vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

När, Var;Hur

See User information
Ja precis som topic säger. När tor ni det drar igång och hur utvecklas det. Vi är alla överens om att det brakar loss relativt snart. Men det börja på ett ställe, en startsignal.

Den 12 december i Köpenhamn, Iran, i USA, I Afrika eller nu på söndag. Finns många händelser som kan uppfattas som just en start. Kanske är det redan igång.

Men jag menarnär det är igång på RIKTIGT. Blir det det eller vänder vi på steken och vinner. Frågorna kan vara många och så även hur vi tolkar det hela såklart. Hur ser era tankar kring detta ut. Jag har en känsla själv det drar igång snabbt och aggressivt. Ett korthus faller snabbt det räcker några få kort tas bort och resten faller med det

Posted on: 2009/10/24 1:25
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: När, Var;Hur

See User information
Världsordningen drar ju fram med ett bra tempo. Jag tror inte att någon vet vad som kommer att hända. Makteliten är nog ganska spända. När som helst kan någon sanningsgrupp göra någon kampanj och få med folkligt stöd.

Posted on: 2009/10/24 15:01
Administratör och grundare av vaken.se
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Illuminati är inget korthus tyvärr.

Det är stabilare än så.

Och grunden till det är bla indoktrinerade passiva naiva människor.
Det är den biten vi måste förändra och få som Micro sa folkligt stöd.

Posted on: 2009/10/25 8:51
Att vakna handlar inte bara att se Att vakna handlar inte bara om att se igenom rökridåerna - utan även att att vakna spirituellt och andligt, att lära sig älska och ge och respektera alla människor.

See User information
David Icke informerade församlingen i Göteborg om att illuminati är ett korthus och att ELITEN i vÄrkligheten är människor som i NU-tid har HYPERMAKT att förändra NÅGONTING av värde för medvetandet och intellektet , med hjälp av en OH-bild på ett trafikljus med text "STOP - THINK - AKT"

När, Var och Hur redovisar någonting som har hänt och som är statisk information (mätbar) för EN lydnads-programmerad svensk medborgare med HYPERMAKT att i NUTID förvalta FRIHET att värdera, värdesäkra och välja svensk lagstiftare och kontrollmakt över svenska partier, domstolar och exekutiva organ, lokalt någonstans i tid och rum (december i Köpenhamn) som är en del av en HELHET (världsmarknaden) med LYDNADSPLIKT mot ”folkvald” lagstiftare och kontrollmakt lokalt någonstans på den inre gemensamma marknaden i hela eller del av EES och EU.

VARFÖR David Icke inte vill, kan eller vågar värdera, värdesäkra och FÖRSTÅ nytta, ansvar och risk med den inre FRIA gemensamma marknaden i EU, NAFTA, APEC och OAU, får Jag återkomma till efter kvalitetssäkring av boken "Oändlig kärlek är den enda sanningen, allt annat är illusion".

Avslöja den drömvärld vi, man och alla andra (någonting men inte Jag) TROR är EN "verklig" vÄrklighet.

Att TRO är INTE att VETA när, var, hur och VARFÖR någonting TROR att någonting är som det alltid varit eller lever på minnen från fornstora dagar!

Posted on: 2009/10/25 12:35

See User information
Jag är inte överens om att det brakar loss relativt snart. Jag tror inte att det kommer genomföras på det sättet som det stora flertalet verkar tro här inne. Om man tänker efter finns det ju inget bättre sätt att ge oss en ärlig chans att slå tillbaka med ett riktigt stort folkligt stöd. De kommer fortsätta att agera på samma sätt som de har agerat i tusentals år, i hemlighet.
De vill göra oss till sina slavar. Kolla på vad som händer med ländernas ekonomi idag. Bankerna går dåligt vilket innebär att de behöver mer pengar. Vilka är det som förser bankerna med nya pengar så det ska gå bättre för dem? Det är du och jag och alla de andra iochmed att våra regeringar tar enorma lån av varandra i våra namn för att ge pengarna till bankerna. Hela konseptet är ju helt absurbt om man tänker efter. Men det förändrar inte faktumet att många av oss, framförallt de som bor i usa, kommer att arbeta hela livet för att betala av de skulderna som deras regering så vänligt gav till dem så att man skulle kunna ge pengarna till bankernas VD'ar
Så frågan är väll enligt mig om vi inte redan är deras slavar?
Om 2 generationer kommer sådant att ses som en vanlig tisdag. "Jaha nu behöver bankerna pengar igen, bäst att ta ett lån och ge dina pengar till banken som stöd"
Det är inte bråttom, antalet vakna är väldigt litet och antalet som faktiskt kan skada dem är obefintligt. Vänta bara, precis som de som var unga på 60'talet kommer ni att växa upp och glömma era drömar, iallafall det stora flertalet av er.
Det kommer långsamt att eskalera och samhällsklyftorna kommer iochmed handeln på derivatan med hjälp av optioner och varranter att öka exponentiellt när folket iochmed olika fonder köper den "dåliga" delen av ett vad mellan eliten och fonderna.
Resistance is pointless..

Ni får förlåta mig, har hafft en dålig dag...

Posted on: 2009/10/27 4:02
"THIS INTERNET NOTE, IF PRINTED, IS LEGAL TENDER FOR ALL DEBTS, PUBLIC AND PRIVATE"

"The real action is in the reaction"

"Sen den elfte september 2001 har vi sett krig emot terrorn och terrorn har växt..."

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper