vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

Anonym
Chemtrails
Hej!

Om det är nån som är intresserad så har jag gjort en liten hemsida där ni kan spana in det jag har filmat och fotograferat dom senaste dagarna..

http://chemtrails.lihden.com

så, nu har jag spammat tillräckligt om det här på forumet..

/ fr3D

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Chemtrails

See User information
Det är klart att vi skall kika in på dina "skit-ränder" då andan faller på... Men, vad F-N! Menar, du att du bara höll till här för att sprida information - ang. "ränderna"?

samt: plus: (Grymling)

Posted on: 2006/4/23 21:53
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:
Men, vad F-N! Menar, du att du bara höll till här för att sprida information - ang. "ränderna"?

Spam var fel ord. Det jag menade var att jag hade länkat till sidan i ett antal trådar redan. Och vad är det för fel på att sprida information om chemtrails??? Verkar nästan som du har fått i dig lite kemikalier själv faktiskt..

/ fr3D

Anonym
Quote:

fr3D skrev:
Quote:
Men, vad F-N! Menar, du att du bara höll till här för att sprida information - ang. "ränderna"?

Spam var fel ord. Det jag menade var att jag hade länkat till sidan i ett antal trådar redan. Och vad är det för fel på att sprida information om chemtrails??? Verkar nästan som du har fått i dig lite kemikalier själv faktiskt..

/ fr3D

Du sprider mest desinformation tycker jag....
Dina bilder visar vanliga contrails.

See User information
Stop och belägg - jag har väl inte sagt att det var /är fel att berätta om dem? - Det jag tyckte lät konstigt det var att det "lät" som att du nu smyger bort - efter "väl förättat värv", ungefär...
Är det inget annat som intresserar dig här mer än just detta med gifter i himlarymden - Tex, vilka jävlar som gasar oss varje dag och varför?
Jag kom föresten - just från Rom idag - var och hälsade på mitt första barnbarn... Hö, hö... och nog blev det "ränder" alltså... Hö, hö...

samt: plus: (Grymling)

Posted on: 2006/4/23 23:07
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!

See User information
Tack fr3D för att du hjälper till att sprida information om chemtrails. Att det du fotograferat verkligen är de s k chemtrails råder det ingen tvekan om.

Posted on: 2006/4/24 12:00

Anonym
Men snälla! Stopp och belägg, har era skallar torkat ut i vårsolen?
VARFÖR skulle man sprida gifter/gas över land på denna höjd? Om man sprider aerosol på denna höjd så dimper det ner i bortre Mongoliet. Tror någon verkligen att partiklarna faller rakt ned till marken? Och om det skulle vara någon medveten spridning av gift/gas så borde man i rimlighetens namn sprida det på natten över havet eller på natten i ett regnmoln och inte mitt på dagen över ett samhälle på några kilometers höjd.
Det finns något som heter jettströmmar, i dom så ”blåser det” ca:100-200 m/s Som en jämförelse har en orkan en medelvind över 32,7m/s. Och då blåser det mycket.
Så mitt tipps är att gå ut på hösten när det stormar (medelvind över 24,5m/s) och kasta upp en näve med mjöl så får ni se vart det hamnar någonstans. Inte är det på era fötter…

Anonym
Quote:

Kabbalah skrev:
Men snälla! Stopp och belägg, har era skallar torkat ut i vårsolen?
VARFÖR skulle man sprida gifter/gas över land på denna höjd? Om man sprider aerosol på denna höjd så dimper det ner i bortre Mongoliet. Tror någon verkligen att partiklarna faller rakt ned till marken? Och om det skulle vara någon medveten spridning av gift/gas så borde man i rimlighetens namn sprida det på natten över havet eller på natten i ett regnmoln och inte mitt på dagen över ett samhälle på några kilometers höjd.
Det finns något som heter jettströmmar, i dom så ”blåser det” ca:100-200 m/s Som en jämförelse har en orkan en medelvind över 32,7m/s. Och då blåser det mycket.
Så mitt tipps är att gå ut på hösten när det stormar (medelvind över 24,5m/s) och kasta upp en näve med mjöl så får ni se vart det hamnar någonstans. Inte är det på era fötter…

Du har helt rätt. Fint att vissa här tänker själva och inte låter andra tänka åt dem.
Men jag tror det är svårt att få de chemtrailtroende att vakna. Är man fast i en fantasivärld så är man.

Anonym
Chemtrails troende?!?!?

snälla nån.. fantasivärlden är ett faktum lilla vän..
har du någonsin hört talats om kvantfysik ????

sen så kan du ju alltid försätta att förneka verkligheten, det du tror på kommer alltid att vara sant för dig..

tyvärr så kommer du inte åt mig..

vem är du som kommer från ingenstans och fastnar bland oss tokstollar dagarna ut i ända och anstränger dig ytterst för att bevisa vår motsats i allt!!

du kan väl fortsätta din förnekar turne genom att säga att den här organisationen och dess hemsida inte heller existerar, eller en fantasi eller något annat pinsamt påhitt...

http://www.aerosol-soc.org.uk/
http://www.aerosol-soc.org.uk/aerosols.asp

Kan förövrigt tillägga att jag oxå frånbörjan trott det var ett skämt..

See User information
zpz!

Du tror på allt som det sionistiska mediamonopolet kablar ut genom dess kanaler Reuter, AFP, NBC, CNN, BBC, ABC, FOX, Bonniers etc. av deras verklighetsbild som inte tål några andra uppfattningar om sakernas tillstånd än att det var t.ex. Bin Laden, Oswald, det dåliga vädret och Bogvisiret och Christer Pettersson som låg bakom de stora moderna historiska skeendena här på våran planet.

Du blundar FULLSTÄNDIGT för att de själva kan ha ett intresse att rikta strålkastarljuset mot ett helt annat håll än på sig själva och istället peka ut dem som är i vägen för deras maktambitioner eller sådana som kan verka som oskyldiga offer i deras spel för att sätta skräck i befolkningen genom att hänga ut ”ensamma galningar” och på så sätt passivisera medborgarna, eftersom skeendena verkar som en slump och då finns det ju inga ansvariga att kunna ställa till svars heller.

Och du har mage att framställa dig som en Fritänkare!!

”Den bäste slaven är den som tror att han är fri, fast han inte är det” –som M. A. Rotschild uttryckte det. Det passar PRECIS in på dig.

Du påstår att de som har alternativa förklaringsmodeller skulle vara galningar och att det är därför som de inte tas på allvar och därför aldrig tas med i debatten.

Men du har hittills inte kunnat förklara i så fall varför de då inte tar in dessa ”galningarna” i en debatt på bästa sändningstid emot de ”Erkända experterna”. Då kan de ju avfärdas med argument och bevis och på så sätt dit de en gång för alla. Då hade ju frågan varit slutdiskuterad.

Detta har skett en gång i Schweizisk TV på 90-talet då några Revisionistiska historiker fick vara med i en debatt angående den s.k. Förintelsen. Detta TV-program sändes bara den gången -ingen repris visades. Varför tror du? Jo, dessa revisionister fullständigt slaktade de ”erkända” historiska ”experterna” och det blev alltför tydligt att detta misstag kunde de aldrig mer låta ske. Detta skulle ju bevisa att revisionisterna hade rätt i frågan och det skulle ju visa att Historiens mest upprepade mantra är istället är en av historiens största bluffer.

zpz, Du är bara ett fegt litet kräk som gömmer dig bakom kjoltyget på ”Det utvalda folkets” översteprästkappor. Jag förstår att det känns tryckt att stå där och suga på Sions härlighet i trygg förvissning om att ingen kan komma åt dig.

Posted on: 2006/4/24 19:00

Anonym
Hej!

Quote:
VARFÖR skulle man sprida gifter/gas över land på denna höjd? Om man sprider aerosol på denna höjd så dimper det ner i bortre Mongoliet. Tror någon verkligen att partiklarna faller rakt ned till marken?

Ingen har sagt att nedfallet sker precis där dom sprayar. Det kanske faller ner 10 tals mil åt nåt annat håll. Dom som sysslar med detta vet mer om detta än vad vi vet. Kolla in slutet på första videon (20060422) och förklara för mig vad det är..? Där jag bor måste nog räknas som ett chemtrail-mecca just nu. Jag har även sett (men inte lyckats filma än) s.k "tracers" , små runda farkoster som rör sig i sprayområdet (ibland). På motorvägen i Lödags (22/4) när jag var på väg från Linköping till Norrköping såg jag dom vid flera tillfällen. Ibland ensamma och ibland flera i formation. Man kan lätt känna igen dom på dom exakta flygbanorna dom har. Det här låter säkert rätt så underligt för en del, men jag lovar att det är sant.

/ fr3D

Anonym
Om Du är lycklig i din tro så vill inte jag ta ifrån Dig den, Men börjar Du se runda farkoster så finns det ett forum för det UFO Sverige.
Men om vi återgår till ditt resonemang så vill jag ha en förklaring på vart partiklarna tar vägen? Tänk på att där uppe så har Du en vind på ca: 540 km/t och sen Din partikel med en densitet på nästan 0. Hur i h*****e tror Du att den (partikeln) färdas bara ett par tiotals mil? Jag kan slå vad med dig att om dessa partiklar fanns så färdas de i flera dygn/veckor innan de når marken. Då största delen av jorden består av vatten och resten är obebodda marker, hur troligt är det då att de skall nå dig?

Om nu Du kan se skillnad på s.k. K-strimlor och kemisk besprutning så borde de som jobbar inom flyget också se skillnaden.
Tänk då så många människor som skulle vara med i konspirationen. Piloter, både civila, militära och privata, flygvärdinnor, Purser, Steward, flygledare, metrologer m.m. Tror Du att någon de skulle acceptera att man besprutar deras hem, barn, familj, släkt m.m. med gifter utan att NÅGON skulle reagera?

Har Du någonsin sett hur man besprutar åkrar med flygplan? Planen flyger bara på tio- femton meter över åken och inte på flera kilometers höjd, ta och fråga dig varför.

Låt det allseende ögat bli ett kritiskt öga.

P:S
Förlåt min något bitska ton men jag har precis bråkat med en nitisk telefonförsäljare som inte visste vad ett NEJ betydde.
//Kabbalah

See User information
> av fr3D den 06-04-23 23:10:12
> Hej!
> Om det är nån som är intresserad så har jag gjort en liten hemsida där ni kan spana in det jag har filmat och fotograferat dom senaste dagarna..

Har nu spanat in påstådda chemtrails för första gången och kan väl inte direkt påstå att jag blev imponerad. Är du säker på att det inte är SAAB som testar sina jaktplan? De håller väl till där i trakterna kring Linköping/Norrköping....och något ufo kunde jag heller inte se..hehe.......jaja....är nog fortfarande övertygad om att chemtrails är disinformation för att få "sanningsrörelsen" att verka märklig....fortsätt dock att forska i det hela om du tror på det....verkligheten har ju visat sig överträffa dikten i så många andra fall :)

/fresco

Posted on: 2006/4/25 14:46

Anonym
Hej!

Och Jorden är platt också eller? Det dom sprayar kommer ju ner någonstans i alla fall, var är oväsentligt. Det förgiftar människor och natur hur som helst. Flygplan ger ifrån sig kondensations strängar bara på vissa höjder och dessa är inte speciellt långa och försvinner inom nån minut eller så. Som du kan se på filmerna så sträcker sig dessa nästan från horisont till horisont och är mycket tjockare. Jag tycker synd om er trångsynta människor som försvarar er världsbild in absurdum. Ang dom ufo'na så är dom inte med på filmerna som jag sa i ett tidigare inlägg. Därmed inte sagt att dom är utomjordiska. Tänk Illuminati - hidden knowledge/technology. Jag vet i.a.f vad jag såg.

/ fr3D

See User information
> av fr3D den 06-04-25 23:47:08

> Och Jorden är platt också eller?

Jorden är bucklig....

> Som du kan se på filmerna så sträcker sig dessa nästan från horisont till horisont och är mycket tjockare.

Åk ut till en flygplats o filma plan som startar o landar några dagar så vi har något att jämföra med, vore kul att se contrails i jämförelse med påstådda chemtrails.

> Jag tycker synd om er trångsynta människor som försvarar er världsbild in absurdum.

jag tycker inte synd om folk som tycker synd om trångsynta människor...hehe...

> Ang dom ufo'na så är dom inte med på filmerna som jag sa i ett tidigare inlägg.

Kopplade bara ihop texten om UFOn i filmen med flygplanet som flög i bakgrunden....mitt sinne är tyvärr associativt......tidigare inlägget har jag så klart missat :)

> Därmed inte sagt att dom är utomjordiska. Tänk Illuminati - hidden knowledge/technology. Jag vet i.a.f vad jag såg.

Oidentifierade flygande objekt finns så klart...det håller nog de flesta med om...sen vad dessa fenomen består av finns det många olika teorier om...vissa märkligare än andra....

/fresco

Posted on: 2006/4/25 22:08

Anonym
Quote:

fr3D skrev:
Flygplan ger ifrån sig kondensations strängar bara på vissa höjder och dessa är inte speciellt långa och försvinner inom nån minut eller så. Som du kan se på filmerna så sträcker sig dessa nästan från horisont till horisont och är mycket tjockare.

Vad anser du om dessa då?
http://www.airliners.net/open.file/287638/L/
http://www.airliners.net/open.file/289105/L/
http://www.airliners.net/open.file/332946/L/
http://www.airliners.net/open.file/680392/L/
http://www.airliners.net/open.file/695203/L/
http://www.airliners.net/open.file/0569626/L/

Dessa från andra världskriget är väl ganska långa?
http://www.390th.org/research/TopCover/TopCoverPhoto.jpg
Eller dessa?
http://www.worldwar2pilots.com/crowley-fitercontrails.JPG

Eller är det kemiska stridsmedel?

Anonym
Quote:

fresco skrev:

Åk ut till en flygplats o filma plan som startar o landar några dagar så vi har något att jämföra med, vore kul att se contrails i jämförelse med påstådda chemtrails.

Inte så meningsfullt då planen flyger för lågt i närheten av flygplatsen.

Anonym
Till fr3D.
Jag har inget behov av att få Dig att ändra uppfattning, jag accepterar att Du har Din övertygelse, men jag råder Dig att fundera över rimligheten i Dina påståenden och att inte prata vitt och brett om det i Din bekantskap.
//Kabbalah

Bara döda fiskar flyter med strömmen.

Anonym
kollade ni ens in sisan jag länkade till???

hur bortförklarar detta sällskap då??

Anonym
zpz : Det är inte kondensstrimmor i.a.f

Anonym
Quote:
Bara döda fiskar flyter med strömmen.

Då är du väldigt död i så fall Kabbalah!!

/ fr3D

Anonym
Quote:

eFeKTO skrev:
kollade ni ens in sisan jag länkade till???

Hittar inget chemtrailsrelaterat på dessa sidor. Förklara vad de har med ämnet att göra.
Quote:
hur bortförklarar detta sällskap då??

Detta är en ofullständig mening. Jag förstår inte vad du menar.

Jag ser två olika möjligheter att göra meningen fullständig,
"hur bortförklarar detta sällskap chemtrails då??" eller
"hur borförklarar ni detta sällskap då??"

Anonym
Quote:

fr3D skrev:
zpz : Det är inte kondensstrimmor i.a.f

*beep*
Fel svar.

Bilderna jag länkade visar contrails.

Den här bilden är särskilt intressant tycker jag..
http://www.airliners.net/open.file/680392/L/
"Proof that an aircrafts aerodynamics can produce contrails as well as the engines."

Samma sak kan man se i denna bild
http://www.airliners.net/open.file/695203/L/

See User information
Contrail eller s k kondensstrimmor från flyg är inte harmlösa. Dom bidrar i mycket stor utsträckning till den globala klimatförändringen. Vill bara påoeka detta ifall någon skulle tro att dessa contrails är ofarliga.

Så till de s k chemtrails. Kanske har dom samband med dessa djävulska vapen: Laser-induced plasma channel (LIPC) weapons work like “man-made lightning” to disable people or vehicles that threaten our security.

http://ionatron.com/default.aspx?id=7

Posted on: 2006/4/26 8:37

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper