Vakencorner
|
Idéer = Manifestation
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Förstår du vad det innebär? Och vad innebär det isåfall?
Posted on: 2009/12/10 17:19
|
|||
|
||||
|
Re: Idéer = Manifestation
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
pingubenji, jag undrade vad andra tror det innebär.
Idéer är manifestation i den bemärkelsen att tanken var det första som existerade. Materia är skapat ifrån energi och energi är skapat ifrån tanken. Det är sant att vi skapar vad vi tror, men det är inte så att jag skapar en dinosaurie genom att tänka mig en. Det är mer vad du tror innerligt och undermedvetet eller djupt inom dig, det är vad vi skapar. Därför är det viktigt att inte fokusera på NWO/Illuminati och deras agendor eller andra saker som gör dig rädd. Vi skapar verkligheten genom en väldigt komplicerad illusion som är skapad för att ge oss illusoriska upplevelser varav upplevelsen av det är äkta. NWO/Illuminati har styrt denna illusion väldigt länge genom att manipulera den, men vi lever i tiden då vi kommer ihåg att det är vi alla som alltid manipulerat den och kontrollerat den. De energier (multidimenisonella varelser) som lever på stressen, rädslan och andra negativa känslor har i sin tur använt NWO/Illuminati. De har kopierat skapelsen och när man ser ljuset kan det vara deras ljus man ser. Det icke organiska ljuset, det teknologiska ljuset. Mycket New Age är under deras styre. De kommer i namn som "Galactic Federation of Light" och pratar om kärlek och fred. Man skiljer sig ifrån dem genom att förstå ovillkorlig förståelse och visdom. Ovillkorlig kärlek. Vi är alla lika värda, vi har alla vår egna väg att gå, även dessa negativa energier som hela tiden gjort vad vi programmerat dem till att göra. Allt för att upprätthålla Fri Vilja, skapelsen första förvrängning av vad den är. The Secret osv samt mycket New Age skapar egoism och att man själv ska ha det bra och alla andra får rädda sig själva precis som de gör. The Secret pratar om hur man kan attrahera till sig pengar, men vad är pengar? Det är ett härskarverktyg som förslavat mänskligheten och framförallt begränsat oss. Pengar skapas utav NWO/Illuminati genom ett komplicerat system som avslöjats, bara att gemene man inte förstått det då pengar är en av de mystiska saker få förstår. Alla är ett universum, och alla är en Gud. Vi är del av Gud som är alla universum och allting emellan och inom alla universum. Gud / Skaparen är obegränsad. Vi är dess upplevelse av begränsning eller en illusorisk begränsning. Det finns inget ont eller gott, det finns bara du och allting du förminner. Du existerar och du kan uppleva. Det är en otrolig gåva, ta hand om den och förstå varför du är på Jorden i denna tid. Jag nekar ingens tro på deras existens. Jag manifesterar fri vilja för allt och alla. Men jag tänker inte låta den fria viljan tas ifrån mig mer än nödvändigt. Det är därför jag är på jorden, för att födas till min evighet, samt lära mig älska den jag är, trots mina brister för utifrån alla misstag, felsteg och brister kan jag lära mig något. Det är synd att se ord som kärlek missbrukas och misstolkas, därför vill jag förtydliga hur viktigt det är med förståelse. Förståelse för andras perspektiv, förståelse för att vi alla är lika och förståelse för att en perfekt värld finns där vi inte styrs av maktgalna psykotiska människor som har hemligheter för annars hade de inte haft någon makt. Denna värld kommer, den är redan här. - seilon
Posted on: 2010/1/5 11:20
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login