vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Re: Svenskheten tonar bort

See User information
Kan ingen banna mr undervisaren? han sprider bara rasism och skitsnack, sjukt irriterande att gå in på en tråd som man tror ska vara vara något intressant så är det den här lilla nynazisten som yttligare en gång skrivit massa gojja som han hittat i någon av hans favorit tidningar.

snart gör väl kalla fakta ett program om "nynazisterna" på vaket.

Posted on: 2009/12/25 12:48
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

psykoos skrev:
Kan ingen banna mr undervisaren? han sprider bara rasism och skitsnack, sjukt irriterande att gå in på en tråd som man tror ska vara vara något intressant så är det den här lilla nynazisten som yttligare en gång skrivit massa gojja som han hittat i någon av hans favorit tidningar.

snart gör väl kalla fakta ett program om "nynazisterna" på vaket.

Vad jag kan se så bryter han inte mot några forumregler.

Posted on: 2009/12/25 13:21
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

Undervisaren skrev:
Vad istället?

En värld fri från profitkrig, ekonomisk demokrati så arbetaren får en del av kakan och blir lyckligare så att hon inte röstar på buttrickspartier som SD, vilka bara är till för att ta bort våra rättigheter ännu mer. Inse att SD är lakejer åt reinfelt-monasystemet.

Tyvärr är det nyttiga idioter som dej som slittrar oss

Posted on: 2009/12/25 13:25
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete

Anonym
Quote:

InBlood_I_Trust skrev:
Vad jag kan se så bryter han inte mot några forumregler.
Va? Skojar du? Han skriver ju oftast inte ens om saker som hör hemma på vaken.se. Exempel på hans trådstarter:

1. en tråd om hur snö kan fastna runt ett fönster

2. om bussars dåliga vinterdäck

3. Någonting om Anna Anka. Botten var ganska nådd, så jag läste inte allt.

4. Om TV-reklamen för företaget mäklarringen.

Kolla på hans trådstarter så ser du idel idioti.

See User information
Fast för att få bukt mot hela den här "dom mot oss" mentaliteten krävs ju bara att folk tänker längre än vart näsan räcker, inser att vi lever i en värld inte stänga in sig i ett land och spotta och fräsa.

Dessutom är det ju pga av partier som SD att det faktiskt sker invandringar/utvandringar.

Extremism orsakar krig ---> utvandring --> invandring ---> SD partier ---> krig ---> utvandring... osv osv

Sluta vara så jävla xenofobisk och indoktrinerad, inse att partierna i Sverige är en bluff för att gynna det kapitalistiska NWO..

bzzzt..

att man ens orkar kommentera såna här stenålders inlägg längre.

Posted on: 2009/12/25 13:40
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

See User information
Quote:

emil322 skrev:
Fast för att få bukt mot hela den här "dom mot oss" mentaliteten krävs ju bara att folk tänker längre än vart näsan räcker, inser att vi lever i en värld inte stänga in sig i ett land och spotta och fräsa.

Dessutom är det ju pga av partier som SD att det faktiskt sker invandringar/utvandringar.

Extremism orsakar krig ---> utvandring --> invandring ---> SD partier ---> krig ---> utvandring... osv osv

Sluta vara så jävla xenofobisk och indoktrinerad, inse att partierna i Sverige är en bluff för att gynna det kapitalistiska NWO..

bzzzt..

att man ens orkar kommentera såna här stenålders inlägg längre.

Väl rutet!

Compu:

Men folk har ju gjort värre saker. Fast jag är också trött på alla "invandrareärondasomflyttarhitförattförstöravåratrenafolkochvåldtavårakvinnor"trådar

Posted on: 2009/12/25 14:31
Fuck you FRA!

Anonym
Jag anser iallafall att han sänker hela forumet. Han har ju dessutom blivit bannad förut för denna trådskapar-hysteri

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper