Vakencorner
|
Interview with an ex-vampire
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Om ni är intresserade av Satanism, häxkonter, frimureri, katolska kyrkan, mormoner osv. Han tar även upp Illuminati. Är i 9 delar och alla finns på video-google. 9 timmar är hela kalaset, dock väldigt intressant och svårt att sluta titta.
Första delen; http://video.google.com/videoplay?doc ... docid=-708708607074113516 Sen är det bara leta reda på dom andra delarna i kolumnen till höger.
Posted on: 2009/10/29 9:40
Edited by daiquiri on 2009/10/29 10:27:18
|
|||
|
||||
|
Re: Interview with an ex-vampire
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Har fixat hela länken nu!
Posted on: 2009/10/29 10:42
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
ex-vampire HA! Vilket jäkla trams, Amrisarna är inte riktigt kloka. Så går det när man saknar kulturell- och historisk bildning. både de som tror på eländet och de som levererar.
Trots all tillgänglig kunskap i världen så är de generationer som lever nu de mest korkade i historien. Snart så är det 2012 och då är det förhoppningsvis slut på eländet. Hå hå jaja
Posted on: 2009/10/30 22:56
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Bill Schnoebelen är för mig för långt ut. Ungefär som för "vanliga svenssons" och att vaccin skulle vara skadliga. Tänk er att vi är på jorden, min gräns är Mars och Bill befinner sig på Pluto.
Bill Schnoebelen KANSKE talar sanning, är en disinfo, helt galen i pannan eller någon kombination av tidigare nämnda. Det mesta inom "konspirationsvärlden" är helt galet men för att det är galet betyder det inte vara falskt. Att vaccin innehåller kvicksilver är helt galet men det tillsätts ändå. Aspartam är bevisat ett gift men det förbjuds inte, men Stevia är förbjudet. Bankirerna symptombehandlar och hjälper varandra men vårt bräckliga ekonomiska system sparas för framtida krascher. Förlåt, det är en TEORI att kvicksilver har negativa effekter på vår kroppars hälsa, likaså med aspartam, glutamat, GMO och många andra trevliga produkter. Då det (Bills berättelser) inte angår mitt vardagliga liv så läggs detta på lägsta prioritet. Finns mycket mer saker att granska som angår livet mer direkt. Exempel på detta är ekonomiska systemet, hälsa, lokal korruption, klimathotet och vad politiker trycker ned i våra halsar med detta EXTREMT uppblåsta "problem". Eller jag kanske skall bli en normalsvensson för ett tag, ignorera alla varningsflaggor och bygga upp leva mitt liv och identitet genom att avguda ett fotbollslag som köpt spelare från "fiendefotbollslag". Eller kanske dyrka någon i Idol (DAAAAARRRRRRRRIIIIINNNNN!!!! IIIIIIINNNNN!!!!!!!!!!!!!!1111) eller vara ledsen över att Micke Jacke är död och lipa hela dagarna för att se "This is it" med ögon fyllda hinkvis med tårar så jag för av vattenbrist på grund av Idoldyrkan. Det finns mycket man kan göra med livet, men att slänga tid på Bill eller Idoldyrkan (Den extrema som tidigare beskrevs) är nog två väldigt meningslösa saker och på snudd till idiotiska. |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login