vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To PostTopic is Locked

« 1 2 3 (4) 5 6 7 8 »

Re: Invandrarfrågan

See User information
Micro!

Du skriver att du inte är feminist, men du uttrycker idéer som är identiska med deras förvridna och naturvidriga tankesätt.

Studera Sions Vises Protokoll, det Kommunistiska manifestet, the Russian textbook on Psychopolitics m.fl av deras antikristna planer på hur man skall undergräva våran civilisation. Då kommer du att se att de TRADITIONELLA könsrollerna som vi har haft genom historien är ett STORT hot mot deras planer. De vill absolut inte ha män som är män och kvinnor som är kvinnor.

Du får börja att skilja på äpplen och päron i dessa frågor. Våldtäkter var nästan ett okänt fenomen i detta landet innan massinvandringen tog fart och den hedonistiska och antikristna motkulturen kom med sitt: ”Sex, drugs & Rock´n roll”

Posted on: 2006/4/24 19:53
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
våldtäckter existerar i många olika former.

Pedofilismen och incest var mycket populärare här på den tiden, och av egna erfarenheter så är det äckligt vanligt här uppe..!!!!

NU förtiden så har ni lyckats exportera dessa företelser till thailand som alla mycket väl känner till...

För att inte gå inte på "svenska" (egentligen hela västerländska) rättsväsendets inställning till frågan..
Där man gått ut offentligt ganska nyligen med ännu en " logisk " förklaring på varför man mildrar straffen på övergrepp av minderåriga..

jag blir chockad av dessa ras-hets inlägg som många nu börjar hetsa med på vaken.!!!!

dessutom borde ni "vakna" kunna se igenom programeringen av många utlänningar som kommer hit...
orsakerna är allt för många och dom flesta är relaterade till krigsskador eller till förtryckande av sexualitet...

tänk er själva att överleva ett krig, i ett land där era kvinnor springer runt i burkor dagarna i ända.
sen komma hit och se andra sidan av myntet där tjejer springer halvna och provocerar en dagligen..

helt så här i eftertanke så känns det här allt för noga välplanerat..

tycker ni inte..?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym

Vi alla är OFFER för Illuminatis välregisserade skådespel !!

Det är dags att sparka uppåt och inte på varandra !!

See User information
Du säger att mina ideer är identiska med de som du utrycker det vill "De vill absolut inte ha män som är män och kvinnor som är kvinnor."

Men jag skrev ju tydligt i förra inlägget att jag inte önskade att män skulle vara kvinnor utan bara att dom ska sluta våldta kvinnor.

Du måste ta och andas lite innan du svarar.

Posted on: 2006/4/24 20:24
Administratör och grundare av vaken.se

Anonym
här är väl en annans svennes ursäkter på sitt förflutna..
http://aftonbladet.se/vss/kultur/story/0,2789,814305,00.html

det sitter lite djupare än man kan tro.
sammanfattar denna tråd ganska bra tycker jag..

Anonym
Quote:

eFeKTO skrev:
1. Jag blir chockad av dessa ras-hets inlägg som många nu börjar hetsa med på vaken.!!!!

eFeKTO skrev:
2. Orsakerna är allt för många och dom flesta är relaterade till krigsskador eller till förtryckande av sexualitet... tänk er själva att överleva ett krig, i ett land där era kvinnor springer runt i burkor dagarna i ända. sen komma hit och se andra sidan av myntet där tjejer springer halvna(kna) och provocerar en dagligen..

1. Så du menar att det är rashets när man kräver att lika gärna som att Hagamannen identitet läggs ut i media så skall man också avslöja identiteten på invandrade svenskar som begår liknande eller värre brott.

2. Om du är så urbota dum att du tror att våra svenska tjejer klär sig utmanande för att provocera krigsskadade flyktingar och dig att våldta dem... då måste du söka hjälp kvickt som tusan!

Anonym
Quote:

eFeKTO skrev:
jag ber ännu en gång efter någon som helst logik i denna tråd överhuvudtaget... svenne verkar bara vara ute efter att fiska röster till sina nationaldemokrater. skäms på er som fortsätter denna tråd!!!(

Skäms! Vad fan skall jag skämmas för? För att jag tycker personligen att detta ämne stinker och tystats ned alldeles för länge? För att man genom att mörka sanningen skapar en tyst rasism? För att jag med egna ögon sett och utsatts för både omvänd rasism, direkt och indirekt våld av de invandrargrupper du i princip helgonförklarar och som inte ser dig som mer än en flugskit oavsett etniskt ursprung om du inte respekterar deras kriminalitet. Sluta för katten med snyfthistorierna nu och VAKNA!

Du är precis så jävig och hjärntvättad som eliten vill... öppna ögon och öron istället och inse att du lever i Sverige!

Anonym
Quote:

1. Så du menar att det är rashets när man kräver att lika gärna som att Hagamannen identitet läggs ut i media så skall man också avslöja identiteten på invandrade svenskar som begår liknande eller värre brott.

2. Om du är så urbota dum att du tror att våra svenska tjejer klär sig utmanande för att provocera krigsskadade flyktingar och dig att våldta dem... då måste du söka hjälp kvickt som tusan!

1.vem och när krävde det? har ingen ställning till den frågan..?

2.du måste läsa det jag skriver annars känns det rätt onödigt att diskutera med folk som är urbota...
så svenska tjejer är inte mindre klädda än afghanska kvinnor menar du?!
Eller har jag bara hittat på mina egna erfarenheter av sönder manipulerade tjejer som sminkar sönder sig och sätter på sig
''sex in the city" kläder bara för lite uppmärksamhet..?"?!

Eller har jag fantiserat om silicon bröst nu oxå.. eller porrfilmers vara??

sen är det bra att du tar åt dig jaxtone av det jag säger för att hat är inget som du kan springa ifrån, utan det kommer snabbare tillbaka till dig själv än du tror..
samma som med kärlek, så fortsätt bara du blir tvungen att lära dig förr eller senare och säkerligen den hårda vägen oxå som ni tjurskallar så gärna väljer..

lycka till med fingerpekandet..

Anonym
Angående brudars sminkande osv...nu går jag över tråden lite...

Efekto skrev:
Quote:
Eller har jag bara hittat på mina egna erfarenheter av sönder manipulerade tjejer som sminkar sönder sig och sätter på sig ''sex in the city" kläder bara för lite uppmärksamhet..?"?!

Eller har jag fantiserat om silicon bröst nu oxå.. eller porrfilmers vara??

Bara för att brudar kanske är sminkade, har utmanande kläder osv, så kan man ju inte våldta dem efekto...
Lugn och fin nu efekto...ta ett djupt andetag.

Nu får vi gå tillbaka till naturen för att räta utt det här trasslet.
T ex, så har djur, och det andra djuret som kallar sig människa samma beteenden.
T ex den gamla välkända parningsdansen som skall väcka uppmärksamhet hos det motsatta könet,...där har vi krogen, discotek, och dansställen.
Sedan så har vi t ex den fina skruden som en fågel vill imponera med på den andre,...där har vi de fina kläder vi har på oss på dansställena.
Sedan så har vi t ex alla de krims krams i fågelboet som fågeln har samlat på och vill imponera på den andre med,...där har vi hus, villa, bil, jobb osv, osv, osv...

Det är inte så stor skillnad när allt kommer omkring...

Anonym
Quote:

eFeKTO skrev:
... så svenska tjejer är inte mindre klädda än afghanska kvinnor menar du?! Eller har jag bara hittat på mina egna erfarenheter av sönder manipulerade tjejer som sminkar sönder sig och sätter på sig ''sex in the city" kläder bara för lite uppmärksamhet..?"?!
Eller har jag fantiserat om silicon bröst nu oxå.. eller porrfilmers vara?? sen är det bra att du tar åt dig jaxtone av det jag säger för att hat är inget som du kan springa ifrån, utan det kommer snabbare tillbaka till dig själv än du tror.. samma som med kärlek, så fortsätt bara du blir tvungen att lära dig förr eller senare och säkerligen den hårda vägen oxå som ni tjurskallar så gärna väljer..

Eftersom jag är typ 3 gånger äldre än den cannabisfrälste, sexuellt provocerade och dessutom brottsdömde herr EFFEKTO som har så mycket synpunkter om svenskars sätt att klä sig och bete sig, så tar jag mig friheten att tycka ett par saker.

Vad har du och dina ursprungsvärderingar med att göra hur svenska tjejer väljer att klä sig. Inte ett skit!

Apropå den "hårda vägen" så började jag för egen del arbeta vid 13 års ålder och stod på egna ben vid 16 års ålder för snart 40 år sedan. Det faktum att jag och tidigare mina föräldrar slitit skiten ur oss för att via skattsedeln betala för många människors socialbidrag, hemspråkslektioner, advokatarvoden och rättegångskostnader, utbildningar och sjukhusräkningar ger mig väl i alla fall lite rätt att säga till när man ser att något inte stämmer i Sverige.

Jag tycker att det är lite "too much" att höra dig gagga om att det är ok att stjäla från andra eftersom det finns försäkringsbolag... dessa avgifter betalar jag nämligen vid sidan av skattsedeln precis som så många andra svenskar. Så det betyder indirekt att du stjäl från oss och det är inte OK!

Nu borde du som har så otroligt mycket åsikter om Sverige och dess invånare ställa dig framför spegeln, titta dig själv i ögonen och ställa dig frågan:

Vad har jag gjort för detta land?

See User information
Jaxtone!! Tycker du har många bra synpunkter. Skrev tidigare ett inlägg men det tog censuren hand om direkt, erekto tycker jag har bevisat genom sina handlingar att han inte förtjänar någon talan.

Posted on: 2006/4/25 12:30

See User information
Alltså. MMidian får en varning för bristande respekt för forumsregler. Det betyder att man klankar inte ned på varken vaken eller användare på vaken utan diskuterar i god ton.

Du blev inte cencurerad utan postade ditt svar på fel ställe vilket du även själv talade om.

Posted on: 2006/4/25 12:47

See User information
Att göra något för sverige kan ju tolkas på flera sätt.

1. Att göra något för de som styr sverie dvs göra något för illuminati.

2. Att göra något för de som bor i sverige.

Vad man än gör så bidrar man eller motarbetar man en eller båda av dessa punkter. Det är inte så lätt och jag tycker inte att man kan dömma ut någon utan vidare.

Posted on: 2006/4/25 12:52

Anonym
Jaxtone har mycket bra och välformulerade inlägg tycker jag,...en som har huvudet på rätt ställe.

See User information
Fan eFeKTO, det är sådana som du som förstör för övriga invandrare!!!
Är det så jävla jobbigt att diskuterd detta ämne? Det handlar ju inte om invandrare mot svenskar eller tvärt om, det handlar ju om hur vi tillsammans skall göra det bättre för oss och dom som kommer efter.....eller?

Posted on: 2006/4/25 18:26
Stå på dig innan någon annan gör det

Anonym
Quote:

micro skrev:
Att göra något för sverige kan ju tolkas på flera sätt.

1. Att göra något för de som styr sverie dvs göra något för illuminati.

2. Att göra något för de som bor i sverige.

Vad man än gör så bidrar man eller motarbetar man en eller båda av dessa punkter. Det är inte så lätt och jag tycker inte att man kan dömma ut någon utan vidare.

Utan vidare?

Anonym
kom igen nu.

Ni vrider och vänder på allt, så att det ska passa er, så ni kan fortsätta att leva i eran "ni och dom bubbla".
inget jag kan tillåta längre..

till och börja med så var det min tränare som sa detta till mig om försäkringsbolagen och han är hel svensk, säkert i din ålder och har dessutom slavat för staten betydligt mer än dig..
om du nu vill gå in på siffror..

för det andra måste du se hur patetiskt det blir när man måste slänga fram siffror för att moppsa upp sig själv..
Tror du verkligen att någon bryr sig om hur mycket äldre du är än mig?? har tiden någon som helst betydelse i denna tråd överhuvudtaget?

Quote:
Apropå den "hårda vägen" så började jag för egen del arbeta vid 13 års ålder och stod på egna ben vid 16 års ålder för 40 år sedan. Det faktum att jag och tidigare mina föräldrar slitit skiten ur oss för att via skattsedeln betala för många människors socialbidrag, hemspråkslektioner, advokatarvoden och rättegångskostnader, utbildningar och sjukhusräkningar ger mig väl i alla fall lite rätt att säga till när man ser att något inte stämmer i Sverige.

så nu är det min tur att lida elleR? stackars slav..

Quote:
Vad har jag gjort för detta land?

Jag kan säga vad jag aldrig gjort...
Har definitivt aldrig tagit imot en endaste krona i social bidrag, varken jag, min bror eller mor som tillsammans komhit från den kapitalistiska statskuppen i chile..

sug på den smygrasse..

Anonym
Men man behöver väl knappast socialbidrag om man begår rån eller stjäl från andra, eller?

Anonym
dom enda tjuvarna här inne är ni som bedrar er själva från sanningen..

Anonym
Det finns ett fint gammalt svenskt uttryck som du bör banka in i din egen skalle!

Kasta inte sten när du sitter i glashus!

Anonym
finns en intresant tråd om detta
med att
göra rätt för sig

http://www.vaken.se/modules/newbb/vie ... e=flat&order=ASC&start=20

jag måste hålla med efekto till vis mån i det med
"så ni ska vi lida för att du varit en duktig slav"

o det micro skrev med vems sämhälle

statens eller vi som bor här

..

sen så ska ja göra en kovändning o håla med svenne

inte fan kan man försvara rån osv.

det är fel!

jag antar du vill ha ett bättre samhälle efekto,

hur ser det ut om vi springer och rånar varandra ska vara rädda för varandra?

Dessutom är det ju det makten vill

om det är slagsmål o skit på gatorna kan man sätta upp bevakningskameror.

du behöver inte hjälpa dom agendan går fort fram ändå.

MVH Masken i Angered

See User information
Svenne får en varning för dåligt uppförande..

Posted on: 2006/4/25 21:54

Anonym
Jag tror absolut inte att herr Effekto har några problem med att hjälpa eliten att utföra rån och våld... ilskan mot lättklädda svenska tjejer och hatet mot standardsvennar framgår ju ganska tydligt av hans inlägg. Det tråkiga är väl bara att han ser det som ett slags straff åt alla skötsamma svenskar som inte köper hans antilegalistiska romantik eftersom han nu valt att bo här.

Jag ser dock ingen större skillnad med Hitler Jugends våldsenheter och de som bankar skiten ur svenska tonåringar i arabiska gudars namn eller de som bankar skiten ur invandrare på grund av sin egen osäkerhet. Det är bara en sak man inte får glömma... för eliten är alla dessa unga testosteronstinna våldsromantiker totalt ointressanta i det långa loppet.

Anonym
Maggot!

Jag förstår hur ett trist slavarbete åt någon annan kan uppfattas som tidstjuveri.

Men istället för att låtsas som det regnar och hamna i ett bidragsberoende eller helt utanför systemet så kan man väl göra något som intresserar en själv. Typ starta sin egen rörelse med något man tycker är bra för helheten och som man brinner för.

Men jag skulle aldrig klassa en människa som väljer att arbeta åt någon annan som dummare än mig bara för att jag själv aldrig skulle kunna underkuva mig någon annans vinstintressen. Det skulle vara att vända hela min släkt ryggen och att pissa på de som bygger och byggt vår välfärd trots att de som håller i trådarna själva aldrig skulle bidra med en spänn till sådant som alla i samhället har nytta av.

« 1 2 3 (4) 5 6 7 8 »

Register To PostTopic is Locked

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper