vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »


Anonym
Slutet är nära... riktigt nära :S
#1
Am I totaly insane? ...or is the world about to END? ...for real :S

Vet inte om du köper det som sägs gällande exempelvis 9/11 osv, men om du gör det så är vi ialla fall på rätt väg... Jag skippar den diskussionen just nu, det är historia och sanningen om det är ett faktum. Men nu står viktigare saker på spel... Vår framtid.
Jag inser vilken tokstolle jag förmodligen låter som efter att du läst igenom detta mail, och jag hoppas verkligen att du har rätt i så fall, då är jag gladeligen föremålet för allas skratt i efterhand.
Nu är det kanske tyvärr inte riktigt så enkelt.

Jag drar det hela i en snabb-resumé, men om det är nåt du undrar över så googla, eller youtuba lite, det finns hur mycket information som helst kring detta. Eller fråga, jag har försökt samla information, läst & googlat mig till det mesta på ett par veckors tid.

Det hela började för kanske 2 år sedan. Jag såg Zeitgeist (om du inte sett dem så se dem)(www.zeitgeistthemovie.com). Jag kände mig väldigt upplyst om väldigt många saker efteråt. Om hur världen fungerar osv. Om hur samhället verkligen styrs, osv. Och om 9/11 om inte annat. Jag antar att det var 9/11 som var vändpunkten på nåt vis.

insikten om vad som verkligen hände den dagen, även om alla frågor givetvis ännu inte är besvarade, skapade frågetecken.
Jag frågade mig,
-vem skulle kunna göra något sådant? Alltså, vem har makten/möjligheten att genomföra en sådan stor bluff? (eller vad vi nu ska kalla det)
Sökandet ledde mig först till "The bilderberg group". En grupp om f.n. 125 medlemmar runt om i världen. Bara rika människor, bankdirektörer, människor med inflytande och makt, företagsledare. Politiker osv. Bush-familjen har alltid varit stadiga medlemmar. Alla med inflytande du kan tänka dig. Världsbankernas ledare, liksom oljemagnater,
Riktigt stora företag, Disney, Microsoft, m.fl m.fl Carl Bildt, Nu senast Reinfeldt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Bilderberg_Group
(Både Olof Palme och Anna Lindh var för övrigt flyktigt inbjudna medlemmar...men det är en annan teori)

Men, ialla fall... tänkte,
-inte kan väl alla dessa vara inblandade i planerandet & mörkläggningen av 9/11?, även om det säkert är ganska många fula fiskar med där. Det fick mig att googla & leta efter en mindre grupp, tänkte jag, en mindre kärna av Bilderberg som styr dem. Någon/några måste ju vara i toppen av dem, eller hur? och fann uppsjö efter uppsjö av information att det handlar om släkten, "bloodlines". Bush-släkten är en familj. Engelska kungahuset en annan, Obama-släkten, Winston Churchill-släkten, . osv. Läs själv.
http://www.bibliotecapleyades.net/bloodlines/index.htm
De är alla även släkt med varandra långt långt tillbaks. Det går tillbaks tusen eller tusentals år. Men hur som helst. 13 familjer handlar det om, där en stol i Illuminatis kärna, besitts av en person från varje släkte/bloodline. När, var och hur dessa träffas vet jag inte, men bilderberg-gruppen träffas årligen, de försöker dölja det och media hålls utanför, men... Illuminati har 13 stolar/ledare.

Bilderberg-gruppen är snart den officiellt styrande regeringen i världen. Illuminati styr Bilderberg. Get the picture?

Vad är då detta för några? Illuminati. Vad vill dom? -Dom har självutnämnt sig till jordens/mänsklighetens "räddare"/styrare/ledare. Och med överbefolkning & hur världen ser ut idag är vi nog alla ganska medvetna om detta, att något måste ske. Det funkar liksom inte i längden som det är nu.
Men här har vi ett gäng fanatiker som styrt världen bakom kulisserna i århundraden. Det handlar om Makt, makt, makt. (=pengar) Denna filosofi kallar dom "New world order" (NWO), och är deras "bibel",
http://en.wikipedia.org/wiki/New_Worl ... r_%28conspiracy_theory%29
Vi står nu inför det faktum att vi är över 6 miljarder människor på planeten. En av NWO's grundpelare är att jordens befolkning aldrig ska överstiga 500 miljoner människor.
Och dom har en plan.

Nu med 2012 i antågande...det finns mängder om info om det, profetior, Maya-kalenderns slut, osv, osv...,den 10:e planetens antågande som 2012 kommer att passera jorden, i vårt solsystem.
http://en.wikipedia.org/wiki/Planets_beyond_Neptune
osv, osv, jag går inte in djupare på det nu, men det finns mängder av info att finna.

Hur som helst. Lite fast-forward här. Till idag. Och vår framtid.
Om du inte hört talas om vad som händer i Ukraina just nu (sedan 1 vecka tillbaks) föreslår jag lite googling...
Ukrainska militären (på order av vem? -Illuminati) åkte med militärplan över landets största städer under en hel natt för en vecka sedan & "sprayade" ut något, ungefär som vi besprutar grönsaksfält.
Hemska tanke, men det finns obekräftade källor som säger att det kan vara en typ av pest (Pneumonic plague) som dödar på ett par dagar. En
riktigt ruggig död, med blodfyllda lungor som sista andetag... En genetiskt återskapad/omvandlad/modifierad version av Spanska influensan som härjade 1919. En miljon människor är nu insjuknade senaste veckan och obekräftat antal döda. Det ryktas om 1500 döda hittills på forum & bloggar världen över, men inga källor jag hittat konfirmera detta. Kanske är siffran ännu högre? För varje minut som går NU så är den det iaf. Någon officiell historia om flygplanen finns inte, men ögonvittnen finns, och en inofficiell historia om att det skulle vara nån sorts "spraybar" vaccin mot svininfluensan. Bullshit.
Givetvis skylls det hela officiellt på svininfluensan, att det är den folk dör av just nu, vilket bara verka FÖR att övriga delar av världen tok-vaccinerar ännu mer. Att media förmedlar det budskapet är fucked up. Men allt som står i Aftonbladet är ju sant. Och står det inte där så har det ju inte hänt. Eller hur?
Inte ett enda kommersiellt nyhetsmedia täcker detta, mer än små notiser om att Ukraina spärrar av vissa delar av landet pga influensan osv.
Militären mobiliseras just nu för fullt där, och Ukraina är kanske bara en första försöksplats, eller kanske smittokällan?
Lyssna på detta:
http://www.youtube.com/watch?v=GLXCF5CwCNQ
Vaccinet som skeppas runt i världen är fabricerad (precis som svininfluensan självt) av Illuminati, och vaccinets roll vet jag inte. Kanske är den dödlig på sikt? Kanske är den bara ett beta-test? Eller test för att "träna" världen på denna typ av situation? Hur som helst så försvagar vaccinet våran kropp ifall det skulle komma en annan influensa till våren. Det Aftonbladet kallar för ett muterat virus.

Det värsta av allt är...
Jag tror att det kanske är närmare än vad vi tror.... Jag tror inte det dröjer 3 år, till 2012 innan det blir riktigt ruggigt... Jorden kommer inte "gå under" över en natt. Jag tror att vi nånstans under nästa år. Kanske så tidigt som i vår, eller om en månad :S ...,kan förvänta oss en ny "strain". (ett "muterat" virus) En på allvar dödlig sådan (kanske samma som i Ukraina just nu?) ...
Och innan vi vet ordet av så är kaoset ett faktum. World-wide. Over night.

Och den lyckliga (eller olyckliga?) lilla skara som överlever (5% om New World Order's plan går i lås) som kommer "räddas" av den nybildade världsliga "regeringen", (kommer officiellt vara Bilderberggruppen eller en ny konstellation av dess medlemmar) ,kommer inte fatta ett skit av att det var just dom som tog kål på nästan hela mänskligheten precis.
Gemene man kommer skrika efter räddning & sträcka ut handen till vilken nisse som helst som ger handen av "räddning", eller som har en lösning på problemen. Det är så vi människor funkar.

Jag vet faan inte vad man ska göra åt det. Det är svårt att få någon att lyssna på något sådant här, det låter som konspiratorisk rappa kalja i gemene mans öron. Gör man ett facebook-inlägg med detta så betraktas man som "koko" förmodligen.
Och kanske mår man bättre utan denna vetskap... Men... nä, det funkar inte. This is our life.
Och jävligt snart är det nog för sent...

Läs & ta till dig. Öppna ögonen.... Eller lev vidare som om inget hade hänt & glöm allt jag sagt. Båda alternativen har sina fördelar antar jag...

Hur som helst, jag kan inte låta bli att ge mig på ett försök att dela med mig av all information jag nyligen pusslat ihop... Det är det minsta jag kan göra. Med risken för att framstå som en tokstolle med folie-hatt.

I really hope I'm the insane one here... I really do. then the laugh is on me when all this is over.... :S

Over and out.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Slutet är nära... riktigt nära :S
#2


See User information

Posted on: 2009/11/10 0:04
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Slutet är nära... riktigt nära :S
#3
Quote:

patrik1975 skrev:
Am I totaly insane? ...or is the world about to END? ...for real :S
Möjligt. I så fall får du inte glömma din handduk.
Mer jordnötter?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Slutet är nära... riktigt nära :S
#4


See User information
Detta var information som tog lite skruv faktiskt. Det är knappt man vågar sova på saken. Eftersom det är krig - alltså på riktigt - utan en medveten fiende som kan försvara sig, så ser utgången inte särskilt ljus ut. Riktigt vidrigt.

Det är Kaos som skapas, helt enligt plan. Snart - nu - krävs "rak rygg" jävlar för att låta bli att vaccinera sig. Detta leder leder sannolikt till undantagstillstånd på något sätt, och vi tvingas injicera. Låt oss tänka klart nu, om det går?

Förutsatt att informationen är genuin.

Posted on: 2009/11/10 1:18
Resized ImageChip HappensResized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Slutet är nära... riktigt nära :S
#5


See User information
Ta ett djuupt andetag.

Nu, gå och köp mat, bränlse och förberd dig.

Posted on: 2009/11/10 1:46
www.innandetsker.blogspot.com

Just because you´re paranoid does not mean they´re not after you...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Slutet är nära... riktigt nära :S
#6


See User information
Jag tror att youtube är en förädisk vägvisare.. Det kommer hävda att alla vägar är den rätta...

Posted on: 2009/11/10 2:55
"THIS INTERNET NOTE, IF PRINTED, IS LEGAL TENDER FOR ALL DEBTS, PUBLIC AND PRIVATE"

"The real action is in the reaction"

"Sen den elfte september 2001 har vi sett krig emot terrorn och terrorn har växt..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Slutet är nära... riktigt nära :S
#7


See User information
dödligheten på det muterade svininfluensan. eller annat strain kanske? är ca1:5000. ja skulle röja många på jorden men inte 96%

De kommer säga det muteras och sen att det muterats över till fåglar. Voila så har vi en farligare variant än SARS. Då skulle det ser riktigt illa ut.

Detta kanske är början på mutations följetången de kör i media för att suga ut sista kronan ur oss:) Hehe

Att Ukraina kanske är ett test på nånting?

Det har rapporterats om mycket chemtrails sprayningar innan det bröts ut.

Posted on: 2009/11/10 4:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Slutet är nära... riktigt nära :S
#8


See User information
Vet inte vad man ska tro om Ukraina?

Det man bör veta är att deras hälsominister sa i TV att alla som har Feber och Ont i Huvet måste åka till sjukhuset omedelbart?

Och det mitt i influensa tider.... "själv sett det"

45 miljoner invånare klart det blir många som åker till sjukhus.

Ukraina leds av en diktator....

den som lever får se...

Posted on: 2009/11/10 9:41
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Slutet är nära... riktigt nära :S
#9


See User information
Den är på god väg men det är fortfarande jättemycket kvar som ska göras om vi nu har en elit som fortfarande styr. Så det finns gott om tid att göra något åt saken ..

Ps. Lita inte alltför starkt på filmer som zeitgeist, gå igenom deras källor efter för att se felen.

Posted on: 2009/11/10 9:58
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Slutet är nära... riktigt nära :S
#10
Ja skulle nått bryta ut snart så gäller dett veta vad man ska göra.

Jag hade tänkt att skaffa en gård i norrland om ett år ungefär.

Då har jag en utmärkt plats att koppla av på några månader om året plus att jag har det som flyktbostad.

Sverige i det sammanhanget är inte illa alls..

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Slutet är nära... riktigt nära :S
#11
Okej...
Men, funderingar kring syftet med Ukraina?
Och varför INGA rapporteringar från nyhetsmedia?

OM det nu skulle vara den här pneumonic plague som är utsprutat över folket, dvs att de förgiftat folket, så är ju risken j*****t stor att detta kommer fram under de närmaste månaderna.

Skillnaden på 9/11 var ju att bevisen undanröjdes.
Här har vi ingen mediabevakning alls just nu.
Men OM det slutar med låt oss säga tusen döda människor, så tro f**n att någon KOMMER gräva i det. Media blir helt enkelt tvungen.
Att dölja tusen döda kroppar och dölja dödsorsaken på dem kan inte ens Illuminati lyckas med.

Så... (om nu min konspirationsteori stämmer) är det riktigt farligt vatten de är ute på. Risky business.

Min första tanke är att det rent spontant kanske VILLE få skriverier, MEN att det var svininfluensan som var den dödande orsaken. Och att då världen sätter igång & massvaccinerar på allvar. Som en falsk alarm-klocka.

Men...detta förutsätter att de strider närsta plan till verket hyfsat snabbt nu, innan de riskerar att denna bluff blir synad.

...därav gissningen att nästa "strain" av viruset kommer ganska snart (så fort tillräckligt många i världen sprutat i sig "vaccinet")

vad tror ni?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Slutet är nära... riktigt nära :S
#12


See User information
Jag skulle tro att det sker mer i december januari. Vill man döda så många som illuminati så är det som sker i Ukraina för låg dödlighet på. Det känns mer som ett experiment. Det är först när det rapporteras att det muterats till fåglar som jag ser som en riktigt starsignal på det hela. Sen om så är fallet eller inte är det ändå en varningsignal.

Posted on: 2009/11/10 14:22
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Slutet är nära... riktigt nära :S
#13


See User information
Även i allt ont är de på nått sätt en underlig känsla av att de är bra att saker händer. Även om ja inte vill att hela Ukrainas befolkning ska lida.

Det måste ske en förändring o folk måste vakna.

Vi är på början i slutet av en era.

Posted on: 2009/11/10 18:44
Att vakna handlar inte bara att se Att vakna handlar inte bara om att se igenom rökridåerna - utan även att att vakna spirituellt och andligt, att lära sig älska och ge och respektera alla människor.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Slutet är nära... riktigt nära :S
#14


See User information
Tog kontakt med liten-Lena i Moskva för en rapport om Ukraina och vad som sägs i Ryska media..

174 döda millioner sjuka..... Moskva är i någon form av karantän...

Posted on: 2009/11/10 19:17
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Slutet är nära... riktigt nära :S
#15


See User information
De som dog 1918 var dom som tog vaccinet, inte dom som inte gjorde det.

Posted on: 2009/11/10 19:24
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Slutet är nära... riktigt nära :S
#16
Quote:

Ecoflum skrev:
De som dog 1918 var dom som tog vaccinet, inte dom som inte gjorde det.


källa?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Slutet är nära... riktigt nära :S
#17


See User information
Jag tror inte deras avsikt är att utplåna folk i massor direkt men dom vill kapa benen på världens folk och samtidigt visa att det är en "farlig plats" om dom/de skadar för stor del av människor på jorden vem ska då tjäna deras pengar/makt? dom har redan sammhällena i deras makt. varför skulle dom då förstöra för sig själva? Jag förstår vad du menar patrik. /seb

Posted on: 2009/11/10 21:28
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Slutet är nära... riktigt nära :S
#18
Quote:

sebd skrev:
Jag tror inte deras avsikt är att utplåna folk i massor direkt men dom vill kapa benen på världens folk och samtidigt visa att det är en "farlig plats" om dom/de skadar för stor del av människor på jorden vem ska då tjäna deras pengar/makt? dom har redan sammhällena i deras makt. varför skulle dom då förstöra för sig själva? Jag förstår vad du menar patrik. /seb


mm...
drog nog lite förhastade slutsatser.
Men visst är real-life-fiction spännande ;)

Men oavsett vad så är det åter igen business as usual.
Den här gången handlar det om att kränga shitloads med läkemedel.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Slutet är nära... riktigt nära :S
#19


See User information
Hmm, makt, jag tror du kan rösta bort dom eller avskaffa privata central banker.

Pengar? De trycker pengarna.

Posted on: 2009/11/10 21:56
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Slutet är nära... riktigt nära :S
#20


See User information
Kan det vara så att vaccinet fungerar som slags ned stängning av människans uppvaknande? det förändringar som möjligtvis sker år 2012 (SOM INTE ÄR JORDENS UNDERGÅNG, UTAN SLUTET PÅ EN TIDSÅLDER) som egentligen är positiva förändringar eftersom vi går in i människans tidsålder. Vi kommer att se, höra och känna på ett helt annat sätt än tidigare. Det negativa varelserna som kontrollerar jorden kommer vi slutligen att "se" deras rätta jag, fula tryne... alla twoface motherfuckers där ute, era dagar är räknade. Men endast det som inte tar vaccinet "ser", vad tror ni om den teorin? David Ickes afrikanska polare schamanen Credo Mutwa berättade att dem som inte tog vaccin såg saker som de vaccinerade inte ens upptäckte.

Posted on: 2009/11/10 22:57

Edited by Don_juan on 2009/11/10 23:38:24
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Slutet är nära... riktigt nära :S
#21


See User information
Jag tror att de skulle göra allt för att förhindra något sådant.

Posted on: 2009/11/10 23:11
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Slutet är nära... riktigt nära :S
#22


See User information
KOLLA DESSA LÄNKAR:

Ukraina: Muterade svininfluensan A N1N1 är ett biovapen:

http://www.youtube.com/watch?v=ekZG7D8YkNA
http://www.youtube.com/watch?v=GLXCF5CwCNQ


JOSEPH MOSHE:

http://www.youtube.com/watch?v=KwDUIjtz6e0
http://pimpinturtle.com/2009/08/21/th ... case-of-joseph-moshe.aspx
http://www.abovetopsecret.com/forum/thread493785/pg1


Kolla speciellt denna länk, Baxter har ett laboratorium i Ukraina, och Joseph Moshe VARNADE om att detta skulle ske, i AUGUSTI, vilket ni kan läsa om här, och FBI tog honom till fånga:

http://www.unfictional.com/joseph-mos ... wine-flu-vaccine-westwood

.

Posted on: 2009/11/11 0:09
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Slutet är nära... riktigt nära :S
#23
Du har delvis rätt Don_juan, men jag tror den innehåller flera komponenter

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Slutet är nära... riktigt nära :S
#24


See User information
Viktigaste komponenten är den de sprutar i folk, om de kan.

Posted on: 2009/11/11 0:27
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
33 user(s) are online (33 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 33

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS