Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Demagogi
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Mycket bra skrivet. Håll oss underrättade här om publiceringen.
Jag ser inget i texten som är så extremt att det inte borde publiceras. Rakt på sak hela tiden. Förresten. Vad har GP för kriterier för att få en insändare publicerad? |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Lysande! Ska bli spännande att se om dom tar in den.
Posted on: 2006/4/26 16:36
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
De kommer inte att ta in den!
Olika tidningar har olika format och din insändare ryms inte inom formatet. Du måste välja din (singularis) strid och i alla andra fall vara politiskt korrekt och dela den bild av världen som tidskriften har som du vill ha in insändaren i.
Posted on: 2006/4/26 23:55
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Rakt på sak och klart som ett rinnande vatten! Uppskattar dina inlägg, hur det blir med publiceringen kan jag dock inte svara på...
Posted on: 2006/4/27 13:00
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Ännu inget publicerande men det betyder inget! Det har hänt tidigare att det tagit en vecka och då hamnade t.o.m. en blänkare på första sidan :) Den gången handlade det om Petrodollar systemet och hur det skapat den konflikt som ledde fram till Irak kriget 1991 och 2003 samt kuppen mot Hugo Chavez. Insändaren fick lite mer än en halv sida med bilder på oljeraff i Göteborg.
Jag har märkt att om man skriver mer omskrivande och beskrivande av ett ämne och referar till något aktuellt ämne så ökar chansen att det publiceras. I bland återkommer dom och ber mig korta till 5000 tecken eller liknande. Jag skrev artikel eftersom jag hemma och sjuk såg debatten i riksdagsutskottet med vår nya utrikesminister som handlade om USAs eventuellt planerade krig mot Iran. Kanske borde jag ha refererat till debatten och framförallt Carl B Hamilton som var en av dom som verkade mest övertygad om att USAs demagogi var riktiga. Vad var det nu det stod: "en som predikar doktriner han vet inte är sanna till personer han vet är idioter" ;)
Posted on: 2006/4/27 16:09
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login