Vakencorner
|
Re: Svenskheten tonar bort
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Vad jag kan se så bryter han inte mot några forumregler.
Posted on: 2009/12/25 13:21
|
|||
|
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
En värld fri från profitkrig, ekonomisk demokrati så arbetaren får en del av kakan och blir lyckligare så att hon inte röstar på buttrickspartier som SD, vilka bara är till för att ta bort våra rättigheter ännu mer. Inse att SD är lakejer åt reinfelt-monasystemet. Tyvärr är det nyttiga idioter som dej som slittrar oss
Posted on: 2009/12/25 13:25
|
|||
|
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
1. en tråd om hur snö kan fastna runt ett fönster 2. om bussars dåliga vinterdäck 3. Någonting om Anna Anka. Botten var ganska nådd, så jag läste inte allt. 4. Om TV-reklamen för företaget mäklarringen. Kolla på hans trådstarter så ser du idel idioti. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Fast för att få bukt mot hela den här "dom mot oss" mentaliteten krävs ju bara att folk tänker längre än vart näsan räcker, inser att vi lever i en värld inte stänga in sig i ett land och spotta och fräsa.
Dessutom är det ju pga av partier som SD att det faktiskt sker invandringar/utvandringar. Extremism orsakar krig ---> utvandring --> invandring ---> SD partier ---> krig ---> utvandring... osv osv Sluta vara så jävla xenofobisk och indoktrinerad, inse att partierna i Sverige är en bluff för att gynna det kapitalistiska NWO.. bzzzt.. att man ens orkar kommentera såna här stenålders inlägg längre.
Posted on: 2009/12/25 13:40
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Väl rutet! Compu: Men folk har ju gjort värre saker. Fast jag är också trött på alla "invandrareärondasomflyttarhitförattförstöravåratrenafolkochvåldtavårakvinnor"trådar
Posted on: 2009/12/25 14:31
|
|||
|
Fuck you FRA!
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag anser iallafall att han sänker hela forumet. Han har ju dessutom blivit bannad förut för denna trådskapar-hysteri
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login