vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 »

Anonym
Re: Ron Paul Illuminati?
Såg bara inget om att ron paul eller någon i sanningsrörelsen är äkta i ditt inlägg. såg bara prat om att folk tror dom har sina sanningar och blir blinda pga det, vilket är sant. men inte i fallet med ron paul, det är lätt och ta reda på när någon är äkta, en av dom lättaste att ta reda på är AJ, det är bara och titta hur han som person uppför sig, hur pratar han, vad är hans kropps språk, detta bevisar att han är äkta. mer än så behöver jag inte säga, för folk som kan använda logik och har studerat AJ vet vad jag pratar om. Jim marrs är en annan som är äkta, finns säkert någon som kallar honom för agent också.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

Malmoesoldier skrev:
Såg bara inget om att ron paul eller någon i sanningsrörelsen är äkta i ditt inlägg. såg bara prat om att folk tror dom har sina sanningar och blir blinda pga det, vilket är sant. men inte i fallet med ron paul, det är lätt och ta reda på när någon är äkta, en av dom lättaste att ta reda på är AJ, det är bara och titta hur han som person uppför sig, hur pratar han, vad är hans kropps språk, detta bevisar att han är äkta. mer än så behöver jag inte säga, för folk som kan använda logik och har studerat AJ vet vad jag pratar om. Jim marrs är en annan som är äkta, finns säkert någon som kallar honom för agent också.

Sanningsrörelsen är utan tvekan infiltrerad.

Om du baserar din "tro" på äkthet genom att studera någons tal och kroppsspråk och dessutom kallar det för bevis... Ja, då kan jag helt enkelt inte ta dina bedömningar och dig som person på allvar...

Du (harkel) jag har varken tid eller lust att föra meningslösa diskussioner med någon som saknar förmåga att läsa och sammankoppla skrift till förståelse. jag vägrar att fokusera på petitesser ang äkta eller falskt när det gäller offentliga individer... Det är för mycket indoktrinering i det.

Jag kan bara rekommendera att du läser inlägget igen, börja med den översta raden, försök att komma ihåg den övre raden under tiden du läser från vänster till höger, rad för rad.

Åter igen, jag har aldrig gått emot varken AJ eller RP

God natt!

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
"Om du baserar din "tro" på äkthet genom att studera någons tal och kroppsspråk och dessutom kallar det för bevis... Ja, då kan jag helt enkelt inte ta dina bedömningar och dig som person på allvar... "

Det är bevis, och förstår man inte det så måste man ha stora problem. man kan se när någon är äkta, man kan se det på sättet dom reagerar när folk säger saker, det går att se när någon bryr sig och menar väl. det är bevisat att AJ och ron paul är äkta, detta är inget man kan debattera, igen som jag sa, man är skadad mentalt om man säger något annat.

Jag behöver inte läsa ditt inlägg igen, för du säger att man inte kan veta om någon är äkta, att det inte går att se det och att man blir blind om man tror att man har en sanning, jag tror inget, jag VET. den lilla gruppen personer som inte kan använda logik och kallar folk för agenter dom tillhör inte oss andra, det är ett gäng personer som är svaga mentalt och deras sjukdom är skapad av NWO och detta sjuka samhället.

Anonym
Inlägg raderat pga ot

Edited by Jumalauta on 2009/7/18 11:36:26

Anonym
Vad är bevisen på att AJ, ron paul är äkta? youtube klipp där dom pratar och rör på sig. låter roligt?, man är en jubelidiot om man inte förstår detta. allt dom säger och sättet dom säger det hur dom på riktigt blir irriterade och bryr sig är bevis. det är otroligt lätt och se att AJ tror på det han säger och att han bryr sig, när sanningen är så här lätt att se så bror det bara på mental skada om man inte kan se det. om du försöker säga att han fakear när han blir arg och frustrerad när folk inte förstår det han säger, och att han går runt och skriker folk i ansiktet bara för att lossas att han är någon han inte är så är du allvarligt illa ute.

See User information
Undrar just om någon här är mentalt svag. Jag har en kandidat. Det är ingen annan som använder sådana termer och just dessa termer ligger skribenten nära till hands - men ingen annan.

Låt folk tänka till och skriva sina åsikter/känslor utan att bli påhoppade. Det kan inte vara så svårt. Försök.

Försök sen också att tänka. Det kanske är lite svårare och inget någon kan begära.

Posted on: 2009/7/18 8:14

See User information
Det är farligt med tunnelseende

Posted on: 2009/7/18 8:29

Anonym
Quote:

Malmoesoldier skrev:
Vad är bevisen på att AJ, ron paul är äkta? youtube klipp där dom pratar och rör på sig. låter roligt?, man är en jubelidiot om man inte förstår detta. allt dom säger och sättet dom säger det hur dom på riktigt blir irriterade och bryr sig är bevis. det är otroligt lätt och se att AJ tror på det han säger och att han bryr sig, när sanningen är så här lätt att se så bror det bara på mental skada om man inte kan se det. om du försöker säga att han fakear när han blir arg och frustrerad när folk inte förstår det han säger, och att han går runt och skriker folk i ansiktet bara för att lossas att han är någon han inte är så är du allvarligt illa ute.

Hitler måste också vart äkta då? Karismatisk, utan falsk agenda,,, helt genuin och äkta rak igenom? Kan man tolka ditt inlägg med den jämförelsen? Att om någon blir förbannad och gestikulerar med överdriven inlevelse med ett samtida budskap,,, och även ger ett karismatiskt intryck… Så är det allt annat än falskhet?

Ska jag vara ärlig så ser jag först och främst en försäljare framför mig när jag tänker på AJ, en affärsman rätt igenom, genuint påläst och skicklig när det gäller att locka till sig godtrogna kunder… Gillar det mesta han förmedlar med infowars, och prison planet. Men det är samtidigt goda affärer Har dock slutat att lyssna på hans ”shower” för länge sedan… dramatik säljer… åhöraren förblindas av hans skickliga förmåga att spela teater blandat med viktig information! Men som sagt, jag gillar AJ och det mesta han sprider. Vill man nå ut med 911, polisstat, CIA Bilderberg, Ekonomi etc så är AJ riktigt bra. Men jag är samtidigt skeptiskt till vissa saker, vägrar stänga skygglapparna… För visst är det så att det finns människor som styr allt det där, människor som aldrig har blivit belysta, satta i rampljuset… Jag är mer intresserad av dem än av AJs information, jag kan redan AJs budskap sen flera år tillbax…

När det gäller RP… Hmmmm… Gillar verkligen personen ifråga, förmedlar otroligt sköna budskap. Mycket sanning där när det gäller det politiska spelet, utan tvekan! Men det är just vad det är, ett spel för de stora massorna… Ska man delta i det spelet (politik) och dessutom på högsta nivå så måste man veta hur man ljuger och spelar teater… Ingen når så högt upp på rena sanningar när systemet är kapat och kontrollerat för länge sedan,,, systemet är skapt för att splittra genom att skicka ut dubbla budskap… Det finns utan tvekan människor som verkligen försöker nå ut med vissa budskap genom politiken, men bevislig så åker de ut rätt fort och får sällan ut sitt ord när de väl blir begränsade, sparkade, orättvist behandlade, förföljda etc… Det finns många exempel på det. RP där emot,,, han får ibland uppträda på bästa sändningstid genom den hårt kontrollerade massmedian, trots att han har upplyst om massmedias makt inom politiken och mycket annat… Något gör mig naturligtvis skeptisk…

Tunnelseende var ett bra uttryck. Det är farligt…

Anonym
Inlägg Raderat pga ot

Edited by Malmoesoldier on 2009/7/18 11:14:06
Edited by Malmoesoldier on 2009/7/18 11:23:11
Edited by Jumalauta on 2009/7/18 11:34:32

Anonym
Inlägg raderat pga ot

Anonym
Inlägg Raderat pga ot

See User information
Quote:

Malmoesoldier skrev:
Therold. bara var tyst, du är en förintelseförnekare, du har inte kunnat tänka överhuvetaget i många år.

"Det är farligt med tunnelseende"

Det är farligt att vara skadad mentalt och tror på konspirationer över allt. bli en normal människa om du inte är det så kanske du också förstår vad man förstår med vanlig logik.

"Hitler måste också vart äkta då?, bla bla"

Jumalauta att du inte förstår vad jag menar säger mycket. som du själv säger du har slutat och lyssna på hans shower. jag misstänkte att du är en paranoid nöt som resten av dårarna här.

Ha kul med eran sjukdom, ni vinner så mycket på att vara svaga mentalt. det är såå svårt och se och förstår när folk menar väl, verkligen, det går inte.... det finns en anledning varför ni inte kan det, ni är inte på samma nivå som vissa andra, där skadan kommer in i bilden, samhället har skadat er.
Malmoesoldier!Du har en väldigt stark vilja att alla ska tycka som DU. Detta är ett forum där man DISKUTERAR olika ämnen fram och tillbaka.Acceptera att det finns människor med olika åsikter än dej.

Posted on: 2009/7/18 11:34

Anonym
shilton. saken är den att folk som försöker säga att alla är agenter, det är inga personer jag vill ha som vänner, så jag kan tyvärr inte vara trevlig mot dom. dom förstår inte hur dåligt det faktiskt är att gå runt och vara misstänksam varje dag mot männiksor på det sättet, efter några år med sånna tankar så är man en person som inte kan se när någon menar väl, allt man ser är agenter. undrar hur många trådar det har varit nu på vaken som anklagar folk för att vara agenter, konstigt att vaken inte tar bort det, då det är riktigt trams som bara skadar.

Anonym
Quote:

Malmoesoldier skrev:
man kan se när någon är äkta, man kan se det på sättet dom reagerar när folk säger saker, det går att se när någon bryr sig och menar väl. det är bevisat att AJ och ron paul är äkta, detta är inget man kan debattera, igen som jag sa, man är skadad mentalt om man säger något annat.

Jag behöver inte läsa ditt inlägg igen, för du säger att man inte kan veta om någon är äkta, att det inte går att se det och att man blir blind om man tror att man har en sanning, jag tror inget, jag VET. den lilla gruppen personer som inte kan använda logik och kallar folk för agenter dom tillhör inte oss andra, det är ett gäng personer som är svaga mentalt och deras sjukdom är skapad av NWO och detta sjuka samhället.

Hallå, eller? Verkar som att du bara har ett öga öppet.

Med detta öga får du dock se så mycket du vill. Kom bara inte med påståenden som att du vet att någon - i det här fallet Ron Paul - är äkta. Du känner ju för bövelen inte personen! Inte ens ytligt.

Och hur kan du avfärda Pauls djävulstecken bara så där? En bild säger mer än 1000 ord. Ser du inte det uppenbara? Varför skulle en äkta person med rent mjöl i påsen få för sig att göra denna typ av tecken?

See User information
Quote:
spektisk skrev:
Malmoesoldier, du verkar ha en dålig vana att kalla folk för nedsättande saker. Trots att vi är i ett diskussionsforum för VAKNA kan man inte ens få posta vissa inlägg utan att få skit från dig. Kan du ens föreställa dig tanken att vissa personer - såsom Ron Paul i det här fallet - kanske inte är äkta? Men visst, om jag är paranoid så är du väl godtrogen.

Jag kan föreställa mig att så är fallet med Ron Paul, därför tog jag mig tiden att undersöka vad ni pratade om. Nu har jag gjort det och har alltså fått rätt att kalla dig för jävla mupp och tillrättavisa din paranoida hjärna.

Quote:
spektisk skrev:
Det handlar inte bara om handskakningar. 1.27 in i klippet gör Paul det berömda djävulstecknet. Samma sak vid 1.45. Bara tillfälligheter?

Spektisk är själv bara en tillfällighet, och jag är förbannat trött på er gaphalsar som skriker DJÄVULSDYRKARE eller ILLUMINATI så snart ni ser "I love you" på teckenspråk, ett väldigt vanligt tecken liksom "Victory"-tecknet.. Det finns trådar här om detta, det tillhör även allmänbildningen att inte blanda ihop dessa. För att dra det lite längre, inte ens djävulen själv skulle skylta med sin sanna person som vissa säger att världsledarna gör i massmedia.

Du har rätt om att man inte ska sänka garden allt för mycket, men om vi ändå pratar om djävulen så är han konsekvent i att förföra dig och lura dig att han inte styr din riktning, och lär inte skryta med bluffen. Det är på tok för mycket tomtar, troll och demoner i dessa trådar för att du ska kunna kalla detta ett forum för vakna! Jag hoppas vi kan förändra det snart, tiden rinner ut medan många fortfarande blajjar runt om strunt.

God morgon och trevlig helg!

Posted on: 2009/7/18 14:06

Anonym
sWiFt skrev:
Jag kan föreställa mig att så är fallet med Ron Paul, därför tog jag mig tiden att undersöka vad ni pratade om. Nu har jag gjort det och har alltså fått rätt att kalla dig för jävla mupp och tillrättavisa din paranoida hjärna.

Jaha, nu har självaste DU gjort en undersökning. En sak skall du ha klart för dig. Din s.k. undersökning kan knappast bortförklara Ron Pauls märkliga beteende. Din undersökning ger dig således inte rätt att kalla någon något. Fatta!

Förresten, kolla följande klipp:

http://www.youtube.com/watch?v=VnQah4Ap4Yc

Spektisk är själv bara en tillfällighet, och jag är förbannat trött på er gaphalsar som skriker DJÄVULSDYRKARE eller ILLUMINATI så snart ni ser "I love you" på teckenspråk, ett väldigt vanligt tecken liksom "Victory"-tecknet.. Det finns trådar här om detta, det tillhör även allmänbildningen att inte blanda ihop dessa. För att dra det lite längre, inte ens djävulen själv skulle skylta med sin sanna person som vissa säger att världsledarna gör i massmedia.

Vad menar du med att jag skulle vara en tillfällighet? Och vad menar du egentligen med tillfällighet? Vem är du som tror dig veta så mycket om allt och alla?

Tillhör allmänbildningen blaha, blaha. Så du menar att det är ointressant att t.ex. många av världens topp-politiker gör djävulstecknet? Bara en ren slump? Alltid? Eller ibland bara? Hur skall vi kunna avgöra när det handlar om det ena eller det andra? Som i Ron Pauls fall.

See User information
Jag har inte tid eller engagemang nog att kommentera självklarheter. Men de flesta på Vaken förstår att man knappast är paranoid om man håller en dörr öppen för att Alex Jones och Ron Paul är NWO-agenter. Om hela rättssystem, sjukvårdssystem, utbildningssystem och det militära ligger under NWO, varför skulle då inte politiska ”patrioter” kunna vara false flag marionetter? Vi vet måhända inte, men att utesluta detta är att vandra rakt ut på tunn is.

Jag är inte heller förintelseförnekare. Jag förnekar endast den officiella hållningen till förintelsen och jag utesluter verkligen inte att förintelsen är ett stort fett holohoax. Det är alltså skillnad i att förneka och "utesluter inte". Kan man svenska språket förstår man denna skillnad i att skriva.

Judisk närvaro i röda armén (bl.a. NKVD) och i de högsta tyska leden (Hitler?) visar på en sionistisk rörelse där sionister, judar eller icke-judar, står för en egen agenda. Sionister använder gärna en bild av en förintelse för att kuva yttrandefriheten PRECIS som Malmoesoldier gör i sina angrepp mot mina inlägg. I det jag kan se står Malmoesoldier inte för det fria ordet.

Det fria ordet är helt avgörande för mänsklig utveckling. I denna process skall ingen säga åt någon annan att hålla tyst.

Posted on: 2009/7/22 6:23

See User information
Quote:

Jag såg några sekunder i början utav klippet och för att EN GÅNG TILL BEHÖVA SÄGA DET;

Tecknet han gör i studion och vid bilen betyder "I Love You" och du kan visa upp det tusen gånger till i tusen andra youtubeklipp utan att bevisa mig fel. (????) Troll?

Quote:

Vad menar du med att jag skulle vara en tillfällighet? Och vad menar du egentligen med tillfällighet? Vem är du som tror dig veta så mycket om allt och alla?

Jag är Gud den allsmäktige! Oj, förlåt jag glömde visst att just du ingår i den stora planen för kosmos. Skämt åsido, jag tror själv att vi alla är tillfälligheter och som man säger, vad gör det om hundra år? Sedan kan man ju debattera om orsak och verkan innebär att allt följande ett visst stadium går att förutspå, men det är en annan debatt. Tips; läs om Entropi.

Quote:
Tillhör allmänbildningen blaha, blaha. Så du menar att det är ointressant att t.ex. många av världens topp-politiker gör djävulstecknet? Bara en ren slump? Alltid? Eller ibland bara? Hur skall vi kunna avgöra när det handlar om det ena eller det andra? Som i Ron Pauls fall.

Ja det anser jag, dels eftersom de flesta ledare INTE gör det tecknet utan ett annat, vilket jag gång på gång försöker förklara. Dels även eftersom relativt sett nästan allt annat "konstigt" är mer intressant att fördjupa sig i och utgör mer solida bevis för att vissa ledare är dåliga individer. T ex GW Bush är trots sin uttalade gudsfruktan ansvarig för miljontals döda, men nej han är inte ond pga detta, utan pga ett sätt han håller upp sin hand i offentliga och tv-sända sammanhang? Snacka om att sila mygg och svälja kameler...

Lösning: Du och resterande gaphalsar kan lära er skilja på heavy metal och teckenspråk.

Det understrukna var min poäng tidigare med den tyvärr något vildsinta kritiken. T ex så står säkert 90% av publiken med det RIKTIGA djävulstecknet i luften under en Metallica-konsert, inte fan är dessa satanister för det, om ens en halv promille utav dem. Så hur drar du egentligen slutsatser av detta? Dessutom tvivlar jag på att djävulen blir mer verklig pga hur man håller sina fingrar eftersom fler tror på tomten än det finns satanister. Inte får jag några klappar utan känd avsändare, det kan väl alltså bara förklaras med att jag jämt är så stygg...
(Kanske för att jag gillar viss Metal?)

Överdriv inte tillfälligheter och lägg hellre energin på något mer konkret, snälla du.

Posted on: 2009/8/13 16:52

Anonym
sWiFt skrev:
Quote:

Jag såg några sekunder i början utav klippet och för att EN GÅNG TILL BEHÖVA SÄGA DET;

Tecknet han gör i studion och vid bilen betyder "I Love You" och du kan visa upp det tusen gånger till i tusen andra youtubeklipp utan att bevisa mig fel. (????) Troll?

Du kanske skulle börja med att se HELA klippet innan du - för andra gången - försöker spy ned mig!?

Quote:

Jag är Gud den allsmäktige! Oj, förlåt jag glömde visst att just du ingår i den stora planen för kosmos. Skämt åsido, jag tror själv att vi alla är tillfälligheter och som man säger, vad gör det om hundra år? Sedan kan man ju debattera om orsak och verkan innebär att allt följande ett visst stadium går att förutspå, men det är en annan debatt. Tips; läs om Entropi.

Satte skrattet i halsen. Kom sedan på att du bara skämtade om det där med att du var Gud. Puh!

Quote:

Ja det anser jag, dels eftersom de flesta ledare INTE gör det tecknet utan ett annat, vilket jag gång på gång försöker förklara. Dels även eftersom relativt sett nästan allt annat "konstigt" är mer intressant att fördjupa sig i och utgör mer solida bevis för att vissa ledare är dåliga individer. T ex GW Bush är trots sin uttalade gudsfruktan ansvarig för miljontals döda, men nej han är inte ond pga detta, utan pga ett sätt han håller upp sin hand i offentliga och tv-sända sammanhang? Snacka om att sila mygg och svälja kameler...

Du får tycka vad du vill. Du skall dock tänka på en sak. Det som förefaller ointressant för en person kan vara intressant för en annan.

Vidare, varför blandar du in Bush i detta? Har jag diskuterat Bush överhuvudtaget? Detta är en Ron Paul-tråd, ok? Om jag anser det intressant att diskutera frågetecknen kring Paul så får väl jag göra detta hur mycket jag vill, eller? Det ena intressanta utesluter väl inte det andra?

Lösning: Du och resterande gaphalsar kan lära er skilja på heavy metal och teckenspråk.

Det understrukna var min poäng tidigare med den tyvärr något vildsinta kritiken. T ex så står säkert 90% av publiken med det RIKTIGA djävulstecknet i luften under en Metallica-konsert, inte fan är dessa satanister för det, om ens en halv promille utav dem. Så hur drar du egentligen slutsatser av detta? Dessutom tvivlar jag på att djävulen blir mer verklig pga hur man håller sina fingrar eftersom fler tror på tomten än det finns satanister. Inte får jag några klappar utan känd avsändare, det kan väl alltså bara förklaras med att jag jämt är så stygg...
(Kanske för att jag gillar viss Metal?)

Överdriv inte tillfälligheter och lägg hellre energin på något mer konkret, snälla du.

Kalla mig inte snälla så är du vänlig.

Du har rätt - den energi jag lade på besvara din kommentar kunde lagts på något annat.

Anonym
Men seriöst.. att Ron Paul skulle vara en "insider".. vad har ni rökt egentligen? =)

Han är ju den mest omutbare och godhjärtade personen i kongressen... men ett strålande track-record..

give it up..

Anonym
Och då ska jag kanske tillägga, ÄVEN om han är med i någon orden, som många personer är.. (har läst att hans döttrar var med i något "frimurar-daget" ung.)

See User information
Illuminati försöker bara splittra sanningsrörelesen genom sånt här skitsnack och disinfo.

Ron Paul är grymt viktig o vettig!

Håll samman! :)

Posted on: 2009/11/21 19:53
Att vakna handlar inte bara att se Att vakna handlar inte bara om att se igenom rökridåerna - utan även att att vakna spirituellt och andligt, att lära sig älska och ge och respektera alla människor.

See User information
Vem vet?

Vet du?

Jag VET inte mycket, och Ron Paul:

Never met the guy.

Jag tittar gärna på information och försöka rita den bästa karta jag kan för att ta mig genom livet.

Hans information kring pengar väsendet, och det rättvisa verkar väldigt intressant.

HIS-story... jag har inte skrivet detta....

Illuminati?

Vem vet?

Men frågan är:

Vad vet vi EGENTLIGEN om de här människor?

Inte mycket.

Internet är skapade av eliten.... är militärt och där strömmer mycket information.

Vad gjorde vi IDAG här och nu för att göra saker och ting BÄTTRE enligt dina / våran värderingar?

Mindre än Ron Paul, CFR, NSA, CIA tror jag.

Lösningar?

Oss själva...

Inte Ron Paul... eller något annat Big Daddy figur tycker jag...

Posted on: 2009/11/21 22:00
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

See User information
Jag tror att många av de i toppen förr eller senare blir hotade och på olika sätt tvingade att inte ge ut för mycket av det goda.

Det betyder inte att de inte vill göra det, utan att de inte kan.

De enda sättet vi kan komma vidare är att vi endast använder frontfigurerna för att få kött på benen, sen måste vi ta nästa steg själva eller tillsammans med andra likasinnade.

Jag säger tummen upp till Alex Jones, David Icke, Ron Paul, Allan Watt, Bill Cooper m.fl. Även om jag själv tror att minst en av dem har arbetat som desinformaörer, medvetet eller ej.

Nu är det din tur.

Posted on: 2009/11/22 11:11
Administratör och grundare av vaken.se

« 1 (2) 3 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper