vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

VI ÄR LURADE INOM ALLT

See User information
CITAT MICHAEL ELLNER "TITTA BARA PÅ OSS. ALLTING ÄR BAKLÄNGES. ALLTING ÄR UPP OCH NER. LÄKARNA FÖRSTÖR HÄLSAN, ADVOKATERNA FÖRSTÖR RÄTTVISAN, UNIVERSITETEN FÖRSTÖR KUNSKAPEN, MYNDIGHETERNA FÖRSTÖR FRIHETEN, VÅRA MEDIER FÖRSTÖR INFORMATIONEN OCH RELIGIONERNA FÖRSTÖR ANDLIGHETEN.

”Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroy spirituallity .” Citat Michael Ellner.

KOM IHÅG ATT DET ÄR GENOM TVÅ ENKLA VÄGAR VI BLIR LURADE HELA TIDEN, DEN ENA VÄGEN ÄR NÄR DU TROR PÅ DET SOM INTE ÄR SANT!

DEN ANDRA VÄGEN ÄR NÄR DU VÄGRAR ATT TRO PÅ DET SOM ÄR SANT!

"Om du berättar en lögn tillräckligt länge så blir den till slut en sanning. Och desto större lögnen är desto fler kommer att tro på den"

Citat: Adolf Hitler "because the broad masses of a nation are always more easily corrupted in the deeper stata of their emotional nature than consciously or voluntarily, and thus in the primitive simplicity of their minds they more readily fall victims to the big lie than the small lie, since they themselves often tell small lies in little matters but would be ashamed to resort to large-scale falsehoods.

It would never come into their heads to fabricate colossal untruths, and they would not believe that others could have the impudence to distort the truth so infamously. Even though the facts which prove this to be so may be brought clearly to their minds, they will still doubt and waver and will continue to think that there may be some other explanation..."

Källa: Adolf Hitler. Mein Kampf. James Murphy, translator. London, New York, Melbourne: Hurst and Blackett Ltd; April 1942; page 134

Citat: propagandaministern Dr. Joseph M. Goebbels "Lögnen kan bara upprätthållas så länge som Staten kan värja folket från den politiska, ekonomiska och de militära konsekvenserna av lögnen. Så därför blir det livsviktigt för Staten att använda all sin styrka för att underkuva avvikande meningsskiljaktigheter, för sanningen är dödsfienden av lögnen, så därför i förlängningen kommer sanningen att bli Statens största fiende"

Nobelpristagaren i litteratur 2005, Harold Pinter "Vi befinner oss i en fruktansvärd svacka just nu, ett slags avgrund, därför att utgångspunkten är att politiken har upphört. Det är vad propagandan säger. Men jag tror inte på propagandan. Jag tror att politiken, vårt politiska medvetande och vår politiska intelligens inte har upphört, därför att om den har det så är vi verkligen dömda till undergång. Jag kan inte själv leva så här. Jag har fått höra så ofta att jag lever i ett fritt land att jag banne mig tänker vara fri.

Med det menar jag att jag tänker bevara min tankemässiga och själsliga självständighet, och jag tror att det är något som vi alla måste göra. De flesta politiska system talar ett så vagt språk, och det är vårt ansvar och vår plikt som medborgare i våra olika länder att kritiskt granska denna användning av språket. Det innebär naturligtvis att man tenderar att bli ganska impopulär. Men åt helvete med det."

"de som "trånar" efter detta illusoriska förflutna inte förmår uppskatta författare som beskriver den gamla höger-vänsterskalans kollaps".

KOMMENTAR: Harold Pinter menar att de som längtar tillbaka till den gamla tidens politik, med riktig Socialdemokrati, och verklig skillnad inom de politiska blocken, måste forska för att förstå vad som hänt! Läsa oberoende författare som beskriver hur toppen av samhällsbygget hela tiden styrts av Internationella bankelitens organisationer som Committee of 300 som driver och tvingar ideologierna till I-stort samma politik världen runt! Bort från oberoende, självständigheten och mot centraliseringen, mot världsregeringen!

jag fick tipset här på forumet att David Icke - Melbourne 2009 Show var uppe på Piratbay och jag har börjat se den David Icke är underbar! Vi är lurade inom allt som han säger...

Ladda ner här David Icke At Melbourne Convention Centre. Melbourne, Australia, 11 April 2009
JAG BER ALLA SOM KAN HJÄLP TILL ATT LADDA UPP...

PLEASE KEEP SEEDED
David Icke Melbourne 2009 ISO, 12.24 GiB
http://thepiratebay.org/torrent/50636 ... d_Icke_Melbourne_2009_ISO

PLEASE KEEP SEEDED
David Icke - Melbourne 2009 Show , 2.64 GiB
http://thepiratebay.org/torrent/50747 ... cke_-_Melbourne_2009_Show

Posted on: 2009/10/8 21:30
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: VI ÄR LURADE INOM ALLT

See User information
Bra jobbat mrsmith! Den föreläsningen av Icke är verkligen bra. Ska du se honom i Göteborg?

Posted on: 2009/10/9 1:29
"The force combines us, penetrates us and keeps the hole galaxy together" - Obi-Wan Kenobi
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Fick mig att tänka på en bra bok jag läst. "Satan, dagens man". Läs gärna den!

Posted on: 2009/10/9 12:27
"Livet e bara en period man går igenom"

See User information
Quote:

jonte skrev:
Bra jobbat mrsmith! Den föreläsningen av Icke är verkligen bra. Ska du se honom i Göteborg?

Jag skulle vilja se David Icke men kan inte jobbar då!

Men eftersom jag fick tipset här på forumet att David Icke - Melbourne 2009 Showen var uppe på Piratbay och måste vi bara se till att ladda ner och ladda upp denna viktiga föreställning. Vi är lurade inom allt som han säger...

Ladda ner här David Icke At Melbourne Convention Centre. Melbourne, Australia, 11 April 2009
JAG BER ALLA SOM KAN HJÄLP TILL ATT LADDA UPP...

PLEASE KEEP SEEDED
David Icke Melbourne 2009 ISO, 12.24 GiB
http://thepiratebay.org/torrent/50636 ... d_Icke_Melbourne_2009_ISO

PLEASE KEEP SEEDED
David Icke - Melbourne 2009 Show , 2.64 GiB
http://thepiratebay.org/torrent/50747 ... cke_-_Melbourne_2009_Show

Have a nice day

Posted on: 2009/10/9 22:56

See User information
Mkt bra föredrag. Intressant det här. Vi satt på en krog igår ett gäng och diskuterade många av dessa saker. Vissa grejer han säger är nästan på orden vad vi satt och sa.

Det är intuition som är din inre guide på något viss. De svar han fått när han pratar om spirituella är de svar jag fått i psykedeliska upplevelser långt innan jag ens hört om David. Vilket jag själv tror är vad mycket av bortglömd kunskap kommer ifrån. Där prata jag perspektiv på olika saker.

När jag lyssnar på mkt av hans snack lär jag mig inte mkt nytt. jo visst en del såklart. men mesta del får jag bekräftat vad jag redan vet pga mina egna upplevelser vilket bara gör det mer intressant!

Ha det gott;)

Posted on: 2009/10/10 3:13

See User information
Roligt att se vakna människor på Vaken.se. Det gäller inte alla tyvärr men denna sataniska systemstruktur är genial, visst är den. Men den kommer att misslyckas på målsnöret.

Posted on: 2009/10/10 11:20

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper