vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Ett Djävulskt trick och Mindcontrol. Fredspriskonserten i Oslo.

See User information
Just nu på SVT1 pågår just nu fredspriskonserten .

Vid konserten i Oslo medverkar stjärnor som Wyclef Jean, Toby Keith och Donna Summer. Skådespelarna Will Smith och Jada Pinkett Smith leder konserten.

För dom som ser konserten så är det klart och tydligt vad Propagandan går ut på. Det vill säga dom som har ett öppet sinne och kan tänka själva.

Hela Fredspriskonserten går ut på att legitimera Krig för Fred och att Glorifiera President Barack Obama.

Dom Godtrogna sväljer naturligtvis hela betet.

När Wyclef Jean gjorde sitt uppträdande liknade det hela ett enda stort sektmöte för dom troende. KRIG=FRED.

Vilka omedvetna hycklare !!

Bered er på att era arbetslösa söner och döttrar kommer att lockas in i " Krigmaskineriet " och dö för FREDEN.

Ansökningsbrochyrer kommer inom snart i brevlådan. Nordic Battlegroup nästa....

Som Barack Obama sa vid prisutdelningen. Amerika kan inte agera ensamt.

Posted on: 2009/12/11 22:40

Edited by Spartacus88 on 2009/12/11 22:57:18
Edited by Spartacus88 on 2009/12/11 23:04:04
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Ett Djävulskt trick och Mindcontrol. Fredspriskonserten i Oslo.

See User information
Väl skrivet.

Jag såg ytterst lite men precis som du sa gick -alla- igång när Wyclef Jean skulle uppträda. Jag förstod som inte. Vad hände? Var det ett religiöst möte?

Allt vi avskyr skall bli norm(alt) och det vi värnade om skall förgås. Vackra underbara sinnersrubbade NWO... i slutändan när fakturan väl kommer kanske det inte ser fullt så roligt ut.

Posted on: 2009/12/11 22:51
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Som du sa sa Wyclef Jean innan han uppträdde att för att få fred måste man starta krig...det är ett sjukt uttalande i min mening.
kärlek föder kärlek och krig föder krig. that's my view.
det är en slags naturlag enligt mig.

Posted on: 2009/12/11 23:35

See User information
Kan han ha varit ironisk? Sjuk humor isf!

Posted on: 2009/12/12 0:01

See User information
180 grader mina vänner!180 grader!Precis som våran gamla vän dr klot,novax,arkmam,shermyl ALLTID har sagt.VÄND på allt 180 grader.DÅ börjar du närma dcej sanningen.Allt verkar vara ett spel för den styrande makten.MONOPOL!!!!!!!!!!!

Posted on: 2009/12/12 0:52

See User information
OMFG.... detta hade jag missat, hade inte tiden att stanna hemma längre än när talet med Obama var klart.

Men detta... med Wyclef... HAHA... jag skrattar, men vill gråta.
Är det ett skämt? Är det på riktigt? Har dom övat?

för er som inte sett...
http://www.youtube.com/watch?v=atzt6n1WhR8

Texterna till Diallo & Sweetest Girl är ju bra, synd att han antagligen är så omedveten...

Posted on: 2009/12/12 2:38
“Emancipate yourselves from mental slavery. None but ourselves can free our minds...”

Bob Marley

See User information
Det är helt rubbat... falska svin.

Krig är ibland nödvändigt sa Obama. haha, och den snubben får fredspris. Härligt, då kan han och Henry Kissinger ta en utekväll tillsammans och knulla småbarn.

Obama är den mest falska människan på jorden. Annat var det med George Bush som man visste vart man hade. Farligt med människor som ler åt en i ansiktet men hugger kniven i ryggen när du tittar bort.

Läste en knasig tråd på internet om en kille som hade nära kontakter till Bush familjen, och enligt honom är George Bush djupt ångerfull och gråter typ till sängs för han gör saker han inte vill göra. Skulle inte bli förvånad om det är sant. hehe, men självklart är det bullshit. Men har alltid tyckt Bush haft nån godhet i sig i sina ögon och hans skämtsamma jargong. Men djävulen ler oxå=)

Det är konstig värld vi lever i. Bra är dåligt, dåligt är bra!!

SOLDIER OF LOVE "SADE"

http://www.youtube.com/watch?v=IvDaJaU5My4

Njut!!!!

Posted on: 2009/12/12 22:46

Edited by Don_juan on 2009/12/12 23:02:25
Edited by Don_juan on 2009/12/12 23:03:07

See User information
Ett väckelsemöte för NWO. Utan religion kan dom inte genomföra projektet. Den nya religionen är New Age vilket inrymmer alla religioner utom kristendomen.
Vi kommer få se mer av detta.

Posted on: 2009/12/13 11:35

See User information
Wyclef Jean rappar om att "Open up your eyes, realize Obama gets the Nobel peace prize, Martin Luther King smiles from the skies"

En sak är jag nästan helt 100% säker på, Marin Luther King log inte från himlen den dagen då Obama beslutade sig för att skicka 30.000 nya trupper till Afghanistan.

Jag är helt säker på att MLK hade sagt till Obama att han kunde skicka dit 30.000 personer från den amerikanska överklassen, istället för de förvirrade barn och unga människor som nu sadlar upp för att kriga de rikas krig.

Posted on: 2009/12/13 18:41

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper