Vakencorner
|
The Arrivals
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Kanske redan har tagits upp här sen tidigare, men skulle villja tippsa om serien the arrivals som tar upp hela NWO grejen från lite av ett muslimskt perspektiv... endel avsnitt tas bort från och till eller fått ljudet bortklippt på youtube, och deras hemsida blir enligt dom stjälva attakerad så där fungerar ingen av deras videos för tillfället. http://wakeupproject.com/News.asp
men finns på pb: http://thepiratebay.org/torrent/4542859/The_Arrivals_(Noreagaaa_Series_avi) 51 avsnitt, ca 8 timmar... tar upp lite om alien falsflagg agendan, antikrist, zionismen, Illuminatis demondyrkan, sakred geometri/stargates, sybolism i fillm mm.
Posted on: 2009/2/21 21:36
|
|||
|
||||
|
Re: The Arrivals
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Härligt att du skapat en tråd om detta! Jag tänkte sprida vidare Arrivals till folket. Den är obeskrivligt bra vilken är spirituell samtidigt som den ger en värderlig information för att upptäcka sig själv och hur samhället fungerar, vilka som försöker styra samhället helt enkelt. Det är inte så svårt att lista ut, vilka har mest makt just nu?
De går igenom dokumentären på ett makabert sätt. Den är intressant och musiken till dokumentären är absolut krossande med Clint Mansell's symfonier i bakgrunden oftast. Ta er en titt på den. Finns även på www.thearrivals.tk. Jag rekommenderar den starkt! Jag kan nämna att jag konverterat till Islam för två månader sedan ganska mycket på grund av den serien :) Den öppnade verkligen mina ögon. Lycka till! Btw, ni som ser några avsnitt kommer att fastna och vilja se alla utan pause ;D
Posted on: 2009/11/11 18:34
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login