Vakencorner
|
Många populära mentorer inom vakenrörelsens, sanna ansikten!
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
skeptikoi - Postade något som borde bli en riktig uppväckelse för många på detta forumet. Länken förtjänar att lyftas fram.
Många blir inästlade i lögner dom inte förstår vidden av. http://www.youtube.com/watch?v=hLZngPUUeqs&feature=related
Posted on: 2009/10/31 17:50
|
|||
|
The blind Me-Generation doesn't care if life's a lie. So easily used, so proud to enforce
|
||||
|
||||
|
Re: Många populära mentorer inom vakenrörelsens, sanna ansikten!
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Mannen som gjort klippet är kristen och religös bör tilläggas. Det är hans tolkning. Jag säger inte att Icke har rätt. Men den här snubben får jag känsla att han speglar sin fakta och lösning direkt till bibeln. Själv anser jag Biblen, New age, Islam, och all sorts religion inte är annat än "tracked in the box" och ett påhitt att kontroller massan.
Satanisk verktyg om man så vill. Alltså inte öppen tillräckligt. en bromskloss.
Posted on: 2009/10/31 18:53
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Kortfattat så är alla religioner, inkl ateism, kontrollverktyg för massan. Det finns en gud, det finns inte en gud, vi är allt, vi är inte allt, gud finns inte. Allt detta är då för att kontrollera massan i en labyrint för att inte hitta vägen ut.
Vet inte om detta är new age-tänk men för min del är jag lite skeptisk att blanda alla olika kulturer i en stor gryta och få ut någon konstig blandning. Allt blir då likställt och alla skillnader som finns runt jorden försvinner då. Det borde finnas lite restriktioner inom vissa områden. Exempel knulleriområdet som folk manipuleras genom massmedia samt ämnerna i plaster som gör pojkar mer femenina. Kanske därför man idag är "onormal" om man är hetro? |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Filmskaparens religion förändrar inte fakta, det är verkliga klipp och verkliga citat. Det som sägs, det sägs eller?
Vart Maxwell och icke och resten av djävulsdyrkarnas teologi kommer ifrån visas i dagsljus. Det är ondskans och maktens män, som den kommer ifrån. Tror du på den nyavärldsordningen, så vet du vad den vill att du ska tro nu.
Posted on: 2009/10/31 19:38
|
|||
|
The blind Me-Generation doesn't care if life's a lie. So easily used, so proud to enforce
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Amen Joshua!
Posted on: 2009/11/4 14:44
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Jag lär definitivt känna igen det här, när det dyker upp. (Världsregering någon?)
13. Dessa hava ett och samma sinne, och de giva sin makt och myndighet åt vilddjuret.
Posted on: 2009/11/4 14:52
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login