vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)


Re: "Lögnerna" om influensavaccinet - de är desperata som fan!
#25


See User information
Läs och begrunna, hittade länken på www.vaccinationsfaran.se

http://www.expressen.se/halsa/1.17716 ... ulans-efter-vaccineringen


2 barn i ambulans till sjukhus efter vaccination i Malmö.
Orsak, de var spända efter vaccineringen!!! Säger rektorn Gunn Hanéll.

- Orsaken var inte biverkningar av vaccinet. Det ena barnet, en sexårig pojke, kände tryck över bröstet, men efter att han fått en adrenalinspruta på sjukhuset var han pigg igen, säger Gunn Hanéll.

Enligt en förälder var det många barn som låg och vilade efter vaccinationen.


De är verkligen DESPERATA SOM FAN!

Posted on: 2009/11/9 21:15
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: "Lögnerna" om influensavaccinet - de är desperata som fan!
#26


See User information

Posted on: 2009/11/9 21:21
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: "Lögnerna" om influensavaccinet - de är desperata som fan!
#27


See User information
Jag tycker alla politiker ska vaccineras
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6086400.ab

Posted on: 2009/11/9 22:58
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: "Lögnerna" om influensavaccinet - de är desperata som fan!
#28


See User information
I Norge så behöver dom speciella nålar till vaccineringen.....
http://www.theflucase.com/index.php?o ... st-news&Itemid=64&lang=sv

Posted on: 2009/11/9 23:26
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: "Lögnerna" om influensavaccinet - de är desperata som fan!
#29


See User information
Där satt den! Trodde nog att det var en konspirationsteori. Men där gick jag bet.

Ikväll känner jag att saker tog ett extra kliv framåt (läs bakåt)

Posted on: 2009/11/10 1:24
Resized ImageChip HappensResized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: "Lögnerna" om influensavaccinet - de är desperata som fan!
#30


See User information

Posted on: 2009/11/10 2:48
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: "Lögnerna" om influensavaccinet - de är desperata som fan!
#31


See User information
Quote:

GordonShumway skrev:
Hm, om jag var förälder i den situationen skulle jag nog ringa den där människan och skälla ut henne efter noter


Gör hon minsta ansats till övertalning direkt riktad till sonen nu så lovar jag att hon kommer att få det rykande hett om öronen.

Posted on: 2009/11/10 11:22
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: "Lögnerna" om influensavaccinet - de är desperata som fan!
#32


See User information
Quote:

Greensparrow skrev:
Sjukskriv ungen säg att han har INFLUENSAN, Hosta högt som fan och säg oj oj oj.


God idé.

Quote:

ekan skrev:
var stolt över din son som vågar säga nej!


Det är jag verkligen. Han beter sig tämligen okonventionellt med tanke på att han går Räddningsmedicinskt gymnasium.

Quote:
Jag tycker också att han ska vara hemma, låter alldeles för hetsigt att vara på skolan. Jag hade varit livrädd att de hade satt en spruta i alla fall i något av mina barn.


Han är ju 17 år så jag är inte oroad över att han ska bli tvångsvaccinerad "av misstag" - men det kan vara läge eftersom det mest liknar psykologisk krigsföring. Vuxenauktoritet kan vara ganska tuff även om man börjar bli stor och står för sina åsikter.

Posted on: 2009/11/10 11:44
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: "Lögnerna" om influensavaccinet - de är desperata som fan!
#33
Min flickväns dotter som är åtta år vill vaccinera sig. Hon har hört på skolan att man kan dö om man inte gör det.
Förjävligt att de beter sig så med småbarn.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: "Lögnerna" om influensavaccinet - de är desperata som fan!
#34


See User information
Quote:

Länkade mig vidare hit: http://www.andersnilsson.name/2009/11 ... od-efter-vaccinering.html

..och läste följande som jag inte sett något alls om på nån löpsedel:

"Jag pratade med en kompis igår som var helt förkrossad.
En vän till henne hade varit inne och tagit vaccinet (hon var gravid) och blev kraftigt sjuk inom kort. Det gick så illa att hon fick hjärtstillestånd och dog. Det är ju inte bevisat att det var pga vaccinet, men klart misstänkt såklart, då hennes insjuknande skedde så hastigt inpå vaccineringen. En annan bekant till min vän hade vaccinerats samma dag, även hon gravid. den kvinnan låg igår på sjukhuset med kraftiga blödningar. Även det straxt efter vaccinet." http://www.andersnilsson.name/2009/11 ... od-efter-vaccinering.html

Läste f.ö. om ett barn som fått en massa vattkoppsliknande utslag efter vaccin. http://www.familjeliv.se/Forum-4-46/m48525990.html?PHPSESSID=

Blir så trött.. Vad är det för skitsamhälle vi lever i? Det som gäller är att bojkotta media och hämta samtlig information från oberoende källor på internet - så länge de får existera.

Posted on: 2009/11/10 14:34
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: "Lögnerna" om influensavaccinet - de är desperata som fan!
#35


See User information
Quote:

computerror skrev:
Min flickväns dotter som är åtta år vill vaccinera sig. Hon har hört på skolan att man kan dö om man inte gör det.
Förjävligt att de beter sig så med småbarn.



Men tydligen kan man inte dö av vaccinet??


Det är propaganda av den värsta sorten.....

Det är så psykologiskt sjukt det här.....

Även om man är upplyst om det här så känner man hur svårt som förälder att värja sig. Min son är 19år han bor hemma och han vet min ståndpunkt, han har inte ens funderat på att ta vaccin även om jag sagt att han får göra som han vill..

Han fick massa konstiga prylar när han va liten just då förstog man inte. Nu vet man att det var vaccinationsskador, Astma, Röda Ögon, Jämt snorig osv osv Allt efter vaccinationerna....

Det är totalt livsfarligt för barn att vaccinera sig med den här killern.....Det kommer ge eko senare i livet....


Resized Image

Posted on: 2009/11/10 14:38
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: "Lögnerna" om influensavaccinet - de är desperata som fan!
#36


See User information
Quote:

computerror skrev:
Hon har hört på skolan att man kan dö om man inte gör det.


*suck* Jag som trodde (hoppades) att galningen på sonens skola var något mer unik.. samt att kidsen där har mer info eftersom de är äldre. "Informationen" förmedlas verkligen psykologiskt måste man säga. Är det verkligen lagligt att tala så till barn då de inte har bilden klar för sig ens vad vaccin är? "Ta sprutan eller dö."

Posted on: 2009/11/10 14:40
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: "Lögnerna" om influensavaccinet - de är desperata som fan!
#37


See User information
Quote:

Ecoflum skrev:
Jag tycker alla politiker ska vaccineras
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6086400.ab


Tycke jag med, även att dom har så viktig befattning i ett samhälle borde en tvångsvaccinering vara rätt självklart 2ggr 3veckors mellanrum....Allt enligt regelboken...

Posted on: 2009/11/10 14:44
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: "Lögnerna" om influensavaccinet - de är desperata som fan!
#38


See User information
Quote:

greensparrow skrev:
Han fick massa konstiga prylar när han va liten just då förstog man inte. Nu vet man att det var vaccinationsskador, Astma, Röda Ögon, Jämt snorig osv osv Allt efter vaccinationerna....


Har samma erfarenhet. Min äldsta blev ofta sjuk med upprepade UVI och åt antibiotika givetvis när han tagit sin första spruta. Magont hela tiden och snorande. Efter andra dosen (plus TBC och HIB - usch vad korkad jag var) så kom allergierna som ett brev på posten. När han var drygt 2 år tog jag honom till en antroposofisk läkare eftersom "utredningarna visade att han hade ett kroniskt tillstånd av bakterier i urinen vilket inte gick att göra ngt åt". Efter första kuren med homeopatmedel var det över och förbi med åkomman i fråga, och eftersom jag började läsa naturmedicin så såg jag till att han fick hjälp att rensa kroppen från all skit han fått i sig. Blodanalysen visade på ordentlig belastning och jag har aldrig varit med om ett barn som luktat så illa som då han åt utrensande medel. Men han blev frisk. Alla allergier puts väck och han har inte haft ont i magen eller haft problem med urinvägarna sen dess, och han är alltså 17 år. Den "enda" kvarlevan (?) är att han fick astma i samband med hockeyträningen när han kom upp i tonåren. Det är ett aber, men går att kontrollera.

..så till det intressanta. Mina två yngre barn fick inte några vaccinationer, och de har inte varit sjuka alls och har inga allergier. De har aldrig nånsin anfäktats av de streptokocker som gått på dagis m.m. utan har alltid varit pigga som mörtar.

Men så.. skadade sig mellankillen och hamnade på sjukan och där isprutades det raskt en stelkrampsvaccination (med innehållande polio och difteri givetvis). ...och sen har han av nån underlig anledning varit mer infektionskänslig.

För mig är det hela glasklart.

Posted on: 2009/11/10 15:01
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: "Lögnerna" om influensavaccinet - de är desperata som fan!
#39


See User information
CBS 60 mins om influensan, 1976
http://www.youtube.com/watch?v=H0aIoa97X5k

Posted on: 2009/11/10 16:42
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: "Lögnerna" om influensavaccinet - de är desperata som fan!
#40


See User information
Socialstyrelsen på Facebook
http://www.expressen.se/halsa/1.17750 ... cka-unga-till-vaccination

Ska de börja skicka spam email snart också eller?

Posted on: 2009/11/11 2:08
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: "Lögnerna" om influensavaccinet - de är desperata som fan!
#41


See User information

Posted on: 2009/11/12 16:20
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: "Lögnerna" om influensavaccinet - de är desperata som fan!
#42


See User information
Nämnde fallet med kvinnan som dog efter vaccination och fick följande reaktion:

"Behöver ju faktiskt inte ha samband med att man vaccinerat sig.
Många vaccinerar sig nu (hörde en siffra på 2 miljoner av oss ca 9 miljoner svenskar) och många går på toa 4 ggr per dag, så ,med ditt resonemang/logik, skulle man kunna påstå att det är konstgt att en gravid kvinna dog efter att ha besökt toaletten."

(http://medvetenskap.wordpress.com/200 ... arres-syndrom-och-vaccin/)

*uppgivet suckande*

Posted on: 2009/11/12 16:41
Rainbow Warrior
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: "Lögnerna" om influensavaccinet - de är desperata som fan!
#43


See User information
Visst är det många som hjärntvättas nu av media.

På ridskolan så var många barn hemma för att de tagit svininfluensavaccinet.

Hade det varit normalt så hade någon tidning grävt i detta och ifrågasatt vad det är som händer. Det märks så tydligt att de har munkavel.

Folk som blir sjuka efter vaccinering, folk som har vaccinerat sig och dött. Då är förklaringen underliggande sjukdom.

Folk som dör av svininfluensan, då kan de INTE skriva om det finns någon underliggande förklaring eller ej.

Jag läste en sida om en tjej vars kompis som var gravid och hade vaccinerat sig dog. Samma dag var det ännu en tjej som var gravid som tagit vaccinet och hon fick blödningar. Vet någon om detta är sant? Jag har läst det på någons blogg.

Om vi fick reda på om detta är sant så tycker jag verkligen att vi ska kräva att det ska publiceras på löpsedlarna.

Posted on: 2009/11/12 21:41
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: "Lögnerna" om influensavaccinet - de är desperata som fan!
#44


See User information
Det var kanske här du såg det:

http://www.zarahssida.se/blog.php?bid=839
Jag skulle också vilja få fram mer om sanningshalten om detta. Ska maila och kolla. Hon verkar en aning "naiv-yoga-träningsnarkoman- som-älskar-newage" men om det är sant så är det dynamit...

Posted on: 2009/11/12 21:47

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: "Lögnerna" om influensavaccinet - de är desperata som fan!
#45


See User information
Metaphor skrev

Det var kanske här du såg det:

http://www.zarahssida.se/blog.php?bid=839


Ja, det var den sidan. Någon som vet om detta är sant?

Posted on: 2009/11/14 20:25
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: "Lögnerna" om influensavaccinet - de är desperata som fan!
#46


See User information
"Gravid kvinna dog efter vaccinering, en annan inlagd med kraftiga blödningar!"

Enligt expressen så dog hon av döden?

Ett skitforum som alla tidningar länkar till med en köpt professor och tillrättalagda frågor
http://www.alltombarn.se/chat/chatta-om-familjeekonomi-1.21222

Posted on: 2009/11/14 21:42
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 (2)




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
29 user(s) are online (29 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 29

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS