vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Är allt en bluff ?? NWO Alex Jones etc etc....

See User information
Kan vi en gång för alla reda ut det här =) "Skämt"

Kan all icke tronade förklara varför man ska misstro den nu pågående utvecklingen.

Ös på med massa info!!

Har funderat mycket på dom där klimat mailen som spreds runt på internet. Känns som att hela historien är mysko. DOCK så behöver det inte vara så, det kan vara en anställd tröttna på alla forskare. Nästan alla forskare idag BLUFF är man inte med på tåget så får man inte pengar så att säga....

Alla forskningsrapporter som görs idag är köpta av nån sida och resultaten speglar vilken sida som köpt dom. Hade en bekant som läste forskningsrapporter under en termin och där fick man lära sig att vinkla så att rätt information kom fram så att säga

Tanke som har dykt upp ang Ron Paul den senator i USA som håller på att förberedas för en presidentkampanj i USA 2012 eller 2016

http://www.ronpaul.org/

Är det Ron som ska bli den nya Diktatorn/Räddaren efter Obama?? Är det nån som har kollat upp han??

Posted on: 2009/11/25 14:43
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Är allt en bluff ?? NWO Alex Jones etc etc....

See User information
Visst, de lyckades bra med bad cop/good cop med Bush/Obama, men jag tror inte "tricket" skulle gå en gång till på raken...allt "de" vill göra kommer nog hinna göras inom Obamas tid...sen känner vi nog inte igen USA längre. Ron Paul har jag följt noga, tror inte han har något att dölja, dessutom blev han såpass missgynnad i massmedia att jag omöjligt kan tro att det finns något dold syfte med honom...tvärtom retar han ju gallfeber på det nuvarande systemet, med Audit the Fed och annat i årtionden...han är nog bara en sån där sällsynt fågel som faktist är...genuin.

Posted on: 2009/11/25 19:31
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Den jag kan svara om är Ron Pau, har inte tittat alldeles för mycket på AJ men slutade följa honom efter all skrämsel-propaganda.

Ron paul är en varg i fårakläder enligt mig och jag slutade följa honom när jag insåg detta;
Han förnekar 911 teorin
Finns bildbevis på honom med Ronald reagen(Frimurare), Don black(ûber-nazi)
Han är medlem i The grande lodge of Texas (Frimurare)
Finns även filmbevis på när han hälsar på 2 personer med frimurarhälsning

See User information
Man kan förstås aldrig underskatta "deras" förmåga att luras...som synes ovan skulle jag bli lurad in i att hylla Ron Paul som president 2012. Dock känns det som om han sätter för många käppar i hjulet nu (häcklar massvaccinationen mot svininfluensa etc.) och varit med så länge att han inte är en lämplig "puppet" som dyker upp från ingenstans, typ Tony Blair på 90-talet.

Men du lyfter en grej som är intressant - 911. Av alla gånger Ron Paul har varit med på AJ show så har han aldrig blivit pressad på frågor om 911 (rätta mig om jag har fel) vilket känns...konstigt, med tanke på vilken buffel AJ är annars, känns lite inkonsekvent att AJ skulle vara "artig" och undvika ett laddat ämne. Nu tycker jag dock Infowars i stort är bra...väldigt mycket relevant som händer samlas på ett ställe (till skillnad mot vad vissa piratpartister tror är det inte bara orginalartiklar där utan väldigt mycket som snappats upp från tidningar runt om i världen och återpostas där...så det är inte bara "en källa") och saker jag annars säkert hade missat nämns där...sen får man tolka själv...och AJ show, ja första timman går oftast bara att hoppa över när han bara är arg och har sig...sen kan det dyka upp intressanta saker...dock borde han lämna över helt till Jason Bermas som har mer talang för programledaryrket och ägna sig helt åt att vara fältreporter Janne Josefsson-style.

Posted on: 2009/11/25 21:28

Anonym
Ja visst jag förstår vad du menar men om du frågar mig så säger jag såhär; Ron Paul kommer aldrig bli eller kunna bli president då han inte ens har blodsband till Drottning Elizabeth eller någon annan inom eliten som alla andra presidenter haft. Ja det är skumt med en person så trofast som AJ som inte ens nämner 911 så fort Ron Paul är i närheten eller frågar/diskuterar frågan med honom. 911 är en av de viktigaste teorierna om man nu ska kalla det så för att det fått otroligt mycket folk att titta bort från media. Ron paul har i 2 TV-sändningar sågat den teorin och sagt att han inte tror på det.

Jag håller med om att infowars/AJ lägger ut mycket bra information men jag blir trött på skrämselpropagandan som hoppar emellan hela tiden. Jag fortsätter besöka sidan och uppdaterar mig om vad AJ gjort då och då men försöker verkligen vara öppen när jag ser hans information pga saker som 2000-hysterin till ex när han fick tusentals att börja fly från sina hem med sin skrämseltaktik ... Det är något med honom som inte känns rätt bara men jag kan inte sätta fingret på det än!

See User information
Det är högst troligt att Ron Paul lagt som villkor att Alex Jones inte får ta upp 911 om han vill ha honom på sin show. Jag förstår inte varför folk har problem med detta. Han har ju redan sagt att han stöder en ny utredning och vill inte spekulera mera om något som han inte kan bevisa. Precis som Alex Jones har sagt han inte kommer att diskutera ufon och aliens även om det finns massvis med folk som menar han håller undan information. Varför talar inte AJ om ufon, reptiler och monster som invaderar jorden trots det finns hur mycket som helst om "ufo upptäckter" även i media? Kanske för att han vill vara "mainstream" och detta skulle skrämma bort alla kristna lyssnare som utgör en stor bas för hans show. Varför vill Alex Jones aldrig diskutera David Icke's 'reptilkonspiration'? Kanske just av samma orsak som inte RP vill diskutera 911 ;)

Ron Paul har enorm medvind i seglen och att ta upp 911 skulle kunna sätta kvistar i hjulet. Han har stort stöd bland republikanerna och även demokrater för sin "audit the fed" och ifall han även skulle börja ta upp 911 så sku det snabbt försvinna. Ifall RP skulle få sin politik igenomdriven, dvs fullkomlig transparens och lokalt iställe än globalt styre så skulle hela konspirationen smulas sönder. Han har alltid röstat för detta och därmed har jag inga tvivel på att RP inte står bakom sina ord, till motsats från Obama som redan före han blev president hade röstat för att fortsätta patriot act och röstat för alla frihandelsavtal.Jag tror RP är fullständigt medveten om precis allt AJ talar om, men han är en bra shackspelare och vet att hålla tyst om 911 är en bättre väg att få igenom sin politik.

Posted on: 2009/11/26 12:20

Anonym
Det kan självklart också stämma Megakungen men det förklarar fortfarande inte hans inverkan i frimureriet. Jag vill inte att ännu en frimurare ska sätta sig på tronen och förstår du inte varför så är det bara att börja läsa på om frimurarnas mål för mänskligheten och deras politiska arbete.

Att AJ inte diskuterar David Ickes repitl-teori är just för att den saknar någon som helst logisk förklaring eller bevisning. Det är bara ännu en andlig teori som vissa vill tro på, går inte att bevisa på något sätt.

911 skriker om bevis som pekar på en helt annan teori än den media ger ut till oss, att inte tala om detta tror jag inte handlar om att han "vet" att han ska vara tyst så han kan vinna väljare ...

"UFON" kan inte ens bevisas om det är fysiska föremål, synvilla eller andliga föremål så jag förstår varför många vettiga personer håller sig undan det ämnet. William Cooper avslöjade till ex att alla dessa dokument som spreds runt bland militärer och agenter i Usa gavs ut med flit för att få folket att börja rota in sig i den här "ufo"teorin och titta bort från de riktiga problemen vi har idag. Kort därefter dog han.

Hoppas självklart det du säger stämmer men jag har väldigt svårt att tro det. Jag tror att alla som döljer något har ännu mer att dölja ..

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper