Vakencorner
|
Re: Vaken.se föreslås för radering på wikipedia
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Men vad fåniga de är! Varför kämpa så hårt för att hindra Wikipedia från att växa, det skiner ju så igenom att de inte gillar Vaken! När Hamsterpaj och Flashback har sina egna Wikipediasidor så kan väl Vaken ha det med? Även om Vaken är mindre så är det ju inte bara ett "forum bland flera" där folk raggar och visar kort på sin bil, utan en väldigt unik plats på svenskt internet, där många viktiga ämnen samlas som är för "far-out" för sidor som Flashback och alternativ.nu exempelvis...eller man kan i alla fall ta upp saker här och hitta andra insatta samt slippa bli hånad hela tiden...och forumet är konstruerat i förhand för det...samt en bra nyhetssida, med potential att bli ännu bättre, typ som ett svenskt worldnetdaily/infowars
Posted on: 2009/12/5 11:06
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag har skrivit min röst på http://sv.wikipedia.org/wiki/Wikipedi ... %C3%B6r_radering/Vaken.se
Jag tog mig också friheten att redigera Micros röst efter wikipedia-format Både min röst och Micros saknar dock relevans eftersom vi inte är administratörer på wikipedia. Sen kan jag tycka att kanske fler borde visa sitt intresse för vaken.ses artikel på wikipedia istället för här. Ser ganska löjligt ut när artikelförfattaren själv kämpar för sin artikel. Nu har iofs jag sagt mitt också, men det skulle vara fler som gör det. Gå till länken jag postade och tryck på redigera högst upp nästan i mitten. Inled din röst med: * ~~~~ Följt av ditt meddelande "* ~~~~" skriver din signatur och tid och datum |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Det hjälper inte att regga nya konton då dessa inte kommer att lyssnas till. Gå istället in och rekommendera administratorer att ta ställning
Posted on: 2009/12/5 15:27
|
|||
|
Administratör och grundare av vaken.se
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Alla dessa har velat ha artikeln om Lasse kvar.
* Fernbom2 2 november 2009 kl. 13.26 (CET) Med hänsyn till diskussionen nedan ställer jag mig bakom att den behålls tills vidare. * Thoasp 7 november 2009 kl. 13.27 (CET) Som LPfi och Wanpe nedan. Röstar för behåll tills vidare, men artiklen måste utökas inom kort, som den är nu borde den raderas. * --LittleGun 9 november 2009 kl. 08.53 (CET) Han är relevant, tyvärr. * Floresmagon 9 november 2009 kl. 20.05 (CET) Relevant offentlig person. Kort och något tendentiös artikel som bör putsas men finnas kvar. * Jorva 10 november 2009 kl. 23.15 (CET) Relevant nog för en artikel enl Wnape nedan. * Tomas e 13 november 2009 kl. 21.43 (CET) Utökade artikeln en smula med ytterligare biografiska uppgifter. Tycker han precis stångar upp sig till relevans genom lite småbidrag här och var (kommunpolitik, förlagsverksamhet, uppmärksammad av dokumentärer, kommenterad av Lars Ohly...) som var för sig inte skulle ha räckt. Men historierevisionismen bör beskrivas på annat sätt och med fler källor. * Wanpe 14 november 2009 kl. 06.43 (CET) Efter utökning och hur han beskrivs i DN artikeln
Posted on: 2009/12/5 15:29
|
|||
|
Administratör och grundare av vaken.se
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Håller med. Skit i de idioterna, Wikipedian har ingen trovärdighet. Fram för en egen Wiki istället.
Posted on: 2009/12/5 15:55
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Wikipedia = Mossad
Posted on: 2009/12/6 4:49
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login