Vakencorner
|
Re: Greenpeace
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Kontrollerad opposition! Ekonomiskt styrd av Rockefellerstiftelser..
Dom skapar opinion för klimatskatter osv..
Posted on: 2009/11/15 7:20
|
|||
|
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."
/Benjamin Franklin |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Som dom flesta stora miljöorganisationer. Folk längst ned vill miljön det bästa men dom i toppen arbetar för helt andra mål vilket inte är till mänsklighetens fördel. Samma sak som med WWF.
Greenpeace, människorna längst ned, vill väl när det gäller GMO och andra miljögifter men lösningarna som presenteras är mer byråkrati, mer djävulskap, klimattroendet skapar globala skatter vilket jävlas med allt och alla förutom toppen av pyramiden och annat. Många inom miljörörelsen eller vänster (smälter samman väldigt bra) verkar i flesta fallen ha sin gullegris också kallad FN. Miljövänster kanske inte vet om att Codex Alimentarius (Föredrag om detta nästa vecka. Rekommenderas!) är kopplat till FN och kommer pracka på oss miljögifter, GMO och förbud mot många bra saker för vår hälsa. HEJA FN OCH WHO! (FN gullas med, WHO kopplat till FN är onda. Hur tänkts det här?!?) TeBes svar är kortfattat och bra: "Kontrollerad opposition!" |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Klart att de tycker om FN.. dess stadgar skrevs ju av alger hiss, en genomkriminell kommunist =)
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Lord Monckton säger det så bra i detta tal, där han tar upp om Greenpeace:
Is Obama Poised to Cede US Sovereignty? 4min http://www.youtube.com/watch?v=PMe5dOgbu40 Hela talet och länk till en powerpoint-presentation: 1tim 35min http://www.eie.li/index.php?category=2
Posted on: 2009/11/15 10:28
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Intressant.
Här slänger man sig med "fakta" märker jag. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Tack. Väldigt intressant tal. Börjar minnas varför jag avskyr Thatcher.
Jag för min egen del skulle tycka det var otroligt trevligt att få se amerikansk suveränitet kränkas istället för tvärtom, som det varit hittills. Jag tror inte ett skit kommer att hända i Köpenhamn, men dit ska jag i alla fall. Quote:
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Men det är nog inte bara "amerikansk suveränitet" som kränks isåfall, utan vår allas, som Sveriges.
Det där med bestens märke = Kina-KKP -totalitarianismkommunism, och har inget med chip att göra. http://www.infowars.com/images/jokerNWO-LG-72dpi.jpg Obama sa precis i Japan att Kina är inget hot, osv... Obama: “On the contrary, the rise of a strong, prosperous China can be a source of strength for the community of nations,” Mr Obama said in his Tokyo speech." NWO... "community", ja lycka till i Köpenhamn.
Posted on: 2009/11/15 16:08
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
jaja, men att svensk suveränitet kränks är vi ju vana vid.
varför är det konstigt att obama fjäskar för kina? vi sitter alla i kinas knä. Quote:
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Ingen har väl sagt att det är konstigt...
Både USA och Kina-Mao/kommunismen är samma elits projekt i den lååånga agendan. Nu försöker de knyta säcken, aliens...
Posted on: 2009/11/15 16:14
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Ja, du menar Gud. Han styr över allt. Förlåt, skrev jag Gud, jag menade Eliten. Jag blandar ihop dem två, utifrån vad ni skriver om Eliten så känns det nästan som samma grej. |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login