.org/lyde-video/islamist ... ing_amerikansk_gidsel.wmv

http://balder.org/lyde-video/Jack-Hen ... sel-halshugning-video.wmv

http://balder.org/lyde-video/irak_nick_berg_halshugning.wmv

http://balder.org/lyde-video/koreaner_halshugning.wmv

http://balder.org/lyde-video/Shosei-Koda-halshugning.wmv

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Vakna, vakna, vakna för helvete!!

See User information
ja fyyfaan dom där klippen isar kraftigt igenom hela benmärgen och ger en rejält ont i mage och själ!!

att bli chockad av Onskans krafter är ju faktiskt New World Orders plan! .. Då är det fruktansvärt viktigt att veta vem som gjort eller iscensatt dom klippen!! .. Jag menar USA använder sej av dom för att rekrytera deras befolkning och hela västvärlden in i ett krig mot " Terrorismen " .. så ser jag på det hela!

EDIT: Måste säga VARNING!!! Jag också och är kluven över hur långt man skall gå för att avslöja Sanningen ... inte har dom några gränser för att manipulera oss så!??

Posted on: 2006/4/24 14:15
"We don't receive wisdom, we must discover it for ourselves after a journey that no one can take for us or spare us."-Marcel Proust

Youngevity Associate
http://ygy-90-for-life.webnode.se/
http://naturligtvis.my90forlife.com/ http://tinyurl.com/Y...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Avrättningen av Nick Berg är fake enligt denna sida.

Jag tittade även på den första av videorna och kilen skriker bra länke efter att har fått halsen avskuren, vilket inte verkar så troligt.

Dett är en form av propagande mot muslimer för att motivera till krig mm.

Se mer bevis för förfalskningen se:

http://topplerummy.org/berg/

Posted on: 2006/4/24 14:26
Administratör och grundare av vaken.se

Anonym
Jag håller med att detta är fruktansvärda scener, blir nästan gråtfärdig över den ondska som speglas. Visst kan sådant som detta vara fejkat,...men är helt övertygad om att detta är autentiskt och speglar en mörkad sida av Islam. Dom är ju helt galna,...skriker Allah Akbar hysteriskt, det är ju helt sjukt.

Frid/...från en skakad Psilocyber...

See User information
Quote:

Psilocyber skrev:
men är helt övertygad om att detta är autentiskt och speglar en mörkad sida av Islam.

Då har du ingen koll på Islam.

Posted on: 2006/4/24 15:28

Anonym
frågan är väl hur kan en människa göra så här
vad kommer ondkan ifrån?

MVH Masken

Anonym
Neo,...eftersom du inte förstår vad jag skrev tidigare så får jag förklara närmare. Med autentiskt menar jag givetvis inspelningarna av morden på gisslan. Sedan är det ju allmänt känt att Islam inte är direkt "fredens och godhetens religion". Mycket mörkas om ondskan i Islam. Neo, du kanske skall läsa på, och åka ner till Afganistan, Irak osv så du får en helhetsbild.

Hur som helst så är det människor som skär huvudet av gisslan och skriker "gud är stor" hysteriskt.
Detta måste ju vara ett utryck för outgrundlig ondska. Kan inte förstå hur känslomässigt avstängda och onda dessa personer måste vara,...och de som "försvarar" dessa sjuka individer, som menar att Islam är "frid, godhet och kärlek", skall vi ju inte tala om...

Neo,...här är en bild och lite länkar till din "myspys-religion"...

Resized Image

Resized Image

http://www.rawa.us/movies/zarmeena.mpg

http://www.rawa.us/movies/qasash-s.mpg

http://www.rawa.us/burning_p.htm

See User information
Visst är det starka bilder. Lika starka som bilder på krigets offer från Afganistan, Irak, Palestina, Nigeria, Sierra leone, Chile, Bosnien, You name it.. Om det inte är fejkade bilder så borde vi fråga oss varför. Varför gör en människa/grupp som det gör? Finns det motiv? Ganska naivt att tro att det är bara för att de är muslimer som de beter sig så. Roten till all ondska är pengar inte islam.

Posted on: 2006/4/24 16:11

Anonym
Ännu bättre upp,...roten till all ondska,...eller ondskans uttryck är som jag ser det, pengar, politik, och RELIGION...
Allt är till för att förlava och förtrycka...

Anonym
att det bara skulle handla om pengar låter för enkelt

"det är inte de onda människornas ondska som är farlig utan de goda människornas tystnad"

hälsar masken i angered

See User information
Quote:

Psilocyber skrev:
Neo,...eftersom du inte förstår vad jag skrev tidigare så får jag förklara närmare.

Jag förstår exakt vad du skriver.

Quote:

Sedan är det ju allmänt känt att Islam inte är direkt "fredens och godhetens religion". Mycket mörkas om ondskan i Islam.

Som sagt, du har ingen koll på Islam!

Quote:

Neo, du kanske skall läsa på, och åka ner till Afganistan, Irak osv så du får en helhetsbild.

Nej Psilocyber jag behöver inte åka någonstans för att fatta vad det är som händer runt om i världen, du kanske skulle åka ner till Irak och ta livet av dessa muslimer. Hör av dig till Bush för mer info...

Quote:

Neo,...här är en bild och lite länkar till din "myspys-religion"...

Jag är inte muslim Psilocyber.

Posted on: 2006/4/24 16:30

Anonym
har du bytt läger nu igen psilocyber??

förra månaden så klankade du ju ner på judarna så pass att jag nästan fick kräk känslor.??!

Nu verkar du ju nästan vara en bush sympatisatör??

Anonym
efekto vadå klankade ner på judar va skrev han ja minns inget som var så hemskt.

sanningen skall göra oss fira..

men ja måste håla med till viss mån

Psilo vi som känner varandra o allt

ja är verkligen förvånad över denna tråd..

muslimerna får ju skit för allt terrorism .

o detta med bilderna som antagligen är skapat för att vi ska börja hata musimer o kanske då
(undermedvetet mer eller mindre stödja israel)

på ett sett är det tur den muslimska motståndet i palestina finns.

men du borde ju veta som jag att religon är hjärntvätt o dessa är hjärntvättade.

ondskan är ju de som de som ser till att folk viftar med koraner o biblar hej vilt.

Anonym
Bytt läger ?? Jo jo,...här händer det grejer höll jag på säga... hahahahah...ja du är la rolig du efekto...

Nja,...jag ser mig inte tillhöra något speciellt läger,...och det här tjatet innan från mig om judarna så erkänner jag att jag stirrade mig lite blind på träden som skymde skogen tidigare,...

Nu är det Islam som är på tapeten...och vad jag kan se så ser det mörkt ut...fan Hitler och Stalin är ju rena mysfarbröderna i jämförelse med dessa som skär huvdena av gisslan i filmerna...

Det jag ser i filmerna är; Islamister som mördar gisslan,...ser någon annan något annat?

See User information
Att dömma Araber efter dessa filmer är ju helt fel.
Tänk om man fick se alla scener från Vietnam eller andra meninglösa krig...

Krig har aldrig varit roligt och de scener som utspelas är inget man frivillgt vill uppleva.
But somebody got to do the job...

Posted on: 2006/4/24 18:14

Anonym
Quote:

maggot skrev:
efekto vadå klankade ner på judar va skrev han ja minns inget som var så hemskt.

sanningen skall göra oss fira..

men ja måste håla med till viss mån

Psilo vi som känner varandra o allt

ja är verkligen förvånad över denna tråd..

muslimerna får ju skit för allt terrorism .

o detta med bilderna som antagligen är skapat för att vi ska börja hata musimer o kanske då
(undermedvetet mer eller mindre stödja israel)

på ett sett är det tur den muslimska motståndet i palestina finns.

men du borde ju veta som jag att religon är hjärntvätt o dessa är hjärntvättade.

ondskan är ju de som de som ser till att folk viftar med koraner o biblar hej vilt.

zionismen gömmer sig oerhört effektivt bland judarna, tyvärr har vissa svårt att avskilja dessa två grupper..

religion är något jag undvikit sen barnsben, bla genom uppfostran..
något som folk verkar glömma bort här på vaken är att lagboken idag fungerar som exakt som religion fast mera precist
så nästa gång du ser konstaplen ute på gatan så skulle han lika gärna kunnat varit en mullah i afghanistan..
eller en svenne på vaken.se

Anonym

Och Bush har du helt glömt av ?

Så du drar helt plötsligt alla Islamister över en kant ?

Det är ju precis det DOM vill !!

Det finns förvirrade och hjärntvättade i alla läger och dom som styr Skådespelet kör nu En Propaganda offensiv så att vi skall bli helt förvirrade och gå på HatPropagandan.

Ge dig ut och prata med vanliga Muslimer och du upptäcker att det är vanliga Människor som Du och Jag.

See User information
"Från oss alla - till er alla - en riktigt God jul - hö, hö.. Äh jag bara larvade mig - men när det nu snackas om galenskaper så skall ni veta att jag var med på det berömda sk. "Mods-upproret" - F-n , vet vilket årtal... Nåja man blir galen - för det första att bli behandlad som en skit av någon - man blir så jävla rädd/arg att man är kapabel till vad som helst är man samtidigt drogpåverkad som man ofta är så händer det läbbiga grejjer - men saken är nog ändå den att det måste till en händelse en orsak som sätter igång det hela - tex - en Pearl Harbor ett 9/11 eller nått annat smaskigt - sen kan grejjen starta upp - Jag läste nyss en informativ bok ang SS hur dessa verkade bakom krigslinjerna - hur de mördade och var allmänt galna - oftast berodde det ju på något som hade hänt kanhända patrisaner som hade ihjäl några av deras polare - då blir man ju skitgalen om man nu inte är riktigt funtad däruppe - och det var man i allmänhet inte... Då var det också mycket samlande på likdelar och det och sånt - det finns förklaringar till allt - men vi alla här på Vaken vet ju vad "skon klämmer" = vad som ligger bakom allt elände - eller hur? Vi vet att det inte har att göra med hudfärgen eller tjockleken på håret på våra huvuden utan att det har att göra med uppfostran = dvs: Kulturen vi är satta i (blåa brandbilar o dyl.)

samt: plus: (Grymling)

Posted on: 2006/4/24 18:55
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!

Anonym
hehe.. jag gillar dig oxå psilo..

Du måste ju se det hela objektivt, det kommer alltid finnas kallblodiga och hjärntvättade bödlar på alla sidor.

Jag ser mer stolthet i att skära huvudet att av min fiende än att terrorisera han, dela upp hans folk, förslava hela folkgrupper och bomba små barn..

har du inte sett The last Samuraj??
se den..
djup och inspirerande moral om livet..

See User information
Psilo och andra. Glöm inte bort att dessa filmer dessutom är fakade enligt allt vad jag kan dömma utav artikeln jag läste.

Dessutom så är det ju läskigt att se någon få halsen avskuren, men det är inte ondare än att ge aids till en by med afrikaner.

Dessutom bör man hålla i huvudet att den extrema fanatiska islam bara är en liten sekt av islam som bin-Laden familjen håller upp ekonomiskt tillsammans med CIA och Islamska brödraskapet (som har länkar till nazismen via el Bana)

USA var en del av propagandamiskinen för att odla denna extrema sekt under afgantiden då USA tryckte upp koraner och manualer som hätsade mot Komunismen och dyrkade jehad.

Trevligt att höra att du (Psilo) fått lite distans till den tidigare informationen och fått en tydligare överblick.. :)

Posted on: 2006/4/24 19:46
Administratör och grundare av vaken.se

See User information
oj vilken anti islamistisk propaganda som flöder ur psilos lilla "vakna" hjärna..

Finner det helt otroligt att man kan anse sig själv vaken med resonemang som psilo..

Posted on: 2006/4/24 23:26

Anonym
ahhahah...

kom å tänka på att den där rubriken kanske var ett inre rop ..?!?

hehe..

sen det där du skrev om att folk svamlar om frimurare, jag är besatt av dom i hösta grad då jag förknippar frimurandet som en internationell cancer där man indoktrinerar hela samhällen att leva rationellt utåt samtidigt som man uppmuntrar irrationellt beteende privat..

detta resulterar i saker som dubbel moral m.m

vet inte riktigt hur man kan undvika att förknippa frimureriet med allt möjligt skit som sker runt om i världen just nu..??
tänk på att i stort sätt allt mellan grupp/klan till religion mentalitet
kan förknippas med dem..

Anonym
Människan har av födsel och ohejdad vana givetvis både goda och onda impulsinstinkter och dessutom undermedvetna känslor som enkelt går att styra med viss yttre påverkan.

Smart av "eliten" att utnyttja detta på bästa sätt för att nå sina egna syften.

Det svarta ljuset kanske lyser starkare med hjälp av media, skolsystem, politik, religion, idrottshysteri och en viss mängd fluor!

Anonym
Oavsett om dessa omständigheter utnyttjas av någon elit eller inte,...så är det ju ändå människor som får sina huvuden avskurna. Det är också människor som håller i kniven och som utför morden.
Detta är ju klara fakta! Det är det som är otrevligt,...att inse hur ond en människa kan vara.
Varifrån kommer all denna ondska? Vad är det för slags människor som gör sådant här?
Att sätta ett skott i pannan, bomba en by mm är förmodligen lättare att göra,...än att skära huvudet av en levande människa. Det krävs avsevärd känslomässig avstängdhet och ondska för att kunna göra en sådan handlig.

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper