vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Anonym
Obamas (Hitlers) barnsoldater i USA på stor frammarch i USA
#1
http://www.infowars.com/boy-scouts-of ... ent-of-homeland-security/
http://www.infowars.com/boy-scouts-tr ... -become-homeland-gestapo/
http://www.infowars.com/dhs-enlists-g ... izen-preparedness-effort/
http://www.infowars.com/obama-youth-h ... s-to-recruit-girl-scouts/
http://www.infowars.com/what-your-min ... ill-now-pay-for%E2%80%A6/

Obama Hitler Youth style Brainwashing
http://www.youtube.com/watch?v=onXd8iH3OVQ

Utbildning eller indoktrinering?
http://www.youtube.com/watch?v=DM45kYAKyCU

Barn sjunger för Obama (Klassiker)
http://www.youtube.com/watch?v=cdPSqL9_mfM
"We are gonna change it, rearrange it...we are gonna change the world"
Rearrange what?


Folk är blinda för att Obama är USAs första mörkhyade president. Han säger att han skall lösa alla problem, men gör helt andra saker i bakgrunden vilket leder till ett land mycket likt Nazityskland. (Inte glömma att han är ansiktet utåt med en mindre arme av psykopater bakom sig.)


Nej då, USA planeras inte att kollapsas som till något kommunist- eller fascistland.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Obamas (Hitlers) barnsoldater i USA på stor frammarch i USA
#2


See User information
Nu dras Hitler ned i smutsen igen... Hitler var en stor ledare , till och med Kalle Anka förstod - Obama är en seriefigur.

hehe...


Resized Image

http://www.newgrounds.com/bbs/user_im ... 00/ngbbs44b17621d154d.jpg

Edit:

Vad jag reagerar på är att saker och ting, såsom Obama, inte kan stå på egna ben - det är som en gammal programmering att (miss-)utnytta och bruka/hänga på ordet Hitler i tid och otid.
Är det vaket?

Posted on: 2009/9/12 10:54

Edited by arkman on 2009/9/12 11:43:23
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Obamas (Hitlers) barnsoldater i USA på stor frammarch i USA
#3


See User information
Quote:

"We are gonna change it, rearrange it...we are gonna change the world"
Rearrange what?


Den befintliga världsordningen, även Hitler ville ha en ny global omdaning. Fast i konservativ anda hur konstigt det nu än låter.

Quote:

Folk är blinda för att Obama är USAs första mörkhyade president.


Jag vet att du menar att de är mer okritiska för att vita män inte tycks styra längre men tänk på att det du skriver kan tolkas som att du anser att färgade män inte kan styra och att folk är blinda för det, multiple layers of understanding där.

Quote:

Hitler var en stor ledare


Hitler hade en stor dase (men bara en nöt) plus att han var knasig som började föra krig mot stormakter på två fronter.
Hitler var dessutom besatt av alla mörka krafter han dabblade med i det ockulta.

Posted on: 2009/9/12 17:24
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Obamas (Hitlers) barnsoldater i USA på stor frammarch i USA
#4
Hitler var ju en enastående ledare. Han fick ju med sig sitt folk trots det som du benämner som galenskaper.
Som ledare var han suverän, men det var ju inte någonting gott som blev resultatet.

Hitler var ju trots allt på samma sida som USA, men blev förrådd på samma sätt som Saddam Hussein.

USA: Good Cop
Nazi-tyskland: Bad cop

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Obamas (Hitlers) barnsoldater i USA på stor frammarch i USA
#5


See User information
Hans galenskaper var hans militära och strategiska idéer.

Sen om hans rasteorier var galna eller inte går ju att ifrågasätta, mycket av nazisternas eugeniska idéer fortlever i genetiken idag.

Posted on: 2009/9/12 18:58
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Obamas (Hitlers) barnsoldater i USA på stor frammarch i USA
#6
Quote:

Xtas skrev:
Quote:

Folk är blinda för att Obama är USAs första mörkhyade president.


Jag vet att du menar att de är mer okritiska för att vita män inte tycks styra längre men tänk på att det du skriver kan tolkas som att du anser att färgade män inte kan styra och att folk är blinda för det, multiple layers of understanding där.

Massmedia som är experter på att vrida och vända på saker kan nog tolka det på detta vis.

Om man skall ta det på det viset så är dagens "vita ledare" utmärkta för att kollapsa västvärlden, förinta friheter för säkerhet och att vara korrupta.

Är folk så extremt dumma i huvudet att dom stämplar folk som rasister för att man inte gillar nuvarande presidenten i USA, som har mörkaste huden hittills bland USAs presidenter, men fortsätter arbetet med att kollapsa USA i accelererande hastighet?

Ja, du har rätt. Många är extremt dumma i huvudet.

Jag hatar inte andra för vad för utseende dom har. Jag vill leva i harmoni/fred men med dagens korrupta samhälle går det inte.

Tredje världen är (skuld)slavar under världsbanken/IMF. EU är i praktiken en diktatur vilket arbetar för att splittra länderna och så dom inte kan vara oberoende på exempel mat. Underrättelsetjänster av olika slag infiltrerar eller skapar våldsamma rörelser för att skapa splittring. Samma underrättelsetjänster har kopplingar till stora terroristattentat vilket leder till krig världen över vilket gör att folk flyr från sina länder. Samma underrättelsetjänster smugglar droger (Opiumodlingen ÖKADE när USA attackerade Afganistan. INGEN koppling där inte.), i alla fall USA, i västvärlden och mycket annat.

JAG SKITER TOTALT I HUR FOLK SER UT. Det jag reagerar på är att det finns folk som anser sig vara mer värda än andra (Indoktringering av sina föräldrar och dess krets?), i flesta fallen psykopater, och på så vis ARBETAR FÖR ATT FÖRSLAVA, FÖRGIFTA OCH FÖRINTA stora delar av jordens befolkning.

Länder idag skulle kunna odla sin egna mat och vara energioberoende men psykopaterna, som kontrollerar Obama, tillåter inte detta.

När skall idioterna fatta detta?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Obamas (Hitlers) barnsoldater i USA på stor frammarch i USA
#7


See User information
Quote:

Ja, du har rätt. Många är extremt dumma i huvudet.


Semantisk förförståelse återigen, om det var mig du adresserade så kan jag säga att ovanstående inte var vad jag sa utan vad du tolkade.

Quote:

JAG SKITER TOTALT I HUR FOLK SER UT.


Det låter ju ädelt, men i realiteten vet vi nog att alla människor dömer alla andra människor på utsidan till och börja med. Det mest ingrodda av alla beteenden som finns är viljan att kategorisera, det förenklar processen att "förstå".

Posted on: 2009/9/13 0:31
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Obamas (Hitlers) barnsoldater i USA på stor frammarch i USA
#8
Quote:

Xtas skrev:
Quote:

Ja, du har rätt. Många är extremt dumma i huvudet.


Semantisk förförståelse återigen, om det var mig du adresserade så kan jag säga att ovanstående inte var vad jag sa utan vad du tolkade.

Quote:

JAG SKITER TOTALT I HUR FOLK SER UT.


Det låter ju ädelt, men i realiteten vet vi nog att alla människor dömer alla andra människor på utsidan till och börja med. Det mest ingrodda av alla beteenden som finns är viljan att kategorisera, det förenklar processen att "förstå".

Nej, jag sa inte till dig utan till många idioter ute i samhället. Problemet är att dom har blivit hjärntvättade till att vara idioter, dom är inte det medvetet. Många vill väl men med någon form av dubbeltänk (1984) accepterar många två krockande tankar.

Du har faktiskt rätt. Jag vill inte bry mig men jag tycker det är synd om personer som exempel täcker sina kroppar med en massa tyg för religösa idéer när i norr för dom kommer drabbas av D-vitaminbrist. EMO är också något skumt, att vara deprimerad som en stil.

Inte att glömma att invandringen används som ett verktyg för att splittra längder för att lättare kunna skapa diktaturen EU. Bara för att man skrivit så kommer säkert någon "vanlig svenssonidiot" komma med rasist-stämpeln (Som i USA är man rasist för att man kritiserar Obama). Krig skapas i syfte med att splittra. Jag är rätt säker på att om IMF och Världsbanken, med hjälp av folk som John Perkins, inte hade skuldsatt och mördat ledare i länder som vill folket väl så hade inte tredje världen varit i kaos och flytt dessa länder.

Som man nämnt tidigare vill man leva i harmoni med resten av befolkningen på jorden. Jag vill BEVARA kulturer, inte som det håller på att utvecklas till en enda global kultur med massmedia i mitten som styr mänskligheten.

Invandrare jag pratat med har mer vett i skallen är vanliga svensson. Dom vet om korruptionen i världen, vet om att massmedia ljuger, vet om vilka som ligger bakom terroristattentaten och mycket annat.


Har bara ett par pusselbitar än så jag kan inte förklara mer. Livet utvecklas konstant, om man tillåter det.


Nöjd, eller någon mening i detta inlägg ni också reagerat över?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Obamas (Hitlers) barnsoldater i USA på stor frammarch i USA
#9


See User information
Stora ledare anser jag får med sig folket utan att ljuga och försöka skrämma dem till lydnad.

Gandhi anser jag var en stor ledare och en av få som förtjänar ett sådant epitet.

Posted on: 2009/9/13 18:53
I don't need no PhD, Cause I'm 10 times smarter than you ever be"


Fahrenheit451
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Obamas (Hitlers) barnsoldater i USA på stor frammarch i USA
#10
Fast jag menar inte stor ledare är detsamma som en bra/god/positiv ledare... bara att han ledde ett stort antal.
Det sägs att Henry Ford hade ett portätt av Hitler på sitt skrivbord

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
29 user(s) are online (29 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 29

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS