Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Tredje världskriget?
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Ecoflum: Du är väldigt off topic tom för att vara på vaken... Har du en dag idag med för mycket alkohol eller andra icke av staten legaliserade droger?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
hans fru och han är judar, kolla själv med google
Posted on: 2009/11/19 20:56
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
alla säger att de är så vakna men de vågar fan inte undersöka ett enda skit
Posted on: 2009/11/19 20:59
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Fråga mig så säger jag som freeman, jag bryr mig inte,
Posted on: 2009/11/19 21:02
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Ok. Han är jude. Vad vill du säga i och med detta?
Det finns en hel del onda människor. Somliga är judar, andra muslimer och vissa är rent av svenskar. Att han är jude... och liksom? Spelar roll... Att vara jude är inte synonymt med att vara ond eller att vara sionist |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Ecoflum, nu får du fan ta och sluta skriva jude i varje JÄVLA post.
Är ditt syfte att ge mediehororna vatten på sin kvarn eller? Och försök att skriva mer än en rad. Jag orkade skriva fyra. ![]()
Posted on: 2009/11/19 22:05
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Ryssland/soviet skall ha planerat så sent som på mitten av 80-talet att attackera Sverige, även fast vi var "NEUTRALA"
Nu till skillnad från då har vi ingen armé värdig att försvara oss. Varför har Finland vars folkmängd och landyta är mindre Sverige - ändå en mångdubbelt mycket större krigsmakt!? Dom är liksom oss, också "Neutrala" ... Och glöm för den delen inte heller bort att på den tiden vi var neutrala under andra världskriget, existerade det inte fenomen som "Nordic Battle Group" osv. (som indirekt är en Nato-ledd) Vi kan inte kalla oss neutrala längre. Sen en till fråga, om regeringen är så pass medvetna om NWO osv, då borde dom rimligen vara lika medvetna om hotet från öst? Putin har sedan långt tillbaks fört ett krig mot zionist-oligiark-judarna, där några bla blivit utvisade från landet. Ryssland satsar på råvaruindustrin för att inte vara lika beroende från bankirerna som vi är (skräckscenario) . Båda parter, Öst som väst motarbetar varandras intressen och snart lär det första stråt dras. Ryssland gör det
Posted on: 2009/11/19 23:26
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Det stog i tidningsverionen av Dagens Industri idag att vi inte kan fortsätta hålla oss 'Neutrala' längre. Nu har vi ju redan gett upp det, men det känns som dom marknadsför i efterhand för att kunna få med majoriteten.
Vad jag förstår så går vi igenom en militaristisk revolution jusst nu. Försvaret har utvecklat ett gäng nya Doktriner. Den mest kontroversiella är antagligen 'Doktrin för Gemensamma Operationer'. Artikeln i DI pratade om 'Solidariska insatser' för att t ex skydda Estland från Ryssland osv. Ytterst så liknar det nog en upptrappning av militarismen där vi har valt 'Västvärlds'-allians sidan. Det finns ju trotts allt en koallition jusst nu där vi både är officiellt aktiva med 1000 trupper i Afghanistan och så. De nya doktrinerna har funnits i Anna Lindh-biblioteket på Försvarshögskolans hemsida men är idag döda länkar. Försvarsmaktens doktrin Samlingssida för Försvarsmaktens doktrin - härifrån får du kortfattad information om respektive del av doktrinen. http://www.mil.se/article.php?id=10833 Militärteorins grunder http://www.mil.se/article.php?id=13689 Militärstrategisk doktrin http://www.mil.se/attachments/militarstrategisk_doktrin02.pdf Doktrin för gemensamma operationer http://www.mil.se/attachments/dgemo_ipm.pdf Doktrin för markoperationer http://www.mil.se/attachments/dmarko_ipm.pdf Doktrin för marina operationer http://www.mil.se/attachments/dmarino.pdf Doktrin för luftoperationer http://www.mil.se/attachments/dlufto_ipm.pdf ... det är så man blir lite så där ångestfylld. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Ytterst, så vad jag förstår så handlar "Doktrin för gemensamma operationer" om följande:
Joint warfare is a military doctrine which places priority on the integration of the various service branches of a state's armed forces into one unified command. Joint warfare is in essence a form of combined arms warfare on a larger, national scale, in which complementary forces from a state's army, navy, air, and special forces are meant to work together in joint operations, rather than planning and executing military operations separate from each other. The United States Department of Defense, which endorses joint warfare as an overriding doctrine for its forces, describes it as "team warfare", which "requires the integrated and synchronized application of all appropriate capabilities. The synergy that results maximizes combat capability in unified action." This priority on national unity of effort means practitioners of joint warfare must acknowledge the importance of the inter-agency process, including the priorities, capabilities, and resources of other non-uniformed agencies (such as intelligence services) in military planning. Military operations conducted by armed forces from two or more allied countries are also sometimes referred to as combined operations. http://en.wikipedia.org/wiki/Joint_warfare |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Jag skiter i vad de skriver, hittar dom inget så hittar dom på. Det borde ju väl veta vid det här laget?
Posted on: 2009/11/20 5:26
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Sen kan de skriva att Daily Telegraph i London är antisemiter eftersom det var dom som skrev att Abu Nidal var en jude. Daily Telegraph är förövrigt typ, illuminati nytt.
En annan illuminati nytt är Financial Times, de skrev att de tänkte skicka en fet bank räkning till alla skattebetalare 2 år innan dom gjorde det. Och vem äger Federal Reserve och Bank of England? Jultomten och Kalle Anka eller vad då?
Posted on: 2009/11/20 5:40
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Om man tittar på en världskarta över västvärldens kontroll och vart vi har okkuperat länder och vart vi är på väg så blir det ganska uppenbart.
Jag har visat lite snabbt på en världskarta. Grönt är områden redan under kontroll och gult är ställen där det pågår en konflikt. Väst vill omringa kina och ryssland. Installera en missil sköld runt dom så att MAD (Mutal Assured Destruction) doctrinen inte gäller längre. Visst vissa ICMBs och andra missiler kommer att kunna slinka igenom skölden men det blir en asssured destruction av kina och ryssland men inte av oss. Ett tredje världskrig kan inte ske så länge MAD gäller. ![]()
Posted on: 2009/11/20 10:55
|
|||
|
"-Vi styrs av samling idioter som inte ens är medvetna om att de är fascister." Fahrenheit451
<administratör> |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Posted on: 2009/11/20 13:48
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Tja förvisso, Illuminaterna försåg oss ju med både tomten och Kalle Anka, så din frågeställning ät inte helt fel. Vad jag överlag menar är att judarna är lika insyltade som alla andra på ett eller annat sätt. Jag tycker det är ett logiskt felslut att mena på att det är en "judisk" konspiration, när det lika kunde heta bavarisk illuminati konspiration eller varför inte nämna den kristna högern. Som sagt det är ett kapitalt misstag att anta att judarna skulle vara ensamt ansvariga för någon konspiration. Men som sagt dom är med på ett hörn, precis som alla andra stora spelare på planen.
Posted on: 2009/11/20 14:00
|
|||
|
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login